Je wilt niet weten hoeveel van die figuren er zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Iemand die een langlopend conflict maakt over last hebben van hondenpoep is sowieso niet goed snik, of niet soms?
Ongeveer 1,5 miljoen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van die figuren er zijn
Bij mij in de wijk zijn het anders wel voornamelijk linksmenschen die hun honden overal laten schijten.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Iemand die een langlopend conflict maakt over last hebben van hondenpoep is sowieso niet goed snik, of niet soms?
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk zijn het anders wel voornamelijk linksmenschen die hun honden overal laten schijten.
En dat is onder de wipkippen geen pretje, kan ik je verzekeren. Je kan een mens ook te ver duwen, wannneer je je peuter voor de zoveelste keer onder de poep uit moet halen, dan kan er iets breken!
Oplossing is: een belasting op linkschmensen.... het is toch allemaal tuig die maar overal schijten en anderzijds het straatbeeld vervuilen...quote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk zijn het anders wel voornamelijk linksmenschen die hun honden overal laten schijten.
en allochtonenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oplossing is: een belasting op linkschmensen....
quote:het is toch allemaal tuig die maar overal schijten en anderzijds het straatbeeld vervuilen...
Moet 'ie leren selecterenquote:
Je vergeet er een paarquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Monidique het volgende:
Eindelijk eens een politicus die zich als het gewone volk gedraagt...
Haha. Er zitten bij Gl ook agressieve activistenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van die figuren er zijn
En, hoppa...quote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Haha. Er zitten bij Gl ook agressieve activisten
Het is altijd een risico als je partij hard groeitquote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet 'ie leren selecteren![]()
Het is helaas voor hem niet de eerste die in opspraak komt...
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is altijd een risico als je partij hard groeit
Helegaar nie.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Monidique het volgende:
Eindelijk eens een politicus die zich als het gewone volk gedraagt...
Het gaat voornamelijk om linksmenschen? Ik vraag mij dan af hoe jij die aan die info komt. Je signaleert een regelbrekende hondenbezitter, gaat de confrontatie aan en vervolgens vraag je hem op welke partij hij de afgelopen verkiezingen heeft gestemd. Of gluur je gewoon stiekem door de luxaflex en baseert je oordeel op zijn of haar elegante loopje?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
En dat is onder de wipkippen geen pretje, kan ik je verzekeren. Je kan een mens ook te ver duwen, wannneer je je peuter voor de zoveelste keer onder de poep uit moet halen, dan kan er iets breken!
Koosje, Ollie zit gewoon te trollen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om linksmenschen? Ik vraag mij dan af hoe jij die aan die info komt. Je signaleert een regelbrekende hondenbezitter, gaat de confrontatie aan en vervolgens vraag je hem op welke partij hij de afgelopen verkiezingen heeft gestemd. Of gluur je gewoon stiekem door de luxaflex en baseert je oordeel op zijn of haar elegante loopje?
Nee. Gevaarlijke herdershonden als cop aanstellen die baasjes keihard in hun reedt bijtenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ze moeten uiteraard de dierenpolitie op die schijtende honden afsturen en ze een bon geven.
Die baasjes schijten toch niet op de straat. Ik bedoel als dat het geval is dan heeft deze brave burger natuurlijk een punt.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Gevaarlijke herdershonden als cop aanstellen die baasjes keihard in hun reedt bijten
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ze moeten uiteraard de dierenpolitie op die schijtende honden afsturen en ze een bon geven.
die slinkse smiechtquote:Op woensdag 10 november 2010 19:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Koosje, Ollie zit gewoon te trollen.
Psst, Blues, Ollie is wel serieus hoor. Luister niet naar Stali.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
die slinkse smiecht
ik reageerde al serieus op hem..
Tegenwoordig is niemand meer te vertrouwenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Koosje, Ollie zit gewoon te trollen.
Waarom zou een goede selectie dan ineens moeilijker zijn?? Je kunt goed selecteren of je kunt het niet. En de PVV kan het niet kennelijk (tig in opspraak geraakte kamerleden en een stagelopende journaliste die niet ontdekt is).quote:
Dit dus. Dat zijn dezelfde figuren die een bal leksteken wanneer kinderen die hun tuin schieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Zeker iemand die slinks is niet hè.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tegenwoordig is niemand meer te vertrouwen
Da's nou al de 2e keer dat je een afbeelding post die ik niet kan zien.. Doe er eens wat aanquote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeker iemand die slinks is niet hè.
[ afbeelding ]
Problem, leftwingfags?
Post hier Troll Sciencequote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's nou al de 2e keer dat je een afbeelding post die ik niet kan zien.. Doe er eens wat aan
quote:Hoewel z'n gedrag(als het bericht waar is) niet klopt vind ik hondepoep en verkeerd geparkeerde auto's geen futuliteit
En zelfs al als dit zo is wat doet dit dan af aan dit gedrag van die PVV'er?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Haha. Er zitten bij Gl ook agressieve activisten
Het gaat om breder dan die ene man.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
En zelfs al als dit zo is wat doet dit dan af aan dit gedrag van die PVV'er?
Helder genoeg om de man niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, de reportage (als je het zo al mag noemen) was niet echt verhelderend moet ik zeggen..
The death of the common sense..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het gaat om breder dan die ene man.
* Zonder partij kan er niet grondig genoeg geselecteerd worden
* Rechtsradicalisme en grote bek met bijhorend gedrag is meer voorkomend dan bij gematigde stromingen.
De verhuftering van Geenstijl en Fok is geen toeval
je hebt gelijk natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Holograph het volgende:
Als je het met iemand niet eens bent over bepaalde punten hoef het niet meteen hufterigheid te zijn, dat zou in ieder geval een hevige devaluatie zijn van het begrip.
Daar zit wat in. Ze kwamen herkenbaar en met naam en al in beeld...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Helder genoeg om de man niet te vertrouwen.
3 getuigen/slachtoffers vertellen over grote bek, intimidatie en stalking...
de PVV krijgt de kamerleden die het verdient ...
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef Zolcon het volgende:
Dat die discussie nu meteen zo gevoerd wordt hier....
Het is geen wedstrijd tussen links en rechts jongens. De politiek (lees: de politiek, niet de rest van Nederland die over elke scheet een mening wil geven) moet dit land besturen en dienen dus ook samen te werken.
Als deze PVV'er zich echt zo heeft gedragen dan zou dat voor Wilders voldoende aanleiding moeten zijn om hem uit te partij te gooien. Andere partijen zouden dat ook doen, zeker als het zo in de media komt. De partij die tegen straatterroristen is heeft zelf een straatterrorist in de gelederen
Kom je er ook al achter?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
Ah leuk, een buurtterrorist als PVV-woordvoerder voor Wonen en Wijken
http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer/eric-lucassen.html
Ik ook, maar ook daarvoor was het al bekend hoor...quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef Zolcon het volgende:
Dat die discussie nu meteen zo gevoerd wordt hier....
Het is geen wedstrijd tussen links en rechts jongens. De politiek (lees: de politiek, niet de rest van Nederland die over elke scheet een mening wil geven) moet dit land besturen en dienen dus ook samen te werken.
Als deze PVV'er zich echt zo heeft gedragen dan zou dat voor Wilders voldoende aanleiding moeten zijn om hem uit te partij te gooien. Andere partijen zouden dat ook doen, zeker als het zo in de media komt. De partij die tegen straatterroristen is heeft zelf een straatterrorist in de gelederen
Koosquote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tegenwoordig is niemand meer te vertrouwen
Mwah, ik ken dus wel een linksmens wat constant haar hond hier voor de deur laat kakken. Goed, vriendelijk gevraagd of dat niet voor mijn huis kon. Zo gezegd zo gedaan, reed ik van de week de oprit op en vertikt, laat ze haar hond weer voor mijn oprit kakken. Ze heeft de laatste waarschuwing gekregen, want ik raap de volgende keer alles op en pleur het zo door haar brievenbus.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Dat zijn dezelfde figuren die een bal leksteken wanneer kinderen die hun tuin schieten.
Er loopt nou eenmaal een hoop vreemd volk rond op deze aardkloot. Dus weet ik veel.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef mlg het volgende:
[..]
KoosJe kon zelf toch ook wel bedenken dat het een grap was.
Nee, de linksche media duwen dat allemaal in de doofpotquote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef wise het volgende:
doet een pvda en een groenlinks persoon ook vast wel eens. Alleen zie en hoor je dat niet
Kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Off-topic: vanavond Hero Brinkman bij P&W
En nu Leers over zijn "ruzie" met Wilders in Nieuwsuurquote:
Het aftellen is echt begonnenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu Leers over zijn "ruzie" met Wilders in Nieuwsuur
Jezelf quotenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft afgezegd omdat Poephoofd en Knevel geen belofte deden om de affaire Lucassen niet ter sprake te laten komen
Echt?quote:
quote:
Waarom zou hij daar dan wel op die zaak in willen gaan? Of willen P&W die primeur?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Off-topic: vanavond Hero Brinkman bij P&W
Nee, ik had verkeerd op teletekst gekeken. Het was Moraalridders..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar dan wel op die zaak in willen gaan? Of willen P&W die primeur?
Een wat ontnuchterend betoog toch wel. Jammer.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een beetje spindoctor kan hier een geweldige draai aan geven ten faveure van de PVV idd.
De eenzame, eerbare burger (je laat die PVV'er dan zien in driedelig pak) die strijdt tegen de schijtterreur (je laat dan Tokkies en allochtonen zien, gecombineerd met een horde aan schijtende vechthonden).
Paar commentaren van de Doctors Marbuse en Nikita eronder monteren.
Je gaat over op een shot van de nationale driekleur, tranen in de ogen van de eerzame, eerbare burger.
En dan sluit je af met een filmpje van André van Duin in die sketch waarin hij <we are the champions> zingt.
En dan eronder.
[ afbeelding ]
Problem, PvdAfags?
Of ze geschikt zijn kan niemand voorspellen van te voren.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nu graag nog je mening of dit soort mensen geschikt zijn voor een parlementaire functie. Ben benieuwd.
Zal wel mooi zijn als het PVV volk eindelijk inziet dat PVV niet de oplossing is.quote:
Je hebt gelijk, Graus, Brinkman en Hernandez zijn ook allemaal persoonlijke gevallen, het is alleen wat opmerkelijk dat er procentueel meer Kamerleden verdacht zijn dan moslimsquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Of ze geschikt zijn kan niemand voorspellen van te voren.
Van alle partijen zijn voorbeelden te noemen dat bewindslieden de fout in gingen , fouten maakten , etc.
Als de man zo de fout ingegaan is moet dat onderzocht worden en moet er kritiek op kunnen volgen , en actie ondernomen worden , dat schreef ik al eerder.
Wat me in de discussie stoorde is het er vol op duiken en zijn daden meteen met de partij de PVV in verband brengen.
Alsof de hufterigheid en de klootzak uithangen in een mens iets van de PVV , van rechts is.
Als je naar een functie solliciteert kan er prima van te voren besloten worden of je geschikt bent of niet. En raad eens, dat is nu ook net het doel van verkennende gesprekken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Of ze geschikt zijn kan niemand voorspellen van te voren.
Van alle partijen zijn voorbeelden te noemen dat bewindslieden de fout in gingen , fouten maakten , etc.
Als de man zo de fout ingegaan is moet dat onderzocht worden en moet er kritiek op kunnen volgen , en actiue ondernomen dat schreef ik al eerder.
Wat me in de discussie stoorde is het er vol op duiken en zijn daden meteen met de partij de PVV in verband brengen.
Alsof de hufterigheid en de klootzak uithangen in een mens iets van de PVV , van rechts is.
Verkennende gesprekken hebben alleen nut als de persoon in kwestie open en eerlijk is , niks achter zal houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je naar een functie solliciteert kan er prima van te voren besloten worden of je geschikt bent of niet. En raad eens, dat is nu ook net het doel van verkennende gesprekken.
Zoals al eerder is aangegeven, als je partij geen leden kan hebben, kan je ook moeilijk de minder geschikten er uit filteren. Partijen hebben opgebouwde structuren. Mensen die lid worden komen in aanraking met andere partij leden op borrels, congressen etc. Dan merk je toch vrij snel aan iemand of hij een persoon is die ook het gedachtegoed van je partij goed kan verwoorden of dat het een persoon is die zijn buren bedreigt.
Nu mag jij zelf uitzoeken in welke partij de gang van zaken momenteel zo is dat je heel moeilijk van te voren kan bepalen of iemand geschikt is of niet......
Vriend, dat is nu juist het hele probleem..... En maar blijven volhouden hè. Kan je nu nog antwoord geven op mijn simpele vraag? Is zo iemand geschikt als parlementariër of niet? Dan kan ik namelijk bepalen of ik deze discussie verder met je moet voren of hem ook prima abrupt kan beëindigen
Ik merk wel dat het je geen bal uitmaakt wie je volksvertegenwoordigers zijn, als je maar kan wijzen op de fouten van anderen, waar jij natuurlijk niet op hebt gestemd. Zolang zij het fout doen, mag je natuurlijk niets zeggen over anderen die het ook fout doen......quote:Op woensdag 10 november 2010 23:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Verkennende gesprekken hebben alleen nut als de persoon in kwestie open en eerlijk is , niks achter zal houden.
Iemand kan zeer geschikt lijken maar een baggage van ellende met zich meebrengen die tijdens zijn - haar bewind pas uit en naar buiten komt.
Daar zijn voorbeelden te vinden bij links , midden en rechts.
We hoeven elk geen lijstje te maken om dat te bewijzen.
Een uitspraak van mij over iets waarvan ik pas net iets weet , wat heeft dat voor nut?
Geeft je dat voldoening?
Als ik zeg NEE!! Of als ik zeg JA!!
Kies er zelf een.
Die voorbeelden doen in deze discussie helemaal niet ter zake. Dan kan jij heel vrolijk daar aan blijven vasthouden, maar inhoudelijk is het allerminst. Het kan mij ook weinig schelen dat jij voorbeelden kan opnoemen en daar blijkbaar ook trots op bent. Toevallig heb ik ook toegang tot internet en een prima archief aan bladen dus ik red me wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef DrMabuse het volgende:
Leer eens goed lezen en kom niet zo verdomde snel aan met je driftige conclusies als dat het mij geen bal kan schelen.
Alsof ik de hier alleen de PVV verdedig.
Lees wat ik o.a schrijf:
"Daar zijn voorbeelden te vinden bij links , midden en rechts."
LINKS MIDDEN EN RECHTS.
Daar komen ze helaas laat/nooit achter...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zal wel mooi zijn als het PVV volk eindelijk inziet dat PVV niet de oplossing is.
Hopelijk krijgen we een soort met TON effect met de PVV, al hoeven ze niet helemaal te verdwijnen van mij 10 zetels ofzo.
Ah nee joh. Net of het PVV-electoraat het ene reet zal ruften als zo'n Lucassen zijn buurtgenoten lastigvalt. Het gaat hen om die rottige Marokkanen. En of dergelijke problemen nou door een opgefokte tokkie worden 'aangepakt' of dat een of andere fatsoenlijke pennenlikker zich over de materie buigt, maakt voor hen geen verschil.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk neemt Geert Wilders een duidelijke stelling in dat hij uitspattingen als die van Eric Lucassen niet accepteert. Dit probleem vergeven en vergeten breekt hem straks lelijk op...
Begrijpen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Arglist het volgende:
[..]
Die voorbeelden doen in deze discussie helemaal niet ter zake. Dan kan jij heel vrolijk daar aan blijven vasthouden, maar inhoudelijk is het allerminst. Het kan mij ook weinig schelen dat jij voorbeelden kan opnoemen en daar blijkbaar ook trots op bent. Toevallig heb ik ook toegang tot internet en een prima archief aan bladen dus ik red me wel.
Het gaat hier alleen om een PVV parlementarier die zijn buren bedreigd heeft, niet over een mooi gebundeld werk van 'de avonturen van Parlementariërs door de eeuwen heen'. Zo moeilijk lijkt me dat niet om te begrijpen.... toch?
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Begrijpen.
Juist ja.
Daar gaat het fout. Dat is de kern van dit maar moeten blijven herhalen.
Het is me duidelijk , we komen er niet uit.
Maar ook dit antwoord zal je niet tevreden stellen neem ik aan.
quote:Wilders onderzoekt PVV'er Lucassen
` PVV-leider Geert Wilders gaat de
beschuldigingen over bedreigingen door
PVV-Kamerlid Lucassen tot op de bodem
uitzoeken.Dat zei hij in een reactie op
berichten op de website crimesite.nl en
het tv-programma Uitgesproken van WNL.
Daarin zeiden buurtgenoten van Lucassen
dat hij hen tussen 2006 en 2009 heeft
bedreigd en geïntimideerd.Ze hebben
daar ook aangifte van gedaan.Lucassen
zou ook meerdere keren zijn aangehouden
door de politie.
De PVV'er ontkent de aantijgingen.Hij
zegt dat het ging om een verschil van
mening over hondenpoep met een aantal
hondenbezitters.
Ach, kom op, zó dom zijn die PVV stemmers niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah nee joh. Net of het PVV-electoraat het ene reet zal ruften als zo'n Lucassen zijn buurtgenoten lastigvalt. Het gaat hen om die rottige Marokkanen. En of dergelijke problemen nou door een opgefokte tokkie worden 'aangepakt' of dat een of andere fatsoenlijke pennenlikker zich over de materie buigt, maakt voor hen geen verschil.
DrMabuse wilde er in ieder geval geen antwoord op gevenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, kom op, zó dom zijn die PVV stemmers niet.
Toch?
Zo'n luchtje zit er nou ook weer niet aanquote:
hoi PvdA-stemmer.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef okiokinl het volgende:
heeft ie ook vast gedaan, wat een tuig.
Dat vermoeden heb ik bij Dr.Nikita ook altijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
DrMabuse wilde er in ieder geval geen antwoord op geven
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de Dr in zijn naam niet voor Doctor staat.....
Doe normaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, kom op, zó dom zijn die PVV stemmers niet.
Toch?
Dr. Bibberquote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik bij Dr.Nikita ook altijd.
Nee, en gelukkig spreken zij wel Nederlands. Dat kun je niet zeggen van het leeuwendeel van de PvdA kiezers. En dat is tenminste feitelijk waar.quote:
trillen wel, springen nietquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die denken dat het kabinet op trillen staat
Het kabinet gaat koedt ke koedt door.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
trillen wel, springen niet. Ze gaan lekker van relletje naar relletje. Kan nog leuk worden
Ach, denk niet dat Havik Verhagen en Rutjes hier wakker van liggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
trillen wel, springen niet. Ze gaan lekker van relletje naar relletje. Kan nog leuk worden
Dan heb je vast een bron voor dat feitquote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, en gelukkig spreken zij wel Nederlands. Dat kun je niet zeggen van het leeuwendeel van de PvdA kiezers. En dat is tenminste feitelijk waar.
Dat weet ik niet. Leers was een van de grote troeven van hen in het kabinet. Een populaire man onder hun aanhang namelijk. Dat die vervolgens keer op keer in botsing komt met Wilders kan hen ook niet lekker zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat Havik Verhagen en Rutjes hier wakker van liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |