Je wilt niet weten hoeveel van die figuren er zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Iemand die een langlopend conflict maakt over last hebben van hondenpoep is sowieso niet goed snik, of niet soms?
Ongeveer 1,5 miljoen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van die figuren er zijn
Bij mij in de wijk zijn het anders wel voornamelijk linksmenschen die hun honden overal laten schijten.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Iemand die een langlopend conflict maakt over last hebben van hondenpoep is sowieso niet goed snik, of niet soms?
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk zijn het anders wel voornamelijk linksmenschen die hun honden overal laten schijten.
En dat is onder de wipkippen geen pretje, kan ik je verzekeren. Je kan een mens ook te ver duwen, wannneer je je peuter voor de zoveelste keer onder de poep uit moet halen, dan kan er iets breken!
Oplossing is: een belasting op linkschmensen.... het is toch allemaal tuig die maar overal schijten en anderzijds het straatbeeld vervuilen...quote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk zijn het anders wel voornamelijk linksmenschen die hun honden overal laten schijten.
en allochtonenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oplossing is: een belasting op linkschmensen....
quote:het is toch allemaal tuig die maar overal schijten en anderzijds het straatbeeld vervuilen...
Moet 'ie leren selecterenquote:
Je vergeet er een paarquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Monidique het volgende:
Eindelijk eens een politicus die zich als het gewone volk gedraagt...
Haha. Er zitten bij Gl ook agressieve activistenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van die figuren er zijn
En, hoppa...quote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Haha. Er zitten bij Gl ook agressieve activisten
Het is altijd een risico als je partij hard groeitquote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet 'ie leren selecteren![]()
Het is helaas voor hem niet de eerste die in opspraak komt...
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is altijd een risico als je partij hard groeit
Helegaar nie.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Monidique het volgende:
Eindelijk eens een politicus die zich als het gewone volk gedraagt...
Het gaat voornamelijk om linksmenschen? Ik vraag mij dan af hoe jij die aan die info komt. Je signaleert een regelbrekende hondenbezitter, gaat de confrontatie aan en vervolgens vraag je hem op welke partij hij de afgelopen verkiezingen heeft gestemd. Of gluur je gewoon stiekem door de luxaflex en baseert je oordeel op zijn of haar elegante loopje?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
En dat is onder de wipkippen geen pretje, kan ik je verzekeren. Je kan een mens ook te ver duwen, wannneer je je peuter voor de zoveelste keer onder de poep uit moet halen, dan kan er iets breken!
Koosje, Ollie zit gewoon te trollen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om linksmenschen? Ik vraag mij dan af hoe jij die aan die info komt. Je signaleert een regelbrekende hondenbezitter, gaat de confrontatie aan en vervolgens vraag je hem op welke partij hij de afgelopen verkiezingen heeft gestemd. Of gluur je gewoon stiekem door de luxaflex en baseert je oordeel op zijn of haar elegante loopje?
Nee. Gevaarlijke herdershonden als cop aanstellen die baasjes keihard in hun reedt bijtenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ze moeten uiteraard de dierenpolitie op die schijtende honden afsturen en ze een bon geven.
Die baasjes schijten toch niet op de straat. Ik bedoel als dat het geval is dan heeft deze brave burger natuurlijk een punt.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Gevaarlijke herdershonden als cop aanstellen die baasjes keihard in hun reedt bijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |