Als ik de spetters koffie van m'n beeldscherm heb geveegd, zal ik op zoek gaan naar een sealtje.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef ElmoFan het volgende:
Hee, swj, dit topic verdient een quality seal: "Roep die meisje is"
Hij is goed hequote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ik de spetters koffie van m'n beeldscherm heb geveegd, zal ik op zoek gaan naar een sealtje.
de reden dat veel wegblijven en goede topics het niet redenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
ONZ wordt wederom ondergescheten... Is er gisteren chili con carne geserveerd?
Amen broeder, amen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
de reden dat veel wegblijven en goede topics het niet reden![]()
zwaar straffen die kut users
wat hij zegtquote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Ik wil graag Symphonic en Jojoortje bedanken, ze hebben alle poep opgeruimd en alle billetjes weer afgeveegd.
QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Ik wil graag Symphonic en Jojoortje bedanken, ze hebben alle poep opgeruimd en alle billetjes weer afgeveegd.
triest dat het moet maarquote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
moet er een ander hoofd op?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef 8108139dpths het volgende:
"Roep die meisje is"
Prachttopic, maar deze paint / photoshop gaat mij wat te ver...![]()
Kan iemand 'm aanpassen / verwijderen?
Wtf oke dit is FB, maar toch...quote:
fixedquote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef 8108139dpths het volgende:
"Roep die meisje is"
Prachttopic, maar deze paint / photoshop gaat mij wat te ver...![]()
Kan iemand 'm aanpassen / verwijderen?
Bazenmod die dat gedaan heeftquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:06 schreef Nielsch het volgende:
SWJ, door 'je' in 'mijn' te veranderen heb je een leuke garp gemaakt waarom ik best moest lachen. Ja, zelfspot is mij niet vreemd. Bedankt!
Misschien was het SWJ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bazenmod die dat gedaan heeft![]()
Gast, koop een brilquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan toch ook Murp of Opa.Bakkebaard zijn?
Hoezo spam? We komen daar gewoon tezamen in een video chatquote:
Gelukkig zijn Daniel en Pietjepuk nu bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef dakraam het volgende:
Het staat helemaal vol met van die of/of topics. Die helemaal nergens op slaan. Kunnen die weg?
ik wou ze net alvast bedankenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Daniel en Pietjepuk nu bezig
zie ik er soms uit als een FAquote:
ja wimpel het gebrek aan daadkracht in onz maar zo af, het is gewoon bedroevend de laatste tijdquote:
idd, we hebben het niet meer in de hand. Stuur een mail naar vacature@fok.nlquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wimpel het gebrek aan daadkracht in onz maar zo af, het is gewoon bedroevend de laatste tijd
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef murp het volgende:
[..]
idd, we hebben het niet meer in de hand. Stuur een mail naar vacature@fok.nl
En als ik het open laat, waarom zal het dan een leuk topic worden dan?quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef idiot---boy het volgende:
Verhaaltje
serieus, het is toch grappig dat fonetisch net zo makkelijk leest als normaal. En hier heb ik lang over gedaan, serieus, waarom überhaupt een slotje, niemand heeft er toch last van godverdomme
mensen moeten fonetisch gaan reageren met hun eigen verhaaltjesquote:Op zondag 28 november 2010 17:38 schreef murp het volgende:
[..]
En als ik het open laat, waarom zal het dan een leuk topic worden dan?
Dus met je piemeltje in je hand googlede je op 'dikke kut', bij het eerste plaatje ejaculeerde je over je toetsenbord. Een enorme hersenscheet was het gevolg, en in plaats van gewoon even naar de link achter het plaatje te kijken ramde je meteen op het 'nieuw topic' knopje in ONZ om op die manier een tweede zaadlozing te triggeren? Niet meer doen aub.quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
Ik googlede dikke kut.
Waarom een slotje, Googlen leverde me juist de vraag op en niet het antwoord. En ik moet het nu weten want ik snap echt geen kut van die foto.
Triest topic en trieste reacties van Superwormjim.quote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef CartWOman het volgende:
Tong80 is DOOD! (let op, het is een garp)
Not even remotely funny.
-edit- Thx, yvonne.
Ok.quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest topic en trieste reacties van Superwormjim.
Nee hoor, de enigszins acceptabele topics blijven gewoon open.quote:Pleurt al mijn topics op slot.
Een glimlachje kon er wel van af.quote:Sterker nog hij etaleert zijn enorme gebrek aan gevoel voor humor. Kon je er zelf wel om lachen SWJ ?
Dan was je de enige denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Een glimlachje kon er wel van af.
Waar heb je het over man ? Je hebt echt de hersens van een amoebe.quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
Tong je ziet spoken, je wil niet weten hoe vaak ze mij dood wensen en ik ga daar ook niet over huilen
Nee hoor ik reageer gewoon op hoe je doetquote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man ? Je hebt echt de hersens van een amoebe.
GC. Niks aan het handje, allemaal weer doorlopen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
Trouwens in welk subtopic stond het eerst voordat ie naar onzin werd verplaatst.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik heb toch nog gelachen in Onzin vandaag.
Guttegut, laat hij een keer een topic open, krijgt hij meteen gezeik. Ik begin te snappen waarom hij vandaag zo met slotjes strooit.quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
Tong is dood laat ie open
Post er zelfs de meest flauwe grappen in.
Tong leeft gooit ie op slot
Tong de echte zoon van God.
Wat laat jij je kennen zeg.
Die sluitreden ook
Waar heb je het over. Hij gooit altijd met ontereche slotjes. Althans bij mij. Lees je eens in.quote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Guttegut, laat hij een keer een topic open, krijgt hij meteen gezeik. Ik begin te snappen waarom hij vandaag zo met slotjes strooit.
Volgens mij laat jij je heel erg kennen vandaag, je doet nog kinderachtiger dan ik al doe op Fok. Dan moet je wel heel kinderachtig doenquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
Tong is dood laat ie open
Post er zelfs de meest flauwe grappen in.
Tong leeft gooit ie op slot
Tong de echte zoon van God.
Wat laat jij je kennen zeg.
Die sluitreden ook
Krijg steeds meer medelijden met je.quote:
Kinderachtiger dan mij?quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij laat jij je heel erg kennen vandaag, je doet nog kinderachtiger dan ik al doe op Fok. Dan moet je wel heel kinderachtig doen
Dit is feedback. Er zijn mensen die zich kapot schrokken vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij laat jij je heel erg kennen vandaag, je doet nog kinderachtiger dan ik al doe op Fok. Dan moet je wel heel kinderachtig doen
In ieder geval van hetzelfde niveau als:quote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef Annnet het volgende:
Mijn taartentopic was ook van hoog niveau.
Open een topic in FB. Het is weer tijd voor je maandelijkse 'Boehoe SwJ behandelt me net zoals iedere andere user'-huiltopic aldaar.quote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is feedback. Er zijn mensen die zich kapot schrokken vandaag.
Superwormjim gedraagt zich belachelijk bagataliserend.
Ik probeerde er nog een humoristische draai aan te geven en daar stak ie een stokkie voor.
Volledig offtopic gescheld.quote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom is mijn gesprek met MarioPeen weg?
Mag ik dan een eigen naamtopic voor deze jongeman maken waar we ons gesprek voort kunnen zetten? Hij probeert nu via het DM-systeem verder te praten, maar dat werkt nogal onhandig.quote:
Niet reageren al in je opgekomen?quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mag ik dan een eigen naamtopic voor deze jongeman maken waar we ons gesprek voort kunnen zetten? Hij probeert nu via het DM-systeem verder te praten, maar dat werkt nogal onhandig.
[ afbeelding ]
TS, context, nu niet boehoe gaan doen Tong. Je weet hoe het werkt. En ik ben FA, ik weet hoe het werkt, dus no worries. En SwJ is hier niet schuldig aan, dus die houden we uit de wind.quote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
Als ik als TT lees Biogarde is dood en het staat in GC schrik ik me kapot. Begrijp je dat echt niet ?
Hij deed vrolijk mee en vond het geweldig.quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef Biogarde het volgende:
TS, context, nu niet boehoe gaan doen Tong. Je weet hoe het werkt. En ik ben FA, ik weet hoe het werkt, dus no worries. En SwJ is hier niet schuldig aan, dus die houden we uit de wind.
En de volgende keer is het andersom. We zijn volwassen kerels, kom op.quote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij deed vrolijk mee en vond het geweldig.
Hij hield een topic open waar ik in dood werd verklaard. Niet voor iedereen was het op dat moment duidelijk dat het een grapje was. Het stond nog in GC. Was een walgelijk topic. Ok ieders gevoel voor humor is anders, maar toen ik daarna op humoristische wijze duidelijk maakte dat ik nog leefde wist ie niet hoe snel het te sluiten. Superwormjim deugt niet. Ik lijk Willem Oltmans of Anton Geesink wel. Gelukkig kregen ze later gelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En de volgende keer is het andersom. We zijn volwassen kerels, kom op.
Nee, static en Mirjam. En daarna ik zelfs. Wij hielden 'm open. En sure, het is een gek topic, maar iedere halve zool ziet dat het een grap itt tot de niet grappige varianten uit het verleden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij hield een topic open waar ik in dood werd verklaard. Niet voor iedereen was het op dat moment duidelijk dat het een grapje was. Het stond nog in GC. Was een walgelijk topic. Ok ieders gevoel voor humor is anders, maar toen ik daarna op humoristische wijze duidelijk maakte dat ik nog leefde wist ie niet hoe snel het te sluiten. Superwormjim deugt niet. Ik lijk Willem Oltmans of Anton Geesink wel. Gelukkig kregen ze later gelijk.
De toevoeging ( Dit is een grap ) kwam pas veel later. En het werd ook pas later naar onzin verplaatst. Het is een onsmakelijke grap en SWJ had hem op slot moeten gooien ipv er semi-grappige posts te plaatsen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, static en Mirjam. En daarna ik zelfs. Wij hielden 'm open. En sure, het is een gek topic, maar iedere halve zool ziet dat het een grap itt tot de niet grappige varianten uit het verleden.
1 user die dacht dat het echt was. En die werd al vrij snel duidelijk gemaakt dat het nep is.quote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
De toevoeging ( Dit is een grap ) kwam pas veel later. En het werd ook pas later naar onzin verplaatst. Het is een onsmakelijke grap en SWJ had hem op slot moeten gooien ipv er semi-grappige posts te plaatsen.
Excuses dat ik zo doordrijf maar het gaat me echt aan omdat er users waren die het geloofden.
Ik snap jullie echt niet.
Niets meer aan toevoegen, enige juiste reactie.quote:Op zondag 28 november 2010 23:05 schreef murp het volgende:
Misschien was het niet zo handig, maar ze hebben even hun lol gehad, net als jij met andere topics. Andere users andere "humor"
Je hebt gelijk. Het was onsmakelijk en het had gewoon gelijk dicht gemoeten.quote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
Het is een onsmakelijke grap en SWJ had hem op slot moeten gooien ipv er semi-grappige posts te plaatsen.
Gelukkig iemand die me begrijptquote:Op zondag 28 november 2010 23:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het was onsmakelijk en het had gewoon gelijk dicht gemoeten.
Geen idee. Het topic is weer open.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Maanvis het volgende:
wie is sting en sinds wanneer is ie onzin mod?
Leslie Nielsen
Het ontgaat mij ook een beetje eerlijk gezegd. Er kunnen best meerdere Leslie Nielsen topics naast elkaar lopen.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Maanvis het volgende:
Leslie Nielsen
Bedanktquote:Op maandag 29 november 2010 09:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Het topic is weer open.
My apologiesquote:Op maandag 29 november 2010 09:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het ontgaat mij ook een beetje eerlijk gezegd. Er kunnen best meerdere Leslie Nielsen topics naast elkaar lopen.
Het is ook overdonderend allemaal, dat ben ik met je eens... En je wordt er overaal aan herinnerdquote:Op maandag 29 november 2010 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Het nieuws van Leslie werd me een beetje teveel
Toenet zag ik nog iemand een banaan eten. Spontaan schiet ik volquote:Op maandag 29 november 2010 09:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is ook overdonderend allemaal, dat ben ik met je eens... En je wordt er overaal aan herinnerd
Sorry O.Bquote:Op maandag 29 november 2010 09:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ok ok. SC hier is nu wel weer klaar.
Heet Shirley waarschijnlijk. Lijkt me sterk dat ie zanger van the Police was.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Maanvis het volgende:
Leslie Nielsen
mooiquote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Worm ik heb van het weekend deze foto speciaal voor jou (ONZ) gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
Hij lokt mij uit, en ik ben zo dom genoeg om er op in te gaan, maar ik ben gestopt met erop in gaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef zovty het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/326694
Post tevaak een plaatje van meisje wat middelvinger opsteekt.
Hij voelt zich kennelijk "uitgelokt" door honkytonk.
Helemaal mee eens, het is een fucking etterbak.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef Monopoly het volgende:
stewie-griffin
Irritante user in mijn ogen.
Ik produceer ook wel eens bagger, dat doen we allemaal wel eens... Maar hij komt me de keel uit.
Voegt nooit wat toe aan topics, en aan zijn irritante gedrag mag best opgetreden worden denk ik.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef zovty het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef Monopoly het volgende:
stewie-griffin
Irritante user in mijn ogen.
Ik produceer ook wel eens bagger, dat doen we allemaal wel eens... Maar hij komt me de keel uit.
Voegt nooit wat toe aan topics, en aan zijn irritante gedrag mag best opgetreden worden denk ik.
Ik dacht al bijna dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is een fucking etterbak.
Er wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef zovty het volgende:
Akkoord!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt.![]()
En voor de rest: dit topic is niet bedoeld om je mening te geven over andere users. Gebruik gewoon de TR functie mocht je iets opvallen.
"Er wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En voor de rest: dit topic is niet bedoeld om je mening te geven over andere users. Gebruik gewoon de TR functie mocht je iets opvallen.
Excuses aanvaard SwJquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die opmerking ging te ver, ongeacht welke PI je gebruikt. Je kunt niet iedere opmerking onder de noemer 'humor' scharen door een bepaalde PI te gebruiken. Sommige opmerkingen kunnen gewoon niet, deze is daar één van.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef XtremeNL het volgende:
Waarom is mijn post Wilders-beveiliger? ge-edit?
De combinatie van een intelligente en logische uitleg, gevolgd door een korte stompzinnige opmerking is goed uitgewerkte humor.
En de PI maakte wel duidelijk dat het niet serieus was.
Wel als het duidelijk niet gemeend is, en het überhaupt niet in de buurt van een realistische mening komt.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die opmerking ging te ver, ongeacht welke PI je gebruikt. Je kunt niet iedere opmerking onder de noemer 'humor' scharen door een bepaalde PI te gebruiken. Sommige opmerkingen kunnen gewoon niet, deze is daar één van.
De opmerking is niet gepast en kan verkeerd opgevat worden, daarom is ie verwijderd.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Wel als het duidelijk niet gemeend is, en het überhaupt niet in de buurt van een realistische mening komt.
Maar daar zullen onze meningen wel weer over verschillen.
Ik ben het oneens met je beslissing, maar accepteer hem.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De opmerking is niet gepast en kan verkeerd opgevat worden, daarom is ie verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef sciter het volgende:
Kan iemand Dalando opsluiten?
Hij spamt hele topics in zijn eentje
Vb:
Remix hier jezelfSorry, had het niet gezien, had het niet verwacht in dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zet er een SC-sealtje in. Maar het gaat geen reeks worden. Ik zeg het maar vast.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef Driepink het volgende:
ik wil een SC-banner op mijn tong80 topic.. of een ontopic worthiness..kijk maar welke jij er het beste bij vind passen, let wel op: morgen is het natuurlijk zo ver en dan komen er hopelijk goeie reacties..
ik heb hem al 2 dagen geleden aangemaakt, en morgen is de grote dag, dan moet iedereen natuurlijk wel weten, dat ik er het eerste bij stilstond etc
aka, dat er hopelijk niet 37000 topics over geopend worden, maarja, je ziet maar!
you've got the power! *deuntje erachter van I've got the power*
Als het goed is, uiterlijk dit weekend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 06:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer gaan de FOK! verkiezingen weer van start? En waar kan ik die vinden?
Top dat verklaard waarom ik het niet kon vindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als het goed is, uiterlijk dit weekend.
neequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:15 schreef Furdinand het volgende:
Ik vind dat advancedpower weer genoeg aanwezig is geweest mag hij weer een ban aub?
Je kan zeggen wat je wil, maar die sluitpost was geniaal. En dat was alleen al genoeg voor een slotjequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef idiot---boy het volgende:
Laten we iets nieuws bedenken!
Vertel me nou wat er in ONZ wél mag en waarom dit er niet tussen past, want ik snap het niet
Het zou volgens mij toch maar een userbash topic wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef idiot---boy het volgende:
Vertel me nou wat er in ONZ wél mag en waarom dit er niet tussen past, want ik snap het niet
s0rri3quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht het is rustig. Superwor4mjim zit5 sinterklaas liedjes te zintgen in grot5e verwacht5ing.
Laat ik op dat5 moment eens een gbrilujant t5opic openen.
Dit5 i8s i8mmkers onzi8n en yhebben tgenoegt kritiek te ver4durenn dat het vr4oeger4 bet5er was.
Mi8jn excuses
Gooit5 ze yhem op0 slo9t
het is echt waarquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht het is rustig. Superwor4mjim zit5 sinterklaas liedjes te zintgen in grot5e verwacht5ing.
Laat ik op dat5 moment eens een gbrilujant t5opic openen.
Dit5 i8s i8mmkers onzi8n en yhebben tgenoegt kritiek te ver4durenn dat het vr4oeger4 bet5er was.
Mi8jn excuses
Gooit5 ze yhem op0 slo9t
hij vond zichzelf trouwens erg grappig:quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die sluitpost was geniaal. En dat was alleen al genoeg voor een slotje
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
'Ik vroeg me af .... '
Je hoeft niet per se voor iedere natte hersenscheet die een remspoor achterlaat een topic te openen hoor.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Je hoeft niet per se voor iedere natte hersenscheet die een remspoor achterlaat een topic te openen hoor.
Zo hoort het ook. Dat is ook de taak van MODS in ONZ. Het is en blijft ONZ, dus als je de topics sluit moet je er ook om kunnen lachen vind ik!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die sluitpost was geniaal. En dat was alleen al genoeg voor een slotje
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef idiot---boy het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiėle modjes zijn:
murp
SuperwormJim
Myraela
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
Amen to thatquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Dat is ook de taak van MODS in ONZ. Het is en blijft ONZ, dus als je de topics sluit moet je er ook om kunnen lachen vind ik!
wat is er mis met mijn topic. Is toch leuk voor brainstormen. Ik snap je probleem niet, leg dat nou eens concreet uit :Squote:
Kijk eens goed naar de reacties in dat topic. Dat is een goede voorbode voor de rest van de reactie die gepost zouden gaan worden. Het is gewoon een baggertopic. Ik bedoel, je opent een topic waarin je vraagt of iedereen even zijn eerste gedachte op het toetsenbord wil rammen. Dan kun je alleen maar bagger verwachten.quote:Op zondag 5 december 2010 11:42 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn topic. Is toch leuk voor brainstormen. Ik snap je probleem niet, leg dat nou eens concreet uit :S
Onzin=synoniem voor baggerquote:Op zondag 5 december 2010 11:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de reacties in dat topic. Dat is een goede voorbode voor de rest van de reactie die gepost zouden gaan worden. Het is gewoon een baggertopic. Ik bedoel, je opent een topic waarin je vraagt of iedereen even zijn eerste gedachte op het toetsenbord wil rammen. Dan kun je alleen maar bagger verwachten.
En hiermee laat je dus zien dat je totaal niets van snapt. Lees de huisregels nog een goed na. ONZ is echt niet bedoeld om gewoon hersenloos te gaan baggeren:quote:
En dat vertel je me nu pas?quote:Op zondag 5 december 2010 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En hiermee laat je dus zien dat je totaal niets van snapt. Lees de huisregels nog een goed na. ONZ is echt niet bedoeld om gewoon hersenloos te gaan baggeren:
Huisregel(s) Onzin voor je leven!
zeg jij nou eens wat er achter het = teken moet staan: ONZ=quote:Op zondag 5 december 2010 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En hiermee laat je dus zien dat je totaal niets van snapt. Lees de huisregels nog een goed na. ONZ is echt niet bedoeld om gewoon hersenloos te gaan baggeren:
Huisregel(s) Onzin voor je leven!
Wat een zielige poging tot lapohunten in FB is ditquote:Op zondag 5 december 2010 11:57 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
zeg jij nou eens wat er achter het = teken moet staan: ONZ=
Nee, daar is dit topic niet voor. Ik heb je uitgelegd waarom dat topic een slotje kreeg; en ik heb je duidelijk gemaakt dat ONZ niet bedoeld is om te baggeren. Opgelost dus.quote:Op zondag 5 december 2010 11:57 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
zeg jij nou eens wat er achter het = teken moet staan: ONZ=
Wanneer er een leuk en origineel topic langskomt, wordt er meestal in eerste instantie een sealtje aan gegeven. Voor een TTT moet een topic aan iets meer criteria voldoen, zoals geen SC, genoeg potentie om lang open te blijven, niet meteen weer wegzakken, enz. Ik geef toe dat we misschien te weinig TTT's toekennen. Dat heeft toch wel enkele redenen:quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met TTT's ?
Er zijn de laatste tijd wel mooie topics langsgekomen. Hoe bepalen jullie als MOD of iets "TTT waardig" is?
Ik wil (ooit) nog eens een TTT scoren (). Dus wie weet heb ik wat aan een goed antwoord van je SwJ.
P.S Waarom heb je niet dat SwJ adoratietopic als TTT aangemerkt? Dat was een klassieker man...
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |