Helemaal mee eens, het is een fucking etterbak.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef Monopoly het volgende:
stewie-griffin
Irritante user in mijn ogen.
Ik produceer ook wel eens bagger, dat doen we allemaal wel eens... Maar hij komt me de keel uit.
Voegt nooit wat toe aan topics, en aan zijn irritante gedrag mag best opgetreden worden denk ik.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef zovty het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/326694
Post tevaak een plaatje van meisje wat middelvinger opsteekt.
Hij voelt zich kennelijk "uitgelokt" door honkytonk.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef Monopoly het volgende:
stewie-griffin
Irritante user in mijn ogen.
Ik produceer ook wel eens bagger, dat doen we allemaal wel eens... Maar hij komt me de keel uit.
Voegt nooit wat toe aan topics, en aan zijn irritante gedrag mag best opgetreden worden denk ik.
Ik dacht al bijna dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is een fucking etterbak.
Er wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef zovty het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/326694
Post tevaak een plaatje van meisje wat middelvinger opsteekt.
Hij voelt zich kennelijk "uitgelokt" door honkytonk.
Akkoord!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt.![]()
En voor de rest: dit topic is niet bedoeld om je mening te geven over andere users. Gebruik gewoon de TR functie mocht je iets opvallen.
"Er wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En voor de rest: dit topic is niet bedoeld om je mening te geven over andere users. Gebruik gewoon de TR functie mocht je iets opvallen.
Excuses aanvaard SwJquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die opmerking ging te ver, ongeacht welke PI je gebruikt. Je kunt niet iedere opmerking onder de noemer 'humor' scharen door een bepaalde PI te gebruiken. Sommige opmerkingen kunnen gewoon niet, deze is daar één van.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef XtremeNL het volgende:
Waarom is mijn post Wilders-beveiliger? ge-edit?
De combinatie van een intelligente en logische uitleg, gevolgd door een korte stompzinnige opmerking is goed uitgewerkte humor.
En de PI maakte wel duidelijk dat het niet serieus was.
Wel als het duidelijk niet gemeend is, en het überhaupt niet in de buurt van een realistische mening komt.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die opmerking ging te ver, ongeacht welke PI je gebruikt. Je kunt niet iedere opmerking onder de noemer 'humor' scharen door een bepaalde PI te gebruiken. Sommige opmerkingen kunnen gewoon niet, deze is daar één van.
De opmerking is niet gepast en kan verkeerd opgevat worden, daarom is ie verwijderd.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Wel als het duidelijk niet gemeend is, en het überhaupt niet in de buurt van een realistische mening komt.
Maar daar zullen onze meningen wel weer over verschillen.
Ik ben het oneens met je beslissing, maar accepteer hem.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De opmerking is niet gepast en kan verkeerd opgevat worden, daarom is ie verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef sciter het volgende:
Kan iemand Dalando opsluiten?
Hij spamt hele topics in zijn eentje
Vb:
Remix hier jezelfSorry, had het niet gezien, had het niet verwacht in dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zet er een SC-sealtje in. Maar het gaat geen reeks worden. Ik zeg het maar vast.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef Driepink het volgende:
ik wil een SC-banner op mijn tong80 topic.. of een ontopic worthiness..kijk maar welke jij er het beste bij vind passen, let wel op: morgen is het natuurlijk zo ver en dan komen er hopelijk goeie reacties..
ik heb hem al 2 dagen geleden aangemaakt, en morgen is de grote dag, dan moet iedereen natuurlijk wel weten, dat ik er het eerste bij stilstond etc
aka, dat er hopelijk niet 37000 topics over geopend worden, maarja, je ziet maar!
you've got the power! *deuntje erachter van I've got the power*
Als het goed is, uiterlijk dit weekend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 06:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer gaan de FOK! verkiezingen weer van start? En waar kan ik die vinden?
Top dat verklaard waarom ik het niet kon vindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als het goed is, uiterlijk dit weekend.
neequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:15 schreef Furdinand het volgende:
Ik vind dat advancedpower weer genoeg aanwezig is geweest mag hij weer een ban aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |