HOAX: 4 jaar geleden bestond dit topic nog niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef FeestBoek het volgende:
Vier jaar geleden was dit topic veel leuker![]()
Wat een kankernoobs tegenwoordig
Ken je topics, pipo. Maar waarschijnlijk bestond jíj toen nog nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
HOAX: 4 jaar geleden bestond dit topic nog niet.
HOAX 2: Alleen newbs gebruiken die 2e smiley
Nee, ik ben voor het mixen van de sample met wat frisse beats..quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja de TS'en van tegenwoordig zijn inderdaad kankeraids..... want ze weten best dat TS begint
Fout. Alleen 12 jarigen maken die fout.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Ken je topics, pipo. Maar waarschijnlijk bestond jíj toen nog niet
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor het mixen van de sample met wat frisse beats..
EEN TTT? DIT TOPIC? La me niet lachen!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef FeestBoek het volgende:
Ok, note tot self: Probeer nooit meer een TTT nieuw leven in te blazen.
Het niveau is weer duidelijk, prutsers
TTTquote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef FeestBoek het volgende:
Ok, note tot self: Probeer nooit meer een TTT nieuw leven in te blazen.
Het niveau is weer duidelijk, prutsers
quote:
Dat zeg ik, in die tijd dat dit soort topics wél grappig waren, en niet verneukt werden door jochies met aandacht tekort, was jij gelukkig nog niet op Fok!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
EEN TTT? DIT TOPIC? La me niet lachen!![]()
Appelmoes
Gelukkig heb ik geen aandacht tekort, maar is appelmoes gewoonquote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, in die tijd dat dit soort topics wél grappig waren, en niet verneukt werden door jochies met aandacht tekort, was jij gelukkig nog niet op Fok!
Kusje op je voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |