Feli!quote:
Klik maar eens op de smiley naast de invoeren-knopquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik snap voorlopig nog lang niet alles met die nieuwe lay-out. Waar zijn m'n smileys? Hoe werkt dat met al die gekke opties? Dingen die ineens verschijnen en weer verdwijnen...
Hmm geen idee?quote:
quote:
die eerste snap ik, die tweede?quote:
quote:
In elk geval 1 keerquote:
Mjah kan ik het helpenquote:
't Is lekker herfstig weer hier MM. Heerlijk Bockbier weerquote:Op woensdag 10 november 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
@Whiteguy: Ik heb me werkelijk een ongeluTk gezocht naar de baconaise, maar heb het niet gevonden. Niet in de Walmart, niet in de Kroger en niet in diverse deli winkels. Iedereen die ik er naar heb gevraagd (ook familie en vrienden die we hier hebben ontmoet) keken alsof ze water zagen branden.
Dus niet vergeten, maar simpelweg niet gevonden...
5 voor 12 nu hier en ik zit voor het hotel een peuk weg te dampen. 2 Uur verwijderd van Houston en 15 minuten vanaf het plaatsje Nederland, vlak onder Beaumont. Morgen Nederland, USA nog even bezoeken voor wat foto's en dan langzaam richting vliegveld. Om 16.15 uur moeten we de lucht in gaan met 29 graden. Zit je dan met je hoodie en jas, klaar voor het Nederlandse weer. Bah...
Vakantie is voorbij gevlogen...
Tot later...
Eerste probleem is opgelost: ik mag me alsnog aansluiten bij een moduulgroepquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Tim, dat wordt nog even bikkelen dus. Succes!!
Hebben ze geen airco in de auto's en gebouwen daar? Dan is het grootste deel van de tijd nog wel uit te houden en heb je er alleen last van tijdens rookpauzes en dergelijke.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
5 voor 12 nu hier en ik zit voor het hotel een peuk weg te dampen. 2 Uur verwijderd van Houston en 15 minuten vanaf het plaatsje Nederland, vlak onder Beaumont. Morgen Nederland, USA nog even bezoeken voor wat foto's en dan langzaam richting vliegveld. Om 16.15 uur moeten we de lucht in gaan met 29 graden. Zit je dan met je hoodie en jas, klaar voor het Nederlandse weer. Bah...
Volgens mij is Elize sowieso best normaal, daarom komt ze ook nauwelijks in beeld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging vorige week voor het eerst Oh Oh Cherso kijken, dat was ook wel even een reality-shock zeg!Verslavend ook, ik heb nu alle afleveringen gezien
ze hebben allemaal ook een 'normale' kant ben ik nu achter.
Damn, das jammer.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
@Whiteguy: Ik heb me werkelijk een ongeluk gezocht naar de baconaise, maar heb het niet gevonden. Niet in de Walmart, niet in de Kroger en niet in diverse deli winkels. Iedereen die ik er naar heb gevraagd (ook familie en vrienden die we hier hebben ontmoet) keken alsof ze water zagen branden.
Dus niet vergeten, maar simpelweg niet gevonden...
Ja, niet het helderste licht (quote:Op woensdag 10 november 2010 11:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij is Elize sowieso best normaal, daarom komt ze ook nauwelijks in beeld.
Je kan m ook vast zetten, dan hoef je niet elke keer eerst op die knop te drukken.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
Zo, de smiley-knop gevonden![]()
Ik ben ook een dombo
Da's een goedequote:Op woensdag 10 november 2010 11:26 schreef lubje25 het volgende:
Je kan m ook vast zetten, dan hoef je niet elke keer eerst op die knop te drukken.
Klinkt wel heeeeel erg als een broodje-aap verhaal.quote:Politieagenten hebben maandag een naakte inbreker aangetroffen met een muis in zijn rectum. De staart van het beestje stak uit zijn anus, meldden Amerikaanse media vandaag.
Het incident vond plaats in Seneca (South Carolina). De politie kreeg een melding over een inbraak en trof de 31-jarige Noah Smith (foto) aan. De inbreker lag naakt en uitgeteld op de vloer. Een politieagent die hem aansprak, kreeg een klap in zijn gezicht. De agent gebruikte daarop zijn stroomstootwapen, maar dat had geen effect. Smith probeerde toegesnelde collega's te bijten, maar kon na een worsteling worden overmeesterd.
De agenten constateerden dat er een staart uit de anus van Smith stak. Uit een X-Ray in het ziekenhuis bleek dat er een muis in zijn rectum zat, die door artsen moest worden verwijderd. De man claimt zich niets meer van het incident te kunnen herinneren. Hij zou paddo's hebben geslikt.
We hebben zoveel knopjes...quote:
Oeoeoeoeh what does this button doquote:
tvpquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeoeoeoeh what does this button do
"Voor de laatste keer, ik weet waar ik mee bezig ben!"quote:
De USA bestaat uit airco's, dus dat is op zich het probleem niet. Maar als je de auto uitstapt (die moet ik straks inleveren en dan op een busje naar het vliegveld stappen met 7 koffers) dan loopt het zweet langs je rug vanwege het temperatuurverschil.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben ze geen airco in de auto's en gebouwen daar? Dan is het grootste deel van de tijd nog wel uit te houden en heb je er alleen last van tijdens rookpauzes en dergelijke.
Goede reis!
Weltrustenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef iamredleader het volgende:
Ha, ik ga iets eerder, doegdoeg allemaal
Details!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een bontkraagje op zijn muil gehoekt.
C4 +1quote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Bij een supermarkt bij mij in de buurt stond een ambulance omdat er binnen iemand een hartverknettering had gekregen. De auto van een bontkraagje kon daarom niet van de parkeerplaats af. Hij stond al de hele tijd te vloeken en tieren en vloog een ambulance broeder aan toen die met een brancard naar buiten kwam. Ik heb dat bontkraagje van hem afgeplukt voor een praatje. Dat hielp niet echt. Toen hij mij op de borst begon te prikken om zijn zwakke betoog te ondersteunen heb ik hem een muilpeer gegeven.
Verder nog wat gehoord? Dreigementen, aanmoedigingen?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Bij een supermarkt bij mij in de buurt stond een ambulance omdat er binnen iemand een hartverknettering had gekregen. De auto van een bontkraagje kon daarom niet van de parkeerplaats af. Hij stond al de hele tijd te vloeken en tieren en vloog een ambulance broeder aan toen die met een brancard naar buiten kwam. Ik heb dat bontkraagje van hem afgeplukt voor een praatje. Dat hielp niet echt. Toen hij mij op de borst begon te prikken om zijn zwakke betoog te ondersteunen heb ik hem een muilpeer gegeven.
je zusje? pics van je zusje dan maarquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
Al zijn vriendjes gaan er natuurlijk voor zorgen dat ik, mijn zusje, moeder etc dood gaan. Bla bla
De rest van de omstanders, broeders en agenten die toe arriveerde stonden te juichen.
Dat is mijn tekst!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je zusje? pics van je zusje dan maar
Ja, maar aangezien je zelf niet om pics van je eigen zusje gaat roepen neem ik de honneurs maar waarquote:
In Epe doen ze dat wel hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien je zelf niet om pics van je eigen zusje gaat roepen neem ik de honneurs maar waar
Daar maken ze zelf de fotosquote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Epe doen ze dat wel hoor!
Dat noem ik nou eens een heldenactiequote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Vast wel. Ik zie er naar uit. De agenten die ter plaatse waren hebben van tientallen mensen een getuigenis opgenomen. Dus kom maar op.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
En vermoed je dat die kerel opeens heel wijs wordt en aangifte gaat doen?
Ik vind het geweldig dat je het gedaan hebt maar je weet hoe "principieel" rechters zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zie er naar uit. De agenten die ter plaatse waren hebben van tientallen mensen een getuigenis opgenomen. Dus kom maar op.
Daar heb ik het ter plaatse wel even met een agent over gehad. Hij heeft me een aantal tips gegeven mocht het tot een zaak komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat je het gedaan hebt maar je weet hoe "principieel" rechters zijn
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ter plaatse wel even met een agent over gehad. Hij heeft me een aantal tips gegeven mocht het tot een zaak komen.
Komt goed.quote:
Maar we dwalen af...quote:
Fyi, ze heeft een vriend en kind.quote:
Maar dat is nog nooit een argument geweest om geen fotos te willen zienquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fyi, ze heeft een vriend en kind.
Daar voel je niks vanquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fyi, ze heeft een vriend en kind.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar voel je niks van
Tot zover mijn kwaliteitsposts van vandaag
Voor de geboorte voelde je tenminste nog watquote:
Echt, waar maakt zo'n bontkraagje zich druk om. Het is niet dat ie nu te laat op zn werk komt ofzo, dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Jij bent mijn held van vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een bontkraagje op zijn muil gehoekt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:05 schreef iamredleader het volgende:
En als zo'n bontkraagje ooit echt moeilijk doet, is er een hele AKQSC knokploeg
Dan zit de halve SC daar!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Oh, IARL, ik weet al weer wat ik gisteren tegen je wilde zeggen: DHR en ik gaan 8 dec ook naar Weird Al!
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Oh, IARL, ik weet al weer wat ik gisteren tegen je wilde zeggen: DHR en ik gaan 8 dec ook naar Weird Al!
Jij bent toch niet diegene die Cohen op het idee bracht om thee te gaan drinken met die rotzakken?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
mooie actie, maar geweld is natuurlijk nooit de oplossing
[ afbeelding ]
Wat had jij in je karretje liggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was trouwens gisteren in een lidl, want ik ben een karige student en ze hebben prima diepvries spul voor weinig. Maar toen ik om me heen keek schrok ik wel een beetje, bij het afrekenen dan. Voor me stond een behoorlijk dikke man van +- 65 jaar die een winkelwagen vol met sinas flessen ging afrekenen.1 brood, pakje ham, potje pindakaas en 4 x 6 flessen sinas van 1,5 liter per fles. Wel de goedkope variant van 35 cent per fles....
Dat is ongeveer 10 kilo suiker lijkt me.
Kar bij de kassa naast me was soortgelijk, een paar normale boodschapjes en daar naast 5 dozen wijn a 6 flessen. En je kon aan zn hoofd/neus zien dat ie inderdaad wel een flesje lust.
Sneu.
Ik meld met gepaste trots dat ik er niet te vinden zal zijnquote:
Heb 'm één keer gesproken en dat ging inderdaad over Joden, Marokkanen en theedrinkenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet diegene die Cohen op het idee bracht om thee te gaan drinken met die rotzakken?
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ben nog nooit eerder naar een popconcert geweest (behalve Avraham Fried![]()
![]()
)
You're in for a big surprisequote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ben nog nooit eerder naar een popconcert geweest (behalve Avraham Fried![]()
![]()
)
quote:Eli gaat goed, hij had vanochtend nog wat moeite met drinken, maar ook dat is vandaag goed gegaan. Hij heeft 4x Cars gekeken vandaag
sssstttt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bereid je dan maar voor. Zorg dat je in het midden vooraan staat.
Ik ook nietquote:
IARL en de beide broers van IARLquote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Wie nog meer, behalve IARL en aanhang?
Ik ben er ook niet. Maar dat komt omdat ik dan moet werken. Anders had ik zeker een kaartje gekocht.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meld met gepaste trots dat ik er niet te vinden zal zijn
HTquote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wie nog meer, behalve IARL en aanhang?
In het ziekenhuis stonden drie speelgoedauto's waar je op kan zitten. Eén met een skodalogo, een met een volkswagenlogo en één met een ferrarilogo. Zegt ie over de auto met VW: suzanne-auto!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You're in for a big surprise![]()
[..]
ach, hij heeft tenminste smaak. Alle jongetjes horen van auto's te houden. Jair is zelf helemaal gek op "zijn" Bugatti Veyron (althans, het plaatje in het boekje)
Heb jij hem het idee gegeven of probeerde je het hem uit zijn hoofd te praten?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb 'm één keer gesproken en dat ging inderdaad over Joden, Marokkanen en theedrinken
Ik had een kop koffie voor mijn neusquote:Op woensdag 10 november 2010 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij hem het idee gegeven of probeerde je het hem uit zijn hoofd te praten?
Ga jij dan niet staan voor kanker?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga over 5 minuten van de studeerkamer naar de woonkamer, lekker met een groot stuk pompoentaart op de bank zitten. Heerlijk glaasje whisky erbij, en Star Wars op tv
Oeps, Twan houdt helemaal niet van auto's. Interesseert hem echt geen snars, ook nooit gedaan. Voor hem dus geen auto's op zn kamer/voor zn verjaardag.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You're in for a big surprise![]()
[..]
ach, hij heeft tenminste smaak. Alle jongetjes horen van auto's te houden. Jair is zelf helemaal gek op "zijn" Bugatti Veyron (althans, het plaatje in het boekje)
Dus jij hebt hebt hem het idee gegeven het eens met thee te proberen!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik had een kop koffie voor mijn neus
Komt goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef PhysicsRules het volgende:
maareh, ik nu eerst een afleveringetje Voyager kijken met DHR
leuk weer even bij te kletsen. C4: succes met je bontkraagje
Op dit moment wil ik even geen kanker horen. M'n grootvader is ernstig ziek (uitgezaaid, kans dat hij z'n verjaardag in mei haalt: miniem). Een goede vriendin van de familie (uit Nieuwegein) heeft kanker (tumor bij de ruggemerg: zeer slecht vooruitzicht). Weer een andere kennis heeft alvleesklierkanker. Ongeneesbaar. Dus nee, ik ga niet "staan voor kanker". Ik maak een mooi bedrag over als m'n dertiende maand binnen is, dat is wat ik ga doenquote:
Wat dan? Een pop?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, Twan houdt helemaal niet van auto's. Interesseert hem echt geen snars, ook nooit gedaan. Voor hem dus geen auto's op zn kamer/voor zn verjaardag.
Zoals mijn paps altijd zegt: you hold him, I'll hit him, then I'll hold him and you hit himquote:Op woensdag 10 november 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Komt goed.hij kan nog een muilpeer krijgen.
Ik kwam eigenlijk voor deze, maar die was helaas uitverkocht. Kook nu elektrisch en was gewend vroeger bij mn ouders thuis op inductie te koken. Dat is echt veel prettiger... zelfs al is maar 1 van je pitjes inductie.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat had jij in je karretje liggen?
Nu weet ik even niet of ik moet zeggen dat je dan toch NL1 moet kijken of dat ik je gelijk geef.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik even geen kanker horen. M'n grootvader is ernstig ziek (uitgezaaid, kans dat hij z'n verjaardag in mei haalt: miniem). Een goede vriendin van de familie (uit Nieuwegein) heeft kanker (tumor bij de ruggemerg: zeer slecht vooruitzicht). Weer een andere kennis heeft alvleesklierkanker. Ongeneesbaar. Dus nee, ik ga niet "staan voor kanker". Ik maak een mooi bedrag over als m'n dertiende maand binnen is, dat is wat ik ga doen
Great!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoals mijn paps altijd zegt: you hold him, I'll hit him, then I'll hold him and you hit him
Twan doet dan weer wel aan voetbalquote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, Twan houdt helemaal niet van auto's. Interesseert hem echt geen snars, ook nooit gedaan. Voor hem dus geen auto's op zn kamer/voor zn verjaardag.
De wijn en sinas klanten zullen dan wel gedacht hebben: Patser!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk voor deze, maar die was helaas uitverkocht. Kook nu elektrisch en was gewend vroeger bij mn ouders thuis op inductie te koken. Dat is echt veel prettiger... zelfs al is maar 1 van je pitjes inductie.
Moest dus weg met slechts wat beleg en diepgevroren gamba's.
Maar dat zijn ze vast wel weer vergeten nadat ze hun suiker/alcohol tot zich genomen hebben, dus dat neem ik dan maar voor liefquote:Op woensdag 10 november 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De wijn en sinas klanten zullen dan wel gedacht hebben: Patser!
Nee, alles wat met FC Twente te maken heeft, lego, boeken, spellen of pennen.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze vast wel weer vergeten nadat ze hun suiker/alcohol tot zich genomen hebben, dus dat neem ik dan maar voor lief
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Twan doet dan weer wel aan voetbal
Zoals C4 ook al opmerkte ga ik er ook naar toequote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Kan hij goed schoppen?quote:
Zeker, hij is verdediger/laatste man. Lennon is trouwens ook erg veel aan het voetballen.quote:
Mooi. Mocht ik binnenkort dat bontkraagje en vrienden tegenkomen dan mag hij het AKQ Team komen versterken,quote:Op woensdag 10 november 2010 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker, hij is verdediger/laatste man. Lennon is trouwens ook erg veel aan het voetballen.
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Mocht ik binnenkort dat bontkraagje en vrienden tegenkomen dan mag hij het AKQ Team komen versterken,
Komt wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is hij buiten het veld niet zo'n held.
Niet gevreesd en ga genietenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij gaat MM zo het vliegtuig in of hij zit al in het vliegtuig! Goede (terug) reis!!!
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even SGU kijken.![]()
FIjne avond nog!
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)ta-in-de-knoop.dhtml
Ik voorzie een glansrijke carriere in de porno het circus voor die meid, damn. Die is flexibel..
Ja hequote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie: "The Big Bang" is wel erg goed geschreven zeg!
Zeg dat tegen die bontkraagquote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
mooie actie, maar geweld is natuurlijk nooit de oplossing
[ afbeelding ]
Dat had ik net ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja heIk zit soms zo hard te lachen dat ik de serie moet terugspoelen omdat ik het niet meer gevolgd heb
quote:
De butler heeft het gedaan! Ik vind SGU erg leukquote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even SGU kijken.![]()
FIjne avond nog!
quote:1-5
71' Jacco Riemens
1-6
73' Jacco Riemens
1-7
74' Jacco Riemens
Ja, is het de moeite waard? Wij zijn na 5 afleveringen afgehaakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De butler heeft het gedaan! Ik vind SGU erg leuk
De eerste afleveringen zijn een beetje tam ja. Daarna wordt het wel leuk vind ik. In tegenstelling tot Stargate Atlantis. Dat werd gewoon nooit spannend.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, is het de moeite waard? Wij zijn na 5 afleveringen afgehaakt.
De 2e legendarische actie van vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
Er had in de KNVB beker vanavond iemand weinig zin om zijn hattrick over heel veel tijd uit te smeren...
[..]
Ja, er is 0,0 connectie.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Kun je SGU kijken zonder dat je Atlantis gezien hebt
Atlantis vond ik wel vermakelijk, maar het heeft nooit het niveau van SG1 gehaald. Ik vind in SGU die kolonel en wetenschapper met z'n tweeën zwaar irritant.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De eerste afleveringen zijn een beetje tam ja. Daarna wordt het wel leuk vind ik. In tegenstelling tot Stargate Atlantis. Dat werd gewoon nooit spannend.
Grappig. Ze vinden elkaar ook irritantquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Atlantis vond ik wel vermakelijk, maar het heeft nooit het niveau van SG1 gehaald. Ik vind in SGU die kolonel en wetenschapper met z'n tweeën zwaar irritant.
duh, maar ik moest het aanzienquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. Ze vinden elkaar ook irritant
Dan heb je 'm eigenlijk verkeerd om bekekenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb Star Wars aanstaan, maar als je net de nieuwere delen hebt gezien is dit wel traag en superachterhaald zeg
Oh en sorry als ik iemands nostalgie nu beledig
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nah ik had 1 van de oude films heel vroeger wel eens gezien maar toen vond ik er echt nog geen ruk aan....
Mijn vriend is als een echte kerel uiteraard wel dol op Star Wars dus de afgelopen weken heb ik wel 2x zitten meekijkenvond het acteerwerk van young Skywalker echt wanstaltig, maar verder wel prima films.... maar die oude films zijn dan echt wel weer te traag hoor. Daar kan ik mn aandacht niet bijhouden.
Ik moest zo lachen bij de scène dat Anakin en Padme elkaar weer zien, en dat ze hem na een innige zoensessie vertelt dat ze zwanger is; even later zoomt de camera uit en heeft ze echt al een dikke toeterDat had ie toch moeten zien / voelen???
Ok, ik hou al op
Helaas, op dit tijdstip zijn er geen bontkragen, alleen werkende forenzenquote:Op donderdag 11 november 2010 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet lukken daar, toch?
Pas maar op met de trein vandaag. Het wordt blaadjesdag.
Neuh, het begint pas om 20:00, maar het is inderdaad redelijk lullig als ik niet thuis benquote:Op donderdag 11 november 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk aan, hoog bezoek
Dan zou ik zeker maar op tijd vertrekken. Is ook zo lullig. Zit die man een beetje buiten in z'n auto te wachten tot je thuis bent
Zoooohooooo! Nog een speciale reden?quote:Op donderdag 11 november 2010 07:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, op dit tijdstip zijn er geen bontkragen, alleen werkende forenzen
Ik moet vandaag op tijd thuis zijn, we hebben een bijzondere gast: de opperrabbijn van Nederland. Huiskamerbijeenkomst
Tegenvallers die al bekend zijn voor je begint...kun je die nog wel tegenvallers noemen?quote:Deze begroting was gebaseerd op drijfzand en hield geen rekening met tegenvallers, waarvan sommige al van meet af aan bekend waren
Op de site van Autoweek heeft er wel eens een berichtje over gestaan. Het was niet mogelijk om het budget voor een of andere regeling te verhogen. Wat wel kon was het te spenderen bedrag te laag inschatten, het tekort als tegenvaller wegboeken en zo het vereiste geld alsnog krijgen. Zou dus best gewoon een truc kunnen zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenvallers die al bekend zijn voor je begint...kun je die nog wel tegenvallers noemen?
Het gaat hier om een NASA project wat 30% duurder uitvalt dan de bedoeling is. Dat is 1,5 miljard. Vraag me af of ze daar zulke spelletjes mee spelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de site van Autoweek heeft er wel eens een berichtje over gestaan. Het was niet mogelijk om het budget voor een of andere regeling te verhogen. Wat wel kon was het te spenderen bedrag te laag inschatten, het tekort als tegenvaller wegboeken en zo het vereiste geld alsnog krijgen. Zou dus best gewoon een truc kunnen zijn
Nou ja, niet directquote:Op donderdag 11 november 2010 10:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoooohooooo! Nog een speciale reden?
Errrrrquote:DORDRECHT - Sander V., die heeft bekend dat hij de 12-jarige Milly Boele in maart heeft vermoord, verklaart donderdag voor de rechtbank in Dordrecht onsamenhangend.
Fixedquote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef iamredleader het volgende:
Dames en heren: even uw aandacht:
De FOK! mod van het jaar 2010: nominatieronde!
Graag allemaal voor onze mods stemmen
De eitjes voor het ontbijt heb je bij de Prenatal gehaald?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanmorgen bij IKEA en prenatal doorgebracht. De ontbijtjes bij IKEA zijn best lekker, en dat voor maar ¤ 1,=!!
Prima, een uur eerder geland dan gepland vanwege de harde rugwind.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eitjes voor het ontbijt heb je bij de Prenatal gehaald?
Vrijwillig naar de IKEA?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanmorgen bij IKEA en prenatal doorgebracht. De ontbijtjes bij IKEA zijn best lekker, en dat voor maar ¤ 1,=!!
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Nu even knokken tegen de slaap (in een vliegtuig slaap ik nauwelijks), straks 2 uurtjes tukken en dan vanavond een Adelphi-proeverij en morgen naar Leiden voor het whiskyfestival daar.
Als ik met zus & moeder naar Groningen ga, is de eerste stop steevast IKEA. Hoeft voor mij niet meer zoquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Vrouwen" sporen niet![]()
Treinen wel
Vrouwen willen wel meer maar dat betekent niet dat je daar maar aan toe moet gevenquote:
Niet alleen Groningen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik met zus & moeder naar Groningen ga, is de eerste stop steevast IKEA. Hoeft voor mij niet meer zoGroningen heeft veeeeel leukere winkels dan de IKEA
I knowquote:
Eh ja en alle andere steden in Nederlandquote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I knowMaar in Groningen staat de IKEA
Als/wanneer je op jezelf gaat wonen zul je zien: dit wordt een vast bezoekadresje. Neem van mij aan: dinsdagochtend is het rustig, dan kun je "gewoon" rondlopen/winkelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
De Ikea kom ik werkelijk alleen als het echt nodig is. Dat is dus nog geen 5x in mijn leven geweest geloof ik.
Toen ik op mezelf woonde ben ik er welgeteld 0 keer geweestquote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als/wanneer je op jezelf gaat wonen zul je zien: dit wordt een vast bezoekadresje. Neem van mij aan: dinsdagochtend is het rustig, dan kun je "gewoon" rondlopen/winkelen.
IKEA Amersfoortquote:Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh ja en alle andere steden in Nederland
Mw. MM ligt al in coma.quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Maar dan wel wat Red zegt, niet op zaterdag of donderdagavond ofzo
Lekker, dank je welquote:
Je had je kartonnen doos bij de Lidl gehaald?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik op mezelf woonde ben ik er welgeteld 0 keer geweest
Op donderdagmorgen heel vroeg is dat heel goed te doen. Op een zaterdag/zondag zul je mij daar ook niet vinden.quote:
Ik denk dat ze die service gratis leveren hoor...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op donderdagmorgen heel vroeg is dat heel goed te doen. Op een zaterdag/zondag zul je mij daar ook niet vinden.
Nee, eitje bij IKEA.. ik wilde wel een bevrucht eitje bij Prenatal maar die verkopen ze (nog) niet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die service gratis leveren hoor...
Vroeger deden we dat gewoon in bed. Of in de Prenatal kledinghokjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daarvoor moet je denk ik toch naar het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger deden we dat gewoon in bed. Of in de Prenatal kledinghokjes.
Hoe moet ik me dat voorstellen? Moet dat kind in haar eentje naar de winkel ofzo?quote:En dochter Shiloh vond onlangs een dode vogel, die ze graag als huisdier wilde houden, zo vertelt de actrice. Jolie adviseerde het 4-jarige meisje om een opgezette vogel te kopen.
Waarom zou je dat nou weer doen?quote:Het stel heeft ook een paar kindermeisjes in dienst, die Vietnamees tegen Pax en Cambodjaans tegen Maddox praten. De buldog van het gezin heet Jacques
Dat jij dat soort beririchten leest..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
En dan is er ook nog een adoptiemogelijkheid. Zoals Angelina en Brad dat doen.
Dan krijg je dit soort achterklapberichten:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Moet dat kind in haar eentje naar de winkel ofzo?
Vervolgens:
[..]
Waarom zou je dat nou weer doen?
Ik ga hier spijt van krijgen. Maar toch. Waar lees je datquote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
En dan is er ook nog een adoptiemogelijkheid. Zoals Angelina en Brad dat doen.
Dan krijg je dit soort achterklapberichten:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Moet dat kind in haar eentje naar de winkel ofzo?
Vervolgens:
[..]
Waarom zou je dat nou weer doen?
De hema heeft dat tegenwoordig ook hier, ontbijt voor 1 euro. Nog niet geprobeerd alleen...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor de Hema moet ik weer de stad in, gedoe met parkeren enz. maar met mooi weer op de fiets zeker ook een keer proberen waard.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De hema heeft dat tegenwoordig ook hier, ontbijt voor 1 euro. Nog niet geprobeerd alleen...
Wat, zit er een schroefje los?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ik dacht al..ik hoor wat rammelen
Ik vond het wel lekker... ik had er ook nog een croissant bij.. en ik drink geen koffie, dus daar geen last van. Thee was wel lekker.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Het ontbijt bij de Ikea voor 1 euro vond ik echt een smerige tegenvaller..... je krijgt wat minibroodjes, met minimaal beleg, een eitje (?), sinaasappelsap (lust ik niet) en vieze koffie![]()
Dan betaal ik wel een paar euro meer en neem ik lekkere broodjes met lekkerder beleg
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 11 november 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat, zit er een schroefje los?
http://www.nu.nl/achterkl(...)tt-met-kinderen.htmlquote:Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga hier spijt van krijgen. Maar toch. Waar lees je datin vredesnaam
Nu.nl is dus ook al een afvoerput gewordenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)tt-met-kinderen.html
Dat ligt eraan of ze leuk vindtquote:Op donderdag 11 november 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Als je dan dit terug vindt op je afschriften:
Bedrag (euro) 23,86 Af
Vreemde valuta USD 32.69 (wisselkoers: 1 EUR = 1.369711 USD )
voor dit:
[ afbeelding ]
dan lig je toch in een deuk?![]()
Haha, ja mijn vriendje heeft ook al een bestelling van een collegaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Als je dan dit terug vindt op je afschriften:
Bedrag (euro) 23,86 Af
Vreemde valuta USD 32.69 (wisselkoers: 1 EUR = 1.369711 USD )
voor dit:
[ afbeelding ]
dan lig je toch in een deuk?![]()
Als je net zoals ik maar 1 of 2 keer in het jaar kleding koopt (en dan meteen genoeg om weer een tijdje er mee vooruit te kunnen) is het zowat nog gunistiger om er voor naar de VS te vliegen, mits je een goede vliegticket deal weet te scoren.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het ook fijn kleren kopen in de VS. Ik had leuke/mooie Dockers overhemden gescored voor een prikkie die hier 3x zo duur waren
Als je dan ook nog naar een outlet mall gaat, dan heb je binnen een dag je ticket er uit...quote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je net zoals ik maar 1 of 2 keer in het jaar kleding koopt (en dan meteen genoeg om weer een tijdje er mee vooruit te kunnen) is het zowat nog gunistiger om er voor naar de VS te vliegen, mits je een goede vliegticket deal weet te scoren.
Daarvoor krijg je ze dan weer niet in de USA...quote:Op donderdag 11 november 2010 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn regenschoenen zijn mn twee paar dr Martens
Allebei van de kringloop, respectievelijk 3 en 2,5 euro voor betaald
Ik dacht dat de storm vanuit het Westen kwam. Dus dan is het hier (Utrecht) al geweestquote:Op donderdag 11 november 2010 15:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Over die storm, in Groningen ging het nog wel, in Friesland was het een drama, afsluitdijk was ook waaierig en hier is het nu ook kloteweer aan het worden, dus het komt eraan Red
Geen idee of het uit het westen zou komen, ik kwam uit het noord-oostenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht dat de storm vanuit het Westen kwam. Dus dan is het hier (Utrecht) al geweest
T is niet overal volgens mij, net als luilak, dat kennen we hier dan weer niet en sint maarten wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:37 schreef Whiteguy het volgende:
Is dat een lokaal fenomeen eigenijk, dat Sint-Maarten? Ik heb werkelijk nog NOOIT kinderen langs de deuren zien gaan met Sint-Maarten.
Aan luilak heb ik een schurfthekel. Beetje bij iedereen aanbellen, best vervelend om 04:00 als je kleine ligt te slapenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
T is niet overal volgens mij, net als luilak, dat kennen we hier dan weer niet en sint maarten wel.
In Enschede deden ze er ook niet aanquote:Op donderdag 11 november 2010 15:37 schreef Whiteguy het volgende:
Is dat een lokaal fenomeen eigenijk, dat Sint-Maarten? Ik heb werkelijk nog NOOIT kinderen langs de deuren zien gaan met Sint-Maarten.
Ach, lampionnetjes met LED-lichtjes hebben sowieso de sjeu uit St Maarten gehaaldquote:Op donderdag 11 november 2010 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
T ziet er guur uit....inderdaad sneu voor al die kindjes met lantaarntjes straks
Hier komt straks een st maartensoptocht langs, zo leuk! Ze vroegen of je een lichtje voor de voordeur wilde zetten, omdat de straat er dan zo gezellig uitzagdus ik hang straks mn olielampje wel even op
Google is your friend:quote:Op donderdag 11 november 2010 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
Luilak ken ik trouwens nog steeds nietdoen ze in Groningen ook niet blijkbaar.
Ik ken het fenomeen luilak niet maar als mensen midden in de nacht gaan aanbellen dan hoef ik het ook niet te kennenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aan luilak heb ik een schurfthekel. Beetje bij iedereen aanbellen, best vervelend om 04:00 als je kleine ligt te slapen
Mwah, zal wel onder de noemer "veiligheid" vallenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ach, lampionnetjes met LED-lichtjes hebben sowieso de sjeu uit St Maarten gehaald
Jakkesquote:Hier waait het op het moment behoorlijk hard. Regen. Guur is inderdaad het juiste woord
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Moet..afwas..doen.....![]()
Van de hele week nog![]()
Als het nog een keertje gebeurt ga ik een paar meppen verkopenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken het fenomeen luilak niet maar als mensen midden in de nacht gaan aanbellen dan hoef ik het ook niet te kennen
Nou, 'leuk' feest zegquote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Google is your friend:
Luilak
Tsja, misschien roep je het wel over jezelf afquote:Op donderdag 11 november 2010 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, 'leuk' feest zegben je mooi klaar mee als je in die streek woont
Nou, dat duurt nog wel even hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef iamredleader het volgende:
A bun in the oven?Nem, wat leuk
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat duurt nog wel even hoor
Elke keer dat ik zelf liep (jaar of 15 geleden) maakten we al gebruik van elektrische lampjes. Niet omdat het veiliger is, het is een stuk handiger en makkelijkerquote:Op donderdag 11 november 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, lampionnetjes met LED-lichtjes hebben sowieso de sjeu uit St Maarten gehaald
Hier waait het op het moment behoorlijk hard. Regen. Guur is inderdaad het juiste woord
En welk helder licht heeft bedacht dat electriciteit in combinatie met water niet gevaarlijk is?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Elke keer dat ik zelf liep (jaar of 15 geleden) maakten we al gebruik van elektrische lampjes. Niet omdat het veiliger is, het is een stuk handiger en makkelijker. Je lampje blijft het doen, ook bij regen en wind, je pakje lucifers kan niet slap worden, enz. enz. enz.
Als de contacten goed zijn afgesloten is er niets aan de hand. Je elektrische ruitenwissers doen het prima in de regen, net als je koplampen. Zwembaden kan je onder water verlichten en er zijn ook elektrische tandenborstels en scheerapparaten die het prima doen onder de douche. Daarnaast geleiden de plastic handvatten die die dingen hebben niet en moet je erg je best doen wil je van twee AA-batterijen blijvende schade oplopenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En welk helder licht heeft bedacht dat electriciteit in combinatie met water niet gevaarlijk is?
Op de locatie waar je hem het laatst hebt gebruikt? Even bellen om te vragen dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
Kutkutkutkutkutben mn bankpas kwijt!
Zondag ben ik de stad in geweest, toen heb ik er voor het laatst mee betaald, maar waar die pas nu is....?
Nadat je nog een keer goed je zakken en tas hebt doorzochtquote:Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, mijn saucijzenbroodjes zijn lekker
Pinpas wel al laten blokkeren?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en het buiten regent, dus iedereen zou tijd moeten hebben
Binnen of buiten?quote:
Je weet maar nooit met jou.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Binnen, als het buiten was had ik vast niet 'heerlijk' neergezet
Er zijn natuurlijk mensen die alle politici criminelen vinden..maar dit is toch te gek voor woorden?quote:
Eensch.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk mensen die alle policit criminelen vinden..maar dit is toch te gek voor woorden?
Ik moest in vandale opzoeken wat precies de definitie van 'klaplopen' is en of dat strafbaar is. Snapte al niet waarom het er tussen stond.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het loopt wel lekker daar bij die PVV
1. Dion goudlul Graus openlijke geweldpleging, bedreiging, stalken, wanbetalen, valsheid in geschrifte
2. Hero Brinkman bedreiging, openlijke geweldpleging
3. Mellony van Huhhhhemert valsheid in geschrifte
4. Arjan Brogt klaplopen, oplichting
5. Cidi de magnum Markuszower verboden wapenbezit
6. Jhim van Bemmel - faillissementsfraude
7. Marcial Hernandez openlijke geweldpleging
8. Eric Lucassen - bedreiging, vernieling, openlijke geweldpleging, valsheid in geschrifte, ontucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |