Feli!quote:
Klik maar eens op de smiley naast de invoeren-knopquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik snap voorlopig nog lang niet alles met die nieuwe lay-out. Waar zijn m'n smileys? Hoe werkt dat met al die gekke opties? Dingen die ineens verschijnen en weer verdwijnen...
Hmm geen idee?quote:
quote:
die eerste snap ik, die tweede?quote:
quote:
In elk geval 1 keerquote:
Mjah kan ik het helpenquote:
't Is lekker herfstig weer hier MM. Heerlijk Bockbier weerquote:Op woensdag 10 november 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
@Whiteguy: Ik heb me werkelijk een ongeluTk gezocht naar de baconaise, maar heb het niet gevonden. Niet in de Walmart, niet in de Kroger en niet in diverse deli winkels. Iedereen die ik er naar heb gevraagd (ook familie en vrienden die we hier hebben ontmoet) keken alsof ze water zagen branden.
Dus niet vergeten, maar simpelweg niet gevonden...
5 voor 12 nu hier en ik zit voor het hotel een peuk weg te dampen. 2 Uur verwijderd van Houston en 15 minuten vanaf het plaatsje Nederland, vlak onder Beaumont. Morgen Nederland, USA nog even bezoeken voor wat foto's en dan langzaam richting vliegveld. Om 16.15 uur moeten we de lucht in gaan met 29 graden. Zit je dan met je hoodie en jas, klaar voor het Nederlandse weer. Bah...
Vakantie is voorbij gevlogen...
Tot later...
Eerste probleem is opgelost: ik mag me alsnog aansluiten bij een moduulgroepquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Tim, dat wordt nog even bikkelen dus. Succes!!
Hebben ze geen airco in de auto's en gebouwen daar? Dan is het grootste deel van de tijd nog wel uit te houden en heb je er alleen last van tijdens rookpauzes en dergelijke.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
5 voor 12 nu hier en ik zit voor het hotel een peuk weg te dampen. 2 Uur verwijderd van Houston en 15 minuten vanaf het plaatsje Nederland, vlak onder Beaumont. Morgen Nederland, USA nog even bezoeken voor wat foto's en dan langzaam richting vliegveld. Om 16.15 uur moeten we de lucht in gaan met 29 graden. Zit je dan met je hoodie en jas, klaar voor het Nederlandse weer. Bah...
Volgens mij is Elize sowieso best normaal, daarom komt ze ook nauwelijks in beeld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging vorige week voor het eerst Oh Oh Cherso kijken, dat was ook wel even een reality-shock zeg!Verslavend ook, ik heb nu alle afleveringen gezien
ze hebben allemaal ook een 'normale' kant ben ik nu achter.
Damn, das jammer.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
@Whiteguy: Ik heb me werkelijk een ongeluk gezocht naar de baconaise, maar heb het niet gevonden. Niet in de Walmart, niet in de Kroger en niet in diverse deli winkels. Iedereen die ik er naar heb gevraagd (ook familie en vrienden die we hier hebben ontmoet) keken alsof ze water zagen branden.
Dus niet vergeten, maar simpelweg niet gevonden...
Ja, niet het helderste licht (quote:Op woensdag 10 november 2010 11:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij is Elize sowieso best normaal, daarom komt ze ook nauwelijks in beeld.
Je kan m ook vast zetten, dan hoef je niet elke keer eerst op die knop te drukken.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
Zo, de smiley-knop gevonden![]()
Ik ben ook een dombo
Da's een goedequote:Op woensdag 10 november 2010 11:26 schreef lubje25 het volgende:
Je kan m ook vast zetten, dan hoef je niet elke keer eerst op die knop te drukken.
Klinkt wel heeeeel erg als een broodje-aap verhaal.quote:Politieagenten hebben maandag een naakte inbreker aangetroffen met een muis in zijn rectum. De staart van het beestje stak uit zijn anus, meldden Amerikaanse media vandaag.
Het incident vond plaats in Seneca (South Carolina). De politie kreeg een melding over een inbraak en trof de 31-jarige Noah Smith (foto) aan. De inbreker lag naakt en uitgeteld op de vloer. Een politieagent die hem aansprak, kreeg een klap in zijn gezicht. De agent gebruikte daarop zijn stroomstootwapen, maar dat had geen effect. Smith probeerde toegesnelde collega's te bijten, maar kon na een worsteling worden overmeesterd.
De agenten constateerden dat er een staart uit de anus van Smith stak. Uit een X-Ray in het ziekenhuis bleek dat er een muis in zijn rectum zat, die door artsen moest worden verwijderd. De man claimt zich niets meer van het incident te kunnen herinneren. Hij zou paddo's hebben geslikt.
We hebben zoveel knopjes...quote:
Oeoeoeoeh what does this button doquote:
tvpquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeoeoeoeh what does this button do
"Voor de laatste keer, ik weet waar ik mee bezig ben!"quote:
De USA bestaat uit airco's, dus dat is op zich het probleem niet. Maar als je de auto uitstapt (die moet ik straks inleveren en dan op een busje naar het vliegveld stappen met 7 koffers) dan loopt het zweet langs je rug vanwege het temperatuurverschil.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben ze geen airco in de auto's en gebouwen daar? Dan is het grootste deel van de tijd nog wel uit te houden en heb je er alleen last van tijdens rookpauzes en dergelijke.
Goede reis!
Weltrustenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef iamredleader het volgende:
Ha, ik ga iets eerder, doegdoeg allemaal
Details!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een bontkraagje op zijn muil gehoekt.
C4 +1quote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Bij een supermarkt bij mij in de buurt stond een ambulance omdat er binnen iemand een hartverknettering had gekregen. De auto van een bontkraagje kon daarom niet van de parkeerplaats af. Hij stond al de hele tijd te vloeken en tieren en vloog een ambulance broeder aan toen die met een brancard naar buiten kwam. Ik heb dat bontkraagje van hem afgeplukt voor een praatje. Dat hielp niet echt. Toen hij mij op de borst begon te prikken om zijn zwakke betoog te ondersteunen heb ik hem een muilpeer gegeven.
Verder nog wat gehoord? Dreigementen, aanmoedigingen?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Bij een supermarkt bij mij in de buurt stond een ambulance omdat er binnen iemand een hartverknettering had gekregen. De auto van een bontkraagje kon daarom niet van de parkeerplaats af. Hij stond al de hele tijd te vloeken en tieren en vloog een ambulance broeder aan toen die met een brancard naar buiten kwam. Ik heb dat bontkraagje van hem afgeplukt voor een praatje. Dat hielp niet echt. Toen hij mij op de borst begon te prikken om zijn zwakke betoog te ondersteunen heb ik hem een muilpeer gegeven.
je zusje? pics van je zusje dan maarquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
Al zijn vriendjes gaan er natuurlijk voor zorgen dat ik, mijn zusje, moeder etc dood gaan. Bla bla
De rest van de omstanders, broeders en agenten die toe arriveerde stonden te juichen.
Dat is mijn tekst!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je zusje? pics van je zusje dan maar
Ja, maar aangezien je zelf niet om pics van je eigen zusje gaat roepen neem ik de honneurs maar waarquote:
In Epe doen ze dat wel hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien je zelf niet om pics van je eigen zusje gaat roepen neem ik de honneurs maar waar
Daar maken ze zelf de fotosquote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Epe doen ze dat wel hoor!
Dat noem ik nou eens een heldenactiequote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Vast wel. Ik zie er naar uit. De agenten die ter plaatse waren hebben van tientallen mensen een getuigenis opgenomen. Dus kom maar op.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
En vermoed je dat die kerel opeens heel wijs wordt en aangifte gaat doen?
Ik vind het geweldig dat je het gedaan hebt maar je weet hoe "principieel" rechters zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zie er naar uit. De agenten die ter plaatse waren hebben van tientallen mensen een getuigenis opgenomen. Dus kom maar op.
Daar heb ik het ter plaatse wel even met een agent over gehad. Hij heeft me een aantal tips gegeven mocht het tot een zaak komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat je het gedaan hebt maar je weet hoe "principieel" rechters zijn
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ter plaatse wel even met een agent over gehad. Hij heeft me een aantal tips gegeven mocht het tot een zaak komen.
Komt goed.quote:
Maar we dwalen af...quote:
Fyi, ze heeft een vriend en kind.quote:
Maar dat is nog nooit een argument geweest om geen fotos te willen zienquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fyi, ze heeft een vriend en kind.
Daar voel je niks vanquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fyi, ze heeft een vriend en kind.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar voel je niks van
Tot zover mijn kwaliteitsposts van vandaag
Voor de geboorte voelde je tenminste nog watquote:
Echt, waar maakt zo'n bontkraagje zich druk om. Het is niet dat ie nu te laat op zn werk komt ofzo, dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
Jij bent mijn held van vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een bontkraagje op zijn muil gehoekt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:05 schreef iamredleader het volgende:
En als zo'n bontkraagje ooit echt moeilijk doet, is er een hele AKQSC knokploeg
Dan zit de halve SC daar!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Oh, IARL, ik weet al weer wat ik gisteren tegen je wilde zeggen: DHR en ik gaan 8 dec ook naar Weird Al!
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Oh, IARL, ik weet al weer wat ik gisteren tegen je wilde zeggen: DHR en ik gaan 8 dec ook naar Weird Al!
Jij bent toch niet diegene die Cohen op het idee bracht om thee te gaan drinken met die rotzakken?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
mooie actie, maar geweld is natuurlijk nooit de oplossing
[ afbeelding ]
Wat had jij in je karretje liggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was trouwens gisteren in een lidl, want ik ben een karige student en ze hebben prima diepvries spul voor weinig. Maar toen ik om me heen keek schrok ik wel een beetje, bij het afrekenen dan. Voor me stond een behoorlijk dikke man van +- 65 jaar die een winkelwagen vol met sinas flessen ging afrekenen.1 brood, pakje ham, potje pindakaas en 4 x 6 flessen sinas van 1,5 liter per fles. Wel de goedkope variant van 35 cent per fles....
Dat is ongeveer 10 kilo suiker lijkt me.
Kar bij de kassa naast me was soortgelijk, een paar normale boodschapjes en daar naast 5 dozen wijn a 6 flessen. En je kon aan zn hoofd/neus zien dat ie inderdaad wel een flesje lust.
Sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |