Wat had jij in je karretje liggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was trouwens gisteren in een lidl, want ik ben een karige student en ze hebben prima diepvries spul voor weinig. Maar toen ik om me heen keek schrok ik wel een beetje, bij het afrekenen dan. Voor me stond een behoorlijk dikke man van +- 65 jaar die een winkelwagen vol met sinas flessen ging afrekenen.1 brood, pakje ham, potje pindakaas en 4 x 6 flessen sinas van 1,5 liter per fles. Wel de goedkope variant van 35 cent per fles....
Dat is ongeveer 10 kilo suiker lijkt me.
Kar bij de kassa naast me was soortgelijk, een paar normale boodschapjes en daar naast 5 dozen wijn a 6 flessen. En je kon aan zn hoofd/neus zien dat ie inderdaad wel een flesje lust.
Sneu.
Ik meld met gepaste trots dat ik er niet te vinden zal zijnquote:
Heb 'm één keer gesproken en dat ging inderdaad over Joden, Marokkanen en theedrinkenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet diegene die Cohen op het idee bracht om thee te gaan drinken met die rotzakken?
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ben nog nooit eerder naar een popconcert geweest (behalve Avraham Fried![]()
![]()
)
You're in for a big surprisequote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ben nog nooit eerder naar een popconcert geweest (behalve Avraham Fried![]()
![]()
)
quote:Eli gaat goed, hij had vanochtend nog wat moeite met drinken, maar ook dat is vandaag goed gegaan. Hij heeft 4x Cars gekeken vandaag
sssstttt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bereid je dan maar voor. Zorg dat je in het midden vooraan staat.
Ik ook nietquote:
IARL en de beide broers van IARLquote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Wie nog meer, behalve IARL en aanhang?
Ik ben er ook niet. Maar dat komt omdat ik dan moet werken. Anders had ik zeker een kaartje gekocht.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meld met gepaste trots dat ik er niet te vinden zal zijn
HTquote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wie nog meer, behalve IARL en aanhang?
In het ziekenhuis stonden drie speelgoedauto's waar je op kan zitten. Eén met een skodalogo, een met een volkswagenlogo en één met een ferrarilogo. Zegt ie over de auto met VW: suzanne-auto!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You're in for a big surprise![]()
[..]
ach, hij heeft tenminste smaak. Alle jongetjes horen van auto's te houden. Jair is zelf helemaal gek op "zijn" Bugatti Veyron (althans, het plaatje in het boekje)
Heb jij hem het idee gegeven of probeerde je het hem uit zijn hoofd te praten?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb 'm één keer gesproken en dat ging inderdaad over Joden, Marokkanen en theedrinken
Ik had een kop koffie voor mijn neusquote:Op woensdag 10 november 2010 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij hem het idee gegeven of probeerde je het hem uit zijn hoofd te praten?
Ga jij dan niet staan voor kanker?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga over 5 minuten van de studeerkamer naar de woonkamer, lekker met een groot stuk pompoentaart op de bank zitten. Heerlijk glaasje whisky erbij, en Star Wars op tv
Oeps, Twan houdt helemaal niet van auto's. Interesseert hem echt geen snars, ook nooit gedaan. Voor hem dus geen auto's op zn kamer/voor zn verjaardag.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You're in for a big surprise![]()
[..]
ach, hij heeft tenminste smaak. Alle jongetjes horen van auto's te houden. Jair is zelf helemaal gek op "zijn" Bugatti Veyron (althans, het plaatje in het boekje)
Dus jij hebt hebt hem het idee gegeven het eens met thee te proberen!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik had een kop koffie voor mijn neus
Komt goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef PhysicsRules het volgende:
maareh, ik nu eerst een afleveringetje Voyager kijken met DHR
leuk weer even bij te kletsen. C4: succes met je bontkraagje
Op dit moment wil ik even geen kanker horen. M'n grootvader is ernstig ziek (uitgezaaid, kans dat hij z'n verjaardag in mei haalt: miniem). Een goede vriendin van de familie (uit Nieuwegein) heeft kanker (tumor bij de ruggemerg: zeer slecht vooruitzicht). Weer een andere kennis heeft alvleesklierkanker. Ongeneesbaar. Dus nee, ik ga niet "staan voor kanker". Ik maak een mooi bedrag over als m'n dertiende maand binnen is, dat is wat ik ga doenquote:
Wat dan? Een pop?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, Twan houdt helemaal niet van auto's. Interesseert hem echt geen snars, ook nooit gedaan. Voor hem dus geen auto's op zn kamer/voor zn verjaardag.
Zoals mijn paps altijd zegt: you hold him, I'll hit him, then I'll hold him and you hit himquote:Op woensdag 10 november 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Komt goed.hij kan nog een muilpeer krijgen.
Ik kwam eigenlijk voor deze, maar die was helaas uitverkocht. Kook nu elektrisch en was gewend vroeger bij mn ouders thuis op inductie te koken. Dat is echt veel prettiger... zelfs al is maar 1 van je pitjes inductie.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat had jij in je karretje liggen?
Nu weet ik even niet of ik moet zeggen dat je dan toch NL1 moet kijken of dat ik je gelijk geef.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik even geen kanker horen. M'n grootvader is ernstig ziek (uitgezaaid, kans dat hij z'n verjaardag in mei haalt: miniem). Een goede vriendin van de familie (uit Nieuwegein) heeft kanker (tumor bij de ruggemerg: zeer slecht vooruitzicht). Weer een andere kennis heeft alvleesklierkanker. Ongeneesbaar. Dus nee, ik ga niet "staan voor kanker". Ik maak een mooi bedrag over als m'n dertiende maand binnen is, dat is wat ik ga doen
Great!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoals mijn paps altijd zegt: you hold him, I'll hit him, then I'll hold him and you hit him
Twan doet dan weer wel aan voetbalquote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, Twan houdt helemaal niet van auto's. Interesseert hem echt geen snars, ook nooit gedaan. Voor hem dus geen auto's op zn kamer/voor zn verjaardag.
De wijn en sinas klanten zullen dan wel gedacht hebben: Patser!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk voor deze, maar die was helaas uitverkocht. Kook nu elektrisch en was gewend vroeger bij mn ouders thuis op inductie te koken. Dat is echt veel prettiger... zelfs al is maar 1 van je pitjes inductie.
Moest dus weg met slechts wat beleg en diepgevroren gamba's.
Maar dat zijn ze vast wel weer vergeten nadat ze hun suiker/alcohol tot zich genomen hebben, dus dat neem ik dan maar voor liefquote:Op woensdag 10 november 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De wijn en sinas klanten zullen dan wel gedacht hebben: Patser!
Nee, alles wat met FC Twente te maken heeft, lego, boeken, spellen of pennen.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze vast wel weer vergeten nadat ze hun suiker/alcohol tot zich genomen hebben, dus dat neem ik dan maar voor lief
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Twan doet dan weer wel aan voetbal
Zoals C4 ook al opmerkte ga ik er ook naar toequote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Oh, IARL, ik weet al weer wat ik gisteren tegen je wilde zeggen: DHR en ik gaan 8 dec ook naar Weird Al!
Kan hij goed schoppen?quote:
Zeker, hij is verdediger/laatste man. Lennon is trouwens ook erg veel aan het voetballen.quote:
Mooi. Mocht ik binnenkort dat bontkraagje en vrienden tegenkomen dan mag hij het AKQ Team komen versterken,quote:Op woensdag 10 november 2010 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker, hij is verdediger/laatste man. Lennon is trouwens ook erg veel aan het voetballen.
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Mocht ik binnenkort dat bontkraagje en vrienden tegenkomen dan mag hij het AKQ Team komen versterken,
Komt wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is hij buiten het veld niet zo'n held.
Niet gevreesd en ga genietenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij gaat MM zo het vliegtuig in of hij zit al in het vliegtuig! Goede (terug) reis!!!
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even SGU kijken.![]()
FIjne avond nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |