http://www.telegraaf.nl/b(...)w__82___.html?p=12,1quote:Meisjes mishandelen vrouw (82)
door Claudie Bolster en Fred Pruim
ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.
Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.
Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
Het waren geen Marokkanen dat kan ik je nu al vertellenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het steeds moeilijker om geen vooroordelen te hebben.
Ooh, jij was erbij toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Het waren geen Marokkanen dat kan ik je nu al vertellen
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het steeds moeilijker om geen vooroordelen te hebben.
Nee, die doen dat soort dingen niet. Die zijn veel te druk met studeren en vrijwilligerswerk om tijd te hebben om rond te hangen op het metrostation. Ze zijn zó dankbaar dat ze vanuit hun geitenland in onze beschaving mochten komen, die willen beslist wat terugdoen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Er zijn alleen nederlanders en marrokanen in de wereld?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:49 schreef Prommelvlies. het volgende:
Waarom zouden ze dan Hollandse varkenshoer zeggen.
Uiteraard met mijn BBC ploeg in tegenstelling tot de mannelijke versies zijn deze minder kwaadaardig.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Prommelvlies. het volgende:
[..]
Ooh, jij was erbij toch?
Nee maar Nederland bestaat alleen uit Nederlanders, Marokkanen en Polen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn alleen nederlanders en marrokanen in de wereld?
Waarom staat er dan in het bericht van wel?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes geen bont dragende jongens ..quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, die doen dat soort dingen niet. Die zijn veel te druk met studeren en vrijwilligerswerk om tijd te hebben om rond te hangen op het metrostation. Ze zijn zó dankbaar dat ze vanuit hun geitenland in onze beschaving mochten komen, die willen beslist wat terugdoen.
Surinamers, indo's en turken zijn weg?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:51 schreef Prommelvlies. het volgende:
[..]
Nee maar Nederland bestaat alleen uit Nederlanders, Marokkanen en Polen.
het waren Finnenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Los van het feit dat het typisch Marokkaans gedrag is staat het ook nog letterlijk in het artikel.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Surinamers, indo's en turken zijn weg?
Je vergeet Limburgers, die worden tegenwoordig ook gedoogd.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:51 schreef Prommelvlies. het volgende:
[..]
Nee maar Nederland bestaat alleen uit Nederlanders, Marokkanen en Polen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:MetroGerdesiaweg1.JPGquote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
Gerdesiaweg
Marokkanenbuurt nummer 1 van Rotterdam
Telegraaf is dan wel een pauperkrant, maar dat wil niet zeggen dat ze onzorgvuldig omgaan met hun bronnen hoor. Het is nog wel een krant.quote:
Sinds dat geenstijl filmpje over een Moslims wijk met een sex/sm shop neem ik ze niet meer serieus .quote:Op donderdag 11 november 2010 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Telegraaf is dan wel een pauperkrant, maar dat wil niet zeggen dat ze onzorgvuldig omgaan met hun bronnen hoor. Het is nog wel een krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |