SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK-steam group:
http://steamcommunity.com/groups/fokbo
FOK-steam users:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.servers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 09-11-2010 13:56:00 ]![]()
Nieuw draadje!!
Murp, idee om Steam ID's in Topic te vermelden??Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
afgezien van de kinderziektes lijkt me welquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
Is dit spel tof genoeg om 60 euro aan te besteden?
bij de MM is die trouwens maar 49 euro![]()
directx error
gvd!An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!![]()
Doe mij ook maar danquote:
Crazyloco130You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Volgende week geen tentamens meer en hopelijk een rustig begin van een nieuw blok. Tot vrijdag moet ik mezelf maar beheersen, of in elk geval tot en met morgen, dan is mijn tentamen in elk geval achter de rug.![]()
ben erg benieuwd.. ik wacht nog even met het halen, eerst mijn pc maar even opschonen, want in deze staat gaat hij het zeker niet trekken!Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft![]()
Murp; kan dit IP-adres in de OP en in de wiki?
173.199.110.61:3074
Dat is de server die PB en ik gehuurd hebben. de [NL]Clan-server.
Verder is mijn steamnaam BootVluchteling
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Zijn hier al mensen die hun server online hebben?
En hier een vermelding willen in de OP?
Mijn server gisteren besteld, komt vanavond online (hoop ik )Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
ik kan niet omgaan met wikiquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
Murp; kan dit IP-adres in de OP en in de wiki?
173.199.110.61:3074
Dat is de server die PB en ik gehuurd hebben. de [NL]Clan-server.
Verder is mijn steamnaam BootVluchteling![]()
![]()
Jah maar moet via steam, heb geen cd lezer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
afgezien van de kinderziektes lijkt me wel
bij de MM is die trouwens maar 49 euro
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dan vul je bij Steam de Key in en download je hem gewoon.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jah maar moet via steam, heb geen cd lezer.
zo heb ik dat bijv ook bij Aliens vs Predator gedaan.![]()
Ik ga waarschijnlijk Hardcore draaienquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef lipjes het volgende:
Tevens, de servers die hier komen te staan, zijn dat ook hardcore servers of softcore ?Addedquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heet trouwens frequenz1992 op steam.
[ Bericht 30% gewijzigd door AMD-XP op 09-11-2010 14:00:56 (qoute) ]Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Dat is mooiquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk Hardcore draaien
Ik heet trouwens Crazy987 op steam
Speel ook MW2 trouwens![]()
![]()
Added!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is mooi
Ik heet trouwens Crazy987 op steam
Speel ook MW2 trouwens,
Kreeg net inmiddels mail dat server online is! vanavond maar is configgenCall of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Dan zie ik die vanavond wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Added!,
Kreeg net inmiddels mail dat server online is! vanavond maar is configgen
Zit trouwens te gamen onder de naam Kranky om duitsers belachelijk te maken @ Mw2![]()
![]()
hardcore
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Hardcore HQ. En als het even kan, in het weekend gungame oid..quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef lipjes het volgende:
Tevens, de servers die hier komen te staan, zijn dat ook hardcore servers of softcore ?Leer spaties gebruiken!
Ik heb nvidia 3D vision, dus ik kan toch wel 3Dquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef stoeltafel het volgende:
Heeft iemand de 3D functie al uitgeprobeerd ?
Ben echt benieuwd hoe gamen met 3D is ?![]()
Zijn die wager matches er nou ook hardcore, of alleen softcore?![]()
Is er ook niet een hardcore mosh pit oid zoals in Mw2 ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hardcore HQ. En als het even kan, in het weekend gungame oid..Tweakers heeft er wat over in zijn review meegenomenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef stoeltafel het volgende:
Heeft iemand de 3D functie al uitgeprobeerd ?
Ben echt benieuwd hoe gamen met 3D is ?
http://tweakers.net/revie(...)hics-en-zombies.html![]()
met je handquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef murp het volgende:
hoe doe je handmatig een server spelen dan?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Schijnt dat met het uitzetten van de Steam Cloud je een hoop oplostquote:
Tevens steam in offline starten, BlackOps starten en dan Steam.exe killen werkt ook volgens vele![]()
Leiers van gamedumper zeiden dat ik hem zou krijgen, ja echt niet godverdomme. Dan voel je je genakt.![]()
Gewoon ff naar de MM rijden johquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef v1tje het volgende:
Leiers van gamedumper zeiden dat ik hem zou krijgen, ja echt niet godverdomme. Dan voel je je genakt.![]()
![]()
Hoe is ie i.v.m. MW:2? Die vond ik namelijk best kut door die killstreaks, en die tubes, claymores, thumpers etc maakten het er ook niet beter op.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Zo, even gespeeld en het bevalt me best. Als dadelijk de 'release day' lag weg is ..
Dus, hebben mensen al favoriete combo's? Ik ben stiekem verliefd aan het raken op de olympia shotgun + sleight of hand + c4.![]()
Hij lagged als een malle en de single player stottert ook als een gek.
Heb een HD4890, Een E6750 op 3.2Ghz en 4 GB geheugen. Staat nu op 1440x900 met quality op medium en AA op 2. Maar net op low liep hij ook niet best.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb een HD4890, Een E6750 op 3.2Ghz en 4 GB geheugen. Staat nu op 1440x900 met quality op medium en AA op 2. Maar net op low liep hij ook niet best.Drivers up to date?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb een HD4890, Een E6750 op 3.2Ghz en 4 GB geheugen. Staat nu op 1440x900 met quality op medium en AA op 2. Maar net op low liep hij ook niet best.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ja gister nog Windows 7 opnieuw geïnstalleerd omdat het geluid niet meer werkte en me browsers vast liepen dus die is helemaal schoon en recent.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb een HD4890, Een E6750 op 3.2Ghz en 4 GB geheugen. Staat nu op 1440x900 met quality op medium en AA op 2. Maar net op low liep hij ook niet best.Via Tweakers.netquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Schijnt dat met het uitzetten van de Steam Cloud je een hoop oplost
Tevens steam in offline starten, BlackOps starten en dan Steam.exe killen werkt ook volgens vele![]()
Dat kan ik zo even niet zeggen, zit op mijn werk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef -Datdus- het volgende:
Waar kan je de steam cloud uitzetten en wat doet het?
maar dat zorgt ervoor dat al je stats in het Steam netwerk worden opgeslagen dat als je dus je gegevens verliest dat alles nog van steam af te halen is.
weet niet hoe het is met de stats van BO en of het werk, ik stuur ook alleen maar door wat ik lees.
Tevens 2 linkjes:
http://gathering.tweakers(...)ge/34996910#34996910
http://gamers-underground(...)ixes.html#post391165![]()
Dat werkt niet volgens mij. Ben benieuwd met wat voor oplossing zij komen, moet ze mailen als hij niet gekomen is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja oke, dan ist kut
vragen of ze je een key opsture en downloaden via steam?![]()
thanks.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat kan ik zo even niet zeggen, zit op mijn werk.
maar dat zorgt ervoor dat al je stats in het Steam netwerk worden opgeslagen dat als je dus je gegevens verliest dat alles nog van steam af te halen is.
weet niet hoe het is met de stats van BO en of het werk, ik stuur ook alleen maar door wat ik lees.
Tevens 2 linkjes:
http://gathering.tweakers(...)ge/34996910#34996910
http://gamers-underground(...)ixes.html#post391165![]()
Morgen komt hij binnen als het goed is
Vanavond ff voorlopig voor de laatste keer mw2 online
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.![]()
Meld je allemaal even aan bij de Steamgroup, dat is het makkelijkste voor iedereen lijkt mij. Server-ip's knal ik straks op de grouppage!![]()
welke group is dat dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef Jorwol het volgende:
Meld je allemaal even aan bij de Steamgroup, dat is het makkelijkste voor iedereen lijkt mij. Server-ip's knal ik straks op de grouppage!
weet niet of het in de OP staat.
Websense blockt de OP![]()
![]()
Quote van T.Net die de cloud services bug bevestigt:http://gathering.tweakers(...)ge/34999471#34999471quote:[message=34999471,noline]XennOX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:13[/message]:
[...]
dit doe je door op de multiplayer icon van BO in steam de eigenschappen op te vragen en dan dacht ik 2e tabblad de steam cloud sync uitzetten. speel nu al uur vlekkeloos zonder drops of lag.
ligt aan steam dat alles bagger loopt en niet black ops.
2 uur zoet mee geweest naar zoeken van correcte setting nadat ik deze nieuwe optie tegen kwam en uit zette ging alles als een speer.![]()
http://steamcommunity.com/groups/fokboquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
welke group is dat dan?
weet niet of het in de OP staat.
Websense blockt de OP![]()
Zal hem vanavond even toevoegenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:30 schreef murp het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/groups/fokboquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef v1tje het volgende:
Leiers van gamedumper zeiden dat ik hem zou krijgen, ja echt niet godverdomme. Dan voel je je genakt._! genakt
Onze clanserver is online op 173.199.79.36:3074quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef AMD-XP het volgende:
Zijn hier al mensen die hun server online hebben?
En hier een vermelding willen in de OP?
Mijn server gisteren besteld, komt vanavond online (hoop ik )![]()
![]()
installing, hoop trouwens dat mn pc het trekt
oh en trouwens, die post over gewoon in de winkel kopen, op internet is ie al snel 15-20 euro goedkoper ..Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_![]()
Welke locatie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:44 schreef Boekenwurm het volgende:
Bijna iedereen in de rijen bij de Mediamarkt net had wel een exemplaar in de handen.![]()
ja maar uitzetten van steamcloud dan word er niks bewaard..?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
pfew.quote:
ik ga hem straks in breda halen.
bel nog wel even om half 5
om 1 uur hadden ze nog 200+ exemplaren![]()
Ik weet niet hoe dat zit bij BO.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef genakt het volgende:
ja maar uitzetten van steamcloud dan word er niks bewaard..?
Zit ook maar info door te geven wat ik op T.net lees![]()
![]()
opgelost kben al lekker ant schieten heheAn Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!![]()
bij mw2 was het wel zo.. en weer dat klote steam. Binnen een maand zit het weer vol met cheaters natuurlijk klote vac systeemquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit bij BO.
Zit ook maar info door te geven wat ik op T.net lees
gelukkig nu wel dedicated
Draait BO dan wel via VAC ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef genakt het volgende:
[..]
bij mw2 was het wel zo.. en weer dat klote steam. Binnen een maand zit het weer vol met cheaters natuurlijk klote vac systeem
gelukkig nu wel dedicated![]()
Volgens mij hebben ze wel genoeg, maar het was een grappig gezicht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
pfew.
ik ga hem straks in breda halen.
bel nog wel even om half 5
om 1 uur hadden ze nog 200+ exemplaren![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat groene loopt dus tot 't einde. Tot fast.
Ik ga eens ff herstarten straks. Mischien helpt dat.
Zou dus ook moeten werken..
Ik mis die oldschool rifle, stg (mp44), thompson actie![]()
Je kunt in dit spel nu ook leanstrafen toch? Op de manier dat de eerdere CoD games dat deden.AFC AJAX![]()
idd beetje als alien swarm.quote:
net even gebeld, nog genoeg voorraadquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:52 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel genoeg, maar het was een grappig gezicht.
nog 55 min![]()
![]()
Hier nog een reactie over de problemen bij t.net
kan hem alleen niet verifieren.
de steam site wordt hier geblockt.
http://gathering.tweakers(...)ge/34999942#34999942![]()
tot nu toe alle shooters via steam wel dus ga er wel van uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
hier ook gewoon in firefoxquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:06 schreef lipjes het volgende:
Hier nog een reactie over de problemen bij t.net
kan hem alleen niet verifieren.
de steam site wordt hier geblockt.
http://gathering.tweakers(...)ge/34999942#34999942Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Eerste indruk campaign:
Zeer snelle gameplay, goed uitgewerkt verhaal en het is erg vermakelijk.
Grafisch en technisch is het niet echt indrukwekkend, maar dat had ik al uit de beelden opgemaakt en dat is meestal bij de Treyarch COD's wel vaker.
Ik ga weer verder spelen.![]()
Ik had precies het zelfde probleem en op bepaalde plekken met veel flitsen en explosies ook flikkerend beeld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kreeg net allemaal gele textures en het beeld werd helemaal geel.
Verder gelukkig geen last van framerate drops of haperen terwijl ik toch alles op max en 1920x1080 draai op een 2 jaar oud systeem.
Wat me ook opviel is dat bepaalde geluiden weg lijken te vallen.
Als er 2 dikke miniguns worden afgevuurd hoor ik alleen het zoemen van de motor.
Het klinkt in ieder geval erg flauwtjes.
Verder is de singleplayer gewoon weer erg bruut.![]()
![]()
Aantal van mijn reacties staat info over van hoe je het eventueel uit kan zetten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef arucard het volgende:
En om de zoveel tijd freezed het MP menu ook bij mij.![]()
lees het net op tweakers dat steam eruit ligtquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Berend. het volgende:
Hebben mensen ook last van de steamserver? Steam heeft geen verbinding hier..![]()
Mensen bij gamedumper besteld hier en niet gekregen op heden? En hoe voeg je nou die servers toeehooeee op steaaaam.![]()
Favorieten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef v1tje het volgende:
Mensen bij gamedumper besteld hier en niet gekregen op heden? En hoe voeg je nou die servers toeehooeee op steaaaam.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Godver, waar ik al bang voor was... zelfde problemen als bij WaW, na een aantal seconden hangt-ie. Kon het toen ook al niet fixen, ik ga maar m'n pc formatteren... Kutzooi![]()
"for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg
look for the following strings
seta r_multiGpu
seta r_multithreaded_device
if you have multigpu, set the number after multigpu to 1 (although for some reason, its set to this by default, change it back to 0 if you only have one card)
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)"-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Vanavond maar eens bekijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef drumstickNL het volgende:
"for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg
seta r_multiGpu
if you have multigpu, set the number after multigpu to 1 (although for some reason, its set to this by default, change it back to 0 if you only have one card)
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)"![]()
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)"
Dit is ook lachen.Dus als je een CPU hebt met meer dan 1 core moet je zeker even kijken.
Bij de mpconfig staat hij er niet bij, klopt dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:25 schreef drumstickNL het volgende:
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)"
Dit is ook lachen.Dus als je een CPU hebt met meer dan 1 core moet je zeker even kijken.
toch welO)))![]()
Geen idee, ben pas op 90% met downloaden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Bij de mpconfig staat hij er niet bij, klopt dat?
Inderdaad, kan niet eens normaal lopen.. laat staan schieten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wat een lagg server zeg o.O
Hoe kan ik gungame trouwens doen? Zie negens staan![]()
Wager Matches?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:33 schreef Berend. het volgende:
Maar hoe kan ik gungame doen enzovoort?![]()
for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg
seta r_multiGpu
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)
//hoeraJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef drumstickNL het volgende:
seta r_multiGpu
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)"-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik was eerder
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
alleen zombiesquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef ukga het volgende:
[..]
dit was ook mijn vraag. Heb hem niet kunnen vinden![]()
Ik wacht wel even met MP tot het wat genormaliseerd is. Als het overal in de wereld zo snel verkocht als in de mediamarkt vandaag zijn de servers nog wel even overbelast![]()
![]()
Wat nu als je een GTX295 hebt? Dat zijn 2x GTX275 cores op 1 plaat..quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef drumstickNL het volgende:
seta r_multiGpu
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)"Leer spaties gebruiken!
krijg ik ook... en het probleem is? te druk op de server?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef sanakthe het volgende:
Stuck on Fetching Stats btw.. al een tijdto say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef webbyplus het volgende:
[..]
krijg ik ook... en het probleem is? te druk op de server?![]()
Dat zijn dus 2 gpu's dus dan laat je 'm op 1quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat nu als je een GTX295 hebt? Dat zijn 2x GTX275 cores op 1 plaat..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Never mindJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
en bij de singleplayer krijg ik een wit scherm na het opstarten, verder niets...
lekker zo
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true![]()
Hij doet 't niet meer. Althans, net kreeg ik een mededeling van "downloading server data" ofzoiets...![]()
kan je op een of andere manier ook al een lag-o-meter aanzetten? ondanks mn goeie ping heb ik elke 5s ofzo een lag waarbij het scherm verspringt en ik nogal wat mis![]()
![]()
Ik wil 'm via disk installeren, alleen vind steam het leuker om hem te downloaden en dan te zeggen dat de servers too busy zijn. Iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg?![]()
![]()
ok ben ik dan echt de enige die het belachelijk vind dat je een dvd koopt, maar toch wel via de steam servers het spel moet downloaden?
Heb al zitten kijken of ik via de dvd iets geinstalleerd kan krijgen maar dat lukt me ook al niet
Ohja en met 200kb/sec gaat het niet echt hard, tussen al de errors die ik krijg![]()
Ik vind het zeer relaxed zo zonder dvd's!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Inspi het volgende:
ok ben ik dan echt de enige die het belachelijk vind dat je een dvd koopt, maar toch wel via de steam servers het spel moet downloaden?
Heb al zitten kijken of ik via de dvd iets geinstalleerd kan krijgen maar dat lukt me ook al niet
Ohja en met 200kb/sec gaat het niet echt hard, tussen al de errors die ik krijg![]()
![]()
ja server zijn zoals verwacht te druk, dus dacht als ik via dvd doe gaat het beter. Moet ik alsnog alles via de servers doen. Die of te druk zijn of te langzaam of krijg foutmelding.
Ga maar weer cod 4 spelen denk ik en morgen weer eens proberen![]()
Damn, je hebt gelijk. net voor het eerst gespeeld maar wat een gare graphics.quote:
Fetching stats ftw, SP trekt mn pc niet maar MP op low wel,snap d'r geen kut van
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
quote:Jij wint
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wtf, als ik MP opstart doet m'n speakerset het niet meer, moet ik me pc weer helemaal opnieuw opstarten, wtffff![]()
Wat zijn je specs dan? Dit is een game met een aardig oude engine hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef willemwaus het volgende:
Fetching stats ftw, SP trekt mn pc niet maar MP op low wel,snap d'r geen kut van
Lukte bij mij ook niet, totdat ik de Download Region in steam naar Singapore had gezet..quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:49 schreef CrazyAces het volgende:
Pff.. waarom installeert ie niet gewoon via die disk..
pakt nu wel de DVD![]()
Iemand enig idee hoe je een specifieke server zoekt? Puur op IP-adres?Leer spaties gebruiken!
![]()
Terwijl ik mw2 op medium / high speelde
Op low zou het wel moeten kunnen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
MP lukt ook wel, maar echt alles op low, maar SP lukt gewoon niet, pure pc lag zodra ik in een firefight komt, rare is dat mn geluid het niet meer doet zodra ik MP start, ook niks meer op desktop, was 2 uur gelden nog niet -.-quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Op low zou het wel moeten kunnen.
Weet iemand een site waar je 'can you run it' kan uitvoeren op een pc die je niet in bezit hebt? Dus dat ik in dat lijstje mn processor veranderen ofzo.. ?Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
Als ik 'm zo op canyourunit zie denk ik dat ik 'm nét kan draaien op m'n laptop. Er staat fail, maar dat staat er wel vaker.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
r_glow_allowed op 0 zetten moet een groot verschil maken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, las het te laat, had hetzelfde gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Westlander het volgende:
[..]
Lukte bij mij ook niet, totdat ik de Download Region in steam naar Singapore had gezet..
pakt nu wel de DVDNjah, naar New York dan, same story.
![]()
niet via de cd gaat zoals gewoonlijk weer niet.. 33 %quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef CrazyAces het volgende:
Ik wil 'm via disk installeren, alleen vind steam het leuker om hem te downloaden en dan te zeggen dat de servers too busy zijn. Iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg?
bij mij geeft hij het ook terwijl ik i3 processor hebquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Helpt weinig hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef Daywalk3r het volgende:
r_glow_allowed op 0 zetten moet een groot verschil maken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan verdomme niet eens mijn eigen fucking server vinden_______
Leer spaties gebruiken!
Wel dus. Net gedaan, steam download server even op een ander land zetten (USA of Singapore ofzo), dan installeert ie m dus wel via de disk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef genakt het volgende:
[..]
niet via de cd gaat zoals gewoonlijk weer niet.. 33 %![]()
![]()
Morgen maar eens halen.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Gewoon op, zeg maar, een kwart van de download of helemaal opnieuw beginnen ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Wel dus. Net gedaan, steam download server even op een ander land zetten (USA of Singapore ofzo), dan installeert ie m dus wel via de disk.![]()
Mijn videokaart trekt het ook niet :p
Keuze was spel terugbrengen of nieuwe videokaart aanschaffen.
Nieuwe videokaart it is =)![]()
Dunno, heb wel problemen met het browsen naar een server.. gaat heel erg traag.quote:
Kan zelfs mijn eigen server niet eens vinden :SCall of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
ik kan ook al een uur niks, kom ik eindelijk op een server staat er een lijst met spelers maar niemand speelt oid![]()
![]()
Die lag verpest aardig veel ja. Hoop dat Treyarch een hotfix of iets dergelijks naar buiten brengt,*Hosselcopter*![]()
of je moet gewoon in een rustige server gaan klooien, anders wordt het helemaal zo'n chaos met die lagquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef Dibble het volgende:
Die lag verpest aardig veel ja. Hoop dat Treyarch een hotfix of iets dergelijks naar buiten brengt,![]()
Niemand ??quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Gewoon op, zeg maar, een kwart van de download of helemaal opnieuw beginnen ?![]()
Ik zou het opnieuw doen, straks krijg je nog corupted filesquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Gewoon op, zeg maar, een kwart van de download of helemaal opnieuw beginnen ?![]()
![]()
Ik de local content weggehaald en de steamserver op singapore staan, maar nog steeds geen install vanaf mijn dvd-tje......quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zou het opnieuw doen, straks krijg je nog corupted files
Nog tips ?![]()
Source: CNN.comquote:Today Treyarch gave us some feedback about the millions of gamers complaining and whining because of the bad performance and stuttering in "Call of Duty: Black Ops".
"Well, all we have to say is: Black Ops it's not balanced for Good Performance". The Treyarch representative also told us that there's a chance that the problems are on the "new-old" features included on Black Ops. "You know, MW2 didn't have anything that PC gamers wanted. No Dedicated, no Lean, no Console, no Mod Tools. So that is the reason because it was a best seller and ran very smooth on most of the PCs. Now we added back all these features, and they are causing Stutterings and performance issues for almost every player. We made everything PC gamers asked us. Everything is there. But none of them asked for a good Performance. So, all we can do now is release a patch removing Lean, Dedicated, Console and all those things. So maybe your game can run smoothly again. We apologize for that".
So seems like Infinity Ward Taught them well and PC gamers will be happy again.Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
1. Steam afsluitenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:00 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik de local content weggehaald en de steamserver op singapore staan, maar nog steeds geen install vanaf mijn dvd-tje......
Nog tips ?
2. Druk Windows toets + R (Uitvoeren scherm opent dan)
3. Voer dit in: "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe" -install X: (Vervang X door je driveletter waar je dvd in zit)
4. Steam start op en gaat van DVD installeren. Mocht je nog een melding krijgen over servers too busy, begin dan weer bij stap 1.
Of
Zit je steam eerst op een ragio in china.
daarna via Windows RUN "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe" -install X:
en dan is die binnen 15 minuten geinstalleerdCall of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Vandaag gehaald, maar een tegenvaller.
Vietnam??? Op een enkele multiplayer map met de naam jungle waar amper jungle is te bekennen is er nergens een vietnam sfeertje te bekennen. Ik had gehoopt op een game ala vietcong. Zeker allemaal Cuba maps dan
Heel vreemd.![]()
Mijn steam staat op de D schijf, maar als ik intyp D:\Games\Steam\steam.exe" -install E:quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:05 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
1. Steam afsluiten
2. Druk Windows toets + R (Uitvoeren scherm opent dan)
3. Voer dit in: "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe" -install X: (Vervang X door je driveletter waar je dvd in zit)
4. Steam start op en gaat van DVD installeren. Mocht je nog een melding krijgen over servers too busy, begin dan weer bij stap 1.
Of
Zit je steam eerst op een ragio in china.
daarna via Windows RUN "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe" -install X:
en dan is die binnen 15 minuten geinstalleerd
dan krijg ik een foutmelding.....![]()
Hoor net van iemand in-game dat Treyarch bezig is met een patch.
Info komt van Gameservers.com
ben het zelf nog even aan het na kijken....
keep you posted!Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Goh, lijkt me duidelijk dat ze met een patch bezig zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef AMD-XP het volgende:
Hoor net van iemand in-game dat Treyarch bezig is met een patch.
Info komt van Gameservers.com
ben het zelf nog even aan het na kijken....
keep you posted!AFC AJAX![]()
Ik heb hem ook binnen. Totaal niet gedacht aan systeemeisen, aangezien MW2 en Medal of Honor prima (vloeiend/op high) draaiden. Speel hier met :
(Videokaart is een ATI Radeon HD5750 512 MB)
De Singleplayer is net te spelen, maar het schokt aan alle kanten. Dus misschien tijd om eens te gaan overklokken/2 gig extra geheugen te kopen.
De multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, hopelijk is dat wel fatsoenlijk te spelen.
Heb trouwens een frans doosje gekregen van Mediaoffer >,<.
[ Bericht 1% gewijzigd door Thormodo op 09-11-2010 20:42:16 ]![]()
Waar kan ik dit ergens draaien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl ik mw2 op medium / high speelde![]()
Zou het volgens dat ding makkelijk moeten kunnen draaien![]()
Maar multiplayer gaat toch echt niet lekker met nieuwste drivers van videokaart.![]()
Hoe is het geluid bij jullie? Ik maak er vaak haperingen mee. In omgevingsgeluiden etc.*Hosselcopter*![]()
Het ligt dan ook aan het spel, niet aan je machine. Zal wel een fix voor komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
Maar multiplayer gaat toch echt niet lekker met nieuwste drivers van videokaart.
Wellicht dat NASA pc's het wel prima kunnen draaien, dat weet ik niet.AFC AJAX![]()
Ligt aan het spel zelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
Maar multiplayer gaat toch echt niet lekker met nieuwste drivers van videokaart.![]()
![]()
echt belachelijk als je een nieuw spel koopt dat het er dan zo aan toe gaat...Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Je zou bijna denken dat het een MMO is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef genakt het volgende:
echt belachelijk als je een nieuw spel koopt dat het er dan zo aan toe gaat...
... Dat wordt het ook wel een beetje, dat hele CoD gebeuren.AFC AJAX![]()
ja inderdaad maar op deze manier kan je toch geen spel uitbrengen ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een MMO is...
... Dat wordt het ook wel een beetje, dat hele CoD gebeuren.
er zijn er meer.... http://gathering.tweakers(...)ge/35002185#35002185quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
FFS, PC geformatteerd en Black Ops slaat nog steeds vast na een bepaalde tijd, soms met artifacts... Als ik ctrl+alt+del doe en dan weer het spel in ga, gaat het wel weer beter, maar daarna slaat-ie weer vast, zelfde in singleplayer. Heb dit één keer eerder gehad: met Call of Duty - World at War... Iemand ENIG idee??![]()
Lekker makkelijk... de gamers weer de schuld geven?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Als je last hebt van slecht gemixed geluid probeer dan in de opties sound occlusion uit te zetten.
Heeft voor mij 100% geholpen.
[ Bericht 30% gewijzigd door Vengerr op 09-11-2010 21:58:48 ]![]()
Eh waar slaat dit op? 'They didn't ask for good performance'quote:
als dit waar is![]()
![]()
www.theonion.com ? =pquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Eh waar slaat dit op? 'They didn't ask for good performance'
als dit waar is![]()
![]()
![]()
Alles up to date? / heb je wel juiste specs?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Jorwol het volgende:
FFS, PC geformatteerd en Black Ops slaat nog steeds vast na een bepaalde tijd, soms met artifacts... Als ik ctrl+alt+del doe en dan weer het spel in ga, gaat het wel weer beter, maar daarna slaat-ie weer vast, zelfde in singleplayer. Heb dit één keer eerder gehad: met Call of Duty - World at War... Iemand ENIG idee??
Dat vast lopen kan ook gewoon een gfx spike zijn denk?Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
Elke keer als ik BO afsluit doet m'n geluid het niet meer, moet ik pc rebooten, wtf is dat voor probleemandere games geen last van
Modern Warfare 2 had ook een enorm houterige launch maar dat is iedereen voor het gemak vergeten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef genakt het volgende:
echt belachelijk als je een nieuw spel koopt dat het er dan zo aan toe gaat...
Niet dat ik een slechte launch wil goed praten hoor begrijp me niet verkeerd.![]()
Zie dit nu pas, wat een ontzettende bullshit is dat zeg en hoe sneu om dat zo naar buiten te brengenquote:
Leanen, console en dedicated servers geeft je lag wtfDan heb je gewoon servers ter beschikking gesteld met packetloss ofzo.
AFC AJAX![]()
Nog meer mensen die hier nog geen eens gungame enzo hebben kunnen spelen? De servers blijven steeds vol..![]()
Alsof Treyarch niet wist dat de pc port zo buggy/slecht zou zijn. Dit is gewoon gepland hoor, aangezien je maar 2 tellen in een server hoeft te zitten om de conclusie te trekken dat het voor geen meter speelt.
Ze hebben ons geprobeerd lekker te maken met de hele hype over dedicated servers enzo, maar er zijn nog nooit beelden van de pc versie naar buiten gekomen. Ra ra hoe zou dat komen?
Smoesjes zoals dat het launch dag is trap ik niet meer in, want dit heeft er totaal niks mee te maken.Op elke fokker past een bril.![]()
Iemand die al een manier heeft gevonden om een server door middel van ip-nummer te joinen?
De /connect command in de console werkt gewoon niet.![]()
Daarom koop ik dus geen games meer, fucking belachelijk dat je op de dag van release al een patch nodig hebt om het überhaupt speelbaar te krijgen. Hier stottert het namelijk ook als de tering als het iets drukker wordt en dus is het compleet onspeelbaar.
Goed zo, Treyarch, toppertje dit!![]()
![]()
Mijn Black Ops wil niet meer starten. Heel steam loopt vast als ik de game wil starten. Way to go weer![]()
![]()
Ja, ik heb er ook spijt vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
Daarom koop ik dus geen games meer, fucking belachelijk dat je op de dag van release al een patch nodig hebt om het überhaupt speelbaar te krijgen. Hier stottert het namelijk ook als de tering als het iets drukker wordt en dus is het compleet onspeelbaar.
Goed zo, Treyarch, toppertje dit!O)))![]()
bij mij doet hij het nu perfectOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Nou, ben weer een uur verder, maar weet nu wel dat het aan m'n videokaart ligt... Met de 260 GTX van m'n pa speelde het als een zonnetje... Grrr![]()
Welke heb je dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef Jorwol het volgende:
Nou, ben weer een uur verder, maar weet nu wel dat het aan m'n videokaart ligt... Met de 260 GTX van m'n pa speelde het als een zonnetje... Grrr![]()
Ook een 260 GTX, maar blijkbaar is die gewoon rot ergens... Toch raar omdat ik er verder (speelde MW2, CoD4, BF:BC2, Fallout 3) geen last van heb gehad, op World at War na.. blijkbaar haat die engine mijn kaart...quote:![]()
![]()
Ik heb ze ook, maar sorry hoor, dit spel hoort gewoon zonder problemen te draaien hier:quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef drumstickNL het volgende:
Geluid haperingen krijg je vaak omdat je pc het niet helemaal trekt.
E8400 @ 3,6
4 GB
9800 GTX+
MW2 deed het ook uitstekend.![]()
Meeste zal opgelost worden komende dagen. Dit spel word paar miljoen keer verkocht, dus ja dan treden wel problemen itt testen van hun beta.![]()
spel draait prima hier !!
E8400 @ stock
4GB
8800GT
( maar ik ga morgen toch iets beters bestellen)
i7 950
6GB
6870
SSD![]()
Volgens mij doen ze het expres, dan moeten mensen met een gekraakte versie weer wachten tot de patch gekraakt is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
Goed zo, Treyarch, toppertje dit!![]()
Nou prima, dan wacht ik wel een dag voordat die patch weer gekraakt is, als het zo moet...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het expres, dan moeten mensen met een gekraakte versie weer wachten tot de patch gekraakt is.
Ook die kloteprogramma's als Steam e.d. wat je tegenwoordig nodig hebt voor alles, wat een troep is dat...![]()
Als je hem download moet je niet klagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht ik wel een dag voordat die patch weer gekraakt is, als het zo moet...
Ook die kloteprogramma's als Steam e.d. wat je tegenwoordig nodig hebt voor alles, wat een troep is dat...O)))![]()
Dit heeft toch iedereen, legaal of illegaal? Dus is het slecht...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Als je hem download moet je niet klagen![]()
De mensen die hem illegaal spelen zijn de oorzaak, die hebben naar mijn mening geen recht van sprekenklagen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit heeft toch iedereen, legaal of illegaal? Dus is het slecht...O)))![]()
Sorry hoor, maar tegenwoordig probeer ik eerst spellen uit. De fase van blindelings kopen ben ik nu voorbij. Vandaag de dag is het raar als een spel niet binnen een half jaar 20 patches heeft....quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:44 schreef arucard het volgende:
[..]
De mensen die hem illegaal spelen zijn de oorzaak, die hebben naar mijn mening geen recht van sprekenklagen.![]()
Hier ook!quote:
Spel start en sluit prima, nergens problemen mee. Geen games die vastlopen ofzo. Sommige servers zijn een beetje laggy, maar in de meeste kan ik gewoon normaal spelen hoor!![]()
Daar heb ik ook niks op tegen, dat doe ik zelf ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar tegenwoordig probeer ik eerst spellen uit. De fase van blindelings kopen ben ik nu voorbij. Vandaag de dag is het raar als een spel niet binnen een half jaar 20 patches heeft....Alleen vind ik dan niet dat je moet klagen dat het je allemaal zo moeilijk wordt gemaakt.
O)))![]()
Hier doet hij het nu ook redelijk goed, soms nog wel een beetje lag (bij de laatste killcam zie je het altijd goed) maar voor de rest vloeiend. Inmiddels rank26.
Vind hem trouwens beter dan MW2, niet meer van die belachelijke killstreak rewards en de AK74u is terug![]()
![]()
Nou, even een uurtje aan het spelen geweest.
1 directX error maar kwam wss door screensettings en 1 freeze.
draait verder soepel.
GTX 260 216 core
Amd X4
4GB ram![]()
inderdaad weer wat dingen uit COD4 terug, zoals de Skorpion en de AK74u. Vond in MW2 die throwing knife wel vet (probeerde daar altijd mooie kills mee te maken bij S&D, en dan complimenten vangenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:08 schreef seto het volgende:
Hier doet hij het nu ook redelijk goed, soms nog wel een beetje lag (bij de laatste killcam zie je het altijd goed) maar voor de rest vloeiend. Inmiddels rank26.
Vind hem trouwens beter dan MW2, niet meer van die belachelijke killstreak rewards en de AK74u is terug). Maar die hebben ze eruit gehaald toch? Ik mis ook de UMP45 en de Raffica, of vergis ik me nou en zitten die er wel in? Maar voor de rest vind ik het echt een tof en mooi spel... En die dedicated servers zijn een hele verbetering! Tot nu toe nog geen hacker tegengekomen gelukkig...
![]()
Zit er nog inquote:Op woensdag 10 november 2010 00:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
inderdaad weer wat dingen uit COD4 terug, zoals de Skorpion en de AK74u. Vond in MW2 die throwing knife wel vet (probeerde daar altijd mooie kills mee te maken bij S&D, en dan complimenten vangen). Maar die hebben ze eruit gehaald toch? Ik mis ook de UMP45 en de Raffica, of vergis ik me nou en zitten die er wel in? Maar voor de rest vind ik het echt een tof en mooi spel... En die dedicated servers zijn een hele verbetering! Tot nu toe nog geen hacker tegengekomen gelukkig...
![]()
![]()
ja he!quote:
ik snap ook niet waar er op gezeurd moet worden! Bij MW2 was het dat kuttige IWNet, maar hier ben ik nog niets tegengekomen waar je over zou kunnen klagen.![]()
![]()
Edit: Die ballistic knife is wel vet ja. Wel jammer van de UMP en de Raffica...quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Marurk op 10-11-2010 00:57:24 ]![]()
Mijn grafische kaart zit niets t doen. In taskmngr zit CPU de hele tijd op 100%. Iets klopt hier niet.*Hosselcopter*![]()
Zomaar een vraag, draai je ATI of Nvidia?quote:Op woensdag 10 november 2010 01:12 schreef Dibble het volgende:
Mijn grafische kaart zit niets t doen. In taskmngr zit CPU de hele tijd op 100%. Iets klopt hier niet.![]()
Wat is er waar van al die klachten over de PC versie?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Blijven proberen non-stop zat er eindelijk in 1tje na een kwartier refresh rammen.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:47 schreef Berend. het volgende:
Dit vind ik dus wel een onwijze klacht: Ik kan geen wager matches doen, altijd vol....![]()
GTX260.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zomaar een vraag, draai je ATI of Nvidia?
*Hosselcopter*![]()
Die gebruik ik, draait soepelquote:
Zet eens je Bullet Impact, Shadows en Sync Every Frame uit.
Daarbij stond er eerder in dit topic ook een CFG aanpassing voor multi-core GPU's
Mijn clan-leader heeft die gedaan en voor hem een redelijke verbetering.![]()
Meeste problemen zullen over een week wel verholpen zijn, geef ze ook ff de tijd het allemaal te verhelpen.![]()
Lees de vorige 2 topics even door zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is er waar van al die klachten over de PC versie?
Maar ik heb nog geen enkel ingame screenshot gezien, dus je mag aannemen dat het waar is.
Daarom koop ik ook nooit een game bij de release, om ergernis te voorkomen
U MAD?![]()
Er zit een verschil tussen dingen waar iedereen last van heeft en problemen die komen door de drukte. Ik heb de game zelf nog niet, maar wat ik hoorde van 2 vrienden die gister al wel online zaten loopt de game op zich prima, alleen als het 's middags en 's avonds drukker wordt begint het een beetje te laggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 06:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lees de vorige 2 topics even door zou ik zeggen
Maar ik heb nog geen enkel ingame screenshot gezien, dus je mag aannemen dat het waar is.
Daarom koop ik ook nooit een game bij de release, om ergernis te voorkomen![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:02 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Today Treyarch gave us some feedback about the millions of gamers complaining and whining because of the bad performance and stuttering in "Call of Duty: Black Ops".
"Well, all we have to say is: Black Ops it's not balanced for Good Performance". The Treyarch representative also told us that there's a chance that the problems are on the "new-old" features included on Black Ops. "You know, MW2 didn't have anything that PC gamers wanted. No Dedicated, no Lean, no Console, no Mod Tools. So that is the reason because it was a best seller and ran very smooth on most of the PCs. Now we added back all these features, and they are causing Stutterings and performance issues for almost every player. We made everything PC gamers asked us. Everything is there. But none of them asked for a good Performance. So, all we can do now is release a patch removing Lean, Dedicated, Console and all those things. So maybe your game can run smoothly again. We apologize for that".
So seems like Infinity Ward Taught them well and PC gamers will be happy again.
Source: CNN.com
Er is geen enkele rep die zo'n achterlijk verhaal uitslaat.
Het hangt aan elkaar van de flauwekul.
Het riekt naar trolls als je het mij vraagt.
Link naar het artikel aub.![]()
![]()
idd, heb het ook maar ergens van het steam forum gepluktquote:Op woensdag 10 november 2010 07:51 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Hahaha.
Link naar het artikel aub.Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Het zal daar vast aardig wat leuke reacties hebben uitgelokt.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:17 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
idd, heb het ook maar ergens van het steam forum geplukt![]()
![]()
Obvious troll is obvious...quote:Op woensdag 10 november 2010 07:51 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Hahaha.
Link naar het artikel aub.
Maar goed. Mijn ergernissen even op een rijtje...
• De menu-opbouw is best ingewikkeld. Flink zoeken voor simpele dingen.
• De Rcon-console zit in windows. Steam maakt dat ding beschikbaar, dus snap niet waarom die niet in-game of in-browser kan zitten.
• Een server vinden op IP-adres is niet mogelijk
• Mijn videokaartdriver gaat gruwelijk vaak over zijn nek bij het spel. Black screen, signaalloss voor een seconde of 8 waarna ik weer verder kan spelen. (Iemand hier ook veel last van??)
• De hick-ups. Komt waarschijnlijk door de drukte, maar goed. Dit zal waarschijnlijk snel opgelost zijn.
• Scavenger pakt geen "tubes" meer op. Vind ik gruwelijk irritant. Zal waarschijnlijk gedaan zijn door al dat ge-QQ over tubers..
• Je bent nu nóg sneller dood bij HC. Nu speelde het in MW2 wel goed, maar nu is het best lastig. Misschien komt dit doordat ik de maps nog niet ken.
• Shotgun is nu lang niet zo zuiver meer als mijn geliefde Spas-12
• De Rcon geeft mij veel te weinig opties. Je kan een serverbericht sturen, iemand kicken, bannen, message naar persoon sturen, en de gametype selecteren. Ik begrijp dat ze niet willen dat je aan respawntimers ofzo gaat sleutelen, maar kom op zeg.. Een béetje toegang mag toch wel? Daarnaast moet je voor elke actie naar windhoos terug..
• HC HQ werd aangegeven als 12 players max (zoals MW2 en imo ook voldoende). Helaas zit je nu met 18 man HQ te doen
Leer spaties gebruiken!
Hmz, dat is wel klote.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:50 schreef bigbass het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen dingen waar iedereen last van heeft en problemen die komen door de drukte. Ik heb de game zelf nog niet, maar wat ik hoorde van 2 vrienden die gister al wel online zaten loopt de game op zich prima, alleen als het 's middags en 's avonds drukker wordt begint het een beetje te laggen.
Ik kan al 3 maanden heel vaak bij MW2 geen servers vinden.... Klopt af en toe ook geen bal van daar.U MAD?![]()
Damn, de MP laggt bij mij als een gek: resultaat is een trieste kill/death ratio.Misschien trekt mijn setup het niet?
Nieuwe videokaart besteld... Hopelijk komt-ie donderdag binnen zodat ik op m'n vrije dag tenminste nog even kan gaan schieten.![]()
Vanochtend nog maar even een potje gespeelt, 24-3
3 lag-spikes gehad.
totale tijd gespeeld: 5 min.
draaide best wel soepel dus.
heb af en toe crashes, maar dat ligt aan Engine <-> Videokaart.
Bij Mw2 ook al last van, moet even de juiste settings uitzetten.![]()
Ik heb er een tshirt bij gekregen.
Alleen, snappen ze niet dat L iets te klein is voor de meeste gamers?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr![]()
Beschrijf jouw crashes eens? Misschien verhelp ik de mijne dan ook..quote:Op woensdag 10 november 2010 09:15 schreef lipjes het volgende:
Vanochtend nog maar even een potje gespeelt, 24-3
3 lag-spikes gehad.
totale tijd gespeeld: 5 min.
draaide best wel soepel dus.
heb af en toe crashes, maar dat ligt aan Engine <-> Videokaart.
Bij Mw2 ook al last van, moet even de juiste settings uitzetten.Leer spaties gebruiken!
Voornamelijk DirectX error, had ik in Mw2 ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beschrijf jouw crashes eens? Misschien verhelp ik de mijne dan ook..
Sinds dat ik de opties: Bullet-Impact, Shadows en Sync every frame uit heb gezet heb ik hem alleen niet meer gezien volgens mij.![]()
Ga ik dat vanavond direct doen. Bij mij crasht de driver en krijg ik dus een black screen voor een seconde of 10.. In MW2 had ik dat ook, en soms idd een DirectX-crash waardoor mijn game (en PC) vastliep..quote:Op woensdag 10 november 2010 09:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Voornamelijk DirectX error, had ik in Mw2 ook.
Sinds dat ik de opties: Bullet-Impact, Shadows en Sync every frame uit heb gezet heb ik hem alleen niet meer gezien volgens mij.Leer spaties gebruiken!
let ook op je scherm resolutie, en zoals ik een paar posts eerder al aangaf, je moet even als je een singecore GPU hebt even wat wijzigen in de CFG settings.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga ik dat vanavond direct doen. Bij mij crasht de driver en krijg ik dus een black screen voor een seconde of 10.. In MW2 had ik dat ook, en soms idd een DirectX-crash waardoor mijn game (en PC) vastliep..quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:48 schreef Daywalk3r het volgende:
for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg
seta r_multiGpu
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)
//hoera![]()
Ik heb mijn CPU al op 1 gezet. GPU nog niet. Doe ik vanavond ook direct. Ik heb een GTX295 en draai op 1600*1200 op max settings. Kan het daar aan liggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
let ook op je scherm resolutie, en zoals ik een paar posts eerder al aangaf, je moet even als je een singecore GPU hebt even wat wijzigen in de CFG settings.
[..]Leer spaties gebruiken!
Ik heb tot nog toe weinig tot geen problemen ondervonden.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is er waar van al die klachten over de PC versie?Soms lagt een server een beetje, maar dan ga je naar een andere en die loopt dan wel gewoon normaal. Inderdaad vervelend is dat je geen server op basis van ip kan joinen.
![]()
GTX295 is naar mijn weten een Multi-Core GPU.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn CPU al op 1 gezet. GPU nog niet. Doe ik vanavond ook direct. Ik heb een GTX295 en draai op 1600*1200 op max settings. Kan het daar aan liggen?
Dus dan zou je het anders in moeten stellen zoals daar beschreven![]()
Ik wilde net even op de officiële CoD forums postem hoe geweldig ik dit spel vind.
Information
1
2
3
4
5
6
7You have been permanently banned from this board.
Please contact the Board Administrator for more information.
Reason given for ban: Violating Code of Conduct.
A ban has been issued on your IP address.
Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef Catch_me het volgende:
Ik wilde net even op de officiële CoD forums postem hoe geweldig ik dit spel vind.
Information
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Gelukkig zijn de meeste gamers niet van die dikkerdsquote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef FUFR het volgende:
Ik heb er een tshirt bij gekregen.
Alleen, snappen ze niet dat L iets te klein is voor de meeste gamers?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
yo is goed, misschien morgen nog even vrij, m'n manager moet even kijken of er een vervangen voor me is.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef drumstickNL het volgende:
Oke, laat het hier even weten dan doe ik mee.
dan morgen continu aan school werken, en vrijdag gamen![]()
![]()
Heb vrijdag ook vrij, mogen bijna helemaal. Heb alleen een powerpoint tentamen.
Hmm, de eerste keer dat ik opnieuw opstart na het installeren en spelen van COD en ik krijg een blue screen of death...![]()
haha lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vrijdag ook vrij, mogen bijna helemaal. Heb alleen een powerpoint tentamen.![]()
![]()
wtf is een powerpoint tentamen?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
Heb vrijdag ook vrij, mogen bijna helemaal. Heb alleen een powerpoint tentamen.![]()
Ja dat heeft een moeilijke naam maar het komt er eigenlijk op neer dat het een tentamen over powerpoint e.d. is.quote:
Gisteren gekocht via steam, 5 min gespeeld maar door de lag bakte ik er niets van, 2 kills en 5 deaths ofzo en ronde was klaar. Maar gaan slapen
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
ach, ik ben ook geweldig slecht. 3 kills en 15 deathsquote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren gekocht via steam, 5 min gespeeld maar door de lag bakte ik er niets van, 2 kills en 5 deaths ofzo en ronde was klaar. Maar gaan slapen![]()
![]()
Ik ben PS3 gewend speel nooit shooters op PC, ik had de controls ook niet gekeken dus ik wilde mensen knifen door op de scrollknop te drukken (want ik dacht dat dat het misschien zou kunnen zijn) gooi ik een granaat tegen mezelf. Meteen rennenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef murp het volgende:
[..]
ach, ik ben ook geweldig slecht. 3 kills en 15 deaths
Maar het gaat om de fun he
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
dat friends werkt ook voor geen meter
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: