alleen zombiesquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef ukga het volgende:
[..]
dit was ook mijn vraag. Heb hem niet kunnen vinden
Wat nu als je een GTX295 hebt? Dat zijn 2x GTX275 cores op 1 plaat..quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef drumstickNL het volgende:
"for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg
look for the following strings
seta r_multiGpu
seta r_multithreaded_device
if you have multigpu, set the number after multigpu to 1 (although for some reason, its set to this by default, change it back to 0 if you only have one card)
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)"
krijg ik ook... en het probleem is? te druk op de server?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef sanakthe het volgende:
Stuck on Fetching Stats btw.. al een tijd
Hier ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef webbyplus het volgende:
[..]
krijg ik ook... en het probleem is? te druk op de server?
Dat zijn dus 2 gpu's dus dan laat je 'm op 1quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat nu als je een GTX295 hebt? Dat zijn 2x GTX275 cores op 1 plaat..
Ik vind het zeer relaxed zo zonder dvd's!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Inspi het volgende:
ok ben ik dan echt de enige die het belachelijk vind dat je een dvd koopt, maar toch wel via de steam servers het spel moet downloaden?
Heb al zitten kijken of ik via de dvd iets geinstalleerd kan krijgen maar dat lukt me ook al niet
Ohja en met 200kb/sec gaat het niet echt hard, tussen al de errors die ik krijg
Damn, je hebt gelijk. net voor het eerst gespeeld maar wat een gare graphics.quote:
quote:
Wat zijn je specs dan? Dit is een game met een aardig oude engine hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef willemwaus het volgende:
Fetching stats ftw, SP trekt mn pc niet maar MP op low wel,snap d'r geen kut van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |