Je zou bijna denken dat het een MMO is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef genakt het volgende:
echt belachelijk als je een nieuw spel koopt dat het er dan zo aan toe gaat...
ja inderdaad maar op deze manier kan je toch geen spel uitbrengen ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een MMO is...
... Dat wordt het ook wel een beetje, dat hele CoD gebeuren.
er zijn er meer.... http://gathering.tweakers(...)ge/35002185#35002185quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
Zou het volgens dat ding makkelijk moeten kunnen draaien![]()
Maar multiplayer gaat toch echt niet lekker met nieuwste drivers van videokaart.
Lekker makkelijk... de gamers weer de schuld geven?quote:
Eh waar slaat dit op? 'They didn't ask for good performance'quote:
www.theonion.com ? =pquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Eh waar slaat dit op? 'They didn't ask for good performance'
als dit waar is![]()
![]()
Alles up to date? / heb je wel juiste specs?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Jorwol het volgende:
FFS, PC geformatteerd en Black Ops slaat nog steeds vast na een bepaalde tijd, soms met artifacts... Als ik ctrl+alt+del doe en dan weer het spel in ga, gaat het wel weer beter, maar daarna slaat-ie weer vast, zelfde in singleplayer. Heb dit één keer eerder gehad: met Call of Duty - World at War... Iemand ENIG idee??
Modern Warfare 2 had ook een enorm houterige launch maar dat is iedereen voor het gemak vergeten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef genakt het volgende:
echt belachelijk als je een nieuw spel koopt dat het er dan zo aan toe gaat...
Zie dit nu pas, wat een ontzettende bullshit is dat zeg en hoe sneu om dat zo naar buiten te brengenquote:
Ja, ik heb er ook spijt vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
Daarom koop ik dus geen games meer, fucking belachelijk dat je op de dag van release al een patch nodig hebt om het überhaupt speelbaar te krijgen. Hier stottert het namelijk ook als de tering als het iets drukker wordt en dus is het compleet onspeelbaar.
Goed zo, Treyarch, toppertje dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |