Beschrijf jouw crashes eens? Misschien verhelp ik de mijne dan ook..quote:Op woensdag 10 november 2010 09:15 schreef lipjes het volgende:
Vanochtend nog maar even een potje gespeelt, 24-3
3 lag-spikes gehad.
totale tijd gespeeld: 5 min.
draaide best wel soepel dus.
heb af en toe crashes, maar dat ligt aan Engine <-> Videokaart.
Bij Mw2 ook al last van, moet even de juiste settings uitzetten.
Voornamelijk DirectX error, had ik in Mw2 ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beschrijf jouw crashes eens? Misschien verhelp ik de mijne dan ook..
Ga ik dat vanavond direct doen. Bij mij crasht de driver en krijg ik dus een black screen voor een seconde of 10.. In MW2 had ik dat ook, en soms idd een DirectX-crash waardoor mijn game (en PC) vastliep..quote:Op woensdag 10 november 2010 09:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Voornamelijk DirectX error, had ik in Mw2 ook.
Sinds dat ik de opties: Bullet-Impact, Shadows en Sync every frame uit heb gezet heb ik hem alleen niet meer gezien volgens mij.
let ook op je scherm resolutie, en zoals ik een paar posts eerder al aangaf, je moet even als je een singecore GPU hebt even wat wijzigen in de CFG settings.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga ik dat vanavond direct doen. Bij mij crasht de driver en krijg ik dus een black screen voor een seconde of 10.. In MW2 had ik dat ook, en soms idd een DirectX-crash waardoor mijn game (en PC) vastliep..
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:48 schreef Daywalk3r het volgende:
for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg
look for the following strings
seta r_multiGpu
seta r_multithreaded_device
if you have multigpu, set the number after multigpu to 1 (although for some reason, its set to this by default, change it back to 0 if you only have one card)
if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)
//hoera
Ik heb mijn CPU al op 1 gezet. GPU nog niet. Doe ik vanavond ook direct. Ik heb een GTX295 en draai op 1600*1200 op max settings. Kan het daar aan liggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
let ook op je scherm resolutie, en zoals ik een paar posts eerder al aangaf, je moet even als je een singecore GPU hebt even wat wijzigen in de CFG settings.
[..]
Ik heb tot nog toe weinig tot geen problemen ondervonden.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is er waar van al die klachten over de PC versie?
GTX295 is naar mijn weten een Multi-Core GPU.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn CPU al op 1 gezet. GPU nog niet. Doe ik vanavond ook direct. Ik heb een GTX295 en draai op 1600*1200 op max settings. Kan het daar aan liggen?
| 1 2 3 4 5 6 7 | You have been permanently banned from this board. Please contact the Board Administrator for more information. Reason given for ban: Violating Code of Conduct. A ban has been issued on your IP address. |
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef Catch_me het volgende:
Ik wilde net even op de officiële CoD forums postem hoe geweldig ik dit spel vind.
Information
[ code verwijderd ]
Gelukkig zijn de meeste gamers niet van die dikkerdsquote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef FUFR het volgende:
Ik heb er een tshirt bij gekregen.
Alleen, snappen ze niet dat L iets te klein is voor de meeste gamers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |