quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
anders had ik gewoon door het slotje heen gepost hoorquote:
adem in, tel tot 10, adem uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Oke ik gooi mijn pc uit het raam ik ben gvd 3 uur bezig geweest om 8 vergaderingen in dit trage klote systeem te zetten.
[ afbeelding ]
pandaquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Oke ik gooi mijn pc uit het raam ik ben gvd 3 uur bezig geweest om 8 vergaderingen in dit trage klote systeem te zetten.
[ afbeelding ]
Wokquote:
Doe ik en daarna smijt ik mijn pc uit het raam.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders had ik gewoon door het slotje heen gepost hoor![]()
[..]
adem in, tel tot 10, adem uit
go bamboo power raaaaaawrquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe ik en daarna smijt ik mijn pc uit het raam.
Ze motten een pomper /mad .quote:
hihi. Helaas heb ik er hoofdpijn van gekregen.quote:
het was te verleidelijkquote:
Hoiquote:
Grietjequote:
ooh dan moet je even fijn sexen dat helpt altijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi. Helaas heb ik er hoofdpijn van gekregen.
OrigaMuckquote:
Hehehe, wel een beetje jaquote:
Nog nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tafel nog heel?
had je trouwens nog geld gestort bij El Toek?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan klopt hetdacht al wat lopen ze nou weer te kutten bij ING of Rabobank
Geeft nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was nog druk met van alles, is er nog niet van gekomen
en toch gaat het er hier al 6 posts overquote:
Stiekem kan hij haar bijna wel wurgen, aangezien zij de aankoop van zijn xdoos in de weg staatquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch gaat het er hier al 6 posts over
nee hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Stiekem kan hij haar bijna wel wurgen, aangezien zij de aankoop van zijn xdoos in de weg staat.
Goed he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch gaat het er hier al 6 posts over
Hij mag bij mij xdozenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Stiekem kan hij haar bijna wel wurgen, aangezien zij de aankoop van zijn xdoos in de weg staat.
ja ik ben nog van de oude stempel hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
xdozen heb ik nu opeens een heel andere associatie bijquote:
had geen zin te smsenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben nog van de oude stempel heh![]()
als ik zoiets iets lees dan gaan mijn nekharen stijgeren en denk ik: is dit wel het juiste medium om dat te sprake te brengen aangezien het nogal; persoonlijk en genant kan zijn![]()
Ik dacht hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben nog van de oude stempel heh![]()
als ik zoiets iets lees dan gaan mijn nekharen stijgeren en denk ik: is dit wel het juiste medium om dat te sprake te brengen aangezien het nogal; persoonlijk en genant kan zijn![]()
maar goed dan gaan ze ook weer snel liggen hoor
Sexy he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
xdozen heb ik nu opeens een heel andere associatie bij
autoquote:
muckquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Hij mag bij mij xdozen
GF
wokquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde hoor
[..]
Sexy he?
ik dacht precies hetzelfdequote:
gf ik zag je over je kale hoofdjequote:
oohw suikertje?quote:
nouquote:
ik luisterquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Vlug, iemand, roep een liedje dat ik NU moet luisteren
is dat autobiografischquote:
pezuquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfde![]()
[..]
gf ik zag je over je kale hoofdje
STquote:
dit welquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Die paarse van de Wehkamp?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, mijn vest is er..bij de buren....die niet thuis zijn
zal ik inbrekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, mijn vest is er..bij de buren....die niet thuis zijn
Ja, die!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die paarse van de Wehkamp?
Krijgen we pics?
Neequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die!
En als je daar nu pics van wil krijg je een foto van de gang van de buren
Alleen als 'ie leuk staatquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nee
Een pic van dat vest waar je hem aan hebt
Hoi suikerbeebjequote:
Hay un amigo en mi!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
mag ik je een tip uit ervaring geven? zet in het midden van de banken aan de onder kant een extra pootje, ik had ook ikea banken en mijn zusje ook en die gingen vrij snel doorhangen, niet dat ze stuk gingen hoor maar het stond niet zo mooi en de kans dat ze breken als je je een keer laat ploffen is dan nihilquote:
Dat doet ie heus wel. Dus kom maar met die pic straksquote:
wokkeltjequote:
echt wel, kon er bijna niet van slapen, bijnaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
spannend verhaaltje gisteravond he?
Bedoel je aan de zijkant? want in het midden van de bank kan dat niet eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik je een tip uit ervaring geven? zet in het midden van de banken aan de onder kant een extra pootje, ik had ook ikea banken en mijn zusje ook en die gingen vrij snel doorhangen, niet dat ze stuk gingen hoor maar het stond niet zo mooi en de kans dat ze breken als je je een keer laat ploffen is dan nihil
dan doen we vanavond wel een heel rustgevend verhaaltjequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
echt wel, kon er bijna niet van slapen, bijna
langzaam en tederquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan doen we vanavond wel een heel rustgevend verhaaltje
midden onderquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Bedoel je aan de zijkant? want in het midden van de bank kan dat niet eigenlijk
dat laatste is echt je eigen schuldquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk, krijg je op dinsdag je loon. Moet je betalen voor kado voor 40 jarig huwelijk van je oom en tante en je zorgverzekering en hup het is weer verdampt.
Tevens heb je om 3 voor 9 ingecheckt bij de trein en dus rekenen ze geen korting en is je reis dus 6 euro duurder ipv 30 cent goedkoper ten opzichte van een papieren kaartje
Wat eerlijk dat je dat toegeeftquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef uwbftp het volgende:
Goed, zat al een tijdje mee te lurken, nu maar ff hoi gezegd.
Ah okequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
midden onder
[ afbeelding ]
alle banken hebben dat natuurlijk maar omdat de ikea banken makkelijk te vervoeren en in elkaar te zetten moeten zijn is dat wel een puntje van aandacht, en als je het doet blijft de rest prima bank mooier. Tevens op dat puint aan de achterkant is ook een tip
ooh, een massagequote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ah okeIk zal het even bij het opperhoofd neerleggen
misschien even pootjes halen bij de bouwmarkt ofzo.
oe, das lastig, dat moet meestal iets steviger aangepakt worden dan zacht en tederquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, een massagenet nu mijn nek en schouders zo gespannen zijn..
quote:
zo kom ik niet aan sporten vanavond met al die vrouwen waar ik aan moet zittenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb ook een beetje last van mijn nek![]()
mits happy endquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oe, das lastig, dat moet meestal iets steviger aangepakt worden dan zacht en teder![]()
[..]
wie houdt er niet van
Ik merk wel dat ik erg veel baat heb bij yogaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oe, das lastig, dat moet meestal iets steviger aangepakt worden dan zacht en teder![]()
[..]
wie houdt er niet van
Ik doe het wel voor jequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo kom ik niet aan sporten vanavond met al die vrouwen waar ik aan moet zitten
dan begin je zacht en teder en eindig je hard en stevigquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
Haha nee, maar ik was eerst sowieso een lurker, ben pas vandaag weer echt gaan meeposten. Had niet zoveel tijd voor FOK!, nu weer wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat eerlijk dat je dat toegeeft![]()
Dus je vindt nu leuk genoeg om echt wat tegen te zeggen?
Die zag ik aankomenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
perfect, 10 kilometer hardlopen langs het water graag
dat kan ik welquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan begin je zacht en teder en eindig je hard en stevig
Yogaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:37 schreef Muck het volgende:
Ik merk wel dat ik erg veel baat heb bij yoga
Spiertjes los en koppie leeg
nee, je vindt ons nog steeds niet leuk genoeg, maar je hebt nou eenmaal tijd over?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef uwbftp het volgende:
Haha nee, maar ik was eerst sowieso een lurker, ben pas vandaag weer echt gaan meeposten. Had niet zoveel tijd voor FOK!, nu weer wel.
verdien jij zo weinig ja?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk, krijg je op dinsdag je loon. Moet je betalen voor kado voor 40 jarig huwelijk van je oom en tante en je zorgverzekering en hup het is weer verdampt.
OV-faalkaart -> eigen schuld...quote:Tevens heb je om 3 voor 9 ingecheckt bij de trein en dus rekenen ze geen korting en is je reis dus 6 euro duurder ipv 30 cent goedkoper ten opzichte van een papieren kaartje
Nee, ik zag overal SC's en heb er nooit echt in gepost, het leek me wel leuk om dat eens te doen, kijken hoe dat is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, je vindt ons nog steeds niet leuk genoeg, maar je hebt nou eenmaal tijd over?![]()
hoe drink jij je koffie?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
dat kan ik welstrelend beginnen om de doorbloeding op gang te krijgen en daarna even goed doorhalen
jij weet het inderdaad jaquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Dankzij Muck ga ik wii fit ook weer zoeken straks
Ik doe het lekker thuis, dus zo gauw ik de kans heb, ben ik aan het rekken en vouwenquote:
Bij KPN hebben ze geen nachtdienstenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Nee, ik zag overal SC's en heb er nooit echt in gepost, het leek me wel leuk om dat eens te doen, kijken hoe dat is.
Zwart natuurlijk.
nee maar krijg per week en blijkbaar hadden ze bij Randstad mijn mail niet goed gelezen.....dus ik mis zo'n 6 uurquote:
Mijn trein gaat 09:02 dus heb idd 8:56 ofzo gecheckt weet ik veel dat die dan niet zelf bedenkt om na 9 de korting te berekenen (en het was btw in Utrecht niet in R'dam)quote:
omdat je ook elke andere trein kan pakken die wel voor 9 uur vertrektquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar krijg per week en blijkbaar hadden ze bij Randstad mijn mail niet goed gelezen.....dus ik mis zo'n 6 uur
[..]
Mijn trein gaat 09:02 dus heb idd 8:56 ofzo gecheckt weet ik veel dat die dan niet zelf bedenkt om na 9 de korting te berekenen (en het was btw in Utrecht niet in R'dam)
Hier is het heel gezelligquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef uwbftp het volgende:
Nee, ik zag overal SC's en heb er nooit echt in gepost, het leek me wel leuk om dat eens te doen, kijken hoe dat is.
Zwart natuurlijk.
Vandaar dat ik 's nachts nooit kan bellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het lekker thuis, dus zo gauw ik de kans heb, ben ik aan het rekken en vouwen
[..]
Bij KPN hebben ze geen nachtdiensten
ja logisch wel. Dus had in Utrecht pas NA 9 moeten checken. Prima leerproces maar wel zonde van de 5 euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je ook elke andere trein kan pakken die wel voor 9 uur vertrekt
het nummer kan je bellen en je komt dan in Den Haag bij de nachtploeg uit. Ooit willen ze dat hier ook vast wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 's nachts nooit kan bellen.
Ik dacht altijd dat ik te zat was om nog op de juiste toetsen te drukken..
oooh, da's ook fijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef Muck het volgende:
Ik doe het lekker thuis, dus zo gauw ik de kans heb, ben ik aan het rekken en vouwen
ach ja 5 euro gaat je de kop niet kosten hoop ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja logisch wel. Dus had in Utrecht pas NA 9 moeten checken. Prima leerproces maar wel zonde van de 5 euro
Dat zijn wel een stuk of 3 biertjes he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja 5 euro gaat je de kop niet kosten hoop ik
Niet daar in de randstadquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zijn wel een stuk of 3 biertjes he?
nee kost me de kop niet maar is wel zonde geldquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja 5 euro gaat je de kop niet kosten hoop ik
Wil ik ook wel, maar zit even niet in het budget nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, da's ook fijn![]()
ik doe het met een juffie erbij, dan snap ik tenminste wat ik moet doen
ik drink bijna alleen maar ijsthee en koffiequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
2 biertjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
zonde was geweest al je er niks van had geleerd en niet op de plek van bestemming was gekomenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee kost me de kop niet maar is wel zonde geld
En andersom...quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind wel dat autorefresh ook je pm-inbox mee moet pakken..nu denk ik steeds dat ik pm heb omdat ik nog niet F5 heb gedaan..en doe ik F5, ben ik ineens 2 pagina's terug
In het mijne eigenlijk ook niet, maar mijn juffie geeft mij zielige-mensen-kortingquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef Muck het volgende:
Wil ik ook wel, maar zit even niet in het budget nu
3 sixpacks ice tea bij de lidl door de gootquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik drink bijna alleen maar ijsthee en koffie
verkapt-ik-ben-heel-populair-postquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind wel dat autorefresh ook je pm-inbox mee moet pakken..nu denk ik steeds dat ik pm heb omdat ik nog niet F5 heb gedaan..en doe ik F5, ben ik ineens 2 pagina's terug
Dan haal je van dat geld biertjes voor je schoonvaderquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik drink bijna alleen maar ijsthee en koffie
Ja, dat OOK nog eens een keerquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
En andersom...
Als ik je een PM stuur, zie je dat niet eens!
!
Ja, ja, je hebt gewoon je puppy-oogjes weer eens ingezetquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het mijne eigenlijk ook niet, maar mijn juffie geeft mij zielige-mensen-korting
waarom zou ik dat willen posten?quote:
die is net jarig geweest. Hallo.........quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan haal je van dat geld biertjes voor je schoonvader.
Liefquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het mijne eigenlijk ook niet, maar mijn juffie geeft mij zielige-mensen-korting
Ja, laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef MPG het volgende:
Ja, ja, je hebt gewoon je puppy-oogjes weer eens ingezet!
Vind je het gek dat neimand jou kan weerstaan?
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonde was geweest al je er niks van had geleerd en niet op de plek van bestemming was gekomen
lieve schat..... bijt mequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen posten?
dat is toch gewoon een feit?
et volia het leed is opeens geen leed meerquote:
dankquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
et volia het leed is opeens geen leed meer
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen posten?
dat is toch gewoon een feit?
Jij zegt hoin. Hooi=gedroogd gras. Ik zeg stro. Ook met een 'n' erachter.quote:
dat zou jij wel willen he?quote:
doe eens een gokquote:
Ohja daar heb ik ook last van...quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer![]()
[..]
Jij zegt hoin. Hooi=gedroogd gras. Ik zeg stro. Ook met een 'n' erachter.![]()
Alles was goed bij de tandarts, alleen wat tandsteen bij mij, maar heb een spalkje boven + onder dus das logisch![]()
Lekker centraal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit er over te denken om naar de meet op 27 nov. te komen.
Ook al is het helemaal in Zwolle
het is gewoon een sinterklaas viering hoor, ik weet dat het gepraat hier doet vermoeden dat het een wilde sex orgie in kledij wordt maar helaasquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
Helemaal in Zwolle..dat valt wel mee hoor, vanaf hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
Zusterkledijquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is gewoon een sinterklaas viering hoor, ik weet dat het gepraat hier doet vermoeden dat het een wilde sex orgie in kledij wordt maar helaas
Vanaf hier?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helemaal in Zwolle..dat valt wel mee hoor, vanaf hier
oh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is gewoon een sinterklaas viering hoor, ik weet dat het gepraat hier doet vermoeden dat het een wilde sex orgie in kledij wordt maar helaas
Dat kunnen we er wel van makenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh.
dan kom ik ook niet meer
zo schatje houd jij de staf van de sint maar veen vast en schud die zak maar goed leeg, dan komt dat strooigoed vanzelf welquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh.
dan kom ik ook niet meer
Nee, dan was ik hier nietquote:
Erg logisch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan was ik hier niet![]()
Maar als het regent in het noorden, hoort Zwolle bij het noorden..regent het in het midden, dan is Zwolle het midden..en regent het in het oosten..je raadt het al...
Enorm centraal dus
Ja.quote:
enferquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer![]()
[..]
Jij zegt hoin. Hooi=gedroogd gras. Ik zeg stro. Ook met een 'n' erachter.![]()
Alles was goed bij de tandarts, alleen wat tandsteen bij mij, maar heb een spalkje boven + onder dus das logisch![]()
wel er tegen aanquote:
vanaf daar niet, daar is ver weg, zei je net zelf ook alquote:
Ikke nietquote:
Ik kom op fok bekant alleen maar Brabanders tegen, dus ze zijn overal, dus ook hier vast ergens wel eentjequote:
Kuukskequote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
mijn muziekluisterinspiratie is op
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:
ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuukske
Dreamer
Friemelaar
Lenny_Leonard
quote:
Tip: gebruik last fm. zo kom je nog eens leuke bandjes/artiesten tegen die gerelateerd zijn aan wat je op dit moment luisterd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ligt aan je locatie in brabant.quote:
klopt niet dat nummer schreef en maakte ik in 1960quote:
jij komt ook uit eindhovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt niet dat nummer schreef en maakte ik in 1960
Ik vind het wel fijnquote:
quote:
Ja, maar niet als je bezig bent met een post, en er een melding komt van een update precies als je zelf op enter drukt..dan post je namelijk meteenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het wel fijn
Toch een voordeel met die nieuwe lay out
.nl er achter en gaan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Tip: gebruik last fm. zo kom je nog eens leuke bandjes/artiesten tegen die gerelateerd zijn aan wat je op dit moment luisterd.
Zo kom je nog wel eens wat leuks tegen
ja ons pap en mam woonde daar toen ik werd geborenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt ook uit eindhoven
Ehm, nee? Das bekant 100 kilometer omquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Breda.
Maar je komt langs Eindhoven / Tilburg denk ik?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
Lief zoet suikertaartje doen zij bij jullie aan Sint Maarten?
www.last.fmquote:
Leuk ik zie Thijs al met zijn Lampionnetje door de straten huppelen uit volle borst Sint Maarten liedjes zingend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb de snoepjes al in huis gehaald
Nee, gij bent gevlucht voor de blauwe-enveloppen-maffiaquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
alleen woon ik er niet meer
als jij thuis bent zijn de snoepjes in huisquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb de snoepjes al in huis gehaald
JAh liefquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Leuk ik zie Thijs al met zijn Lampionnetje door de straten huppelen uit volle borst Sint Maarten liedjes zingend.
Weet je zeker dat je geen dolfijn bent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ons pap en mam woonde daar toen ik werd geboren![]()
nee hoor, ik ben een haai en kom uit het dolfinarium
Deden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
Lief zoet suikertaartje doen zij bij jullie aan Sint Maarten?
Ja, maar hij doet dit jaar nog niet mee hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
Leuk ik zie Thijs al met zijn Lampionnetje door de straten huppelen uit volle borst Sint Maarten liedjes zingend.
Ok.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee? Das bekant 100 kilometer om. IK kom wel langs Boxmeer, of all places
.
11 11 pas hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Deden?
Sint Maarten was afgelopen zondag. Toch?
dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen dolfijn bent?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
als jij thuis bent zijn de snoepjes in huis
Nee, dat kan nietquote:
Ach dan kan je makkelijk mij op halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee? Das bekant 100 kilometer om. IK kom wel langs Boxmeer, of all places
.
Hedde gij dubbel dee?quote:
wat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan is het al inscheete
!
Omdat die lieve kleine schat te jong is?. Nou wacht maar af tot hij meedoet hoor. Ik weet zeker dat iedereen smelt als ze dat lieve kleine ventje aan hun deur zien staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet dit jaar nog niet mee hoor
Jammer ik ben gek op dolfijnen.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan is het al inscheete
!
ikkequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, gij bent gevlucht voor de blauwe-enveloppen-maffia.
Nou ja, omdat hij rond 18:00 echt niet meer zo schattig is met z'n moeie driftbuienquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:20 schreef Panda72 het volgende:
Omdat die lieve kleine schat te jong is?. Nou wacht maar af tot hij meedoet hoor. Ik weet zeker dat iedereen smelt als ze dat lieve kleine ventje aan hun deur zien staan.
ja net of dat mijn fout isquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu!
Schubert had een abrupt einde
ik ookquote:
met welk doel lief projectje?quote:
Die jongen is geniaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, omdat hij rond 18:00 echt niet meer zo schattig is met z'n moeie driftbuien![]()
Hij kreeg wel gister weer een Toy Story poppetje bij 5 euro aan boodschappen..hij pakte de kassamevrouw binnen 2 seconden in
Oh lieve jongetjes hebben af en toe hun buienquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, omdat hij rond 18:00 echt niet meer zo schattig is met z'n moeie driftbuien![]()
Hij kreeg wel gister weer een Toy Story poppetje bij 5 euro aan boodschappen..hij pakte de kassamevrouw binnen 2 seconden in
In-schee-te. Oftewel het begin van de vastelaovend, om 11 over 11 met 11 kanonsschoten.quote:
Chickies in de trein scoren ofcourse.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net of dat mijn fout is![]()
[..]
ik ook
[..]
met welk doel lief projectje?
dat is een goed project, projectquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Chickies in de trein scoren ofcourse.
dat heeft hij van zijn moederquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij mannen? Oh nee mannen hebben....quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Meer dan 30 delen van de hersenen betrokken bij vrouwelijk orgasme. Jahaa, das nog niet zo makkelijk he? http://tinyurl.com/2vzcs9h
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik ga kijken, de mijne klopt van geen kant zie ik alquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef LieveLobbes het volgende:
http://www.last.fm/user/RockPenelope/library of bij mij
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij mannen? Oh nee mannen hebben....Geen hersens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaheinz!!!!!!!!!!!111!!!!!!!
Dat zeg jij dat zeg ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen hersens!
Hahahaheinz!!!!!!!!!!!111!!!!!!!
Rare jongens, die Limburgersquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
In-schee-te. Oftewel het begin van de vastelaovend, om 11 over 11 met 11 kanonsschoten.
Asterix & Obelixquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rare jongens, die Limburgers
in brabant doen we het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja heij wil het niet over poep hebben maar begint er toch weer overquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij mannen? Oh nee mannen hebben....zoek je ruzie lieve Panda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat dat lieve er maar afquote:
Voor wie precies niet zo makkelijk?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Meer dan 30 delen van de hersenen betrokken bij vrouwelijk orgasme. Jahaa, das nog niet zo makkelijk he? http://tinyurl.com/2vzcs9h
ik doe dat dan alleen wel bij mannen, niet bij tienermeisjesquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor wie precies niet zo makkelijk?
Maar jij vindt het goed dat hij tienermeisjes een ' IK MOET NU' bezorgtquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe dat dan alleen wel bij mannen, niet bij tienermeisjes
Ik sta niet in voor de gevolgen, ik kan er ook niets aan doen dat mijn zoon zo'n uitstraling heeft hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
Maar jij vindt het goed dat hij tienermeisjes een ' IK MOET NU' bezorgt?
iets met genen.......quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sta niet in voor de gevolgen, ik kan er ook niets aan doen dat mijn zoon zo'n uitstraling heeft hoor
Ho. Ik was even stofzuigen en afwassen XDquote:
Nice!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik ook last van...
Ik had ook geen gaatjes
ohja, zijn papa heeft ook wel charmes jaquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ho. Ik was even stofzuigen en afwassen XD
[..]
Nice!![]()
goed heur, vest is er, zo even passenquote:
pics pics picsquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goed heur, vest is er, zo even passen![]()
en daaaaaar?
ah, de buren zijn thuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daaaaaar?
Naaaiisssquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daaaaaar?
nu al niet meer, buurvrouw kwam het zelf even brengenquote:
404 - Niet gevondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Naaaiisss![]()
Ja goedWas ff langs de hema gegaan omdat er in de folder leuke portmonnee's stonden, maar dat was in 't echt helaas niets.
Hebben jullie dit gelezen btw?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ty-op-de-smartphone/
Ik wilde die 8pen best uitproberen, kost die app gewoon geld.Dan heb ik er gelijk weer minder zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |