Ah okequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
midden onder
[ afbeelding ]
alle banken hebben dat natuurlijk maar omdat de ikea banken makkelijk te vervoeren en in elkaar te zetten moeten zijn is dat wel een puntje van aandacht, en als je het doet blijft de rest prima bank mooier. Tevens op dat puint aan de achterkant is ook een tip
ooh, een massagequote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ah okeIk zal het even bij het opperhoofd neerleggen
misschien even pootjes halen bij de bouwmarkt ofzo.
oe, das lastig, dat moet meestal iets steviger aangepakt worden dan zacht en tederquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, een massagenet nu mijn nek en schouders zo gespannen zijn..
quote:
zo kom ik niet aan sporten vanavond met al die vrouwen waar ik aan moet zittenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb ook een beetje last van mijn nek![]()
mits happy endquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oe, das lastig, dat moet meestal iets steviger aangepakt worden dan zacht en teder![]()
[..]
wie houdt er niet van
Ik merk wel dat ik erg veel baat heb bij yogaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oe, das lastig, dat moet meestal iets steviger aangepakt worden dan zacht en teder![]()
[..]
wie houdt er niet van
Ik doe het wel voor jequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo kom ik niet aan sporten vanavond met al die vrouwen waar ik aan moet zitten
dan begin je zacht en teder en eindig je hard en stevigquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
Haha nee, maar ik was eerst sowieso een lurker, ben pas vandaag weer echt gaan meeposten. Had niet zoveel tijd voor FOK!, nu weer wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat eerlijk dat je dat toegeeft![]()
Dus je vindt nu leuk genoeg om echt wat tegen te zeggen?
Die zag ik aankomenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
perfect, 10 kilometer hardlopen langs het water graag
dat kan ik welquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan begin je zacht en teder en eindig je hard en stevig
Yogaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:37 schreef Muck het volgende:
Ik merk wel dat ik erg veel baat heb bij yoga
Spiertjes los en koppie leeg
nee, je vindt ons nog steeds niet leuk genoeg, maar je hebt nou eenmaal tijd over?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef uwbftp het volgende:
Haha nee, maar ik was eerst sowieso een lurker, ben pas vandaag weer echt gaan meeposten. Had niet zoveel tijd voor FOK!, nu weer wel.
verdien jij zo weinig ja?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk, krijg je op dinsdag je loon. Moet je betalen voor kado voor 40 jarig huwelijk van je oom en tante en je zorgverzekering en hup het is weer verdampt.
OV-faalkaart -> eigen schuld...quote:Tevens heb je om 3 voor 9 ingecheckt bij de trein en dus rekenen ze geen korting en is je reis dus 6 euro duurder ipv 30 cent goedkoper ten opzichte van een papieren kaartje
Nee, ik zag overal SC's en heb er nooit echt in gepost, het leek me wel leuk om dat eens te doen, kijken hoe dat is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, je vindt ons nog steeds niet leuk genoeg, maar je hebt nou eenmaal tijd over?![]()
hoe drink jij je koffie?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
dat kan ik welstrelend beginnen om de doorbloeding op gang te krijgen en daarna even goed doorhalen
jij weet het inderdaad jaquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Dankzij Muck ga ik wii fit ook weer zoeken straks
Ik doe het lekker thuis, dus zo gauw ik de kans heb, ben ik aan het rekken en vouwenquote:
Bij KPN hebben ze geen nachtdienstenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Nee, ik zag overal SC's en heb er nooit echt in gepost, het leek me wel leuk om dat eens te doen, kijken hoe dat is.
Zwart natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |