is dat autobiografischquote:
pezuquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfde![]()
[..]
gf ik zag je over je kale hoofdje
STquote:
dit welquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Vlug, iemand, roep een liedje dat ik NU moet luisteren
Die paarse van de Wehkamp?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, mijn vest is er..bij de buren....die niet thuis zijn
zal ik inbrekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, mijn vest is er..bij de buren....die niet thuis zijn
Ja, die!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die paarse van de Wehkamp?
Krijgen we pics?
Neequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die!
En als je daar nu pics van wil krijg je een foto van de gang van de buren
Alleen als 'ie leuk staatquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nee
Een pic van dat vest waar je hem aan hebt
Hoi suikerbeebjequote:
Hay un amigo en mi!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Vlug, iemand, roep een liedje dat ik NU moet luisteren
mag ik je een tip uit ervaring geven? zet in het midden van de banken aan de onder kant een extra pootje, ik had ook ikea banken en mijn zusje ook en die gingen vrij snel doorhangen, niet dat ze stuk gingen hoor maar het stond niet zo mooi en de kans dat ze breken als je je een keer laat ploffen is dan nihilquote:
Dat doet ie heus wel. Dus kom maar met die pic straksquote:
wokkeltjequote:
echt wel, kon er bijna niet van slapen, bijnaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
spannend verhaaltje gisteravond he?
Bedoel je aan de zijkant? want in het midden van de bank kan dat niet eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik je een tip uit ervaring geven? zet in het midden van de banken aan de onder kant een extra pootje, ik had ook ikea banken en mijn zusje ook en die gingen vrij snel doorhangen, niet dat ze stuk gingen hoor maar het stond niet zo mooi en de kans dat ze breken als je je een keer laat ploffen is dan nihil
dan doen we vanavond wel een heel rustgevend verhaaltjequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
echt wel, kon er bijna niet van slapen, bijna
langzaam en tederquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan doen we vanavond wel een heel rustgevend verhaaltje
midden onderquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Bedoel je aan de zijkant? want in het midden van de bank kan dat niet eigenlijk
dat laatste is echt je eigen schuldquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk, krijg je op dinsdag je loon. Moet je betalen voor kado voor 40 jarig huwelijk van je oom en tante en je zorgverzekering en hup het is weer verdampt.
Tevens heb je om 3 voor 9 ingecheckt bij de trein en dus rekenen ze geen korting en is je reis dus 6 euro duurder ipv 30 cent goedkoper ten opzichte van een papieren kaartje
Wat eerlijk dat je dat toegeeftquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef uwbftp het volgende:
Goed, zat al een tijdje mee te lurken, nu maar ff hoi gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |