en toch gaat het er hier al 6 posts overquote:
Stiekem kan hij haar bijna wel wurgen, aangezien zij de aankoop van zijn xdoos in de weg staatquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch gaat het er hier al 6 posts over
nee hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Stiekem kan hij haar bijna wel wurgen, aangezien zij de aankoop van zijn xdoos in de weg staat.
Goed he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch gaat het er hier al 6 posts over
Hij mag bij mij xdozenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Stiekem kan hij haar bijna wel wurgen, aangezien zij de aankoop van zijn xdoos in de weg staat.
ja ik ben nog van de oude stempel hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
xdozen heb ik nu opeens een heel andere associatie bijquote:
had geen zin te smsenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben nog van de oude stempel heh![]()
als ik zoiets iets lees dan gaan mijn nekharen stijgeren en denk ik: is dit wel het juiste medium om dat te sprake te brengen aangezien het nogal; persoonlijk en genant kan zijn![]()
Ik dacht hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben nog van de oude stempel heh![]()
als ik zoiets iets lees dan gaan mijn nekharen stijgeren en denk ik: is dit wel het juiste medium om dat te sprake te brengen aangezien het nogal; persoonlijk en genant kan zijn![]()
maar goed dan gaan ze ook weer snel liggen hoor
Sexy he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
xdozen heb ik nu opeens een heel andere associatie bij
autoquote:
muckquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Hij mag bij mij xdozen
GF
wokquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde hoor
[..]
Sexy he?
ik dacht precies hetzelfdequote:
gf ik zag je over je kale hoofdjequote:
oohw suikertje?quote:
nouquote:
ik luisterquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Vlug, iemand, roep een liedje dat ik NU moet luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |