omdat je ook elke andere trein kan pakken die wel voor 9 uur vertrektquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar krijg per week en blijkbaar hadden ze bij Randstad mijn mail niet goed gelezen.....dus ik mis zo'n 6 uur
[..]
Mijn trein gaat 09:02 dus heb idd 8:56 ofzo gecheckt weet ik veel dat die dan niet zelf bedenkt om na 9 de korting te berekenen (en het was btw in Utrecht niet in R'dam)
Hier is het heel gezelligquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef uwbftp het volgende:
Nee, ik zag overal SC's en heb er nooit echt in gepost, het leek me wel leuk om dat eens te doen, kijken hoe dat is.
Zwart natuurlijk.
Vandaar dat ik 's nachts nooit kan bellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het lekker thuis, dus zo gauw ik de kans heb, ben ik aan het rekken en vouwen
[..]
Bij KPN hebben ze geen nachtdiensten
ja logisch wel. Dus had in Utrecht pas NA 9 moeten checken. Prima leerproces maar wel zonde van de 5 euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je ook elke andere trein kan pakken die wel voor 9 uur vertrekt
het nummer kan je bellen en je komt dan in Den Haag bij de nachtploeg uit. Ooit willen ze dat hier ook vast wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 's nachts nooit kan bellen.
Ik dacht altijd dat ik te zat was om nog op de juiste toetsen te drukken..
oooh, da's ook fijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:42 schreef Muck het volgende:
Ik doe het lekker thuis, dus zo gauw ik de kans heb, ben ik aan het rekken en vouwen
ach ja 5 euro gaat je de kop niet kosten hoop ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja logisch wel. Dus had in Utrecht pas NA 9 moeten checken. Prima leerproces maar wel zonde van de 5 euro
Dat zijn wel een stuk of 3 biertjes he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja 5 euro gaat je de kop niet kosten hoop ik
Niet daar in de randstadquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zijn wel een stuk of 3 biertjes he?
nee kost me de kop niet maar is wel zonde geldquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja 5 euro gaat je de kop niet kosten hoop ik
Wil ik ook wel, maar zit even niet in het budget nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, da's ook fijn![]()
ik doe het met een juffie erbij, dan snap ik tenminste wat ik moet doen
ik drink bijna alleen maar ijsthee en koffiequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
2 biertjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
zonde was geweest al je er niks van had geleerd en niet op de plek van bestemming was gekomenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee kost me de kop niet maar is wel zonde geld
En andersom...quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind wel dat autorefresh ook je pm-inbox mee moet pakken..nu denk ik steeds dat ik pm heb omdat ik nog niet F5 heb gedaan..en doe ik F5, ben ik ineens 2 pagina's terug
In het mijne eigenlijk ook niet, maar mijn juffie geeft mij zielige-mensen-kortingquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef Muck het volgende:
Wil ik ook wel, maar zit even niet in het budget nu
3 sixpacks ice tea bij de lidl door de gootquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik drink bijna alleen maar ijsthee en koffie
verkapt-ik-ben-heel-populair-postquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind wel dat autorefresh ook je pm-inbox mee moet pakken..nu denk ik steeds dat ik pm heb omdat ik nog niet F5 heb gedaan..en doe ik F5, ben ik ineens 2 pagina's terug
Dan haal je van dat geld biertjes voor je schoonvaderquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik drink bijna alleen maar ijsthee en koffie
Ja, dat OOK nog eens een keerquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
En andersom...
Als ik je een PM stuur, zie je dat niet eens!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |