Kuukskequote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
mijn muziekluisterinspiratie is op
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:
ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuukske
Dreamer
Friemelaar
Lenny_Leonard
quote:
Tip: gebruik last fm. zo kom je nog eens leuke bandjes/artiesten tegen die gerelateerd zijn aan wat je op dit moment luisterd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ligt aan je locatie in brabant.quote:
klopt niet dat nummer schreef en maakte ik in 1960quote:
jij komt ook uit eindhovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt niet dat nummer schreef en maakte ik in 1960
Ik vind het wel fijnquote:
quote:
Ja, maar niet als je bezig bent met een post, en er een melding komt van een update precies als je zelf op enter drukt..dan post je namelijk meteenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het wel fijn
Toch een voordeel met die nieuwe lay out
.nl er achter en gaan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Tip: gebruik last fm. zo kom je nog eens leuke bandjes/artiesten tegen die gerelateerd zijn aan wat je op dit moment luisterd.
Zo kom je nog wel eens wat leuks tegen
ja ons pap en mam woonde daar toen ik werd geborenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt ook uit eindhoven
Ehm, nee? Das bekant 100 kilometer omquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Breda.
Maar je komt langs Eindhoven / Tilburg denk ik?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
Lief zoet suikertaartje doen zij bij jullie aan Sint Maarten?
www.last.fmquote:
Leuk ik zie Thijs al met zijn Lampionnetje door de straten huppelen uit volle borst Sint Maarten liedjes zingend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb de snoepjes al in huis gehaald
Nee, gij bent gevlucht voor de blauwe-enveloppen-maffiaquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
alleen woon ik er niet meer
als jij thuis bent zijn de snoepjes in huisquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb de snoepjes al in huis gehaald
JAh liefquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Leuk ik zie Thijs al met zijn Lampionnetje door de straten huppelen uit volle borst Sint Maarten liedjes zingend.
Weet je zeker dat je geen dolfijn bent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ons pap en mam woonde daar toen ik werd geboren![]()
nee hoor, ik ben een haai en kom uit het dolfinarium
Deden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
Lief zoet suikertaartje doen zij bij jullie aan Sint Maarten?
Ja, maar hij doet dit jaar nog niet mee hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
Leuk ik zie Thijs al met zijn Lampionnetje door de straten huppelen uit volle borst Sint Maarten liedjes zingend.
Ok.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee? Das bekant 100 kilometer om. IK kom wel langs Boxmeer, of all places
.
11 11 pas hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Deden?
Sint Maarten was afgelopen zondag. Toch?
dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen dolfijn bent?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
als jij thuis bent zijn de snoepjes in huis
Nee, dat kan nietquote:
Ach dan kan je makkelijk mij op halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee? Das bekant 100 kilometer om. IK kom wel langs Boxmeer, of all places
.
Hedde gij dubbel dee?quote:
wat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan is het al inscheete
!
Omdat die lieve kleine schat te jong is?. Nou wacht maar af tot hij meedoet hoor. Ik weet zeker dat iedereen smelt als ze dat lieve kleine ventje aan hun deur zien staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet dit jaar nog niet mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |