GMTAquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan is het al inscheete
!
ikkequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, gij bent gevlucht voor de blauwe-enveloppen-maffia.
Nou ja, omdat hij rond 18:00 echt niet meer zo schattig is met z'n moeie driftbuienquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:20 schreef Panda72 het volgende:
Omdat die lieve kleine schat te jong is?. Nou wacht maar af tot hij meedoet hoor. Ik weet zeker dat iedereen smelt als ze dat lieve kleine ventje aan hun deur zien staan.
ja net of dat mijn fout isquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu!
Schubert had een abrupt einde
ik ookquote:
met welk doel lief projectje?quote:
Die jongen is geniaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, omdat hij rond 18:00 echt niet meer zo schattig is met z'n moeie driftbuien![]()
Hij kreeg wel gister weer een Toy Story poppetje bij 5 euro aan boodschappen..hij pakte de kassamevrouw binnen 2 seconden in
Oh lieve jongetjes hebben af en toe hun buienquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, omdat hij rond 18:00 echt niet meer zo schattig is met z'n moeie driftbuien![]()
Hij kreeg wel gister weer een Toy Story poppetje bij 5 euro aan boodschappen..hij pakte de kassamevrouw binnen 2 seconden in
In-schee-te. Oftewel het begin van de vastelaovend, om 11 over 11 met 11 kanonsschoten.quote:
Chickies in de trein scoren ofcourse.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net of dat mijn fout is![]()
[..]
ik ook
[..]
met welk doel lief projectje?
dat is een goed project, projectquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Chickies in de trein scoren ofcourse.
dat heeft hij van zijn moederquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij mannen? Oh nee mannen hebben....quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Meer dan 30 delen van de hersenen betrokken bij vrouwelijk orgasme. Jahaa, das nog niet zo makkelijk he? http://tinyurl.com/2vzcs9h
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik ga kijken, de mijne klopt van geen kant zie ik alquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef LieveLobbes het volgende:
http://www.last.fm/user/RockPenelope/library of bij mij
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij mannen? Oh nee mannen hebben....Geen hersens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaheinz!!!!!!!!!!!111!!!!!!!
Dat zeg jij dat zeg ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen hersens!
Hahahaheinz!!!!!!!!!!!111!!!!!!!
Rare jongens, die Limburgersquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
In-schee-te. Oftewel het begin van de vastelaovend, om 11 over 11 met 11 kanonsschoten.
Asterix & Obelixquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rare jongens, die Limburgers
in brabant doen we het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja heij wil het niet over poep hebben maar begint er toch weer overquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij mannen? Oh nee mannen hebben....zoek je ruzie lieve Panda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat dat lieve er maar afquote:
Voor wie precies niet zo makkelijk?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Meer dan 30 delen van de hersenen betrokken bij vrouwelijk orgasme. Jahaa, das nog niet zo makkelijk he? http://tinyurl.com/2vzcs9h
ik doe dat dan alleen wel bij mannen, niet bij tienermeisjesquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor wie precies niet zo makkelijk?
Maar jij vindt het goed dat hij tienermeisjes een ' IK MOET NU' bezorgtquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe dat dan alleen wel bij mannen, niet bij tienermeisjes
Ik sta niet in voor de gevolgen, ik kan er ook niets aan doen dat mijn zoon zo'n uitstraling heeft hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
Maar jij vindt het goed dat hij tienermeisjes een ' IK MOET NU' bezorgt?
iets met genen.......quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sta niet in voor de gevolgen, ik kan er ook niets aan doen dat mijn zoon zo'n uitstraling heeft hoor
Ho. Ik was even stofzuigen en afwassen XDquote:
Nice!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik ook last van...
Ik had ook geen gaatjes
ohja, zijn papa heeft ook wel charmes jaquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ho. Ik was even stofzuigen en afwassen XD
[..]
Nice!![]()
goed heur, vest is er, zo even passenquote:
pics pics picsquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goed heur, vest is er, zo even passen![]()
en daaaaaar?
ah, de buren zijn thuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daaaaaar?
Naaaiisssquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daaaaaar?
nu al niet meer, buurvrouw kwam het zelf even brengenquote:
404 - Niet gevondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Naaaiisss![]()
Ja goedWas ff langs de hema gegaan omdat er in de folder leuke portmonnee's stonden, maar dat was in 't echt helaas niets.
Hebben jullie dit gelezen btw?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ty-op-de-smartphone/
Ik wilde die 8pen best uitproberen, kost die app gewoon geld.Dan heb ik er gelijk weer minder zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |