Ja, ja, je hebt gewoon je puppy-oogjes weer eens ingezetquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het mijne eigenlijk ook niet, maar mijn juffie geeft mij zielige-mensen-korting
waarom zou ik dat willen posten?quote:
die is net jarig geweest. Hallo.........quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan haal je van dat geld biertjes voor je schoonvader.
Liefquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het mijne eigenlijk ook niet, maar mijn juffie geeft mij zielige-mensen-korting
Ja, laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef MPG het volgende:
Ja, ja, je hebt gewoon je puppy-oogjes weer eens ingezet!
Vind je het gek dat neimand jou kan weerstaan?
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonde was geweest al je er niks van had geleerd en niet op de plek van bestemming was gekomen
lieve schat..... bijt mequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen posten?
dat is toch gewoon een feit?
et volia het leed is opeens geen leed meerquote:
dankquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
et volia het leed is opeens geen leed meer
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen posten?
dat is toch gewoon een feit?
Jij zegt hoin. Hooi=gedroogd gras. Ik zeg stro. Ook met een 'n' erachter.quote:
dat zou jij wel willen he?quote:
doe eens een gokquote:
Ohja daar heb ik ook last van...quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer![]()
[..]
Jij zegt hoin. Hooi=gedroogd gras. Ik zeg stro. Ook met een 'n' erachter.![]()
Alles was goed bij de tandarts, alleen wat tandsteen bij mij, maar heb een spalkje boven + onder dus das logisch![]()
Lekker centraal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit er over te denken om naar de meet op 27 nov. te komen.
Ook al is het helemaal in Zwolle
het is gewoon een sinterklaas viering hoor, ik weet dat het gepraat hier doet vermoeden dat het een wilde sex orgie in kledij wordt maar helaasquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
Helemaal in Zwolle..dat valt wel mee hoor, vanaf hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
Zusterkledijquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is gewoon een sinterklaas viering hoor, ik weet dat het gepraat hier doet vermoeden dat het een wilde sex orgie in kledij wordt maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |