quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
heehoi!quote:
flipsquote:
Oh da's niet best. Tentamens of projecten?quote:Op maandag 8 november 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
Lang, vermoeiend, saai en veel druk van studie.
En die van jou?
Ik ga ook altijd met de auto naar school.quote:Op maandag 8 november 2010 17:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh da's niet best. Tentamens of projecten?
Ik had vandaag weer college. Kon gelukkig mooi doorrijden met de auto, nog steeds beter dan OV.
heeft niemand je ava goed gemaaktquote:Op maandag 8 november 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
[..]
PeZu![]()
[..]
Lang, vermoeiend, saai en veel druk van studie.
En die van jou?
Dankjequote:
Projecten, ik heb nu 2 projecten lopen en daarnaast een paar papers. FOK! is even mijn afleidingsmomentjequote:Op maandag 8 november 2010 17:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh da's niet best. Tentamens of projecten?
Ik had vandaag weer college. Kon gelukkig mooi doorrijden met de auto, nog steeds beter dan OV.
pgrferrari kan dat dacht ikquote:
Ik normaal ook hoor. Ik trakteer mezelf niet heel vaak op de auto, het moet wel leuk blijven (en het is een mooiweer auto).quote:Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Projecten, ik heb nu 2 projecten lopen en daarnaast een paar papers. FOK! is even mijn afleidingsmomentje![]()
Ik moet met OV
Nou ik heb die ik nu heb dan bewegend staan in mijn afbeeldingen alleen ik krijg die niet op 60x60quote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet je hebben dan?
Ik kan ava's maken enzow.
Nu heel druk, en slechte planning vanuit mijn kant. Dus ook beetje mijn eigen fout.quote:Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik normaal ook hoor. Ik trakteer mezelf niet heel vaak op de auto, het moet wel leuk blijven (en het is een mooiweer auto).
Maar is het nu een drukke periode of moet je altijd zo doorhalen?
Give it to me.quote:Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik heb die ik nu heb dan bewegend staan in mijn afbeeldingen alleen ik krijg die niet op 60x60
HAVO-mentaliteit?quote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu heel druk, en slechte planning vanuit mijn kant. Dus ook beetje mijn eigen fout.
Ja en dat nu in mijn 2e jaar HBO en vorig jaar had ik een echte nerd mentaliteit. Waar die is geblevenquote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
HAVO-mentaliteit?oftewel blijven uitstellen
Maargoed gaat wel lukken toch
beter schakel je terug, nerds zijn in en vet hipquote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en dat nu in mijn 2e jaar HBO en vorig jaar had ik een echte nerd mentaliteit. Waar die is gebleven
Jawel hoor
crap, en ik was net aan het omschakelen naar hippiequote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter schakel je terug, nerds zijn in en vet hip
Misschien zet je dan wel een trendquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
crap, en ik was net aan het omschakelen naar hippie
oh vandaar dat je de jouwe helemaal zelf gemaakt hebtquote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet je hebben dan?
Ik kan ava's maken enzow.
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh vandaar dat je de jouwe helemaal zelf gemaakt hebt
quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet bestand zoekenDuurt nog wel even
KLinkt heel bekend, haha. Ben inmiddels 4e jaars maar heb nog steeds hetzelfde...quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en dat nu in mijn 2e jaar HBO en vorig jaar had ik een echte nerd mentaliteit. Waar die is gebleven
Jawel hoor
hippie nerdquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
crap, en ik was net aan het omschakelen naar hippie
tuurlijk en je moet een happening organiseren en een zelf onderhoudende leefgemeenschap met gigabit netwerk opzettenquote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fusion!
zeg mag ik een linux distro installeren terwijl ik naar ozric tentacles luister?
oh yeah!quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk en je moet een happening organiseren en een zelf onderhoudende leefgemeenschap met gigabit netwerk opzetten
ik heb nog wel een boek hoe je zo'n gemeenschap moet opzetten, helemaal met plaatje shoe je je moestuintje in moet delen, een oven moet maken en echt alles om van de natuur te levenquote:
Welke studie doe je?quote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
KLinkt heel bekend, haha. Ben inmiddels 4e jaars maar heb nog steeds hetzelfde...
Echt vervelend, heb me nu (wederom) voorgenomen mijn best te gaan doen.
Ik ga hem even zoeken via de link van PeZu van vannacht, ik heb dat plaatje wat ik nu heb, opgeslagen op het bestandje van dat .gifjequote:
sst nisk zeggen over onze nachtelijke praktijkenquote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga hem even zoeken via de link van PeZu van vannacht, ik heb dat plaatje wat ik nu heb, opgeslagen op het bestandje van dat .gifje
Ik ga nu etenquote:
Jajajaquote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sst nisk zeggen over onze nachtelijke praktijken
Eet smakelijkquote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ga nu eten![]()
Ik zie je straks wel
ik zocht op bunny umbrella en had hem in 1 secondequote:
Ik op Bunnyquote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zocht op bunny umbrella en had hem in 1 seconde
ja daar zijn er maar 4326 van op piczo dus dat duurt wel even jaquote:
te laat. Dus biecht alles maar op. Alles.quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sst nisk zeggen over onze nachtelijke praktijken
Thanks matequote:
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar zijn er maar 4326 van op piczo dus dat duurt wel even ja
jonguh eerst gingen we zo vet lekker muilenquote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
te laat. Dus biecht alles maar op. Alles.
cute monkey to the rescuequote:
die kerel is niet zo slim, je moet ONDER een paraplu gaan zitten als het regent, niet erinquote:
het is een zij, ze is roze tochquote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kerel is niet zo slim, je moet ONDER een paraplu gaan zitten als het regent, niet erin
quote:
roze hoeft niet te betekenen dat je een zij bentquote:
nee een roze babykamer is idd meestal een teken dat het een jongetje is jaquote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
roze hoeft niet te betekenen dat je een zij bent
Maar mannen dragen ook wel eens rozequote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een roze babykamer is idd meestal een teken dat het een jongetje is ja
Ik heb een roze polo t-shirt.. Hoor inderdaad van verschillende kanten dat dat me goed staat/stondquote:Op maandag 8 november 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar mannen dragen ook wel eens roze
Staat ze vaak wel
...quote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een roze babykamer is idd meestal een teken dat het een jongetje is ja
ja maar een roze konijntje wat zal dat qua geslacht zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar mannen dragen ook wel eens roze
Staat ze vaak wel
wel als je 20 jaar lang dat roze behang er in houdtquote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
bepaald je babykamer je hele leven?
dat zien we de volgende keer in:
KSC, waar we aanschuiven om de dag door te nemen.
Picsquote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een roze polo t-shirt.. Hoor inderdaad van verschillende kanten dat dat me goed staat/stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjequote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar een roze konijntje wat zal dat qua geslacht zijn?![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics
Even kijken of ie online staat. Maar als het zo is krijg je hem per PM. Ik heb liever niet mijn gezihct op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Meisje"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ga zo eten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heb heerlijk gegetenEn jullie?
quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heb heerlijk gegetenEn jullie?
Geen probleem hoorquote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even kijken of ie online staat. Maar als het zo is krijg je hem per PM. Ik heb liever niet mijn gezihct op FOK!
Patatjes van opperdoezen en een zelfgemaakte hamburger à la Jamiequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja heerlijk snert![]()
en om 14.30 was mijn schaft een schnitzel
Jammerquote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
Roze.
Nee, dat staat mij niet.
Ook niet mijn kleur overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JammerWat staat je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single
![]()
Lurk maar in mijn fobo.
Blauw is mijn kleur![]()
Boemkool met een cordonbleu.quote:Op maandag 8 november 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Patatjes van opperdoezen en een zelfgemaakte hamburger à la Jamie![]()
![]()
Wat ga jij eten?
[..]
XD
Lekkor!
Die had ik dus wel al gezienquote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Single
![]()
Lurk maar in mijn fobo.
Blauw is mijn kleur
Ah ok.quote:
Nicequote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boemkool met een cordonbleu.
En aardappelsch.
boemkool? wat is dat ontploffende terroristen groeten?quote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boemkool met een cordonbleu.
En aardappelsch.
Niet doen dan ook!quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah ok.
Er staat me overigens best veel.
Maar roze vindt ik niks.
Voel ik me overigens ook niet prettig bij
Ik zeg altijd boemkoolquote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
boemkool? wat is dat ontploffende terroristen groeten?
Ik ben niet zo van de manhugs.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand nog knufffels?
[Gratis] Knuffels
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kijk eens, een uitnodiging voor woensdag, de laatste sollicitatieronde. Dat is iets wat we graag zien.
Ik wil jou knijn aaien.quote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
goedenavond dames![]()
wie wil mijn knijntje aaien?
[ afbeelding ]
Hey LLquote:
Oh dies is liefquote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
goedenavond dames![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel aangenaam verrast. Het is een heel nuttig baantje voor op het CV.quote:
Hey Enfequote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey LLHoe ist met je bank?
![]()
ST![]()
Marijk![]()
Woerd
Trev
Omgeruild! 2 eetbonnen van 8 euriequote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
ST![]()
Marijk![]()
Woerd
Trev
weet je dat zeker, hij is wel van mij hoorquote:
Goeieavond, hoe is het?quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
ST![]()
Marijk![]()
Woerd
Trev
Wat een kutkonijn zegquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je dat zeker, hij is wel van mij hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kijk eens, een uitnodiging voor woensdag, de laatste sollicitatieronde. Dat is iets wat we graag zien.
Hoi jijquote:
Hoi lieve lobbesquote:
Knuffelsquote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand nog knufffels?
[Gratis] Knuffels
Ik wil dat knijntje wel aaienquote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
goedenavond dames![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Omgeruild! 2 eetbonnen van 8 eurie
Dus morgen in elkaar zetten, als ik niet te brak ben
Ja, alleen 17 mbquote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Hoi jij![]()
Had je m'n PM nog gezien?
![]()
[..]
Hoi lieve lobbes![]()
Ben je nieuw hier?
[..]
Knuffels
[..]
Ik wil dat knijntje wel aaienHoi PeZu
Wat was er met je bank dan?quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Omgeruild! 2 eetbonnen van 8 eurie
Dus morgen in elkaar zetten, als ik niet te brak ben
lolquote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen 17 mb
Op welk formaat wil je het hebben?
Ik moet ff kijken.
Als iemand er tenminste een bewegend gifje van wil makenquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lolZo groot als de mail aan kan?
Ik laat deze zeker weten afdrukken, zo gaaf!!!
Ik ga em ook verkleinen voor m'n foboMisschien doe ik em zelfs als ui
Mooiquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel dus want woensdag komen ze de oude halen
Komt wel goed
UI kan ik ook voor je regelenquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lolZo groot als de mail aan kan?
Ik laat deze zeker weten afdrukken, zo gaaf!!!
Ik ga em ook verkleinen voor m'n foboMisschien doe ik em zelfs als ui
Relaxze en misschien tot later meisquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi![]()
Pff, ik ben kapot. En ben echt 2 uur uit bedNja, ook niet de hele dag in bed gelegen en hard gesport dus daar zal het wel aan liggen. Ik ga weer ff lekker lezen in bed. Wellicht tot later
Ik ben eigenlijk ook wel moequote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi![]()
Pff, ik ben kapot. En ben echt 2 uur uit bedNja, ook niet de hele dag in bed gelegen en hard gesport dus daar zal het wel aan liggen. Ik ga weer ff lekker lezen in bed. Wellicht tot later
Dat kan ookquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als iemand er tenminste een bewegend gifje van wil maken![]()
heldquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
UI kan ik ook voor je regelen
Ik kijk wel ff voor je.
Komt strax, eerst ff eten
quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kan ook
Maar van die 4 apart bedoel je?
quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dank je. Ik kijk heel er uit nu naar woensdag, krijgen we informatie omtrent het onderzoeksproject en kennismaken met de onderzoekers in spe.quote:
Hoezo, vanavond stappen?quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel moeMaarja ik denk dat ik tegen 1 uur wel thuis ben
Lekker je bedje weer in
Oeh gaaf! Wat voor project is het dan?quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je. Ik kijk heel er uit nu naar woensdag, krijgen we informatie omtrent het onderzoeksproject en kennismaken met de onderzoekers in spe.
Jij bent te liefquote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze nou allemaal als 1 afbeelding
Maar dat lukt wel.
Zo te lezen gaat het daar lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je. Ik kijk heel er uit nu naar woensdag, krijgen we informatie omtrent het onderzoeksproject en kennismaken met de onderzoekers in spe.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh gaaf! Wat voor project is het dan?
[..]
Jij bent te lief
Thxquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relaxze en misschien tot later meis
Ohja iddquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel moeMaarja ik denk dat ik tegen 1 uur wel thuis ben
Lekker je bedje weer in
quote:
Liebchenquote:
Dankjewelquote:
Liebchen!quote:
Slettepetjequote:
Oeh, waar ga je heen?quote:
Een onderzoek voor het lectoraat "Mens en Maatschappij". Ik zou dan "Assistent Student Onderzoeker" worden bij een project gericht op families. Volgens mij is het vooral deskresearch, data invoeren in programma's en telefonische enquetes afnemen wat ik ga doen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh gaaf! Wat voor project is het dan?
Ik vermaak me wel.quote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het daar lekker
Als of je mij nog moet bellenquote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een onderzoek voor het lectoraat "Mens en Maatschappij". Ik zou dan Assistent Student Onderzoeker worden bij een project gericht op families. Volgens mij is het vooral deskresearch, data invoeren in programma's en telefonische enquetes afnemen wat ik ga doen.
Mag ik Fok!'kers uit dit topic bellen om jullie uit te horen over jullie familie?![]()
Daar ben ik niet bang voorquote:[..]
Ik vermaak me wel.
Tof hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een onderzoek voor het lectoraat "Mens en Maatschappij". Ik zou dan Assistent Student Onderzoeker worden bij een project gericht op families. Volgens mij is het vooral deskresearch, data invoeren in programma's en telefonische enquetes afnemen wat ik ga doen.
Mag ik Fok!'kers uit dit topic bellen om jullie uit te horen over jullie familie?![]()
[..]
Ik vermaak me wel.
Ik weet al genoeg over jullie familie! Soms zelfs meer dan ik wil weten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of je mij nog moet bellen
[..]
Daar ben ik niet bang voor
Ken ik nietquote:
Daar zit een verhaal achter! Kun je al een tipje van de sluier oplichten?quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof hoor!![]()
En mij mag je wel bellen hoorIk heb echt een super interessante familie
quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over jullie familie! Soms zelfs meer dan ik wil weten.
Niet hierquote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter! Kun je al een tipje van de sluier oplichten?
PM?quote:
Ja dan had je hier maar niet kind aan huis moeten zijnquote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over jullie familie! Soms zelfs meer dan ik wil weten.
tuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ken ik nietHeb je en linkje naar een leuk nummer?
Pff! Mijn tante zou me veels te veel gemist hebben dan.quote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan had je hier maar niet kind aan huis moeten zijn
quote:
jullie kennen elkaar?quote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan had je hier maar niet kind aan huis moeten zijn
ABquote:
ik vind watch over you zo mooi hehquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen elkaar?
[..]
AB
Stuur ik strakjesquote:
We kennen elkaar redelijk.quote:
Ik wacht vol spanning. Mijn eerste Fok-PM op de koop toe af ook nog.quote:
Creed ken ik wel jaquote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
tuurlijk
zijn toch wel bekendere nummers
Oh 3 mannen komen van Creed (die ken je toch nog wel?)
quote:
Het is kiezen of delenquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Mijn tante zou me veels te veel gemist hebben dan.
quote:
Wij hebben geen echt leven.quote:
Je moet wat overhebben voor je status als lievelingsneefje.quote:
Jij ja, ikke nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hebben geen echt leven.
[..]
Je moet wat overhebben voor je status als lievelingsneefje.
Heeft ook geen haast!quote:Op maandag 8 november 2010 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, ik doe morgen de rest.
Nu ff geen zin meer.
Pff! Kom maar een keertje hier om mijn niet sociaal leven te aanschouwen.quote:
Ik hou van mensen die geen echt leven hebben, vaak zijn dat mensen die observeren aan de zijlijn en verdomd goed doorhebben hoe het allemaal echt werkt in de wereld.quote:
Je staat in mijn foboquote:Op maandag 8 november 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ook geen haast!En super super super bedankt!
Douche-zequote:
Nouhja ik heb natuurlijk stiekem wel een echt levenquote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Kom maar een keertje hier om mijn niet sociaal leven te aanschouwen.![]()
[..]
Ik hou van mensen die geen echt leven hebben, vaak zijn dat mensen die observeren aan de zijlijn en verdomd goed doorhebben hoe het allemaal echt werkt in de wereld.![]()
En bingo.
Ik heb de tijd.quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef LieveLobbes het volgende:
Nouhja ik heb natuurlijk stiekem wel een echt leven
Maar ook weer nietlastig uit te leggen
Ik niet, ik ga zo wegquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb de tijd.
*zet een bakje koffie*
En dat terwijl je geen RL hebt.quote:
ja maar .....quote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen RL hebt.
onderhoud aan de router en modem en pc om zo vd rest gegarandeerd online te zijnquote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen RL hebt.
Wauw!quote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je staat in mijn fobo
Fotoboek van User
Klonk goed trouwensquote:
en ik danquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw!Jij komt er dus later vanavond ook in
![]()
Ja het kan lang duren als je honger hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ik moet naar mijn smaak te lang wachten op de saté-bezorger.
Jij weet al dat ik je leuk vindquote:
ik heb hier lammetjeshemel gevonden die standaard binnen het halfuur bezorgdquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het kan lang duren als je honger hebt.
Sate
Ik had een gratis pizza van de appie en die was LEKKER!quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het kan lang duren als je honger hebt.
Sate
Ik zou pinda's kopen en die naar hem toegooien. De sujet die hij is!quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ik moet naar mijn smaak te lang wachten op de saté-bezorger.
Ik denk heel zwart-wit, zoals de users hier kunnen beamen. Er bestaan geen wel-niet, bijzondere omstandigheden, twijfels of grijstinten voor mij.quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ja maar .....
Wel en niet he ?
Waarin?quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw!Jij komt er dus later vanavond ook in
![]()
Lammetjeshemel?quote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hier lammetjeshemel gevonden die standaard binnen het halfuur bezorgd
alle buren hebben de verwarmingen op max staanquote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrr het is ZO koud
Had je ook die pizza's geronseld?quote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een gratis pizza van de appie en die was LEKKER!Ik was echt verbaasd
een shoarmatentquote:
Oh waarom gratis?quote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een gratis pizza van de appie en die was LEKKER!Ik was echt verbaasd
Voor mij een weet, voor jou een vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij een weet, voor jou een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bejaarde onderbuurvrouw laat me in de steekquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
alle buren hebben de verwarmingen op max staan
zwart-wit is boringquote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk heel zwart-wit, zoals de users hier kunnen beamen. Er bestaan geen wel-niet, bijzondere omstandigheden, twijfels of grijstinten voor mij.
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had je ook die pizza's geronseld?
3 in een pack
Waar ze ook Lamsvlees verkopen neem ik aan?quote:
grijstinten ftw!quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
zwart-wit is boring
Een beetje kleur in je leven is niks mis mee
Ik hou van duidelijkheid en contrast. Beetje confrontatie is niks mis mee.quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
zwart-wit is boring
Een beetje kleur in je leven is niks mis mee
quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk had de 2 in 1 pak en dan 3 pakken
![]()
jaquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Waar ze ook Lamsvlees verkopen neem ik aan?
mijn buren komen uit de tropen en de verwarming staat op standje achterlijkquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn bejaarde onderbuurvrouw laat me in de steek
Ik heb in mijn huis ook grijstintenquote:
Ik volg je niet meerquote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou van duidelijkheid en contrast. Beetje confrontatie is niks mis mee.![]()
En subtiliteiten is voor mensen die de waarheid niet aankunnen.
Whehehehe ik dacht ff dat ik nog dronken was vanochtendquote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
Symph en Marijke nog een knuffel?
[Gratis] Knuffels
Je bent wel je topic aan het promoten hequote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
Symph en Marijke nog een knuffel?
[Gratis] Knuffels
Misschien dat je eerdere posts van mij daarvoor gelezen moet hebben.quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef LieveLobbes het volgende:
Ik volg je niet meer
Maar ik ga afsluiten W
ooh het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent wel je topic aan het promoten he
1 pak tonijn en 2 pakken mozzarellaquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou van duidelijkheid en contrast. Beetje confrontatie is niks mis mee.![]()
En subtiliteiten is voor mensen die de waarheid niet aankunnen.
Die is super super geweldigquote:
Jij moet maar psychologie gaan studeren. Neem ik wel jouw baantje over.quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd wel van nuance
Vooral als het gaat om meningen bijstellen enzo
ik ga nog maar een bakje snert opwarmen ik krijg honger van jequote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Panda72 het volgende:
Is echt wat voor mij Lammetjeshemel ik ben gek op lamsvlees. En als ik weet dat het lamsvlees dat op mijn bord ligt is eerst gaan hemelen voel ik mij niet zo schuldig als ik het schattig wollig lammetje verorber.
oke ik voel mij heel niet schuldig als ik een lammetje verorber had hij maar geen lammetje moeten zijn eigen schuld dikke bult.
Neh, geen psychologiequote:Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij moet maar psychologie gaan studeren. Neem ik wel jouw baantje over.
Dat was ik ook.quote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe ik dacht ff dat ik nog dronken was vanochtend
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent wel je topic aan het promoten he
Eet smakelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga nog maar een bakje snert opwarmen ik krijg honger van je
Druk en hectisch maar ook wel leuk en ik ben blij dat ik wel een beetje met geld om kan gaanquote:
Waar werk je sinds vandaag?quote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk en hectisch maar ook wel leuk en ik ben blij dat ik wel een beetje met geld om kan gaanMaar ik weet nog niet zo goed wat ik er echt van vind
En lief dat je er aan denkt![]()
Is een project bij maatschappelijk werk. Ik help mensen bij het aanvragen van voorzieningen en orden administraties. Wel heel nuttig werkquote:
ja ondanks men mijn een enorme lul vindt ben ik soms nog wel attent hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk en hectisch maar ook wel leuk en ik ben blij dat ik wel een beetje met geld om kan gaanMaar ik weet nog niet zo goed wat ik er echt van vind
Avond!quote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Solique het volgende:
Schuift aan, eten net weg gewerkt. Avond
Soliquequote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Solique het volgende:
Schuift aan, eten net weg gewerkt. Avond
ja heh, het is echt een stoer schatje hehquote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik had nog niet gezegd dat ik jouw nieuwe UI leuk vind bij deze dus.
het lag aan mij dat jij vond dat hij aan het spammen was en ik dit ook dacht?quote:
Ik hoop dat je het erg leuk gaat vinden. Heb je aardige collega's(zo nee dan kom ik ze in elkaar beukenquote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Marijkequote:
Flipsiequote:
Symphquote:
Ja nee geen idee hoe jij het bedoeldequote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heh, het is echt een stoer schatje heh![]()
[..]
het lag aan mij dat jij vond dat hij aan het spammen was en ik dit ook dacht?![]()
dat bedoel je toch flips?
Ok.quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een project bij maatschappelijk werk. Ik help mensen bij het aanvragen van voorzieningen en orden administraties. Wel heel nuttig werk
ooh ok dan is het goedquote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee geen idee hoe jij het bedoelde
Maar ik vond niet dat het aan jou lag hoor
Aah kijk! Dat zijn ook leuke onderwerpen!quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, geen psychologieFilosofie en ethiek
Wil altijd nog een master ethiek doen
![]()
had je niet verwacht hehquote:
ja ik had het al gehoord van je je zusje jaquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
Dat was heerlijk
@Pezu: nu ruik ik dus niet meer naar prei
En wat moet jij met mijn zusje?quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had het al gehoord van je je zusje ja
Jij msn't met zijn zusje?quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had het al gehoord van je je zusje ja
msnenquote:
ja manquote:
Grote baas.quote:
Dan heeft ze pechquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev, je zusje zegt wel dat je even je werkkleding moet opruimen in de badkamer, dat riekt enigszins.
Zozo, en is het leuk?quote:
lolquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev, je zusje zegt wel dat je even je werkkleding moet opruimen in de badkamer, dat riekt enigszins.
mja ze klaagt steen en been man, gast wees eens wat netterquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech
[..]
Zozo, en is het leuk?
Moet zij nodig zeggenquote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ze klaagt steen en been man, gast wees eens wat netter
En daar doen we het voorquote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Z'n zusje heeft inderdaad even geroken of Trev nog riekte.
ze komt je zo klappen voor je grote mondquote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet zij nodig zeggen
[..]
En daar doen we het voor
Ik vind het wel relevant voor dit topic dat haar even op onderzoek uitstuurde of het daadwerkelijk het geval is.quote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze komt je zo klappen voor je grote mond
Maar alsof zij onpartijdig isquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant voor dit topic dat haar even op onderzoek uitstuurde of het daadwerkelijk het geval is.
Ze zegt toch dat ze niks rook?quote:
Zijn kleren zijn vies nou en? Hij zelf heeft net gedouched.. Don't see a problem ?quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant voor dit topic dat haar even op onderzoek uitstuurde of het daadwerkelijk het geval is.
Hyvenquote:
Persies! Neet näöle!quote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze niks rook?
Niet neulen!
Nee, of Trev nog riekte naar prei. Ze kwam zojuist even de pc-kamer in om even te kijken of dat geval was.quote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Zijn kleren zijn vies nou en? Hij zelf heeft net gedouched.. Don't see a problem ?
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze niks rook?
Niet neulen!
Ik ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Zijn kleren zijn vies nou en? Hij zelf heeft net gedouched.. Don't see a problem ?
Ik vond je laatst 's avonds verdacht stilquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
[..]
Ik ook niet
[..]
Ik vond je laatst 's avonds verdacht stil
Eigenlijk nergens meer in,quote:
Hier ga ik mij wijselijk buiten houden.quote:Op maandag 8 november 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je haar niet IRL kent, vraag WW maar na
DAT IS GEWOON ZWAAR VERTIEFTE SHIT NAM.quote:
Knuffelsquote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben wel flink knuffels aan het uitdelen zeg
Hoezo bang voor represailles van haar?quote:Op maandag 8 november 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hier ga ik mij wijselijk buiten houden.
ja dat stel je wel kunnenquote:Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
DAT IS GEWOON ZWAAR VERTIEFTE SHIT NAM.
Toedelsquote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
Luitjens, ik ben er vandoor.
Tot morgen
Kom danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |