Een onderzoek voor het lectoraat "Mens en Maatschappij". Ik zou dan "Assistent Student Onderzoeker" worden bij een project gericht op families. Volgens mij is het vooral deskresearch, data invoeren in programma's en telefonische enquetes afnemen wat ik ga doen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh gaaf! Wat voor project is het dan?
Ik vermaak me wel.quote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het daar lekker
Als of je mij nog moet bellenquote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een onderzoek voor het lectoraat "Mens en Maatschappij". Ik zou dan Assistent Student Onderzoeker worden bij een project gericht op families. Volgens mij is het vooral deskresearch, data invoeren in programma's en telefonische enquetes afnemen wat ik ga doen.
Mag ik Fok!'kers uit dit topic bellen om jullie uit te horen over jullie familie?![]()
Daar ben ik niet bang voorquote:[..]
Ik vermaak me wel.
Tof hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een onderzoek voor het lectoraat "Mens en Maatschappij". Ik zou dan Assistent Student Onderzoeker worden bij een project gericht op families. Volgens mij is het vooral deskresearch, data invoeren in programma's en telefonische enquetes afnemen wat ik ga doen.
Mag ik Fok!'kers uit dit topic bellen om jullie uit te horen over jullie familie?![]()
[..]
Ik vermaak me wel.
Ik weet al genoeg over jullie familie! Soms zelfs meer dan ik wil weten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of je mij nog moet bellen
[..]
Daar ben ik niet bang voor
Ken ik nietquote:
Daar zit een verhaal achter! Kun je al een tipje van de sluier oplichten?quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof hoor!![]()
En mij mag je wel bellen hoorIk heb echt een super interessante familie
quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over jullie familie! Soms zelfs meer dan ik wil weten.
Niet hierquote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter! Kun je al een tipje van de sluier oplichten?
PM?quote:
Ja dan had je hier maar niet kind aan huis moeten zijnquote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg over jullie familie! Soms zelfs meer dan ik wil weten.
tuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ken ik nietHeb je en linkje naar een leuk nummer?
Pff! Mijn tante zou me veels te veel gemist hebben dan.quote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan had je hier maar niet kind aan huis moeten zijn
quote:
jullie kennen elkaar?quote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan had je hier maar niet kind aan huis moeten zijn
ABquote:
ik vind watch over you zo mooi hehquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen elkaar?
[..]
AB
Stuur ik strakjesquote:
We kennen elkaar redelijk.quote:
Ik wacht vol spanning. Mijn eerste Fok-PM op de koop toe af ook nog.quote:
Creed ken ik wel jaquote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
tuurlijk
zijn toch wel bekendere nummers
Oh 3 mannen komen van Creed (die ken je toch nog wel?)
quote:
Het is kiezen of delenquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Mijn tante zou me veels te veel gemist hebben dan.
quote:
Wij hebben geen echt leven.quote:
Je moet wat overhebben voor je status als lievelingsneefje.quote:
Jij ja, ikke nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hebben geen echt leven.
[..]
Je moet wat overhebben voor je status als lievelingsneefje.
Heeft ook geen haast!quote:Op maandag 8 november 2010 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, ik doe morgen de rest.
Nu ff geen zin meer.
Pff! Kom maar een keertje hier om mijn niet sociaal leven te aanschouwen.quote:
Ik hou van mensen die geen echt leven hebben, vaak zijn dat mensen die observeren aan de zijlijn en verdomd goed doorhebben hoe het allemaal echt werkt in de wereld.quote:
Je staat in mijn foboquote:Op maandag 8 november 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ook geen haast!En super super super bedankt!
Douche-zequote:
Nouhja ik heb natuurlijk stiekem wel een echt levenquote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Kom maar een keertje hier om mijn niet sociaal leven te aanschouwen.![]()
[..]
Ik hou van mensen die geen echt leven hebben, vaak zijn dat mensen die observeren aan de zijlijn en verdomd goed doorhebben hoe het allemaal echt werkt in de wereld.![]()
En bingo.
Ik heb de tijd.quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef LieveLobbes het volgende:
Nouhja ik heb natuurlijk stiekem wel een echt leven
Maar ook weer nietlastig uit te leggen
Ik niet, ik ga zo wegquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb de tijd.
*zet een bakje koffie*
En dat terwijl je geen RL hebt.quote:
ja maar .....quote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen RL hebt.
onderhoud aan de router en modem en pc om zo vd rest gegarandeerd online te zijnquote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen RL hebt.
Wauw!quote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je staat in mijn fobo
Fotoboek van User
Klonk goed trouwensquote:
en ik danquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw!Jij komt er dus later vanavond ook in
![]()
Ja het kan lang duren als je honger hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ik moet naar mijn smaak te lang wachten op de saté-bezorger.
Jij weet al dat ik je leuk vindquote:
ik heb hier lammetjeshemel gevonden die standaard binnen het halfuur bezorgdquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het kan lang duren als je honger hebt.
Sate
Ik had een gratis pizza van de appie en die was LEKKER!quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het kan lang duren als je honger hebt.
Sate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |