Ik ben niet zo van de manhugs.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand nog knufffels?
[Gratis] Knuffels
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kijk eens, een uitnodiging voor woensdag, de laatste sollicitatieronde. Dat is iets wat we graag zien.
Ik wil jou knijn aaien.quote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
goedenavond dames![]()
wie wil mijn knijntje aaien?
[ afbeelding ]
Hey LLquote:
Oh dies is liefquote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
goedenavond dames![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel aangenaam verrast. Het is een heel nuttig baantje voor op het CV.quote:
Hey Enfequote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey LLHoe ist met je bank?
![]()
ST![]()
Marijk![]()
Woerd
Trev
Omgeruild! 2 eetbonnen van 8 euriequote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
ST![]()
Marijk![]()
Woerd
Trev
weet je dat zeker, hij is wel van mij hoorquote:
Goeieavond, hoe is het?quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
ST![]()
Marijk![]()
Woerd
Trev
Wat een kutkonijn zegquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je dat zeker, hij is wel van mij hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kijk eens, een uitnodiging voor woensdag, de laatste sollicitatieronde. Dat is iets wat we graag zien.
Hoi jijquote:
Hoi lieve lobbesquote:
Knuffelsquote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand nog knufffels?
[Gratis] Knuffels
Ik wil dat knijntje wel aaienquote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
goedenavond dames![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Omgeruild! 2 eetbonnen van 8 eurie
Dus morgen in elkaar zetten, als ik niet te brak ben
Ja, alleen 17 mbquote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Hoi jij![]()
Had je m'n PM nog gezien?
![]()
[..]
Hoi lieve lobbes![]()
Ben je nieuw hier?
[..]
Knuffels
[..]
Ik wil dat knijntje wel aaienHoi PeZu
Wat was er met je bank dan?quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Omgeruild! 2 eetbonnen van 8 eurie
Dus morgen in elkaar zetten, als ik niet te brak ben
lolquote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen 17 mb
Op welk formaat wil je het hebben?
Ik moet ff kijken.
Als iemand er tenminste een bewegend gifje van wil makenquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lolZo groot als de mail aan kan?
Ik laat deze zeker weten afdrukken, zo gaaf!!!
Ik ga em ook verkleinen voor m'n foboMisschien doe ik em zelfs als ui
Mooiquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel dus want woensdag komen ze de oude halen
Komt wel goed
UI kan ik ook voor je regelenquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lolZo groot als de mail aan kan?
Ik laat deze zeker weten afdrukken, zo gaaf!!!
Ik ga em ook verkleinen voor m'n foboMisschien doe ik em zelfs als ui
Relaxze en misschien tot later meisquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi![]()
Pff, ik ben kapot. En ben echt 2 uur uit bedNja, ook niet de hele dag in bed gelegen en hard gesport dus daar zal het wel aan liggen. Ik ga weer ff lekker lezen in bed. Wellicht tot later
Ik ben eigenlijk ook wel moequote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi![]()
Pff, ik ben kapot. En ben echt 2 uur uit bedNja, ook niet de hele dag in bed gelegen en hard gesport dus daar zal het wel aan liggen. Ik ga weer ff lekker lezen in bed. Wellicht tot later
Dat kan ookquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als iemand er tenminste een bewegend gifje van wil maken![]()
heldquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
UI kan ik ook voor je regelen
Ik kijk wel ff voor je.
Komt strax, eerst ff eten
quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kan ook
Maar van die 4 apart bedoel je?
quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dank je. Ik kijk heel er uit nu naar woensdag, krijgen we informatie omtrent het onderzoeksproject en kennismaken met de onderzoekers in spe.quote:
Hoezo, vanavond stappen?quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel moeMaarja ik denk dat ik tegen 1 uur wel thuis ben
Lekker je bedje weer in
Oeh gaaf! Wat voor project is het dan?quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je. Ik kijk heel er uit nu naar woensdag, krijgen we informatie omtrent het onderzoeksproject en kennismaken met de onderzoekers in spe.
Jij bent te liefquote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze nou allemaal als 1 afbeelding
Maar dat lukt wel.
Zo te lezen gaat het daar lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je. Ik kijk heel er uit nu naar woensdag, krijgen we informatie omtrent het onderzoeksproject en kennismaken met de onderzoekers in spe.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh gaaf! Wat voor project is het dan?
[..]
Jij bent te lief
Thxquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relaxze en misschien tot later meis
Ohja iddquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel moeMaarja ik denk dat ik tegen 1 uur wel thuis ben
Lekker je bedje weer in
quote:
Liebchenquote:
Dankjewelquote:
Liebchen!quote:
Slettepetjequote:
Oeh, waar ga je heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |