Jajajaquote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sst nisk zeggen over onze nachtelijke praktijken
Eet smakelijkquote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ga nu eten![]()
Ik zie je straks wel
ik zocht op bunny umbrella en had hem in 1 secondequote:
Ik op Bunnyquote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zocht op bunny umbrella en had hem in 1 seconde
ja daar zijn er maar 4326 van op piczo dus dat duurt wel even jaquote:
te laat. Dus biecht alles maar op. Alles.quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sst nisk zeggen over onze nachtelijke praktijken
Thanks matequote:
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar zijn er maar 4326 van op piczo dus dat duurt wel even ja
jonguh eerst gingen we zo vet lekker muilenquote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
te laat. Dus biecht alles maar op. Alles.
cute monkey to the rescuequote:
die kerel is niet zo slim, je moet ONDER een paraplu gaan zitten als het regent, niet erinquote:
het is een zij, ze is roze tochquote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kerel is niet zo slim, je moet ONDER een paraplu gaan zitten als het regent, niet erin
quote:
roze hoeft niet te betekenen dat je een zij bentquote:
nee een roze babykamer is idd meestal een teken dat het een jongetje is jaquote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
roze hoeft niet te betekenen dat je een zij bent
Maar mannen dragen ook wel eens rozequote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een roze babykamer is idd meestal een teken dat het een jongetje is ja
Ik heb een roze polo t-shirt.. Hoor inderdaad van verschillende kanten dat dat me goed staat/stondquote:Op maandag 8 november 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar mannen dragen ook wel eens roze
Staat ze vaak wel
...quote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een roze babykamer is idd meestal een teken dat het een jongetje is ja
ja maar een roze konijntje wat zal dat qua geslacht zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar mannen dragen ook wel eens roze
Staat ze vaak wel
wel als je 20 jaar lang dat roze behang er in houdtquote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
bepaald je babykamer je hele leven?
dat zien we de volgende keer in:
KSC, waar we aanschuiven om de dag door te nemen.
Picsquote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een roze polo t-shirt.. Hoor inderdaad van verschillende kanten dat dat me goed staat/stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjequote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar een roze konijntje wat zal dat qua geslacht zijn?![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics
Even kijken of ie online staat. Maar als het zo is krijg je hem per PM. Ik heb liever niet mijn gezihct op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Meisje"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ga zo eten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heb heerlijk gegetenEn jullie?
quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heb heerlijk gegetenEn jullie?
Geen probleem hoorquote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even kijken of ie online staat. Maar als het zo is krijg je hem per PM. Ik heb liever niet mijn gezihct op FOK!
Patatjes van opperdoezen en een zelfgemaakte hamburger à la Jamiequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja heerlijk snert![]()
en om 14.30 was mijn schaft een schnitzel
Jammerquote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
Roze.
Nee, dat staat mij niet.
Ook niet mijn kleur overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JammerWat staat je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single
![]()
Lurk maar in mijn fobo.
Blauw is mijn kleur![]()
Boemkool met een cordonbleu.quote:Op maandag 8 november 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Patatjes van opperdoezen en een zelfgemaakte hamburger à la Jamie![]()
![]()
Wat ga jij eten?
[..]
XD
Lekkor!
Die had ik dus wel al gezienquote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Single
![]()
Lurk maar in mijn fobo.
Blauw is mijn kleur
Ah ok.quote:
Nicequote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boemkool met een cordonbleu.
En aardappelsch.
boemkool? wat is dat ontploffende terroristen groeten?quote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boemkool met een cordonbleu.
En aardappelsch.
Niet doen dan ook!quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah ok.
Er staat me overigens best veel.
Maar roze vindt ik niks.
Voel ik me overigens ook niet prettig bij
Ik zeg altijd boemkoolquote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
boemkool? wat is dat ontploffende terroristen groeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |