Wij hebben geen echt leven.quote:
Je moet wat overhebben voor je status als lievelingsneefje.quote:
Jij ja, ikke nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hebben geen echt leven.
[..]
Je moet wat overhebben voor je status als lievelingsneefje.
Heeft ook geen haast!quote:Op maandag 8 november 2010 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, ik doe morgen de rest.
Nu ff geen zin meer.
Pff! Kom maar een keertje hier om mijn niet sociaal leven te aanschouwen.quote:
Ik hou van mensen die geen echt leven hebben, vaak zijn dat mensen die observeren aan de zijlijn en verdomd goed doorhebben hoe het allemaal echt werkt in de wereld.quote:
Je staat in mijn foboquote:Op maandag 8 november 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ook geen haast!En super super super bedankt!
Douche-zequote:
Nouhja ik heb natuurlijk stiekem wel een echt levenquote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Kom maar een keertje hier om mijn niet sociaal leven te aanschouwen.![]()
[..]
Ik hou van mensen die geen echt leven hebben, vaak zijn dat mensen die observeren aan de zijlijn en verdomd goed doorhebben hoe het allemaal echt werkt in de wereld.![]()
En bingo.
Ik heb de tijd.quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef LieveLobbes het volgende:
Nouhja ik heb natuurlijk stiekem wel een echt leven
Maar ook weer nietlastig uit te leggen
Ik niet, ik ga zo wegquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb de tijd.
*zet een bakje koffie*
En dat terwijl je geen RL hebt.quote:
ja maar .....quote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen RL hebt.
onderhoud aan de router en modem en pc om zo vd rest gegarandeerd online te zijnquote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen RL hebt.
Wauw!quote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je staat in mijn fobo
Fotoboek van User
Klonk goed trouwensquote:
en ik danquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw!Jij komt er dus later vanavond ook in
![]()
Ja het kan lang duren als je honger hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ik moet naar mijn smaak te lang wachten op de saté-bezorger.
Jij weet al dat ik je leuk vindquote:
ik heb hier lammetjeshemel gevonden die standaard binnen het halfuur bezorgdquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het kan lang duren als je honger hebt.
Sate
Ik had een gratis pizza van de appie en die was LEKKER!quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het kan lang duren als je honger hebt.
Sate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |