Ok.quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een project bij maatschappelijk werk. Ik help mensen bij het aanvragen van voorzieningen en orden administraties. Wel heel nuttig werk
ooh ok dan is het goedquote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee geen idee hoe jij het bedoelde
Maar ik vond niet dat het aan jou lag hoor
Aah kijk! Dat zijn ook leuke onderwerpen!quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, geen psychologieFilosofie en ethiek
Wil altijd nog een master ethiek doen
![]()
had je niet verwacht hehquote:
ja ik had het al gehoord van je je zusje jaquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
Dat was heerlijk
@Pezu: nu ruik ik dus niet meer naar prei
En wat moet jij met mijn zusje?quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had het al gehoord van je je zusje ja
Jij msn't met zijn zusje?quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had het al gehoord van je je zusje ja
msnenquote:
ja manquote:
Grote baas.quote:
Dan heeft ze pechquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev, je zusje zegt wel dat je even je werkkleding moet opruimen in de badkamer, dat riekt enigszins.
Zozo, en is het leuk?quote:
lolquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev, je zusje zegt wel dat je even je werkkleding moet opruimen in de badkamer, dat riekt enigszins.
mja ze klaagt steen en been man, gast wees eens wat netterquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech
[..]
Zozo, en is het leuk?
Moet zij nodig zeggenquote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ze klaagt steen en been man, gast wees eens wat netter
En daar doen we het voorquote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Z'n zusje heeft inderdaad even geroken of Trev nog riekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |