ooh het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent wel je topic aan het promoten he
1 pak tonijn en 2 pakken mozzarellaquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou van duidelijkheid en contrast. Beetje confrontatie is niks mis mee.![]()
En subtiliteiten is voor mensen die de waarheid niet aankunnen.
Die is super super geweldigquote:
Jij moet maar psychologie gaan studeren. Neem ik wel jouw baantje over.quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd wel van nuance
Vooral als het gaat om meningen bijstellen enzo
ik ga nog maar een bakje snert opwarmen ik krijg honger van jequote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Panda72 het volgende:
Is echt wat voor mij Lammetjeshemel ik ben gek op lamsvlees. En als ik weet dat het lamsvlees dat op mijn bord ligt is eerst gaan hemelen voel ik mij niet zo schuldig als ik het schattig wollig lammetje verorber.
oke ik voel mij heel niet schuldig als ik een lammetje verorber had hij maar geen lammetje moeten zijn eigen schuld dikke bult.
Neh, geen psychologiequote:Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij moet maar psychologie gaan studeren. Neem ik wel jouw baantje over.
Dat was ik ook.quote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe ik dacht ff dat ik nog dronken was vanochtend
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent wel je topic aan het promoten he
Eet smakelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga nog maar een bakje snert opwarmen ik krijg honger van je
Druk en hectisch maar ook wel leuk en ik ben blij dat ik wel een beetje met geld om kan gaanquote:
Waar werk je sinds vandaag?quote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk en hectisch maar ook wel leuk en ik ben blij dat ik wel een beetje met geld om kan gaanMaar ik weet nog niet zo goed wat ik er echt van vind
En lief dat je er aan denkt![]()
Is een project bij maatschappelijk werk. Ik help mensen bij het aanvragen van voorzieningen en orden administraties. Wel heel nuttig werkquote:
ja ondanks men mijn een enorme lul vindt ben ik soms nog wel attent hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk en hectisch maar ook wel leuk en ik ben blij dat ik wel een beetje met geld om kan gaanMaar ik weet nog niet zo goed wat ik er echt van vind
Avond!quote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Solique het volgende:
Schuift aan, eten net weg gewerkt. Avond
Soliquequote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Solique het volgende:
Schuift aan, eten net weg gewerkt. Avond
ja heh, het is echt een stoer schatje hehquote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik had nog niet gezegd dat ik jouw nieuwe UI leuk vind bij deze dus.
het lag aan mij dat jij vond dat hij aan het spammen was en ik dit ook dacht?quote:
Ik hoop dat je het erg leuk gaat vinden. Heb je aardige collega's(zo nee dan kom ik ze in elkaar beukenquote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Marijkequote:
Flipsiequote:
Symphquote:
Ja nee geen idee hoe jij het bedoeldequote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heh, het is echt een stoer schatje heh![]()
[..]
het lag aan mij dat jij vond dat hij aan het spammen was en ik dit ook dacht?![]()
dat bedoel je toch flips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |