Give it to me.quote:Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik heb die ik nu heb dan bewegend staan in mijn afbeeldingen alleen ik krijg die niet op 60x60
HAVO-mentaliteit?quote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu heel druk, en slechte planning vanuit mijn kant. Dus ook beetje mijn eigen fout.
Ja en dat nu in mijn 2e jaar HBO en vorig jaar had ik een echte nerd mentaliteit. Waar die is geblevenquote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
HAVO-mentaliteit?oftewel blijven uitstellen
Maargoed gaat wel lukken toch
beter schakel je terug, nerds zijn in en vet hipquote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en dat nu in mijn 2e jaar HBO en vorig jaar had ik een echte nerd mentaliteit. Waar die is gebleven
Jawel hoor
crap, en ik was net aan het omschakelen naar hippiequote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter schakel je terug, nerds zijn in en vet hip
Misschien zet je dan wel een trendquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
crap, en ik was net aan het omschakelen naar hippie
oh vandaar dat je de jouwe helemaal zelf gemaakt hebtquote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet je hebben dan?
Ik kan ava's maken enzow.
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh vandaar dat je de jouwe helemaal zelf gemaakt hebt
quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet bestand zoekenDuurt nog wel even
KLinkt heel bekend, haha. Ben inmiddels 4e jaars maar heb nog steeds hetzelfde...quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en dat nu in mijn 2e jaar HBO en vorig jaar had ik een echte nerd mentaliteit. Waar die is gebleven
Jawel hoor
hippie nerdquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
crap, en ik was net aan het omschakelen naar hippie
tuurlijk en je moet een happening organiseren en een zelf onderhoudende leefgemeenschap met gigabit netwerk opzettenquote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fusion!
zeg mag ik een linux distro installeren terwijl ik naar ozric tentacles luister?
oh yeah!quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk en je moet een happening organiseren en een zelf onderhoudende leefgemeenschap met gigabit netwerk opzetten
ik heb nog wel een boek hoe je zo'n gemeenschap moet opzetten, helemaal met plaatje shoe je je moestuintje in moet delen, een oven moet maken en echt alles om van de natuur te levenquote:
Welke studie doe je?quote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
KLinkt heel bekend, haha. Ben inmiddels 4e jaars maar heb nog steeds hetzelfde...
Echt vervelend, heb me nu (wederom) voorgenomen mijn best te gaan doen.
Ik ga hem even zoeken via de link van PeZu van vannacht, ik heb dat plaatje wat ik nu heb, opgeslagen op het bestandje van dat .gifjequote:
sst nisk zeggen over onze nachtelijke praktijkenquote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga hem even zoeken via de link van PeZu van vannacht, ik heb dat plaatje wat ik nu heb, opgeslagen op het bestandje van dat .gifje
Ik ga nu etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |