ze komt je zo klappen voor je grote mondquote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet zij nodig zeggen
[..]
En daar doen we het voor
Ik vind het wel relevant voor dit topic dat haar even op onderzoek uitstuurde of het daadwerkelijk het geval is.quote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze komt je zo klappen voor je grote mond
Maar alsof zij onpartijdig isquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant voor dit topic dat haar even op onderzoek uitstuurde of het daadwerkelijk het geval is.
Ze zegt toch dat ze niks rook?quote:
Zijn kleren zijn vies nou en? Hij zelf heeft net gedouched.. Don't see a problem ?quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant voor dit topic dat haar even op onderzoek uitstuurde of het daadwerkelijk het geval is.
Hyvenquote:
Persies! Neet näöle!quote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze niks rook?
Niet neulen!
Nee, of Trev nog riekte naar prei. Ze kwam zojuist even de pc-kamer in om even te kijken of dat geval was.quote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Zijn kleren zijn vies nou en? Hij zelf heeft net gedouched.. Don't see a problem ?
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze niks rook?
Niet neulen!
Ik ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Zijn kleren zijn vies nou en? Hij zelf heeft net gedouched.. Don't see a problem ?
Ik vond je laatst 's avonds verdacht stilquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
[..]
Ik ook niet
[..]
Ik vond je laatst 's avonds verdacht stil
Eigenlijk nergens meer in,quote:
Hier ga ik mij wijselijk buiten houden.quote:Op maandag 8 november 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je haar niet IRL kent, vraag WW maar na
DAT IS GEWOON ZWAAR VERTIEFTE SHIT NAM.quote:
Knuffelsquote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben wel flink knuffels aan het uitdelen zeg
Hoezo bang voor represailles van haar?quote:Op maandag 8 november 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hier ga ik mij wijselijk buiten houden.
ja dat stel je wel kunnenquote:Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
DAT IS GEWOON ZWAAR VERTIEFTE SHIT NAM.
Toedelsquote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
Luitjens, ik ben er vandoor.
Tot morgen
Kom danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |