abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2010 @ 12:03:26 #1
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88467700
Waar we ons nu al afvragen waar we jongenskleertjes vanaf maatje 92 moeten gaan kopen!

Game on. 8-)
A grand adventure has begun.
pi_88467734
Keshet, heb je ze al eens over een paar (dunne) sokken heen gedaan? Dan blijven ze namelijk wel goed zitten :) (oké het mist misschien zijn doel, gezien SOKsloffen :') maar het werkt wel :))
  maandag 8 november 2010 @ 12:06:31 #3
265732 Keshet
pi_88467813
Zo, en toen zat het vorige topic ineens dicht! Lekker is dat. :')

Orea, ook met sokken aan glijden ze van d'r voet.
D. had laatst nieuwe voor Emma gekocht, die grijs gestreepte. Die bleven perfect zitten. Ik zat me al helemaal af te vragen hoe dat kon. Toen ik ze uitdeed snapte ik 't ineens. 't papier waarmee ze altijd gevuld worden in de winkel zat er nog in. Lampie. :7
pi_88468038
haha keshet, maar goed: het werkt wel :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88468136
Vaak hebben die dingen gewoon te los elastiek heb ik het idee. Dan blijft dat niet hangen aan de pootjes...
Fake it till you make it...
  maandag 8 november 2010 @ 12:36:25 #6
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88468753
Even voor als ik een jongetje had met maat 92+

Een houtje touwtje

Een jogging harem broek

Een kak corduroy broek maar omdat 'ie skinny is & knie stiksel heeft is 'ie tof

Een laaggesneden jeans met zo'n stof bovenstuk

Een Flanellen overhemd

Overhemd met ingebouwd shirt :7

Ik heb het nu toevallig allemaal even van zara.com geplukt maar dit spul zie ik ook altijd bij Shoeby & WE.
Maar je moet er maar net van houden :P
pi_88471125
Die schoenen en baggy broek vind ik echt supertof O+
ik hou van zo'n surf/skate-achtige stijl bij jongens <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88471316
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef huuphuup het volgende:
Die schoenen en baggy broek vind ik echt supertof O+
ik hou van zo'n surf/skate-achtige stijl bij jongens <3
dat vind ik het lelijkste uit dat lijstje

edit: oh nee, de houtjetouwtje jas en de corduroybroek vind ik ook niet mooi :P

edit: ik vind het eigenlijk allemaal niks :D
pi_88471602
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef lily het volgende:

[..]

dat vind ik het lelijkste uit dat lijstje

edit: oh nee, de houtjetouwtje jas en de corduroybroek vind ik ook niet mooi :P

edit: ik vind het eigenlijk allemaal niks :D
:D

haha ach ik kan alleen nog maar hypothetisch praten over jongenskleding, dat is hoe ik het me voorstel, maar misschien koop ik puntje bij paaltje wel heule andere dingen.
Of heb je een kind met een eigen mening enzo. Ook handig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88471613
Haha, Lily.
Ik weet het ook niet zo hoor, met die jongenskleren.
Maar ik denk er nog maar niet teveel over na, komt vanzelf wel.
Over een paar maanden. :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 8 november 2010 @ 14:11:13 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88471798
Geruite overhemden. Nope niet mooi. Baggy pants, nope niet leuk. Nou ja, ik vind het wel leuk maar de jongens niet. :') en op een jongen van 6 vind ik het geen porem. skinny broeken, geen gezicht van die stakige pootjes. joggingbroek vind ik niks voor naar school.

Houtjetouwtje jas vind ik wel aardig, maar dan wel met een lekkere felgekleurde sjaal ofzo.

Dus.
En dan nu: wat kopen we wel? :7
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88471930
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus.
Ja Buuf, jij hebt al grote jongens. En Lily ook.
Laat maar eens wat zien!
pi_88471955
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Geruite overhemden. Nope niet mooi. Baggy pants, nope niet leuk. Nou ja, ik vind het wel leuk maar de jongens niet. :') en op een jongen van 6 vind ik het geen porem. skinny broeken, geen gezicht van die stakige pootjes. joggingbroek vind ik niks voor naar school.

Houtjetouwtje jas vind ik wel aardig, maar dan wel met een lekkere felgekleurde sjaal ofzo.

Dus.
ja die ene broek toch?
of heb je die toch maar niet gekocht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 14:25:56 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88472358
ik heb het uiteindelijk niet gegokt :P

Voor de jongste toch nog lekkere longsleeves met een print, of een overhemd met een T-shirt eroverheen.
Ik hou erg van wollen v-hals trui, en dan het liefst met een kakkineus ruitje. zo'n wiebertjespatroon. Vind middelste ook fijn om te dragen. Polokraagje eronder. Véél vesten en truien met capuchon. mijn middelste zou het liefst in een trainingsjasje wonen denk ik. Ik vind het op zich leuk, maar dan wel een vintage. Anders is het gauw een beetje aso. :@
Oudste houdt van rechte broeken, geen poespas en dingen met capuchon. Op zich houdt ie erg van felle kleuren, maar het komt wel percies.
Ik denk dat hij later een beetje een warrige man in een zelfgebreide trui wordt met een felrode bandplooibroek. O+ _O-

Maar jullie willen zeker plaatjes -O-
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88472501
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb het uiteindelijk niet gegokt :P

Voor de jongste toch nog lekkere longsleeves met een print, of een overhemd met een T-shirt eroverheen.
Ik hou erg van wollen v-hals trui, en dan het liefst met een kakkineus ruitje. zo'n wiebertjespatroon. Vind middelste ook fijn om te dragen. Polokraagje eronder. Véél vesten en truien met capuchon. mijn middelste zou het liefst in een trainingsjasje wonen denk ik. Ik vind het op zich leuk, maar dan wel een vintage. Anders is het gauw een beetje aso. :@
Oudste houdt van rechte broeken, geen poespas en dingen met capuchon. Op zich houdt ie erg van felle kleuren, maar het komt wel percies.
Ik denk dat hij later een beetje een warrige man in een zelfgebreide trui wordt met een felrode bandplooibroek. O+ _O-

Maar jullie willen zeker plaatjes -O-
Niks plaatjes, foto's willen we!!
van de O+ buurjongens O+

warrige man met bandplooibroek haha :D vet schattig <3

maar jij zei dat ooit dat je toch iets kiest wat bij je kind past uiteindelijk hoe klein ze ook zijn. Dus ik zeg nu wel dat ik dit leuk vind maar misschien als ik eenmaal een zoon heb dat ik het helemaal niet leuk meer vind :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88472825
plaatjes heb ik nu helaas niet bij de hand

joggingbroeken zijn absoluut oke! maar inderdaad niet naar school
Vingino jeans ^O^
hoodies ^O^
t-shirts : opdruk allerlei, ook eigen inbreng :P
shirts met lange mouw: uni (veel kleuren in huis dus altijd te combineren)
cargo broeken (veter in de taille, strakker onderaan)
sneakers (beiden)
hoge sneakers (oudste)
laarsjes, croqs en uggs (jongste)
veel vestjes, ook met muts (dragen ze ipv jas als het niet koud genoeg is)
riemen (bruine en zwarte noppen)
mutsen voor de winter
winterjassen : afneembare capuchon, strakke manchetten aan mouwen en taille. GEEN houwtjetouwtje

geen bloesjes
geen wollen truien
geen ruitjes/wiebertjes
geen kraagjes/polo's
pi_88474972
H&M en Zara heeft ook voor grotere jongetjes erg leuk spul vind ik, gewoon effe speuren maar volgens mij is het dan ook goed te doen hoor!
Ben vooral fan van de H&M nu al dus dat zal wel zo blijven

ooooh Ko is om op te vreten in dat badpakje! Ik vind hem ook een heel echt jongenskoppie hebben, al kan ik me de twijfel wel voorstellen bij andere mensen.
Daarom heb ik geen badpakje gekocht maar ik vond ze dus wel enorm leuk

Oeh die pyjama van Dyon is erg leuk! volgens mij was het Flower-ti-amo die ook al zo'n leuke pyjama van de Primark had met iets van een dino erop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 8 november 2010 @ 15:45:25 #18
298315 SacreCoeur
pi_88475121
Vingino heeft verschillende leuke modellen alleen dan dat merknaampje heel groot op de achterkant of op de broekspijp, afknapper.
En cargobroeken vind ik echt afschuwelijk.

Verder vind ik zoals altijd alles wel gaan, maar veel kleur vind ik bij jongens niet leuk.
Beperk me tot grijs/zwart/taupe grijs & af en toe wat rood of donkerblauw.

Ik vind de alternatieve stijl erg leuk, maar met een hippe kakkineuze touch denk ik.
Of gewoon onwijs modieus met playmobil kapsel a la Jan Kooijman. :7

Ik vind wel dat jongens vaak wat saai/simpel gekleed gaan.
Bij meisjes kun je nog leuke speltjes in haren doen of staartjes, en bij jongens niet ( nja kan wel :P )
Dus daarom vind ik kleding nog iets belangrijker dan.
pi_88475200
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Vingino heeft verschillende leuke modellen alleen dan dat merknaampje heel groot op de achterkant of op de broekspijp, afknapper.
dat vind ik ook niet mooi :N ik kies de modellen die dat niet hebben
pi_88475216
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:

Of gewoon onwijs modieus met playmobil kapsel a la Jan Kooijman. :7
Hahahha hier moest ik heel hard om lachen :D _O-
Ik vind het wel een lekker ding trouwens, hoewel ik meestal val op mannen met mooi lang haar

Ergens groot een merk op vind ik ook heel lelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88475237
onwijs modieus, ieee
  maandag 8 november 2010 @ 15:49:53 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88475290
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Poppejans het volgende:
H&M en Zara heeft ook voor grotere jongetjes erg leuk spul vind ik, gewoon effe speuren maar volgens mij is het dan ook goed te doen hoor!
Ben vooral fan van de H&M nu al dus dat zal wel zo blijven

ooooh Ko is om op te vreten in dat badpakje! Ik vind hem ook een heel echt jongenskoppie hebben, al kan ik me de twijfel wel voorstellen bij andere mensen.

Oeh die pyjama van Dyon is erg leuk! volgens mij was het Flower-ti-amo die ook al zo'n leuke pyjama van de Primark had met iets van een dino erop
Moet je voor de grap ff online kijken bij vanaf 134 tot 176. die kleinere maatjes is echt leuk hoor, maar daarna :o Serieus slecht dit seizoen. ik geloof ik dat twee vesten wel aardig vond. De broeken van H&M hebben een pasvorm die niet past bij de bouw van mijn jongens. :P

Koop dus ook Vingino. of de broeken van WE, die zijn ook wel leuk en passend.
  maandag 8 november 2010 @ 15:51:39 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88475342
playmobilkapsel! check! en als het dan een beetje scheef geknipt is dat het lijkt dat die pruik scheef zit.
Of een kapster zonder gevoel voor mode, en dat ze dan als Wicky de Viking door het leven moeten. :(
pi_88475363
jongens met het haar naar binnen gefohnd :'( (Justin Bieber)
pi_88475394
quote:
1s.gif[b] Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef
Of een kapster zonder gevoel voor mode, en dat ze dan als Wicky de Viking door het leven moeten. :(
_O- Zo heeft David er wel eens uitgezien ;(
  maandag 8 november 2010 @ 15:53:19 #26
298315 SacreCoeur
pi_88475402
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef lily het volgende:
Alsof 'ie met nat haar door de wind (die van links kwam) is gefietst.

Maar modieus vind ik wel leuk bij jongetjes, anders krijg je snel 't oude mannetjes effect. ;(
Zoals baby's met overhemden.

Playmobil kapsels zijn gewoon leuk, maar de kans dat 't niet leuk wordt geknipt is groot.
Dus dan ga ik voor de Ryan Sheckler, dat vind ik heeeeel leuk.
pi_88475591
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Moet je voor de grap ff online kijken bij vanaf 134 tot 176. die kleinere maatjes is echt leuk hoor, maar daarna :o Serieus slecht dit seizoen. ik geloof ik dat twee vesten wel aardig vond.
Hmm dat is inderdaad erg weinig zeg, alleen die streepjestruien vind ik leuk... stom zeg
Misschien in de winkels zelf wel meer keuze?
Is bij de baby's iig wel zo, H&M heeft online echt veel minder erop staan
pi_88475965
Lang haar bij jongens.
Toen die van mij het korter wilde, kreeg ie geen kappersgeld meer.
Bij kleintjes (en groten) vind ik een sluitend shirt met een goedzittende jeans het mooist.
Wel met riem, en dan niet zon riem met een lel van een stuk leer "over".
Verder geen poespas.
Ik vind een jeansjack en bodywarmer vreselijk, ook bij meiden. Ook bij dames en heren.

Goed alternatief voor Vingino is BlueRebel. Net allemaal een 10 a 15 euro goeikoper.
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 19:19:59 #29
5428 crew  miss_sly
pi_88483759
Mijn zusje koopt voor haar jongens vaak bij WE en die zien er altijd leuk uit. Gewoon, lekker jongensachtig en vlot m et kleren waarin je kunt spelen. Maar goed, die zijn ook pas 6 en 4 en 1 dus die vallen nog niet zo in de echt moeilijke categorie als ik dat zo lees.
pi_88483821
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef -sabine- het volgende:
Lang haar bij jongens.
Toen die van mij het korter wilde, kreeg ie geen kappersgeld meer.
Waarom niet?
pi_88483930
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje koopt voor haar jongens vaak bij WE en die zien er altijd leuk uit. Gewoon, lekker jongensachtig en vlot m et kleren waarin je kunt spelen. Maar goed, die zijn ook pas 6 en 4 en 1 dus die vallen nog niet zo in de echt moeilijke categorie als ik dat zo lees.
ik vind de WE altijd leuk spul hebben :Y
hoewel ik me nog niet heel erg verdiept heb in de kleertjes daar maar wat ik zover gezien heb vind ik het leuk.
Ook voor mezelf vind ik het leuke dingen, maar t moet wel een beetje leuk gecombineerd worden, hoe zeg je dat. Op zo'n paspop staat t keihip, op mij keidegelijk zeg maar :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88485461
Leuk geslaagd bij de Primark Meimeltje! Finn heeft inderdaad de blauwe pyama ook, die witte is ook leuk zeg!

Ik heb deze jas voor Finn besteld.
Het was vandaag best koud en we twijfelde er nogal aan of zijn huidige jas wel warm genoeg zou zijn voor de echte vrieskou. Deze hadden we al eerder gepast en stond hem geweldig, maar de prijs vond ik niet echt geweldig (80 euro) nu in de sale vond ik het het wel waard!
pi_88485542
Leuk FTA! :Y en die prijs is een goeie deal zeg! :D flinke korting.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88486202
Leuke jas, FTA, en zeker het wachten waard, goede korting. ^O^

Oh Lily, ik kan me best vinden in je rijtje alhoewel ik bloesjes en wollen truien nu wel leuk vind. Waar ik echt niet van hou, is camouflage-spul, legerachtige kleding.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb er wel over getwijfeld, maar uiteindelijk draag ik kleding omdat ik het mooi vind, en zolang P. en ik het leuk vinden staan kan het me eigenlijk niet boeien of een ander hem als meisje of jongetje ziet.
Ik vind het wel grappig zelfs, die vertwijfeling. Moet je echt goed naar het kindje kijken.
Wat ik trouwens echt geen gezicht vond in het zwembad waren meisjes van Ko's leeftijd in bikini. :N
pi_88486399
Nee precies. Die moeten dan weer in zwembroekje O+ .

Het staat hem heel schattig oeke. Maar ik zie mijn jongske op de één of andere manier toch echt niet in zo'n badpakje :D .

Ik vind sowieso dat R dat hele zachte aan het verliezen is. Maar de R die daarachter tevoorschijn piept, vind ik zo leuk O+ . Een eigenzinnig, stoer en vrolijk mannkeke.
  maandag 8 november 2010 @ 20:08:49 #36
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88486442
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef oeke het volgende:
Oh Lily, ik kan me best vinden in je rijtje alhoewel ik bloesjes en wollen truien nu wel leuk vind. Waar ik echt niet van hou, is camouflage-spul, legerachtige kleding.

Camouflage kleding.... Dat zou ik nou nooit voor jongen/meisje/cavia kopen. Zo stom, als je geen soldaat bent of op vlinders gaat jagen in je achtertuin.

En trek dat kind toch dingen aan die jij mooi vindt! Zo lang je er geen tattoo op plakt en een beetje 'in touch' blijft met de realiteit, dan is het toch hardstikke leuk, voor zolang ze het toelaten?

En bikini's bij te kleine meisjes, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Dan of alleen een broekje, of een badpakje. Zag onlangs een meisje met een shirt: I'm a sexy bitch. Nee. Dat zou ik NIMMER goedkeuren, niet bij mezelf, bij een ander, vroeger of later.

Iets met principes enzo.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88486581
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:08 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Camouflage kleding.... Dat zou ik nou nooit voor jongen/meisje/cavia kopen. Zo stom, als je geen soldaat bent of op vlinders gaat jagen in je achtertuin.

En trek dat kind toch dingen aan die jij mooi vindt! Zo lang je er geen tattoo op plakt en een beetje 'in touch' blijft met de realiteit, dan is het toch hardstikke leuk, voor zolang ze het toelaten?

En bikini's bij te kleine meisjes, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Dan of alleen een broekje, of een badpakje. Zag onlangs een meisje met een shirt: I'm a sexy bitch. Nee. Dat zou ik NIMMER goedkeuren, niet bij mezelf, bij een ander, vroeger of later.

Iets met principes enzo.
Ah baaah nee :o :o wat erg :')
ik heb niks met van die 'grappige' teksten op shirtjes maar ieder zn smaak enzo maar dat vind ik écht een no-go :N

En voor kleine meisjes badpakjes of zwembroekjes ja O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88486737
OMG Basboussa, dat is echt vreselijk. Sexy Bitch. :X
Die bikinietjes zijn zo raar omdat die bovenstukjes helemaal van hun plek raken. :N

Ik vind een badpakje zo fijn voor Ko omdat ik het op de een of andere manier minder kwetsbaar vind ofzo. Hij heeft ook een broekje hoor, maar toch vind ik zo'n pakje fijner.

Ik ben benieuwd hoe R opdroogt Groof, op de meet was het echt nog zo'n liefje. O+
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe Ko opdroogt. :D
pi_88486866
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef oeke het volgende:
OMG Basboussa, dat is echt vreselijk. Sexy Bitch. :X
Die bikinietjes zijn zo raar omdat die bovenstukjes helemaal van hun plek raken. :N

Ik vind een badpakje zo fijn voor Ko omdat ik het op de een of andere manier minder kwetsbaar vind ofzo. Hij heeft ook een broekje hoor, maar toch vind ik zo'n pakje fijner.

Ik ben benieuwd hoe R opdroogt Groof, op de meet was het echt nog zo'n liefje. O+
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe Ko opdroogt. :D
Oh, haha, sinds toen is hij niks veranderd hoor. Maar hij heeft meer pit dan ik verwacht had (klinkt suf, maar ik bedoel alles positief en alleen maar positief, uiteraard :o ). Hij heeft op de meet ook vanalles afgepakt van kindjes, moedwillig :D en ik hoor dat ook wel op het kdv nu)
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 20:17:10 #40
5428 crew  miss_sly
pi_88486908
sexy bitch :X nee, dat kan echt, heel erg echt niet :{w

Ik vind het badpakje Ko goed staan, en ik snap wel wat je bedoelt met minder kwetsbaar, denk ik.

Leuk jasje, FTA :Y Goed da tje gewacht heb met zo'n korting!
pi_88486909
En ik ben ook heel benieuwd hoe Kobus is en wordt. Tis zeker moeilijk om zo even een karakterschets van nu te geven hè O+ .
pi_88487577
Ja, dat vind ik wel een beetje moeilijk. En of-topic. :P
Maar ik ga er eens over nadenken. Leuk om een karakterbeschrijving van nu te schrijven en te bewaren voor later.
pi_88487880
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef oeke het volgende:
Ja, dat vind ik wel een beetje moeilijk. En of-topic. :P
Maar ik ga er eens over nadenken. Leuk om een karakterbeschrijving van nu te schrijven en te bewaren voor later.
Ik doe nooit aan on-topic geloof ik :')
  maandag 8 november 2010 @ 20:44:23 #44
298315 SacreCoeur
pi_88488316
Isa heeft alleen bikini's anders had ze het zolang koud.
Nou is ze wel een stukje ouder & badpak is gillen.

Wat ik vreemd vind is dat ze baby's soms een zwemluier onder een zwembroek/zwempak aandoen.
Koop dan zo'n ding met een luiertje erin, of anders gewoon alleen een zwemluier & een hempje.
Zo'n dikke prop lijkt me ook niet lekker zitten.
pi_88488510
SC, een zwemluier is hier in het zwembad verplicht. Bij Hannah heb ik er altijd wel een broekje of zwempakje overheen gedaan, vond ik niet echt propperig ofzo. Bikini's vind ik eigenlijk alleen voor als een meisje ook borsten heeft. Kleine meisjes gewoon lekker in een broekje of een zwempakje O+
pi_88489168
Ik weet dat 'men' hier van die slaapzakjasjes niet mooi vindt. Ik ben even wat foto's aan het uploaden om het tegendeel te bewijzen :+ .
pi_88489676
Mijn dochter in slaapzakjas:

En ook hier lopen elke middag twee pietjes en een sint rond O+ .

maandag 8 november 2010 @ 21:12:17 #48
298315 SacreCoeur
pi_88489869
Slaapzakjassen zijn heerlijk voor Januari/Februari als 't zoooo koud is.
( arme kindjes met hun stoffen dunne jasjes :P )
Of als het sneeuwt, ook handig.

Wat ik best sneu vind is dat er een meisje in Isa haar klas nog met korte mouwtjes naar school komt.
Afgelopen vrijdag hadden ze mini excursie huizen kijken en moesten ze naar buiten.
Liep dat meisje in een sweatvestje. Ben ik nou de enige die dat raar vind? :{
pi_88490196
S als pietje O+

Ik koop voor Kyllian heel vaak bij de WE en H&M. Af en toe wat van de Mexx en Benetton en Hema en soms wat bij plaatselijk kinderkledingwinkel (merken zoals St Oliver) ;)
De broeken komen eigenlijk bijna allemaal van de WE vandaan, daar hebben ze ook slim fit broeken aangezien hij bij alles al een riem nodig heeft.

Ik heb vanmiddag toch maar wel het ruitjesvestje van de Hema gekocht, in het kader van altijd handig voor ergens overheen en een maatje groter past hij vast in het voorjaar ook nog wel O-)
pi_88490281
Oh Groof, leuk hoor! Staat haar goed.
Ik vind zelf die slaapzakjassen, die zo glimmen en rimpelen heel lelijk. Die zijn meestal zwart.

:r :r :r

SC, mijn nichtje van 3 wil het liefst de hele tijd in korte broek lopen. Mijn schoonzusje moet haar dwingen om een lange broek aan te doen als ze naar buiten gaan. Thuis trekt ze meteen weer een korte broek aan.
Misschien heeft dat meisje ook zoiets? Warm bloed?
pi_88490285
Oh, en dat op haar buik zijn stickers, uiteraard :Y) .
pi_88490351
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat ik best sneu vind is dat er een meisje in Isa haar klas nog met korte mouwtjes naar school komt.
Afgelopen vrijdag hadden ze mini excursie huizen kijken en moesten ze naar buiten.
Liep dat meisje in een sweatvestje. Ben ik nou de enige die dat raar vind? :{
Jeutje dat is wel sneu idd....of ze heeft het altijd warm ofzo....

Ik merk wel dat sinds Kyllian nu naar school gaat ik hm meestal niet te warm moet kleden (geen trui over blouse). Het is volgens mij zo inspannend voor hm, hij heeft al heel snel rode wangen. Maar korte mouwtjes lijkt me wel erg frisjes.....brrr.
pi_88490384
Oeke, ik zie het plaatje niet?

Maar deze glimt verschrikkelijk en is roser dan rose. En toch vind ik hem leuk voor mijn dochter (en voor de 5 euro die hij kostte :P )
pi_88490708
Oh, ik zie het gewoon. Wat raar. Maar ik bedoel nep-lak-leer, en dan dat hele dunne waarvan je denkt dat het in de fik vliegt als je een lamp aan doet.
Die jas van S lijkt er in de verste verte niet op. ;)
pi_88490812
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh, ik zie het gewoon. Wat raar. Maar ik bedoel nep-lak-leer, en dan dat hele dunne waarvan je denkt dat het in de fik vliegt als je een lamp aan doet.
Die jas van S lijkt er in de verste verte niet op. ;)
Haha, nou ik zei toevallig nog tegen familie dit weekend dat ik altijd het gevoel heb dat dit jasje bij het minste of geringste in de fik vliegt :D . Maar goed, misschien minder goed zichtbaar op de foto en toch ook echt anders dan. ;)
pi_88490947
Dit plaatje beter?
pi_88490984
Oh ja, dat is inderdaad anders :o :X
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 21:29:24 #58
5428 crew  miss_sly
pi_88490998
Senna heeft ook een slaapzakjasje, de paarse van de Hema, en hoewel ik er eigenlijk ook niet van hou, vind ik hem haar wel heel schattig staan O+ En wij niet alleen, want we kunnen niet met het kind gaan wandelen zonder constant "och, wat schattig" en aanverwante opmerkingen te horen :')

Wat betreft die korte mouwtjes en sweatvestje: als ik zo eens rondkijk, is Senna vaak ook frisser gekleed dan andere kindjes, maar ik weet dat ik haar niet warmer moet kleden, want daar kan ze neit tegen. Gaat ze huilen en wordt ze chagrijnig van. Dus tja, om zomaar te gaan roepen dat zo'n kindje zielig is....
pi_88491104
Mijn dochter heeft gewoon een hemdje met een longsleeve aan. Het is binnen 20 graden! Buiten een jas aan en eventueel een vestje eronder en dan is het prima.
  maandag 8 november 2010 @ 21:33:03 #60
298315 SacreCoeur
pi_88491243
omg die jas. :'(
pi_88491307
Die jas voor Finn vind ik echt heel leuk :Y
  maandag 8 november 2010 @ 21:35:19 #62
298315 SacreCoeur
pi_88491406
Hm nja 't lijkt mij koud, op zo'n dag als vandaag.
Een t-shirt & een vest buiten.

Isa had gister op de fiets al handschoenen aan.
pi_88491455
Mijn kinderen hebben nog nooit gezegd dat ze het koud hadden. Die moet je dwingen een jas aan te trekken.
Komen ook altijd met hun jas over de arm uit school lopen.
Rennen de tuin in zonder jas..
pi_88491510
Kyllian heeft ook een slaapzakjas hoor :P Normaal vind ik ze ook niet zo, maar het lijkt me heerlijk warm. Hij heeft hm ook nog niet aangehad, heeft nog 2 andere jassen, maar voor de echte koude dagen straks zal hij vast wel gebruikt gaan worden :)

Ow en de bontkraag kan eraf hoor :P
Van de WE trouwens.

maandag 8 november 2010 @ 21:38:27 #65
298315 SacreCoeur
pi_88491618
Met bontkraag leuker.
Breekt 't ruitje een beetje.

Maar ik weet 't, jullie hebben een bont fobie.
pi_88491625
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet) :P
pi_88492109
Nah ik hou nog steeds niet van slaapzakjassen. Sorry :P Niet aan mij besteed denk ik. Ofzo.

Ik ben ook warmbloedig :+ ik loop ook altijd op blote voeten. En dan dat commentaar van mn moeder en oma. Kind doe wat aan je voeten, zo word je ziek van die koude voeten! Welnee wat een onzin. Je wordt niet ziek van koude voeten en als ik het koud heb trek ik wel wat aan.
De verwarming is hier nog steeds niet aan geweest trouwens. Binnenkort maar es checken of ie t wel doet :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88492591
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef lily het volgende:
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet) :P
Ik slaag eigenlijk vanaf maat 92 elk jaar wel voor een winterjas bij de WE. Hij heeft ook nog deze jas van de WE van vorig jaar (maat 98 nog) die hij nog past.

En deze van de H&M:
pi_88492596
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
pi_88492645
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.

En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?

Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me... :P
pi_88492747
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.

En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?

Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me... :P
Dat heb ik ook altijd geroepen. Totdat mijn zoon precies verkouden werd, nadat hij met te koud weer op zijn buik door de tuin had gescharreld. Verder is hij nog nooit verkouden geweest. En nu begin ik toch te denken dat 'kou vatten'toch wel ergens vandaan komt.
pi_88492827
Whaaahhh Ssserpente :D Ik dacht al....wie heeft dan hier gezegd dat die kindjes zonder jas ziek worden?? :D
Maar uhh konijntjes kunnen vast ook verkouden worden, wel sneu buiten hoor O-)
pi_88492960
Blijkbaar wordt dat 'kou vatten' toch wel tegengesproken :D
De overgang van warmte naar kou heeft er volgens mij wel mee te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik zeg dat als je buiten zonder jas zou lopen ziek zou worden ;)
pi_88493042
Echt toeval, Groof. Kou vatten bestaat niet. Leuk artikel! :)

Dus, om ontopic te blijven: kleren zijn overbodig. :P
  maandag 8 november 2010 @ 22:01:10 #75
298315 SacreCoeur
pi_88493134
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
Enige waar ik last van had tijdens m'n zwangerschap.
Bleh, ik kan daar niet tegen.
Was ik net op temperatuur van 't douchen, na 't aankleden kon je een zwembad vullen :')
pi_88493208
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Zeg! o|O
pi_88493234
Ssserpente :D _O-
ik deed niks!
maar eens dus.

Kijk het koud hebben is weer wat anders, maar verkouden raken doe je niet van op blote voeten lopen of in een tshirt lopen. Maar ik ben heus een grote meid, als ik het koud heb doe ik wel een paar sokken aan, of een vest ofzo. En ik zorg heus voor mn kind, ik check regelmatig of ze het warm of koud heeft en daar kleed ik haar naar.

Ik heb het nu ik zwanger ben niet warmer dan normaal eigenlijk. Ik raak de warmte wel moeilijker kwijt. Dus leuk, al die heaters die weer lekker staan te blazen in de winkels. Daar krijg ik het dus wel spaans benauwd van :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88493277
quote:

Ik ben niet overtuigd. :P

Maar ik ga nu wel naar bed. Truste :W .
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 22:03:48 #79
5428 crew  miss_sly
pi_88493290
Kleren zijn niet overbodig, ze zijn voor de sier O+

Eens met frustratie van Sserpente trouwens :P En als je toch ziek wordt als je toevallig 'kou hebt gevat' dan was de bacterie/het virus al bij je aanwezig en was je dus al vatbaar en kan tocht ofzo het triggeren, Maar het blijft een bacterie/virus!
pi_88503634
Die jassen zijn leuk, meimeltje :Y

Ik heb net ff snel fotootjes gemaakt van de tuinbroekjes (waar haal ik de tijd vandaan)

sundvall maat 74 ; lengte 59 cm

H&M maat 74 ; lengte 63 cm

teddy voering, echt voor de winter dus

LOGG (H&M) lengte 63 cm (ik vind de eerste en deze het leukste)
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:38:00 #81
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88504313
Bontkraag :N :X

Haha Serpente :P :D

De eerste is het leukste Lily O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88507542
Ik was ons kwijt! :o Maar ik heb ons weer gevonden. Even de Hema-site checken. c_/

Ik moet nog een bestelling met bodywarmer voor Ivan en maillots voor de kleine meid ophalen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88507679
Weet iemand hoe groot die soksloffen 80/86 zijn?

Precies wat ik zoek. O+
pi_88507886
quote:

Ik vind je frustratie zo herkenbaar! *;
pi_88507964
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 07:10 schreef lily het volgende:
Ik heb net ff snel fotootjes gemaakt van de tuinbroekjes (waar haal ik de tijd vandaan)
Hmm, niet mijn smaak. Al had ik het donkere tuinbroekje zonder "princess" wel leuk gevonden! Ik houd van wat donkerder spijkergoed.
pi_88508072
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104? :') Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?

pi_88508379
IsaBO de Boswachtershow!

pi_88508436
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand hoe groot die soksloffen 80/86 zijn?

[ afbeelding ]

Precies wat ik zoek. O+
Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben. :Y

Isabeau, wat zie je er weer leuk uit! Geweldig die maillot ook. O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:23:23 #89
265732 Keshet
pi_88508441
Erg leuke outfit Sorbo!

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?

Nooit. :+

In ieder geval tegen de tijd dat ze zindelijk aan het worden zijn lijkt me. Ik heb eigenlijk geen idee. :D
pi_88508491
quote:
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104? :') Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?

Volgens mij moet je dat zelf weten, in de meeste winkels zie ik ze trouwens maar tot 86-92 en de Hema heeft ze inderdaad tot 98/104
Ik heb 2 boxershortjes en hemdjes maat 86/92 liggen bedenk ik me nu, hier draagt hij rompers 86/92 dus over een luiertje kan zoiets denk ik al wel O+

Erg leuk Sorbootje, helemaal de kleuren die ik leuk vind. Staat haar goed
pi_88508494
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]
die zijn leuk he!

mijn zus stopte met rompers toen mn nichtje 2 werd, maar voor koude nachten had ze ze nog wel
pi_88508610
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:23 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben. :Y

Isabeau, wat zie je er weer leuk uit! Geweldig die maillot ook. O+
Wibraatje :D

Die oranje "romper" :')
pi_88508682
Leuk dat vestje, Sorbo! Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn.
pi_88508714
Leuheuk!

dinsdag 9 november 2010 @ 11:31:43 #95
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88508736
Bij de HEMA.nl online shop gebeuren is bijna al het leuke meisjesspul al uitverkocht :X

Deze zijn ook leuk maar ik mag niets meer kopen op een paar leuke schoentjes na, mag pas weer in Frankrijk.
En ik heb al veel gekleurde lange mouw rompers en te weinig witte.
pi_88508760
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Wibraatje :D
Ja, die hebben we hier in de buurt ook, toch zou ik dat Ko nooit aantrekken. :P

Dat vestje doet me denken aan dat vestje van Zara. Nu moet ik het helemaal hebben. O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:34:03 #97
298315 SacreCoeur
pi_88508820
quote:

[ afbeelding ]
Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.
Dus als ze geen luiers meer dragen.
Ik ben met ongeveer 1,5 jaar gestopt met rompertjes overdag.
pi_88508830
Dat vestje is van baby barb. Ik zocht iets bruins.... en vond dit op MP. Ben er weg van! Hoewel het met een broekje iets te jongensachtig staat.
pi_88508943
Had ik al gezegd dat ik Ko juist ontzettend leuk in in zijn zwemoutfit? Ik zou Ivan het pakje ook gerust aandoen. Sterker nog, ik ben een beetje jaloers!

Ik denk dat ik wel begrijp waarom mensen terughoudend zijn met het zeggen van 'wat een leuk jongetje!' Meisjes van die leeftijd kunnen een gigantische bos haar hebben maar ook nog behoorlijk kaal zijn, dus het is maar beter om daar terughoudend mee te zijn. En Ko draagt een armbandje wat veel mensen - ik noem geen namen - met meisjes associëren.

Wat een prachtige ogen heeft Ko toch, oeke.
pi_88508989
Jemig Claudia, ik ga er helemaal van blozen. :D
pi_88509008
Kreeg net de aapies slofjes binnen, dus ik blij......totdat ik zag dat ze de verkeerde maat opgestuurd hadden }:|
Heb ze een mailtje gestuurd hoe ik ze kan ruilen, want vind niet dat de verzendkosten dan voor mijn rekening mogen komen :P Op de factuur staat ook maat L, maar heb dus een XL gekregen.
Iemand dit al eerder gehad?

Ga nu snel naar mn werk, had al moeten beginnen.
pi_88509024
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:

Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.
Dus als ze geen luiers meer dragen.
Ik ben met ongeveer 1,5 jaar gestopt met rompertjes overdag.
Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?
pi_88509091
Volgens mij gewoon omdat dat lekker warm is, inderdaad. En als ze rennen of vallen of toch een stukje kruipen, dan heb je zo weer een bloot ruggetje.
pi_88509120
Hier ook volgens mij vanaf 1,5 jaar gestopt met rompers! Vond het toen in de zomer ook veel te warm ergens onder. Heb geen grotere rompers gebruikt dan 86/92.
pi_88509257
Oh, Ko word in december 1,5 maar ik was niet van plan deze winter te stoppen met rompers. Lijkt me nog veel te fijn voor hem.
In de zomer is het wel een ander verhaal, dan had hij vaak geen romper aan inderdaad. :Y
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:54:03 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88509576
Ik heb Noortje 1 keer in een jurkje zonder romper meegenomen (veel te warm) en direct zakte haar luier af. Misschien ook om die luiers goed op z'n plek te houden?

Heb ze eindelijk besteld!!!
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 12:02:04 #107
5428 crew  miss_sly
pi_88509816
Becky, daar hebben ze dan dus hele schattige luierbroekjes voor die onder jurkjes over de luier heen kunnen O+ had ik erg vaak bij Senna, want idd was een romper veel te warm vaak!

En, ijdeltuit hier, ook niet mooi, zo'n romperding onder een open jurkje met bandjes of zonder mouwtjes :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:07:06 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88509982
Miss sly, daar had ik spaghetti bandrompers voor O+
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 12:18:03 #109
5428 crew  miss_sly
pi_88510364
Ja, die had ik ook O+ en toch was het soms echt net mooier zonder romper.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:29:13 #110
298315 SacreCoeur
pi_88510784
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?
Onderbroekje over een luier lijkt me strak zitten?
En 't staat gewoon een beetje raar :P, maar dat is meer wennen denk ik.

Godzijdank is Isa al lang overdags & s'nachts zindelijk.
Leuke rompertjes waren namelijk altijd uitverkocht in de goede maat. :{w
pi_88511659
Die slofjes zijn zo leuk Becky O+
en idd de Hema webshop is altijd vrij rap uitverkocht... die pakken rompers heb ik wel in de winkel zien liggen, misschien als je tijd hebt gewoon even daar kijken dan maar?

En over rompers, zolang het winter is vind ik het nog wel prima, hoef ik niet na te denken over blote ruggetjes enzo. Ik gok dat wij hier zo'n beetje tijdens/na het voorjaar stoppen met de rompers aandoen en overgaan op broekjes/hemdjes. En voor 's nachts een romper vind ik wel een goeie, daar had ik nog niet zo over na gedacht.

Zoals het er nu uitziet groeit Amélie niet bijzonder hard, schat grofweg in dat ze volgend jaar zomer nog in 86 zal zitten. Of ze moet ineens enorm gaan spurten :+ maar met de lengtes van B. en mijzelf in t achterhoofd ligt dat niet echt in de verwachting. Dus... de rompers 86/92 die we nu hebben zijn wsl echt de laatste die we kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88511956
Rompers zijn in de winter wel lekker. Bij Mirte zijn we afgelopen zomer overgegaan op hemdjes en broekjes (ruim anderhalf) toen de rompers 86/92 krap begonnen te worden.
We hadden stiekum ook een beetje gehoopt dat ze van de zomer interesse zou gaan krijgen in het potje en dan zijn rompers niet handig. Maar de interesse is er nog niet echt...hemdjes en broekjes wel ;)
pi_88512281
Deze dan?
http://www.zara.com/webap(...)63/PLUSH%2BJUMP-SUIT

@Serpente volgens mij:
Als ik mijn zoon geen geld gaf, kon ie geen kort haar laten knippen.
pi_88512313
lieke werd in december 2, dus dan zijn rompers s nachts wel fijn.
ze heeft wel tot 98/104 rompers gehad, maar ze is ook wel lang ( heeft maat 104, richting 110 en moet nog 3 worden)
pi_88512361
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef -sabine- het volgende:
Deze dan?
http://www.zara.com/webap(...)63/PLUSH%2BJUMP-SUIT

@Serpente volgens mij:als ik mijn zoon geen geld gaf, kon ie geen kort haar laten knippen.
mja als ie dat wil..k snap t niet zo goed :')

(al hoop k dat floris geen lang haar wil)
pi_88512686
Hij heeft nog steeds lang haar en kan een knipbeurt betalen.
Soms past iets bij een mens, zoals bij hem dat lange haar.
Alleen had ie dat zelf toen nog niet door.

Net als met witte gympen, die mocht ie ook nooit van me.
Verder nooit enige ellende gehad met kleding en kapsels.
Of toch wel, een piercing door de wenkbrauw op zijn 12e, mocht ook niet.

Nog steeds koop ik aardig wat voor ze en zijn ze er blij mee.

Die rompers zijn zo gaaf..................stel je voor, 20 jaar geleden waren er alleen witte of offwhite en dan met overal een beer of bloemetje erop. Bah!
Alles is zoveel mooier geworden. Ik zou nu dan ook echt veel meer geld uitgegeven hebben.
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 13:23:13 #117
5428 crew  miss_sly
pi_88512821
Maar mag hij er niet zelf achterkomen of hij iets bij zichzelf vindt passen of niet?
pi_88513078
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
lieke werd in december 2, dus dan zijn rompers s nachts wel fijn.
ze heeft wel tot 98/104 rompers gehad, maar ze is ook wel lang ( heeft maat 104, richting 110 en moet nog 3 worden)
wauw dat is idd lang!
Ja zolang het winter is zou ik het wel best vinden haha, lekker warm.
Amélie wordt eind augustus natuurlijk 2 dus ik denk dat wij dan zo'n beetje wel zullen stoppen ermee. I guess. Geen idee, nog nooit zo concreet over nagedacht haha :D

Kan ik los op schetige hemdjes en broekjes enzo O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88513619
ja he, geloof dat ze met broeken nog wel in 98 zit. maar ook wel richting 104
mja mn zwager is ook lang (en hij is de kleinste van zn neven).
pi_88515726
ah ja daar heb je het al haha als je ouders zo lang zijn dan wil het vast wel ja.

Kijk nou wat schetig <3 O+
jammer van de basiskleur van het jurkje alleen. Die vind ik niet zo mooi, als ie nou lichter was geweest, soort gebroken wit, óf (nog beter want minder vlekgevoelig :P ) donkergrijs ofzo...

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 14:35:09 #121
5428 crew  miss_sly
pi_88515830
Nee, neit doen! Geen DPAM kleertjes...ik wil niet bestellen en ik krijg al iedere keer de mailtjes in mijn mailbox die ik dapper negeer!
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 14:35:28 #122
5428 crew  miss_sly
pi_88515848
Maar wat een schatje O+ en met ene hard gekleurd rompertje is het vast wel erg leuk O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:39:38 #123
265732 Keshet
pi_88516012
Zei er iemand DPAM? :9
Leuk jurkje Huup! Ik snap je bezwaar tegen de kleur, grijs was inderdaad mooier geweest.

Ik vind deze ook zo leuk, maar te duur:
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 14:41:43 #124
5428 crew  miss_sly
pi_88516086
Keshet, ik heb zoiets nog liggen van Senna dat niet meer past, geloof ik. Zal ik eens voor je kijken?
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:44:06 #125
265732 Keshet
pi_88516187
Oeh, dat mag natuurlijk altijd! :9

Ik ben zo'n fan van dat soort pakjes! Lekker warm, je kunt je er prima in bewegen. Ai luv dem!
pi_88516212
oh die is lief ja Keshet O+

Miss die kleur, ik denk dat het te dicht bij Amélie's eigen huidskleur ligt en dan staat het zo gek, een fel rompertje kan wel maar daar zie je bij de nek enzo weer weinig van.

Nouja ach, ik heb toch geen geld dus boeiend :Y)

maar ik wil best even dpam kleertjes spammen hoor >:)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 14:46:13 #127
5428 crew  miss_sly
pi_88516263
Ik zal vanavond eens kijken, Keshet!

Senna heeft natuurlijk een heel andere huidskleur, ik weet niet zeker of dit mooi zou staan, hoor, maar ik vind de kleur wel mooi.

En spam maar eens, ik wil wel eens zien wat ik niet ga kopen voor Senna O+
pi_88516335
Doh! o|O
Nu moet ik dit hebben.
pi_88516470
oh die is leuk Oeke :Y

haha Miss ik ga ns ff kijken :9

krijg net 4 brieven van H&M, snapte er al niks van. Zit er een briefje in met "dank voor je bestelling blablabla helaas is dit en dat uitverkocht"
dat ze er 4 brieven voor nodig hebben gehad zegt wel genoeg denk ik :') volgens mij zijn ze het zat dat k van alles in mn mandje stop en dan toch weer annuleer :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:55:11 #130
265732 Keshet
pi_88516680
Whaha Huup!

Ik heb ooit eens naar T-Mobile gebeld om te vragen waar de papieren bevestiging van mijn contractsverlenging bleef. Die heb ik toen ruim 100 keer nagestuurd gekregen! Soms 1 per dag, soms 5, dan weer een paar dagen geen en dan begon het weer. Elke keer dat ik er telefonisch melding van maakte kreeg ik ook nog een excuusbrief. _O-

Oeke, dat pakje is echt mooi! O+

Lief dat je even wilt kijken Miss! Ik hoor tzt wel of je 'm hebt en wat 't kost enzo he?

Voor Ivan:

Voor Dyon:
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:56:47 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88516735
Rompertjes zijn zo cute! Het liefst zo lang mogelijk dus.

Sasha met een maand of 20:

Helpen in de tuin op een warme zomerdag. O+
pi_88516797
Och scheet die Sasha O+ O+
je spamt hem te weinig BE! o|O

Keshet :D hahaha das helemaal erg!

Ja ik heb gelijk maar even mn bestellingen en saldo en weet ik het wat nagekeken bij H&M, maar t staat op 0 er staan geen rekeningen meer open en de laatste bestelling was bezorgd op 17-8 en er is niets meer onderweg of nog-niet-geleverd.
*pfew* :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88516883
Huup, grappig, die kleur van dat jurkje vind ik nou juist zo ongeveer de mooiste kleur die ze bij DPAM hebben. Als ik bestel is altijd de helft in die kleur! Staat zo mooi bij Isabeau d'r bruinige
ogen.
O+
Ik heb het jurkje dan ook NIET gezien.

:X
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:13:20 #134
265732 Keshet
pi_88517331
Sasha de stoer helper! O+

Marlinde, dit is wel wat voor Tessa denk ik:
pi_88517379
Sacha! Ik herinner me die foto's nog BE. O+

Hihi Keshet, lekker aan het windowshoppen?

Deze vind ik ook nog leuk!

dinsdag 9 november 2010 @ 15:17:07 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88517487
:o Die bovenste Oeke! O+

Oh, en Sasha heeft ook een matrasjas. Een turquoise. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat fout zou kunnen zijn. :D :o
Geen bontkraag, helpt dat? En met mijn oranje sjaal gisteren was het heus heel hip! :Y O-)
pi_88517599
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef oeke het volgende:
Sacha! Ik herinner me die foto's nog BE. O+

Hihi Keshet, lekker aan het windowshoppen?

Deze vind ik ook nog leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk maar wat zit er nou op de mouw? :?
is dat een roze hartje ofzo of ben ik gewoon scheel :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88517648
Ja, dat hartje moet eraf natuurlijk. }:|

BE, de combinatie oranje-turquoise is heel hip. Vind ik dan. :D
pi_88518244
Is dat onderste truitje duur, oeke? Ik vind het echt een H&M-truitje en zou het om die reden niet gauw bij DPAM kopen. Het pakje dat je eerder postte is toch zo ontzettend een Ko-pakje! O+

Haha, Keshet, je hebt mijn smaak aardig door. Ik vind het een mooi pakje, al is de blauwe uitstraling me wel wat lafjes, als je begrijpt wat ik bedoel. En voor Ivan koop ik geen pakjes uit één stuk meer (tenzij het om een pyjama gaat).
pi_88518306
Geen GMK jumpsuits voor jou Claudia?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88518392
Nou, ik zou er geen nee tegen zeggen als ik er een zou krijgen. :P Maar ik vind jumpsuits gewoon zo lastig. Dan weer zijn de benen te lang, dan weer de mouwen, en hij groeit er zo snel uit. Ik vind het makkelijker om broekjes en truitjes te combineren. Een broekje dat te lang valt laat ik gewoon nog even in de kast liggen.
pi_88518483
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef Keshet het volgende:
Voor Dyon:
[ afbeelding ]
Dat is idd wel Dyon (en mijn ;)) smaak :D
Maar de kleur is wel wat te flets voor hm trouwens. Blond en lichte huid ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Meimeltje op 09-11-2010 15:56:29 ]
pi_88518578
Ik kon de aapies terugsturen en dan sturen ze juiste maat op, ze boden hun excuses aan dus wel netjes. Ow en ze doen er de postzegels die ik nodig had bij. Hoop dat ze snel komen, want de slofjes zijn hard nodig...ik vind het koud worden!
pi_88518858
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat onderste truitje duur, oeke? Ik vind het echt een H&M-truitje en zou het om die reden niet gauw bij DPAM kopen. Het pakje dat je eerder postte is toch zo ontzettend een Ko-pakje! O+
16,90. Maar goed ik ga even niet bestellen bij DPAM.

En waar ik wel een beetje van baalde was dat dit pakje ineens ook bij Gap te koop was.

En dat vind ik toch wel erg leuk zeg. Maar ja, te laat. ;(

Dat probleem heb ik eigenlijk niet met alle jumpsuits, Claudia. Wel met Wooden Buttons en GMK, maar niet met Gap en H&M, dus misschien hangt het van het model af.
pi_88518945
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Rompertjes zijn zo cute! Het liefst zo lang mogelijk dus.
helemaal mee eens :Y

en die bruine jumpsuit die oeke post is mooi ^O^
pi_88518969
Die is ook erg leuk Oeke!
Zou ik ook zo gekocht kunnen hebben :)
Jammer dat het net te laat voor je is.
pi_88519177
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef oeke het volgende:

En waar ik wel een beetje van baalde was dat dit pakje ineens ook bij Gap te koop was.
[ afbeelding ]
En dat vind ik toch wel erg leuk zeg. Maar ja, te laat. ;(
No worries! Het is een leuk pakje maar het pakje dat je hebt besteld is nog leuker.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:02:16 #148
300054 Marlinde
pi_88519226
Keshet die heb ik ook voor Tessa :D
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:13:51 #149
298315 SacreCoeur
pi_88519595
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef -sabine- het volgende:
Of toch wel, een piercing door de wenkbrauw op zijn 12e, mocht ook niet.

Wat grappig ik kreeg m'n eerste piercing op m'n 12de.. en toeval, een wenkbrauw.
pi_88519667
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef Keshet het volgende:
Sasha de stoer helper! O+

Marlinde, dit is wel wat voor Tessa denk ik:
[ afbeelding ]
Ik vond Hello Klitty sowieso al niets, maar sinds ze Nijntje va Dick Bruna heeft geprobeerd af te pakken, ben ik er helemaal klaar mee.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:19:50 #151
265732 Keshet
pi_88519789
't is ook niet helemaal mijn smaak maar ik weet dat Marlinde er gek op is!

Emma had er 1 pyjama van. Die vind ik superschattig. O+

Oeke, ik weet nog niet helemaal wat ik van 't laatste pakje wat je poste vindt. Ik twijfel tussen geweldig en afgrijselijk. :D

Haha Marlinde! Dan had ik 't helemaal goed! :D
pi_88520259
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef Keshet het volgende:
Oeke, ik weet nog niet helemaal wat ik van 't laatste pakje wat je poste vindt. Ik twijfel tussen geweldig en afgrijselijk. :D
Daarom juist! O+

En Emma in haar pyjamaatje! O+

SSerpente wat bedoel je met Nijntje afpakken?
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:33:13 #153
265732 Keshet
pi_88520338
Mercis, de auteursrechtenbeheerder van Dick Bruna, heeft de zaak over Nijntje gewonnen van het Japanse Sanrio, bekend van Hello Kitty.

De rechter oordeelde vanmiddag dat Kathy te veel op Nijntje lijkt. Kathy is een getekend konijntje dat als speelgoed of op kleding door het Japanse bedrijf Sanrio op de markt is gebracht.

Mercis stapte daarop naar de rechter omdat het vond dat de gelijkenis met de creactie van Dick Bruna te groot is. Geëist werd dat Sanrio stopt met de productie en verkoop van alle producten rond Kathy.

Beschermd Nijntje

De rechter heeft Mercis gelijk gegeven, waardoor Sanrio in de Benelux Kathy niet meer mag gebruiken. Volgens de rechter heeft Nijntje een eigen en oorspronkelijk karakter en draagt het hierdoor het persoonlijk stempel van de maker. Het kan daarom als auteursrechtelijk beschermd werk gezien worden.

Sanrio heeft de beschermde karakteristieken van Nijntje overgenomen in de figuur van Kathy. De verschillen tussen de twee figuurtjes zorgen er niet voor dat de 'totaalindrukken van Nijntje en Kathy niet nagenoeg hetzelfde zijn'.

Bron: http://www.fd.nl/artikel/(...)tje-oordeelt-rechter

De boefjes!
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:35:03 #154
298315 SacreCoeur
pi_88520404
Beter goed gejat dan slecht bedacht :+
Ach Musti lijkt ook op èèn van de HK vriendjes.. en die hoor ik ook niet klagen.
pi_88520964
Ik las wat over rompers, heb toevallig vorige week nog een paar rompers met lange mouwen voor Lotte gekocht in 98/104. Ik vind het nog wel erg lekker voor haar dat ze geen blote rug heeft.
Nu heeft ze bv een romper met lange mouwen aan en een tshirt met korte mouwen (hello kitty ;)). Ze heeft het ook vrij snel warm.

Vanmorgen bij de hema een hele leuke badjas voor haar gekocht, knalroze :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:57:03 #156
300054 Marlinde
pi_88521284
Kijk kleine Emma nou O+ En dat pakje heeft Tessa ook :D
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88521687
Welke maat heeft tessa nu marlinde? Heb nog een hello kitty shirtje in de aanbieding ;)
pi_88521950
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef mrien het volgende:
Ik las wat over rompers, heb toevallig vorige week nog een paar rompers met lange mouwen voor Lotte gekocht in 98/104. Ik vind het nog wel erg lekker voor haar dat ze geen blote rug heeft.
Nu heeft ze bv een romper met lange mouwen aan en een tshirt met korte mouwen (hello kitty ;)). Ze heeft het ook vrij snel warm.

Vanmorgen bij de hema een hele leuke badjas voor haar gekocht, knalroze :D
Als ik denk dat het te warm is met hemd, dan doe ik een lange mouwen shirt als hemd en dan korte mouwen eroverheen ;). Werkt ook prima.
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:16:08 #159
300054 Marlinde
pi_88522032
Mrien ze heeft nu 74 (is 73 cm), maar ik moet binnenkort eerst even haar kast doorspitten op wat ik nog nodig heb :D Er ligt nu heel veel in, maar geen idee of dat allemaal kleren zijn die ze nog past :P
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88522092
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Nijna het volgende:

[..]

Als ik denk dat het te warm is met hemd, dan doe ik een lange mouwen shirt als hemd en dan korte mouwen eroverheen ;). Werkt ook prima.
Das waar, ze gaat alleen ook nog naar de creche en daar vind ik ze ook wel handig voor. En zelf vind ze het wel leuk haar blote buik te bekijken ;) niet altijd even handig hihi
pi_88523064
ooooooooh Emma O+ O+ O+ *rammel*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88525908
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef lily het volgende:
Schattig toch :)
Mijn helden: Mijn dochter Eline, Oprah Winfrey, Obama, Nederlandse hockeyploeg vrouwen.
Mijn favoriete TV programma's: DWDD, ATWT, Netwerk, Show Nieuws, VI.
Mijn favoriete shops: Hema, H&M shop online, Albert Heijn, IKEA.
pi_88527963
Euh... nee.
pi_88528303
Deze had ik vanmorgen gekocht, ze vind hem helemaal geweldig en wilde hem niet meer uit ;)

pi_88531049
Awh, dat gebreide DPAM jurkje O+ te schattig!

Oeke, mijn moeder heeft voor Niels dat broekje meegenomen waar jij voor Kobus de knoopjes van verwisseld had! Ik vond het Kobus zo lief en leuk staan op de meet O+ Het is maat 86 dus het duurt nog wel even voor hij hem past.
Volgens mij is het ook een heel handig broekje voor over een wasbare luierkont :D

[ Bericht 64% gewijzigd door Twinkly op 09-11-2010 20:54:11 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88550525
Mette komt even haar nieuwe maillot showen die ze voor haar verjaardag had gekregen

Ik ben op zoek naar warmere bovenkleding voor mijn meisje, alleen hebben we nu eigenlijk even geen budget. Maar ze groeit ineens zo hard. Inmiddels bijna alles 74 (een maandje geleden nog 62, ze heeft 68 gewoon overgeslagen, dat past ze nog wel maar dat is allemaal behoorlijk kort)
Gisteren heb ik al 1 vest gevonden en leuke Aapie gevoerde laarsjes. Dat is wat warmer aan haar voetjes.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88551413
wickie, markplaats is je vriend! Als je kijkt bij maat 74 en dan de pakketten kan je veel in 1 keer kopen. Alles wat je dan niet bevalt verkoop je weer en dan heb je in totaal toch veel geld bespaart. Tenminste, zo doe ik het nu.

Driekus heeft voor het eerst een romper 86/92 aan met lange mouwen van de Hema. De 74/80 ging niet meer dicht. Nou zijn wel de mouwen te lang, maar ach, die slaan we dan maar om. En hij heeft ook ineens een t-shirt in 80 van de Hennes aan. Ik heb van de week dus de hele la met kleren weer omgegooid en eruit gegooid wat te klein was. Groeispurtje. Het enige dat we nu nog moeten vervangen zijn zijn schoenen. Die waren ook ineens te klein.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88556118
Gave maillot heeft Mette! Dat pamperkontje! O+

Ik sta ervan te kijken dat Driekus nog in die maten past, mefke! Hoe lang is hij nu? Ivan zit al een behoorlijke tijd in Hema-rompers 86/92 en we beginnen inmiddels over te stappen op H&M-shirtjes in maat 86.
pi_88556933
Claudia, Driekus zal rond de 80 centimeter zitten. Maar hij weegt natuurlijk geen drol. De laatste keer op het cb was het 10,2 en daarna hebben we em thuis nog wel een paar keer op de weegschaal gehad en veel meer wordt het niet. Het hoogste wat ik gezien heb is 10,3. Lang en slank dus. En het probleem is dus dat ie in de lengte dingen wel nodig heeft, maar dan zit het heel wijd. Die rompers dus ook. Maar ja, maatje kleiner zijn de lange mouwen weer te kort. En ik heb gelukkig nu een aantal broeken van mexx van marktplaats die smal zijn. Die heeft ie in 80, dat past dan prima. Al moet ik dan soms nog de dapper snapper er in.
pi_88562924
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:

Kijk nou wat schetig <3 O+[ afbeelding ]
Oooooh wat enorm lief O+ O+ O+

Hello Kitty vind ik wel grappig, dat pyjamaatje is leuk Keshet! Voor 1 of 2 dingetjes zoals een pyjama of joggingpakje in de kledingkast maar bergen ervan, nou nee..

Mefke, wat smalletjes is Driekus dan! Wolf zit al weken in 86/92 rompers
Broekjes echt net in 80 en bovenkleding ook al een poos 80

Ik heb toch zulke leuke pyjamaatjes gekocht bij de Wibra vandaag, Vooral die linker vond ik enorm geweldig! Die was er ook in roze meisjesvariant
pi_88563049
Die met dat ruitje heeft Isabeau in het roze. Héérlijk ding!
pi_88563309
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef Sorbootje het volgende:
Die met dat ruitje heeft Isabeau in het roze. Héérlijk ding!
Amélie ook :D het staat zo schattig <3

die met die beestjes is ook leuk! Heb ik heul neit gezien in t roze :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88563628
Ik zeg: morgen Wibra!
pi_88564117
Driekus is een beetje van de rare verhoudingen: op de groeicurve +1 lijn voor lengte en -1 lijn voor gewicht. En dan zonder kont. :)
  woensdag 10 november 2010 @ 18:52:33 #175
265732 Keshet
pi_88565537
Wat een blije maillot is dat Wickie! :D

Leuke pyjama's Poppejans! Vanaf welke maat zijn die?
Ik wil zo graag een flanellen pyjama voor Emma. Vind ik zo knus in de winter. ~:)
pi_88566053
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Keshet het volgende:
Wat een blije maillot is dat Wickie! :D

Leuke pyjama's Poppejans! Vanaf welke maat zijn die?
Ik wil zo graag een flanellen pyjama voor Emma. Vind ik zo knus in de winter. ~:)
62 of 68, Durf het niet helemaal zeker te zeggen maar volgens mij 68
Ik vind dat ook zo ''gezelllig'' staan in de winter, krijg er altijd ''warme chocomel bij de open haard'' gevoelens bij O+
Het staat die kleintjes ook zo lief
  woensdag 10 november 2010 @ 19:07:20 #177
265732 Keshet
pi_88566183
Oh, zo klein al? :D
Dan moet ik mezelf ook maar eens naar een Wibra slepen! (En eerst even opzoeken waar er 1 zit hier in de buurt.)
En dat gevoel krijg ik er inderdaad ook van. Zo'n heerlijk nostalgisch tafereeltje. O+
pi_88566217
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
pi_88567020
Die pyama's zijn leuk poppejans! Van het weekend als het salaris weer gestort is even langs de Wibra!
pi_88567112
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
ik wel, maar het wordt hier met dit weer 's nachts weer best wel koud op Amélie's kamertje, 13 graden gaf de babyfoon aan, maar t voelde kouder aan mn voeten :+
Dus ze slaapt in een pyjama (of dat nou gewone stof of flanel is...) + romper + slaapzak met lange mouwen. Ik stop haar wel onder het dekentje maar volgens mij ligt ze daar al niet meer onder voordat ik de trap af ben :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88567346
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doe ik wel, zijn slaapkamer is het koudste kamertje in huis.Hier geeft babyfoon daar dus 's nachts ook rond de 13 graden aan.
Hij krijgt dan romper lange mouw, pyjama en winterslaapzak (zonder mouwen) aan.
Het is geen koukleum maar heb hem nog nooit TE warm aangetroffen hierin
pi_88567624
Vanaf 62 zijn ze er bij de Wib :D heb voor Leia ook een flanellen pyjama O+ zo koddig!

Hier is het wel fris 's nachts, maar de babyfoon geeft nooit onder de 20 graden aan :? maar volgens mij is dat omdat de babyfoon niet helemaal lekker is ofzo! Maar ook altijd, romper lange mouwen, pyjama en slaapzak (nu nog zonder mouwen, zijn nog wat te lang :D)
pi_88568151
Aangezien Mette niet meer onder een deken ligt, ben ik op zoek naar iets pyjama-rigs, voor in de slaapzoek.
Ik zat zelf aan van die dingen aan 1 stuk te denken. Die ze bij de H&M hebben. Of heeft iemand een lekker goedkoper alternatief? Ik ben zelf niet zo'n fan van flanel :@

Ook wil nog steeds een goede dikke 4 seizoenen slaapzak (Combi sleeper of een Puckabag), ik ben aan het azen op Marktplaats.
pi_88568655
Leuk die pyjama's Poppejans, moet ik morgen ook maar even langs de Wibra! :)
pi_88568791
oe, ik doe Driekus dan heel weinig aan in bed als ik dat zo lees. Overdag staat op zijn kamer wel het raam open, als ie gaat slapen niet meer. Hij ligt officieel wel onder een deken maar in de praktijk maar voor de helft. En dan heeft ie een gewone slaapzak zonder mouwen + romper zonder mouwen + pyama aan of slaapzak met mouwen, en dan alleen een romper. En dan nog is ie klam als ik em uit zijn bed haal in de ochtend.
  woensdag 10 november 2010 @ 20:15:42 #186
265732 Keshet
pi_88569069
Weten jullie ook of die pyjama's klein of groot vallen? Emma is nu zo'n 62 centimeter. Irritante lengte is dat voor nieuwe spulletjes. :D

Emma slaapt nu meestal in zo'n geval uit 1 stuk, met een rompertje met korte mouwen eronder, in een lekkere warme slaapzak zonder mouwen. Haar rechtermouw zit ook nog eens preventief tot zo ongeveer d'r oksel opgestroopt om 'MIJN DUIM! WAAR BEN JE!!!!' drama's om 4 uur 's nachts te voorkomen. :D
Ze is nogal warmbloeding en heeft het sneller te warm dan te koud.

Maar zo'n flanellen pyjama is dan gewoon weer zo'n must-have voor d'r moeder. :+
  woensdag 10 november 2010 @ 20:18:53 #187
265732 Keshet
pi_88569213
We moeten trouwens een nieuw ledikantje kopen voor d'r, ze past er niet meer in. 8-)

pi_88569432
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
pi_88569565
Poppejans, die ruitjes pyjama heeft Dyon ook gehad, in maat 62 volgens mij :D
pi_88570159
pi_88570187
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef Keshet het volgende:
Weten jullie ook of die pyjama's klein of groot vallen? Emma is nu zo'n 62 centimeter. Irritante lengte is dat voor nieuwe spulletjes. :D

Emma slaapt nu meestal in zo'n geval uit 1 stuk, met een rompertje met korte mouwen eronder, in een lekkere warme slaapzak zonder mouwen. Haar rechtermouw zit ook nog eens preventief tot zo ongeveer d'r oksel opgestroopt om 'MIJN DUIM! WAAR BEN JE!!!!' drama's om 4 uur 's nachts te voorkomen. :D
Ze is nogal warmbloeding en heeft het sneller te warm dan te koud.

Maar zo'n flanellen pyjama is dan gewoon weer zo'n must-have voor d'r moeder. :+
Leia is nu 63 cm en past de 62 prima :) ze gaat er echter niet de winter mee doorkomen!
pi_88570272
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Keshet het volgende:
We moeten trouwens een nieuw ledikantje kopen voor d'r, ze past er niet meer in. 8-)

[ afbeelding ]
een rupsje! :D O+

wat een heerlijk ding is het zo haha O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 20:45:02 #193
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88570355
Bram had vorig jaar ook zo'n pyjama van de wibra, volgens mij was het 62/68

woensdag 10 november 2010 @ 20:46:18 #194
265732 Keshet
pi_88570418
Dyon is echt om op te eten zo!

Orea bedankt! Denk je dat Leia er qua lengte of qua breedte de winter niet mee doorkomt? En daar bedoel ik niks lulligs mee he! :D

Mefke, zouden het stiekem meegroeiledikantjes zijn?

Huup , haha, ja ik vind haar echt op de meest vreemde manier terug in bed. Vandaar dat ik ook echt geen dekentjes durf te gebruiken. Zie je ook hoe scherp de foto is? Ze ligt geen seconde stil!

Bram is ook al zo'n lekker ding in z'n PJ's! Leuk speelkleed ook trouwens!
pi_88570456
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
dat past ook nog enorm lang op die manier :Y snap ook niet hoe het comfortabel kan zijn (Jayden slaapt nu net voor de tweede nacht in een groter bed (1.60) maar tot eergisteren propte hij zich ook op alle onmogelijke manieren in zijn bedje en wilde ook niet anders (vorige poging naar een groter bed mislukte hij was er gewoon niet eerder aan toe)
  woensdag 10 november 2010 @ 20:47:19 #196
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88570478
Is een boxkleed, volgens mij toen bij prenatal gekocht
pi_88570541
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:47 schreef Sugarsnap het volgende:
Is een boxkleed, volgens mij toen bij prenatal gekocht
wij hebben die ook, zo leuk O+
kraamkadootje :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88570542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Keshet het volgende:

Orea bedankt! Denk je dat Leia er qua lengte of qua breedte de winter niet mee doorkomt? En daar bedoel ik niks lulligs mee he! :D

:D vooral de breedte! Qua bovenstuk begint ie net aan te zitten :P dus Emma zal hem dan wat langer aankunnen denk ik! Al hou ik er wel van als zo'n flanellen pyjama ook lekker ruim valt, dus ik zal sowieso binnenkort de maat 68 (jaja ik heb er ook al één in maat 68 :')) uit de kast gaan vissen :P

Ze zijn trouwens ook regelmatig voor 2,99 in de aanbieding!
pi_88570554
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Hier idem en dan hele groeven in haar kop van de spijlen waar ze klem heeft gelegen ;). Trekt gelukkig wel weer bij, maar het ziet er niet uit...
pi_88570602
En Bram en Dyon O+ echt ik hou zó van die pyjama's :D

Heb er voor mezelf ook één gekocht, helaas te klein :') (zat nog met mijn pre-zwangerschapsmaat in mijn hoofd, fail) zodat ik met mijn dochter en een grote pot thee op de bank kon nestelen O+ morgen misschien maar even een grotere voor mezelf kopen :')
pi_88570656
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram had vorig jaar ook zo'n pyjama van de wibra, volgens mij was het 62/68

[ afbeelding ]
En ook die had Dyon!
Staat Bram ook heel cute!

Je ziet er op deze foto alleen niet veel van ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door Meimeltje op 10-11-2010 21:03:24 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 20:54:11 #202
265732 Keshet
pi_88570760
Er zit hier een Wibra redelijk in de buurt zo te zien, ik ga er binnenkort eens naar kijken!

Klinkt wel gezellig Orea, samen met je dochter op de bank in een flanellen pyjama.
pi_88572446
quote:
Op woensdag 10 november 2010 20:50 schreef Orea het volgende:
En Bram en Dyon O+ echt ik hou zó van die pyjama's :D

Heb er voor mezelf ook één gekocht, helaas te klein :') (zat nog met mijn pre-zwangerschapsmaat in mijn hoofd, fail) zodat ik met mijn dochter en een grote pot thee op de bank kon nestelen O+ morgen misschien maar even een grotere voor mezelf kopen :')
ik had dezelfde fout :') nou ja k dacht dat k ee. kleinere maat had, maar was dus niet zo haha.

ik wil ook een flanellen pyama voor floris, maar heb best veel pyama's...mja voor de winter wel lekker voor m

dyon O+ hij lijkt zo op floris O+ met die rode wangetjes
pi_88572654
Floris is leuk O+ en de zoon van Nytar ook heel erg! O+
blonde jongetjes <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 21:32:24 #205
298315 SacreCoeur
pi_88572676
Flanellen PJ's haal ik hier vaak bij Zeeman.
De leuke gaan bij de Wieb vaak maar t/m 92.
En ik heb nu 104 nodig (ik haal ze altijd een maat groter die dingen krimpen als hel)

Maar ze hebben nu ook veel leuke bij de Pri.
pi_88572725
Kreeg trouwens vandaag een 'zak van de Hema' bij de reclame.
De zak kun je op 12 en 13 nov vullen en dan krijg je 15% korting. Je mag de zak gewoon weer hergebruiken ;)
Volgens mij die dagen ook 15% korting in de webshop!
  woensdag 10 november 2010 @ 21:41:44 #207
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88573110
Bram draagt trouwens vaak van dit soort kleertjes, spijkerbroek met vestje of shirtje. Deze is door oma gebreid.

pi_88587418
Bram is een leukerd O+

Only today: Free Shipping to the Netherlands at Asos!
Type in: NLFREEDELIV during checkout.
Don't forget to register first before checking out! :D

jeuh~! www.asos.co.uk
en ja ze hebben ook kinderspul ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 november 2010 @ 11:19:36 #209
298315 SacreCoeur
pi_88587700
:D ik had helemaal geen mailtje gekregen!

Ben wel gecharmeerd van dit:

donderdag 11 november 2010 @ 11:23:22 #210
265732 Keshet
pi_88587842
Claudia! Voor je meisje! :D

Jij houdt toch van subtiele strikjes? O-)
pi_88588790
Keshet, ik heb nog even goed gekeken, maar die pyjama in 62 moet Emma nog wel even kunnen dragen hoor! Zit bij Leia nog prima zelfs (in mijn hoofd zat het al veel strakker :@ )
pi_88590280

[ Bericht 100% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:15:41 (op verzoek) ]
pi_88590484
Oooooh Miss dat staat haar echt MEGA goed!!
pi_88591162
Senna O+
Ik vind zowel de broek als de jas niet mooi, maar Senna maakt een hoop goed! O+
pi_88592011
Ik vind zelf de broek echt heel leuk. Hij is lekker stoer en toch ook meisjesachtig met dat roze.

Ik zou liever een andere jas gehad hebben, maar deze is wel lekker warm en winddicht, wat bijvoorbeeld vanmorgen toch wel erg fijn was. Wat een koude wind :o
pi_88592037
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:55 schreef wickie het volgende:
Aangezien Mette niet meer onder een deken ligt, ben ik op zoek naar iets pyjama-rigs, voor in de slaapzoek.
Ik zat zelf aan van die dingen aan 1 stuk te denken. Die ze bij de H&M hebben. Of heeft iemand een lekker goedkoper alternatief? Ik ben zelf niet zo'n fan van flanel :@

Ook wil nog steeds een goede dikke 4 seizoenen slaapzak (Combi sleeper of een Puckabag), ik ben aan het azen op Marktplaats.
Ivan slaapt in een Puckabag en ik zou hem ook geen flanellen pyjama aan doen, denk ik. We doen hem altijd de pyjama's uit één stuk van de H&M aan. En het Barbapapa-pyjamaatje van de H&M is ook lekker dun. Zo krijg ik er niet zo'n zweetgevoel bij.

En een vierseizoenenslaapzak is héérlijk. We hebben een slaapzak van de Hema als back-up, maar de Puckabag is toch zoveel fijner! Heerlijk luxe, lekker zacht. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat we die hebben gekocht.
pi_88592109
Deze vond ik nog op mijn telefoon, die is van het feest in september van mijn schoonouders. Hier heeft ze datzelfde jurkje aan als Isabeau bij Ballorig aan had

[ Bericht 28% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:15:59 (op verzoek) ]
pi_88592179
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Keshet het volgende:
Claudia! Voor je meisje! :D

[ afbeelding ]

Jij houdt toch van subtiele strikjes? O-)
:'(

Wel een schattig meisje trouwens.
pi_88592229
Ik vind camouflagebroeken vreselijk, maar de befaamde slaapzakjas heb ik nu al bij Senna en Mette gezien (en S. van Groofsken geloof ik?) en ze zien er praktisch, vrolijk en kinderlijk uit. Ik vind ze wel oké!

De kleur van het jasje staat Senna trouwens ontzettend goed, miss.
pi_88592368
Ik vind die camouflagebroek heel leuk staan zo met dat meisjesachtige roze gecombineerd :)

en wat een leukerd is het O+
pi_88592478
Oh dat jurkje staat haar ook goed Miss!
pi_88592723
Senna! Wat een mooierd ben je!
Ik houd ook helemaal niet van camouflagebroeken, vanwege leger-associaties. :X

Asos? Ik ga even kijken. ;)

Ik was net bij de Hema, en de sterrensoksloffen vielen me tegen. Mooi, want hij heeft al een paar soksloffen en zijn wollen laarssloffen. Dus die keus werd me uit handen genomen.

En bij onze Wibra hadden ze alleen de meisjesvariant flanellen pyjama en de ruitjespyjama. Maar die vind ik net niet leuk. Nog een keus uit handen. Eigenlijk wel fijn! :P
pi_88592791
Vielen de sterrensoksloffen tegen? He bah, en ik heb ze nog wel besteld. Waarom vielen ze tegen?
pi_88592870
Ik heb net wel de beestjespyjama gekocht bij de Wibra. In het roze.

Wel fijn Oeke, dat je op deze manier niet gedwongen bent geld uit te geven :P
pi_88593296
Ow ja, de Wibra, daar moest ik nog heen. Nu is het er geen weer meer voor. Blij da tik vanochtend al gewandeld heb!

oeke, de legerassociatie vind ik ook minder, maar met van alles roze erop, zie ik dat dan weer niet meer ;)
pi_88593437
Zit Senna daar trouwens langs de Ringdijk te scharrelen? Ik kan me zo verheugen op een volgende strenge winter waarin we daar het ijs opgaan. O+
pi_88593480
Oh Claudia dat heb ik ook! (maar dan met het water voor ons huis, zal eens kijken of ik daar een foto van kan vinden, hoewel dat vreselijk offtopic is, ik plak d'r wel een foto van een of ander outfitje onder :P)
pi_88593540
Is de Ringdijk idd, Claudia :Y Ik vond het ook daarom zo'n leuk foto. dat buiten scharrelen O+
Ik moest aan Lente denken; wat zou ik Senna graag zo laten rondscharrelen als lente getuige de foto's zo lekker kan O+

Sneeuw en ijs, ik ben er geen fan van, maar nu met Senna lijkt het me wel echt leuk :Y
pi_88593632
Maar je hebt best wel wat fijne scharrelplekjes in de buurt! Oosterpark, Flevopark, Frankendael. Je moet er alleen echt moeite voor doen. Ik ben ook wel jaloers op de geweldige foto's van Ssserpente, dat wijdse van de directe omgeving. Amsterdam-Noord is voor ons een aardig compromis. Misschien zitten we volgende winter al in het nieuwe huis! :o

Jaa, Sorbo, foto's!

Toffe broek 8-) .
pi_88593710
Scharrelplekjes genoeg :Y en dat is dan wel weer erg fijn! Maar zo voor de deur of in de tuin moet ook heerlijk zijn. Met de foto's van Sserpente en van Ko in de tuin bijvoorbeeld...geweldig O+

Volgende winter al :o dat is wel snel!
pi_88594356

Ik heb al één foto van onze 'voortuin' gevonden, maar ik moet nog een wat meer winters exemplaar hebben.
pi_88594424
Wow O+ wat een geweldige foto en wat een heerlijke voortuin!
pi_88594477
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
Vielen de sterrensoksloffen tegen? He bah, en ik heb ze nog wel besteld. Waarom vielen ze tegen?
Ik vond ze op de foto meer grijs en grijsblauw en in het echt vond ik ze te blauw. Nuja, het is mierenneuken, hoor. :')

Wauw wat een uitzicht Sorboo! Mooi!

Claudia ben jij dat op die foto? nee toch?
pi_88594526
prachtig Sorbo, wow

Wij hebben een achtertuin van 5/6 meter breed en 40 meter lang. Daarbij wonen we 2 minuten lopen van de brunssummerheide dus dat zit wel goed.
pi_88594692
Nee, dat is een oude foto van de Ringdijk!

In mijn jeugd zag het er meer zo uit:

De mode van toen. :'(
pi_88594765
Ik kan geen betere foto vinden. Maar 't is een mooi uitzicht :) En daar op dat water wordt altijd veel geschaatst. Ik vind het zelf alleen vreselijk eng om op natuurijs te gaan. Moet ik me écht even overheen zetten denk ik.
pi_88594788
Ik vind het leuk hoor, dat skipak. Wat winters zeg. O+
pi_88594823
Ohh, dit truitje van mijn broertje zou ik zo graag voor Ivan hebben! Met tuinbroek!

pi_88594826
Ik vind het ook wel leuk hoor Claudia! :)
pi_88594852
Kijk nou wat ik tegen kwam... Die laarsjes <3

pi_88594857
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan geen betere foto vinden. Maar 't is een mooi uitzicht :) En daar op dat water wordt altijd veel geschaatst. Ik vind het zelf alleen vreselijk eng om op natuurijs te gaan. Moet ik me écht even overheen zetten denk ik.
Ik ook, hoor. In werkelijkheid blijf ik wel veilig aan de kant staan met een thermosfles paraat om de troepen van een warme drank te voorzien. :Y)

Mooie foto!
pi_88594884
Hihi, die witte rand bij Piet zijn nek. O+

Die laarsjes van Isabeau, lief zeg. En dan dat knietje.
pi_88594894
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam... Die laarsjes <3

[ afbeelding ]
Heb je die nog? O-)
  donderdag 11 november 2010 @ 14:24:39 #244
265732 Keshet
pi_88594899
Maar wát een plezier op die foto's Claudia!

Wij wonen op een paar meter lopen van 'de Zevenhuizerplas', ook erg fijn.

Sorbo, natuurijs is echt niet eng als je je maar aan de regels houdt. Er zijn altijd wel mensen die er verstand van hebben en die weten of je wel of niet het ijs op moet gaan.

Schaatstochten op het Veluwemeer met m'n vader, van Harderwijk naar Elburg en weer terug. De eerste jaren ging ik met de bus terug naar huis en m'n vader op de schaats. Memories. O+
Toen ik kleiner was 'schaatste' ik altijd op houtjes op een ondergelopen weiland. Dat weiland was van een juf op mijn basisschool. Ze maakte ook altijd warme chocomel voor ons, zo lief!
pi_88594909
Ja claudia, die heb ik nog. Je mag ze zo van me hebben
  donderdag 11 november 2010 @ 14:26:33 #246
265732 Keshet
pi_88594961
En nu wil ik schaatsen. :(

Claudia, wat fijn trouwens dat jij zoveel foto's hebt van toen je kleiner was! Ik heb er maar een stuk of 10 en dat vind ik zo jammer!
pi_88595011
Da's inderdaad jammer Keshet!

Ik heb eerder heel veel geschaatst, ik woonde tegenover de ijsbaan. Maar het water tegenover ons huis is best diep en ik ben doordat iemand die ik kende verongelukt is doordat hij door het ijs zakte gewoon een beetje bang.
pi_88595022
Miss, ik vind het eigenlijk wel leuk die broek. Terwijl ik dus nooit geneigd ben om zoiets uit het rek te pakken omdat ik het eigenlijk niet leuk vind, dat camouflagestof. Maar als je het zo aanziet, dan is het gewoon wel een leuk broekje!
En die jas, heerlijk warm toch?!
pi_88595045
Dit is gewoon Ivan over een paar jaar (maar dan zonder ijsje :7 ):

Dat is het dierbaarste wat mijn vader heeft nagelaten, Keshet, een héle hoop foto's. En ik heb nog maar een fractie ingescand. Ik kan het dan ook niet laten om op momenten als dit er wat in rond te neuzen.
pi_88595110
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is gewoon Ivan over een paar jaar (maar dan zonder ijsje :7 ):

[ afbeelding ]

Dat is het dierbaarste wat mijn vader heeft nagelaten, Keshet, een héle hoop foto's. En ik heb nog maar een fractie ingescand. Ik kan het dan ook niet laten om op momenten als dit er wat in rond te neuzen.
Ik vind het meer een kruising tussen Ko en Timo! <3
pi_88595172
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Nijna het volgende:
Miss, ik vind het eigenlijk wel leuk die broek. Terwijl ik dus nooit geneigd ben om zoiets uit het rek te pakken omdat ik het eigenlijk niet leuk vind, dat camouflagestof. Maar als je het zo aanziet, dan is het gewoon wel een leuk broekje!
En die jas, heerlijk warm toch?!
Dat van die broek heb ik eigenlijk ook wel! Ik vind het echt heel leuk staan!
pi_88595203
Claudia O+

Ik heb een tas met foto's van vroegah gekregen van mijn oom, moet ook maar eens wat gaan inscannen! (helaas geen babyfoto's maar wel vanaf dat ik een jaar was ongeveer :))
pi_88595232
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik vind het meer een kruising tussen Ko en Timo! <3
Haha, ik zie geloof ik wel wat je bedoelt.

Ik bedoelde ook meer qua kleertjes. Ik vind het zo leuk, zo'n zandkleurig ribbroekje met een simpele zwarte trui erboven. De schoentjes zijn misschien wat suf, maar ach, moet kunnen.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:34:19 #254
265732 Keshet
pi_88595268
Sorbo, ik kan me heel goed voorstellen dat je met zo'n ervaring in je achterhoofd voorzichtiger bent. Maar laat 't je niet tegenhouden he!

Miss, ik vind camouflagekleding wel leuk! Ik draag het zelf niet maar voor een kindje kan het, mits leuk gecombineerd, erg tof zijn! De foto van Senna bewijst dat maar weer eens.

Ik moet mijn foto's ook eens inscannen en toch nog maar eens bij mijn ouders vragen of er echt niet meer foto's zijn.

Ik zie Ivan ook in die foto Claudia!
pi_88595430
Ik ga het zeker proberen met Isabeau Keshet. Ik heb al een houten slee, met rugsteun! O+
  donderdag 11 november 2010 @ 14:50:25 #256
265732 Keshet
pi_88595851
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga het zeker proberen met Isabeau Keshet. Ik heb al een houten slee, met rugsteun! O+
Ik ook! O+
Vorig jaar zag ik foto's voorbijkomen van een slee met daarop een Maxi-Cosi, dat is hier misschien ook nog een optie als ze zelf nog niet goed kan zitten.
pi_88595983
Ik geloof dat ik hier eerder bang moet zijn dat ze eraf springt :D
pi_88597378
Ik vind camouflagebroeken leuk! Deze staat Senna ook nog eens erg goed zeg, heel leuk!
Zo'n compleet pak hou ik niet van hoor, alleen een broek

Die soksloffen met sterretjes heb ik gisteren even aangepast bij Wolf, ze vallen mooi en bij hem had hij nog iets ruimte van voren in de 80/86.Ik vond ze leuk maar heb het niet gedaan
Maar geen idee of Wolf grote voeten heeft, moet echt eens gaan meten want ben wel nieuwsgierig

aaah Meimeltje wat een mini Dyon nog, ZO anders O+ heel lief staan die pyjamaatjes hem zeg,Die met die streepjes is ook leuk! En kost ook nog eens weinig, das helemaal leuk.
Iemand zei dat ze snel krimpen: ik doe flanellen pyjamaatjes dus niet in de droger en diegene die we nu hebben is echt nog helemaal niks gekrompen en blijft er mooi uitzien.

Wolf heeft vandaag een dik harembroekje van de Hema aan wat ik gister kocht (met erop een groen gestreept truitje wat R. volgens mij aanhad op Utrecht meet), ik heb er dus weer eentje gevonden en hou ervan :D O+
pi_88597616
Dat vraagt om een foto Poppejans!
pi_88606541
Ik vind flanellen pyjama's niks. :N

R had geen groengestreept truitje aan op de meet :P .

Ik ben ook benieuwd naar de outfit met haermbroek Poppejans :Y .

Ik vind de laarsjes van Isabeau en het broekje van Senna leuk O+ .

De kleertjes die jij laat zien SC, zijn niet mijn smaak, maar dat vermoedde je vast al, en het boeit je waarschijnlijk ook niet, maar ik wilde er toch even op reageren.

En Claudia, wat was je een geweldig leuk grietje O+ . En niks te dik! Ik vind dat er gewoon fijn gezond uitzien eigenlijk. Vond je jezelf daar al dik dan?
pi_88607037
Waar is Serpente trouwens? Het ging laatst over kou vatten. Dat zou niet kunnen en Serpente plaatste er een artikel bij.

http://www.elsevier.nl/we(...)-kou-kunt-vatten.htm :P

Serpente, hoe is het? Na het schrijven van je verhaal?
pi_88607139
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind flanellen pyjama's niks. :N

R had geen groengestreept truitje aan op de meet :P .

Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleur
pi_88607188
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:

En Claudia, wat was je een geweldig leuk grietje O+ . En niks te dik! Ik vind dat er gewoon fijn gezond uitzien eigenlijk. Vond je jezelf daar al dik dan?
Haha, dankjewel. Nee, dat kwam net iets later.
pi_88607247
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleur
Hij heeft de groengestreepte variant met blauwe utieindes wel, maar hij had hem inderdaad in andere kleuren aan (grijsgestreept met gele uiteindes) ;) .
  donderdag 11 november 2010 @ 21:19:03 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88611799
ssserpente moest tot laat werken

Wij hebben nog ergens een snoopy pyjama liggen, maat 68 maar waar is die gebleven?? Zit te bedenken dat dat best wel lekker zou kunnen zijn.

Heb de aapies binnen maar ik krijg ze niet aan over een maillotje. Nog een beetje te stroef of zo. De zoolmaat is prima maar bij de bovenkant van de voetjes, daar krijg ik ze niet overheen. :N

Nog even een pica van Noortje in GMK romper en jurkje:

Zit volgens mij echt superlekker voor d'r.
pi_88612025
Becky: zijn de slofjes dan toch niet aan de kleine kant? Wel jammer. Ga je ze omruilen?
Ik heb nu de goede maat slofjes binnengekregen en ik kreeg er een kortingsbon voor de volgende bestelling bij aangezien zij een fout hadden gemaakt. Er zaten ook postzegels bij, zelfs meer dan dat ik nodig had. Wel netjes van ze :)
Leuk jurkje hoor!
  donderdag 11 november 2010 @ 21:29:13 #267
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88612325
Meimeltje, goed service inderdaad! Ik denk niet dat ze te klein zijn, de slofjes die ze op bovenstaande (zeeeeeer onduidelijke, zie ik nu) foto aan heeft zijn dezelfde zoolmaat alleen te wijd en nog ietsie te groot qua lengte. Ze moeten dus passen...... zal het eens met gewone sokjes proberen morgen.
pi_88612881
Dan heeft ze vast heerlijke spekbeentjes ;) (alhoewel dat niet te zien is)
pi_88618234
Ik ben er hoor! O+ Moest idd tot laat werken. Maar vind jullie reacties zo hartverwarmend dat ik er gewoon even stil van ben en er even goed voor wil gaan zitten om er op te kunnen reageren. En omdat ik het zo snel heb opgeschreven, wil ik toch nog eea toevoegen, heb ik bedacht. Heb ook best een hoop pm's gehad nav m'n verhaal die ik nog wil beantwoorden. Ik lees nog ff bij voordat ik naar bed ga, kom er van 't weekend op terug. :)

Oeh, Groof, kouvatten bestaat! :o
pi_88618326
O+ Staat Senna leuk, Miss, ook de jas!
pi_88625554
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Meimeltje het volgende:

Ik heb nu de goede maat slofjes binnengekregen en ik kreeg er een kortingsbon voor de volgende bestelling bij aangezien zij een fout hadden gemaakt. Er zaten ook postzegels bij, zelfs meer dan dat ik nodig had. Wel netjes van ze :)
Leuk jurkje hoor!
Doe es een foto welke Aapies hij heeft! Best veel kindjes hier hebben ze Timo van Chan, Isabeau,Esmee,Amelie en Wolf iig
Wolf heeft de laarsjes variant die helaas nu te klein zijn,zodra ik er weer geld voor heb krijgt hij ze in maat L

oh becky, wat ontzettend schattig! Die jurkjes zijn echt zo leuk en ik denk ook dat dat GMK spul heerlijk moet zitten
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:54:57 #272
265732 Keshet
pi_88625646
Meimeltje, welke shops in Utrecht moet ik gaan bekijken als ik er ben? Enne, in welke winkels verkopen ze slof-achtigen voor mini's? Heb je tips?

Vandaag en morgen trouwens 15% korting bij HEMA, ook online!
Ik moet vandaag een bestelling ophalen die ik een tijdje geleden gedaan heb, ben benieuwd of ik de korting ook krijg!

Ssserpente, ik vond je verhaal erg indrukwekkend. Wat een bijzonder mens ben je toch! Ik heb het idee dat je ontelbaar keer wijzer bent dan je vader en dat daardoor de kans dat je in dezelfde valkuilen zult trappen nihil is maar ik begrijp je angst. :*
Ik krijg nooit iets uit m'n vingers als ik in 't topic zelf probeer te reageren.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:57:14 #273
298315 SacreCoeur
pi_88625721
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef Keshet het volgende:
Meimeltje, welke shops in Utrecht moet ik gaan bekijken als ik er ben? Enne, in welke winkels verkopen ze slof-achtigen voor mini's? Heb je tips?

Vandaag en morgen trouwens 15% korting bij HEMA, ook online!
Ik moet vandaag een bestelling ophalen die ik een tijdje geleden gedaan heb, ben benieuwd of ik de korting ook krijg!Ssserpente, ik vond je verhaal erg indrukwekkend. Wat een bijzonder mens ben je toch! Ik heb het idee dat je ontelbaar keer wijzer bent dan je vader en dat daardoor de kans dat je in dezelfde valkuilen zult trappen nihil is maar ik begrijp je angst. :*
Ik krijg nooit iets uit m'n vingers als ik in 't topic zelf probeer te reageren.
Moet je wel je zak laten zien. :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:59:08 #274
265732 Keshet
pi_88625767
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Moet je wel je zak laten zien. :D
Ahum. :+

Als ik de korting niet krijg breng ik 't trouwens gewoon terug en bestel ik 't opnieuw. Zo ben ik dan ook wel weer. :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:04:35 #275
298315 SacreCoeur
pi_88625910
Oh zo zou ik ook zijn. :D

'k Had ook zo'n zak gekregen & meteen weggegooid xD!
Ik wil nog vleugels halen voor Isa, maar ze hebben ze nergens meer.

En ik moet me schamen, jassen stand: 7.
Jassen zwak ofzo.
Dus ik ga nu over op schoenen.
Wishlist: hoge laars met zilver erin, uggs (als ze eens keer goede maat hebben) & een paar sk8 hi.
pi_88626291
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:59 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ahum. :+

Als ik de korting niet krijg breng ik 't trouwens gewoon terug en bestel ik 't opnieuw. Zo ben ik dan ook wel weer. :D
:D
herkenbaar :+

Noortje O+
wij hebben die GMK jurkjes ook Becky en ik vind ze zo fijn, lekker zacht enzo. <3

Wie zocht er nou zo'n zwart tule rokje? Ik zag er een in een tijdschrift van Name-It maar ik weet niet vanaf welke maat. Ff kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:18:35 #277
265732 Keshet
pi_88626331
Jeetjejom volgens mij, maar ik geloof dat ze er al 1 heeft.
Of zocht nou iemand anders er 1 en gaf zij aan dat ze er 1 had en waar ze die gekocht had?

Raadsels! :D
pi_88626406
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:18 schreef Keshet het volgende:
Jeetjejom volgens mij, maar ik geloof dat ze er al 1 heeft.
Of zocht nou iemand anders er 1 en gaf zij aan dat ze er 1 had en waar ze die gekocht had?

Raadsels! :D
:D ik weet het ook niet meer :P

deze is er vanaf maat 92, kost 21,95

deze is iets kleiner, kost 17.95 maar is dus donkerblauw, maat 74 t/m 98
maar och, als je net zo kleurendoof bent als ik lijkt t allemaal zwart :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88626493
vaak geld die korting niet op internetbestellingen. maar weet niet of deze actie nou een uitzondering was. staat iig wel in de actievoorwaarden. (wat ben k blij dat k niet meer bij de hema werk, had altijd zo'n onwijze hekel aan dat soort acties...t gezeik erover enzo)
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:24:48 #280
5428 crew  miss_sly
pi_88626515
volgens mij zogt Bla zo'n rokje, toch?
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:28:15 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88626619
Ga de aapies terugsturen, krijg ze met geen mogelijkheid aan :'(

Die rokjes! Hoe schattig zeg. Geloof niet dat ik Noortje ze ooit aan zal trekken (maar zeg nooit nooit).
Ik mag trouwens ook op zoek naar een Carnavalsoutfit voor d'r! Vind het leuk als ze als bijtje gaat of zo O+
pi_88626646
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
hihi deze móet ik even quoten :D
Miss toch... zogt :D sorry nie slaan :+

Nu je het zegt was t idd Bla geloof ik!

Son oooh ik kan me dat zo erg voorstellen! Er was een hele tijd ook zo'n gekloot bij H&M een paar jaar terug met bonnetjes die je dan uit kon printen voor korting ofzo, allemaal gezever mee met mensen die hetzelfde bonnetje 800 keer gebruikten enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88626693
Ahw wat zonde Becky :{ zijn het die zilveren? En je krijgt dat bandje niet over de wreef heen ofzo?
Wat gek eigenlijk, juist dat bandje zou verstelbaar moeten zijn. Je hebt ze niet precies-pas gekocht toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:30:42 #284
5428 crew  miss_sly
pi_88626695
haha, wat vreselijk :o
Ik kan alleen als excuus aanvoeren dat ik illegaal op kantoor zit te fokken en de telefoon ook nog eens ging en ik wilde tikken op invoeren drukken en de telefoon aannemen tegelijk. Dit is echt zo'n rare fout, dat dit het excuus moet zijn :D
pi_88626740
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
haha, wat vreselijk :o
Ik kan alleen als excuus aanvoeren dat ik illegaal op kantoor zit te fokken en de telefoon ook nog eens ging en ik wilde tikken op invoeren drukken en de telefoon aannemen tegelijk. Dit is echt zo'n rare fout, dat dit het excuus moet zijn :D
hahahaha :D vooruit dan maar :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:44:12 #286
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88627090
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
Ahw wat zonde Becky :{ zijn het die zilveren? En je krijgt dat bandje niet over de wreef heen ofzo?
Wat gek eigenlijk, juist dat bandje zou verstelbaar moeten zijn. Je hebt ze niet precies-pas gekocht toch?
Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?

*heb geen idee over hoe het werkt kinderschoenen*
pi_88627204
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?

*heb geen idee over hoe het werkt kinderschoenen*
Een cm groeiruimte is normaal geloof ik. Dus als Noortje voetjes van 10.5 heeft dan zou ik toch voor de 12 cm gaan denk ik, op zich zou ze de 11 dan ook moeten passen maar kans is dat ze er zo uitgroeit. Die van het nichtje zijn wsl al een beetje uitgelopen enzo denk ik? Of nouja gelopen... :P maar dat idee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88627293
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook 20% korting.

Ik ben niet zo'n enorme crocfan maar deze vind ik wel leuk voor de zomer:

ook in zwart, bruin en paars.

Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88627386
die zijn heel makkelijk schoon te maken, huup (gewoon onder de warme kraan of in de afwas :+ )

wat jammer dat ze niet passen, Becky...
pi_88627863
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef oeke het volgende:
Ik was net bij de Hema, en de sterrensoksloffen vielen me tegen. Mooi, want hij heeft al een paar soksloffen en zijn wollen laarssloffen. Dus die keus werd me uit handen genomen.
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warm O+

Becky, wat jammer dat ze niet passen zeg -O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88628251
Ik had in augustus een jas gekocht voor Seb, wel in de uitverkoop ( 25 euro.)

Heel leuk, staat hem ook goed, past ook. Maar hij is zo zwaar die jas. En tja voor buiten te spelen niet zo heel geschikt daardoor. Het is een beetje zijn zondagse jas zeg maar.

Een tweedehands van Prenatal erbij gekocht voor 7,50. drie keer raden welke jas hij altijd aan heeft. En zelf ook duidelijk het liefste aan wil.
:{w

Grappig dat er een ster op die jas zit met een S erin :D

Vorige week had Seb ook een truitje aan met een ster applicatie, zegt mijn schoonvader: Daar moet je mee uitkijken met die sterren op kleding, daar was in de jaren 40 ook iets mee :( Dussss, en toen konden de vriendin van mijn schoonvader en ik niet meer normaal naar dat truitje kijken. :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:25:28 #292
265732 Keshet
pi_88628408
Wow Estrys, dat is een lekkere vergezochte associatie! Ik kan me wel voorstellen dat een oudere generatie daaraan zou denken maar dat had ik nou zelf nooit bedacht.
Ik vind de niet-rode jas ook leuker trouwens. ;)

Balen van de sloffen Becky! Dat blijft toch 1 van de nadelen van online winkelen vind ik; dat dingen soms niet passen en het gedoe omtrent het terugsturen enzo.
pi_88628685
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:25 schreef Keshet het volgende:
Wow Estrys, dat is een lekkere vergezochte associatie! Ik kan me wel voorstellen dat een oudere generatie daaraan zou denken maar dat had ik nou zelf nooit bedacht.
Ik vind de niet-rode jas ook leuker trouwens. ;)

Balen van de sloffen Becky! Dat blijft toch 1 van de nadelen van online winkelen vind ik; dat dingen soms niet passen en het gedoe omtrent het terugsturen enzo.
Mijn schoonvader is van 1956 }:|

Ik denk dat de kleuren van die oranje jas Seb meer aanspreken. En hij is wel lekker licht en soepel om in de spelen, lekker door de bladeren banjeren en zo O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:34:16 #294
298315 SacreCoeur
pi_88628686
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
Die zijn ook leuk, maar Isa past ze niet, ze zitten veelste strak.
Zijn voor smalle voetjes en dat bandje zit net iets te hoog waardoor 't niet lekker zit.
Dus ik ga volgende zomer gewoon weer voor orginele crocs & crocs slippers.
pi_88629047
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
ja dat was ik.
En die van Nameit lijken overal uitverkocht in het zwart..dus heb nu maar op Mp geboden op een zwarte :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:44:19 #296
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88629062
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en rood :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88630505
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en rood :)
welke maten heb je en hoe vallen ze, die maten?
Ik vind het zo suf dat ze dan weer 21/22 hebben en daarna 23/24. Die laatste zullen nog wel heel erg groot zijn maar van die eerste vraag ik me af hoe lang dat gaat passen.

Dit komt grofweg op 8 euro per paar met kortingen enzo, vind k wel lekker goeikoop voor nieuwe :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:54:56 #298
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88631547
maat 6/7 dat is 23/24 maar deze vallen heel klein. Vind het eerder maat 22 :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88637806
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Twinkly het volgende:
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warm O+
Deze:

Van schapenleer en schapenwollen voering. O+
Hier heb ik ze gekocht. En voor mezelf ga ik hier een paar sloffen vragen aan Sinterklaas. Zo lekker!

Becky, misschien heeft Noortje een hoge wreef? Of kan dat nog niet bij die kleintjes? :@

Dat zul je altijd zien he Estrys? Dat ze dan de minder leuke jas, het leukst vinden. Ik bereid me daar maar alvast op voor. }:|
Ik vind hem trouwens wel leuk, die oranje jas met ster. Hij staat vrolijk!

Huup, ik vind ze schattig die schoentjes, vooral de rode!
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 15:56:37 #300
5428 crew  miss_sly
pi_88638212
haha, grappig dat Seb al zo'n duidelijke voorkeur heeft :D

Die laarsjes zien er echt heerlijk warm en comfortabel uit O+

Senna had vanochtend een eigen inbreng: ik was bezig kleren bij elkaar te zoeken voor vandaag, kwam ze aanlopen en griste twee broekjes uit de kast: de GMK jumpsuite en het rode Kidscase tuinbroekje. Toen ik vroeg welke ze aan wilde, wees ze heel enthousiast naar de rode met een blij "Die!". Dus heb ik haar die maar aangedaan vanochtend. Het begint al vroeg :D
pi_88638468
Nou Seb heeft dus normaal nooit een voorkeur.
Wat kleren betreft is hij net zijn vader: 'wa geef ik dr toch um?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')