dat vind ik het lelijkste uit dat lijstjequote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef huuphuup het volgende:
Die schoenen en baggy broek vind ik echt supertof
ik hou van zo'n surf/skate-achtige stijl bij jongens <3
quote:Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef lily het volgende:
[..]
dat vind ik het lelijkste uit dat lijstje
edit: oh nee, de houtjetouwtje jas en de corduroybroek vind ik ook niet mooi![]()
edit: ik vind het eigenlijk allemaal niks![]()
Ja Buuf, jij hebt al grote jongens. En Lily ook.quote:
ja die ene broek toch?quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Geruite overhemden. Nope niet mooi. Baggy pants, nope niet leuk. Nou ja, ik vind het wel leuk maar de jongens niet.en op een jongen van 6 vind ik het geen porem. skinny broeken, geen gezicht van die stakige pootjes. joggingbroek vind ik niks voor naar school.
Houtjetouwtje jas vind ik wel aardig, maar dan wel met een lekkere felgekleurde sjaal ofzo.
Dus.
En dan nu: wat kopen we wel?
Niks plaatjes, foto's willen we!!quote:Op maandag 8 november 2010 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb het uiteindelijk niet gegokt![]()
Voor de jongste toch nog lekkere longsleeves met een print, of een overhemd met een T-shirt eroverheen.
Ik hou erg van wollen v-hals trui, en dan het liefst met een kakkineus ruitje. zo'n wiebertjespatroon. Vind middelste ook fijn om te dragen. Polokraagje eronder. Véél vesten en truien met capuchon. mijn middelste zou het liefst in een trainingsjasje wonen denk ik. Ik vind het op zich leuk, maar dan wel een vintage. Anders is het gauw een beetje aso.![]()
Oudste houdt van rechte broeken, geen poespas en dingen met capuchon. Op zich houdt ie erg van felle kleuren, maar het komt wel percies.
Ik denk dat hij later een beetje een warrige man in een zelfgebreide trui wordt met een felrode bandplooibroek.![]()
![]()
Maar jullie willen zeker plaatjes
dat vind ik ook niet mooiquote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Vingino heeft verschillende leuke modellen alleen dan dat merknaampje heel groot op de achterkant of op de broekspijp, afknapper.
Hahahha hier moest ik heel hard om lachenquote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Of gewoon onwijs modieus met playmobil kapsel a la Jan Kooijman.
Moet je voor de grap ff online kijken bij vanaf 134 tot 176. die kleinere maatjes is echt leuk hoor, maar daarnaquote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Poppejans het volgende:
H&M en Zara heeft ook voor grotere jongetjes erg leuk spul vind ik, gewoon effe speuren maar volgens mij is het dan ook goed te doen hoor!
Ben vooral fan van de H&M nu al dus dat zal wel zo blijven
ooooh Ko is om op te vreten in dat badpakje! Ik vind hem ook een heel echt jongenskoppie hebben, al kan ik me de twijfel wel voorstellen bij andere mensen.
Daarom heb ik geen badpakje gekocht maar ik vond ze dus wel enorm leuk
Oeh die pyjama van Dyon is erg leuk! volgens mij was het Flower-ti-amo die ook al zo'n leuke pyjama van de Primark had met iets van een dino erop
quote:[b] Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef
Of een kapster zonder gevoel voor mode, en dat ze dan als Wicky de Viking door het leven moeten.
Alsof 'ie met nat haar door de wind (die van links kwam) is gefietst.quote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef lily het volgende:
jongens met het haar naar binnen gefohnd(Justin Bieber)
Hmm dat is inderdaad erg weinig zeg, alleen die streepjestruien vind ik leuk... stom zegquote:Op maandag 8 november 2010 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je voor de grap ff online kijken bij vanaf 134 tot 176. die kleinere maatjes is echt leuk hoor, maar daarnaSerieus slecht dit seizoen. ik geloof ik dat twee vesten wel aardig vond.
Waarom niet?quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef -sabine- het volgende:
Lang haar bij jongens.
Toen die van mij het korter wilde, kreeg ie geen kappersgeld meer.
ik vind de WE altijd leuk spul hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje koopt voor haar jongens vaak bij WE en die zien er altijd leuk uit. Gewoon, lekker jongensachtig en vlot m et kleren waarin je kunt spelen. Maar goed, die zijn ook pas 6 en 4 en 1 dus die vallen nog niet zo in de echt moeilijke categorie als ik dat zo lees.
Ik heb er wel over getwijfeld, maar uiteindelijk draag ik kleding omdat ik het mooi vind, en zolang P. en ik het leuk vinden staan kan het me eigenlijk niet boeien of een ander hem als meisje of jongetje ziet.quote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Poppejans het volgende:
ooooh Ko is om op te vreten in dat badpakje! Ik vind hem ook een heel echt jongenskoppie hebben, al kan ik me de twijfel wel voorstellen bij andere mensen.
Daarom heb ik geen badpakje gekocht maar ik vond ze dus wel enorm leuk
Camouflage kleding.... Dat zou ik nou nooit voor jongen/meisje/cavia kopen. Zo stom, als je geen soldaat bent of op vlinders gaat jagen in je achtertuin.quote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef oeke het volgende:
Oh Lily, ik kan me best vinden in je rijtje alhoewel ik bloesjes en wollen truien nu wel leuk vind. Waar ik echt niet van hou, is camouflage-spul, legerachtige kleding.
Ah baaah neequote:Op maandag 8 november 2010 20:08 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Camouflage kleding.... Dat zou ik nou nooit voor jongen/meisje/cavia kopen. Zo stom, als je geen soldaat bent of op vlinders gaat jagen in je achtertuin.
En trek dat kind toch dingen aan die jij mooi vindt! Zo lang je er geen tattoo op plakt en een beetje 'in touch' blijft met de realiteit, dan is het toch hardstikke leuk, voor zolang ze het toelaten?
En bikini's bij te kleine meisjes, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Dan of alleen een broekje, of een badpakje. Zag onlangs een meisje met een shirt: I'm a sexy bitch. Nee. Dat zou ik NIMMER goedkeuren, niet bij mezelf, bij een ander, vroeger of later.
Iets met principes enzo.
Oh, haha, sinds toen is hij niks veranderd hoor. Maar hij heeft meer pit dan ik verwacht had (klinkt suf, maar ik bedoel alles positief en alleen maar positief, uiteraardquote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef oeke het volgende:
OMG Basboussa, dat is echt vreselijk. Sexy Bitch.![]()
Die bikinietjes zijn zo raar omdat die bovenstukjes helemaal van hun plek raken.![]()
Ik vind een badpakje zo fijn voor Ko omdat ik het op de een of andere manier minder kwetsbaar vind ofzo. Hij heeft ook een broekje hoor, maar toch vind ik zo'n pakje fijner.
Ik ben benieuwd hoe R opdroogt Groof, op de meet was het echt nog zo'n liefje.![]()
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe Ko opdroogt.
Ik doe nooit aan on-topic geloof ikquote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef oeke het volgende:
Ja, dat vind ik wel een beetje moeilijk. En of-topic.![]()
Maar ik ga er eens over nadenken. Leuk om een karakterbeschrijving van nu te schrijven en te bewaren voor later.
Jeutje dat is wel sneu idd....of ze heeft het altijd warm ofzo....quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat ik best sneu vind is dat er een meisje in Isa haar klas nog met korte mouwtjes naar school komt.
Afgelopen vrijdag hadden ze mini excursie huizen kijken en moesten ze naar buiten.
Liep dat meisje in een sweatvestje. Ben ik nou de enige die dat raar vind?
Haha, nou ik zei toevallig nog tegen familie dit weekend dat ik altijd het gevoel heb dat dit jasje bij het minste of geringste in de fik vliegtquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh, ik zie het gewoon. Wat raar. Maar ik bedoel nep-lak-leer, en dan dat hele dunne waarvan je denkt dat het in de fik vliegt als je een lamp aan doet.
Die jas van S lijkt er in de verste verte niet op.
Ik slaag eigenlijk vanaf maat 92 elk jaar wel voor een winterjas bij de WE. Hij heeft ook nog deze jas van de WE van vorig jaar (maat 98 nog) die hij nog past.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef lily het volgende:
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet)![]()
Dat heb ik ook altijd geroepen. Totdat mijn zoon precies verkouden werd, nadat hij met te koud weer op zijn buik door de tuin had gescharreld. Verder is hij nog nooit verkouden geweest. En nu begin ik toch te denken dat 'kou vatten'toch wel ergens vandaan komt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.
En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?
Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me...![]()
Enige waar ik last van had tijdens m'n zwangerschap.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
Zeg!quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Dus, om ontopic te blijven: kleren zijn overbodig.
Ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Echt toeval, Groof. Kou vatten bestaat niet. Leuk artikel!![]()
Dus, om ontopic te blijven: kleren zijn overbodig.
Ik vind je frustratie zo herkenbaar!quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Echt toeval, Groof. Kou vatten bestaat niet. Leuk artikel!![]()
Hmm, niet mijn smaak. Al had ik het donkere tuinbroekje zonder "princess" wel leuk gevonden! Ik houd van wat donkerder spijkergoed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:10 schreef lily het volgende:
Ik heb net ff snel fotootjes gemaakt van de tuinbroekjes (waar haal ik de tijd vandaan)
Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand hoe groot die soksloffen 80/86 zijn?
[ afbeelding ]
Precies wat ik zoek.
Nooit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?
Volgens mij moet je dat zelf weten, in de meeste winkels zie ik ze trouwens maar tot 86-92 en de Hema heeft ze inderdaad tot 98/104quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104?Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?
die zijn leuk he!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104?Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?
[ afbeelding ]
Wibraatjequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben.![]()
Isabeau, wat zie je er weer leuk uit! Geweldig die maillot ook.
Ja, die hebben we hier in de buurt ook, toch zou ik dat Ko nooit aantrekken.quote:
Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.
Dus als ze geen luiers meer dragen.
Ik ben met ongeveer 1,5 jaar gestopt met rompertjes overdag.
Onderbroekje over een luier lijkt me strak zitten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?
mja als ie dat wil..k snap t niet zo goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef -sabine- het volgende:
Deze dan?
http://www.zara.com/webap(...)63/PLUSH%2BJUMP-SUIT
@Serpente volgens mij:als ik mijn zoon geen geld gaf, kon ie geen kort haar laten knippen.
wauw dat is idd lang!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
lieke werd in december 2, dus dan zijn rompers s nachts wel fijn.
ze heeft wel tot 98/104 rompers gehad, maar ze is ook wel lang ( heeft maat 104, richting 110 en moet nog 3 worden)
leuk maar wat zit er nou op de mouw?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef oeke het volgende:
Sacha! Ik herinner me die foto's nog BE.![]()
Hihi Keshet, lekker aan het windowshoppen?
Deze vind ik ook nog leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is idd wel Dyon (en mijnquote:
16,90. Maar goed ik ga even niet bestellen bij DPAM.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat onderste truitje duur, oeke? Ik vind het echt een H&M-truitje en zou het om die reden niet gauw bij DPAM kopen. Het pakje dat je eerder postte is toch zo ontzettend een Ko-pakje!
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Rompertjes zijn zo cute! Het liefst zo lang mogelijk dus.
No worries! Het is een leuk pakje maar het pakje dat je hebt besteld is nog leuker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef oeke het volgende:
En waar ik wel een beetje van baalde was dat dit pakje ineens ook bij Gap te koop was.
[ afbeelding ]
En dat vind ik toch wel erg leuk zeg. Maar ja, te laat.![]()
Wat grappig ik kreeg m'n eerste piercing op m'n 12de.. en toeval, een wenkbrauw.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef -sabine- het volgende:
Of toch wel, een piercing door de wenkbrauw op zijn 12e, mocht ook niet.
Ik vond Hello Klitty sowieso al niets, maar sinds ze Nijntje va Dick Bruna heeft geprobeerd af te pakken, ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef Keshet het volgende:
Sasha de stoer helper!![]()
Marlinde, dit is wel wat voor Tessa denk ik:
[ afbeelding ]
Daarom juist!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef Keshet het volgende:
Oeke, ik weet nog niet helemaal wat ik van 't laatste pakje wat je poste vindt. Ik twijfel tussen geweldig en afgrijselijk.
Als ik denk dat het te warm is met hemd, dan doe ik een lange mouwen shirt als hemd en dan korte mouwen eroverheenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef mrien het volgende:
Ik las wat over rompers, heb toevallig vorige week nog een paar rompers met lange mouwen voor Lotte gekocht in 98/104. Ik vind het nog wel erg lekker voor haar dat ze geen blote rug heeft.
Nu heeft ze bv een romper met lange mouwen aan en een tshirt met korte mouwen (hello kitty). Ze heeft het ook vrij snel warm.
Vanmorgen bij de hema een hele leuke badjas voor haar gekocht, knalroze
Das waar, ze gaat alleen ook nog naar de creche en daar vind ik ze ook wel handig voor. En zelf vind ze het wel leuk haar blote buik te bekijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als ik denk dat het te warm is met hemd, dan doe ik een lange mouwen shirt als hemd en dan korte mouwen eroverheen. Werkt ook prima.
Schattig tochquote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef lily het volgende:
jongens met het haar naar binnen gefohnd(Justin Bieber)
Oooooh wat enorm liefquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:
Kijk nou wat schetig <3[ afbeelding ]
Amélie ookquote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef Sorbootje het volgende:
Die met dat ruitje heeft Isabeau in het roze. Héérlijk ding!
62 of 68, Durf het niet helemaal zeker te zeggen maar volgens mij 68quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Keshet het volgende:
Wat een blije maillot is dat Wickie!
Leuke pyjama's Poppejans! Vanaf welke maat zijn die?
Ik wil zo graag een flanellen pyjama voor Emma. Vind ik zo knus in de winter.
ik wel, maar het wordt hier met dit weer 's nachts weer best wel koud op Amélie's kamertje, 13 graden gaf de babyfoon aan, maar t voelde kouder aan mn voetenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
Doe ik wel, zijn slaapkamer is het koudste kamertje in huis.Hier geeft babyfoon daar dus 's nachts ook rond de 13 graden aan.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
Leia is nu 63 cm en past de 62 primaquote:Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef Keshet het volgende:
Weten jullie ook of die pyjama's klein of groot vallen? Emma is nu zo'n 62 centimeter. Irritante lengte is dat voor nieuwe spulletjes.
Emma slaapt nu meestal in zo'n geval uit 1 stuk, met een rompertje met korte mouwen eronder, in een lekkere warme slaapzak zonder mouwen. Haar rechtermouw zit ook nog eens preventief tot zo ongeveer d'r oksel opgestroopt om 'MIJN DUIM! WAAR BEN JE!!!!' drama's om 4 uur 's nachts te voorkomen.
Ze is nogal warmbloeding en heeft het sneller te warm dan te koud.
Maar zo'n flanellen pyjama is dan gewoon weer zo'n must-have voor d'r moeder.
een rupsje!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Keshet het volgende:
We moeten trouwens een nieuw ledikantje kopen voor d'r, ze past er niet meer in.![]()
[ afbeelding ]
dat past ook nog enorm lang op die manierquote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
wij hebben die ook, zo leukquote:Op woensdag 10 november 2010 20:47 schreef Sugarsnap het volgende:
Is een boxkleed, volgens mij toen bij prenatal gekocht
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Keshet het volgende:
Orea bedankt! Denk je dat Leia er qua lengte of qua breedte de winter niet mee doorkomt? En daar bedoel ik niks lulligs mee he!
Hier idem en dan hele groeven in haar kop van de spijlen waar ze klem heeft gelegenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
En ook die had Dyon!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram had vorig jaar ook zo'n pyjama van de wibra, volgens mij was het 62/68
[ afbeelding ]
ik had dezelfde foutquote:Op woensdag 10 november 2010 20:50 schreef Orea het volgende:
En Bram en Dyonecht ik hou zó van die pyjama's
Heb er voor mezelf ook één gekocht, helaas te klein(zat nog met mijn pre-zwangerschapsmaat in mijn hoofd, fail) zodat ik met mijn dochter en een grote pot thee op de bank kon nestelen
morgen misschien maar even een grotere voor mezelf kopen
Ivan slaapt in een Puckabag en ik zou hem ook geen flanellen pyjama aan doen, denk ik. We doen hem altijd de pyjama's uit één stuk van de H&M aan. En het Barbapapa-pyjamaatje van de H&M is ook lekker dun. Zo krijg ik er niet zo'n zweetgevoel bij.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:55 schreef wickie het volgende:
Aangezien Mette niet meer onder een deken ligt, ben ik op zoek naar iets pyjama-rigs, voor in de slaapzoek.
Ik zat zelf aan van die dingen aan 1 stuk te denken. Die ze bij de H&M hebben. Of heeft iemand een lekker goedkoper alternatief? Ik ben zelf niet zo'n fan van flanel![]()
Ook wil nog steeds een goede dikke 4 seizoenen slaapzak (Combi sleeper of een Puckabag), ik ben aan het azen op Marktplaats.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Keshet het volgende:
Claudia! Voor je meisje!
[ afbeelding ]
Jij houdt toch van subtiele strikjes?
Ik vond ze op de foto meer grijs en grijsblauw en in het echt vond ik ze te blauw. Nuja, het is mierenneuken, hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
Vielen de sterrensoksloffen tegen? He bah, en ik heb ze nog wel besteld. Waarom vielen ze tegen?
Ik ook, hoor. In werkelijkheid blijf ik wel veilig aan de kant staan met een thermosfles paraat om de troepen van een warme drank te voorzien.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan geen betere foto vinden. Maar 't is een mooi uitzichtEn daar op dat water wordt altijd veel geschaatst. Ik vind het zelf alleen vreselijk eng om op natuurijs te gaan. Moet ik me écht even overheen zetten denk ik.
Heb je die nog?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam... Die laarsjes <3
[ afbeelding ]
Ik vind het meer een kruising tussen Ko en Timo! <3quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is gewoon Ivan over een paar jaar (maar dan zonder ijsje):
[ afbeelding ]
Dat is het dierbaarste wat mijn vader heeft nagelaten, Keshet, een héle hoop foto's. En ik heb nog maar een fractie ingescand. Ik kan het dan ook niet laten om op momenten als dit er wat in rond te neuzen.
Dat van die broek heb ik eigenlijk ook wel! Ik vind het echt heel leuk staan!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Nijna het volgende:
Miss, ik vind het eigenlijk wel leuk die broek. Terwijl ik dus nooit geneigd ben om zoiets uit het rek te pakken omdat ik het eigenlijk niet leuk vind, dat camouflagestof. Maar als je het zo aanziet, dan is het gewoon wel een leuk broekje!
En die jas, heerlijk warm toch?!
Haha, ik zie geloof ik wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik vind het meer een kruising tussen Ko en Timo! <3
Ik ook!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga het zeker proberen met Isabeau Keshet. Ik heb al een houten slee, met rugsteun!
Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleurquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind flanellen pyjama's niks.![]()
R had geen groengestreept truitje aan op de meet.
Haha, dankjewel. Nee, dat kwam net iets later.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Claudia, wat was je een geweldig leuk grietje. En niks te dik! Ik vind dat er gewoon fijn gezond uitzien eigenlijk. Vond je jezelf daar al dik dan?
Hij heeft de groengestreepte variant met blauwe utieindes wel, maar hij had hem inderdaad in andere kleuren aan (grijsgestreept met gele uiteindes)quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleur
Doe es een foto welke Aapies hij heeft! Best veel kindjes hier hebben ze Timo van Chan, Isabeau,Esmee,Amelie en Wolf iigquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb nu de goede maat slofjes binnengekregen en ik kreeg er een kortingsbon voor de volgende bestelling bij aangezien zij een fout hadden gemaakt. Er zaten ook postzegels bij, zelfs meer dan dat ik nodig had. Wel netjes van ze
Leuk jurkje hoor!
Moet je wel je zak laten zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef Keshet het volgende:
Meimeltje, welke shops in Utrecht moet ik gaan bekijken als ik er ben? Enne, in welke winkels verkopen ze slof-achtigen voor mini's? Heb je tips?
Vandaag en morgen trouwens 15% korting bij HEMA, ook online!
Ik moet vandaag een bestelling ophalen die ik een tijdje geleden gedaan heb, ben benieuwd of ik de korting ook krijg!Ssserpente, ik vond je verhaal erg indrukwekkend. Wat een bijzonder mens ben je toch! Ik heb het idee dat je ontelbaar keer wijzer bent dan je vader en dat daardoor de kans dat je in dezelfde valkuilen zult trappen nihil is maar ik begrijp je angst.![]()
Ik krijg nooit iets uit m'n vingers als ik in 't topic zelf probeer te reageren.
Ahum.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Moet je wel je zak laten zien.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ahum.![]()
Als ik de korting niet krijg breng ik 't trouwens gewoon terug en bestel ik 't opnieuw. Zo ben ik dan ook wel weer.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:18 schreef Keshet het volgende:
Jeetjejom volgens mij, maar ik geloof dat ze er al 1 heeft.
Of zocht nou iemand anders er 1 en gaf zij aan dat ze er 1 had en waar ze die gekocht had?
Raadsels!
hihi deze móet ik even quotenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
volgens mij zogt Bla zo'n rokje, toch?
hahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
haha, wat vreselijk
Ik kan alleen als excuus aanvoeren dat ik illegaal op kantoor zit te fokken en de telefoon ook nog eens ging en ik wilde tikken op invoeren drukken en de telefoon aannemen tegelijk. Dit is echt zo'n rare fout, dat dit het excuus moet zijn
Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
Ahw wat zonde Beckyzijn het die zilveren? En je krijgt dat bandje niet over de wreef heen ofzo?
Wat gek eigenlijk, juist dat bandje zou verstelbaar moeten zijn. Je hebt ze niet precies-pas gekocht toch?
Een cm groeiruimte is normaal geloof ik. Dus als Noortje voetjes van 10.5 heeft dan zou ik toch voor de 12 cm gaan denk ik, op zich zou ze de 11 dan ook moeten passen maar kans is dat ze er zo uitgroeit. Die van het nichtje zijn wsl al een beetje uitgelopen enzo denk ik? Of nouja gelopen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?
*heb geen idee over hoe het werkt kinderschoenen*
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warmquote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef oeke het volgende:
Ik was net bij de Hema, en de sterrensoksloffen vielen me tegen. Mooi, want hij heeft al een paar soksloffen en zijn wollen laarssloffen. Dus die keus werd me uit handen genomen.
Mijn schoonvader is van 1956quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:25 schreef Keshet het volgende:
Wow Estrys, dat is een lekkere vergezochte associatie! Ik kan me wel voorstellen dat een oudere generatie daaraan zou denken maar dat had ik nou zelf nooit bedacht.
Ik vind de niet-rode jas ook leuker trouwens.
Balen van de sloffen Becky! Dat blijft toch 1 van de nadelen van online winkelen vind ik; dat dingen soms niet passen en het gedoe omtrent het terugsturen enzo.
Die zijn ook leuk, maar Isa past ze niet, ze zitten veelste strak.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook 20% korting.
Ik ben niet zo'n enorme crocfan maar deze vind ik wel leuk voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook in zwart, bruin en paars.
Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
ja dat was ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
volgens mij zogt Bla zo'n rokje, toch?
Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en roodquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook 20% korting.
Ik ben niet zo'n enorme crocfan maar deze vind ik wel leuk voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook in zwart, bruin en paars.
Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
welke maten heb je en hoe vallen ze, die maten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en rood
Deze:quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Twinkly het volgende:
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |