abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88491307
Die jas voor Finn vind ik echt heel leuk :Y
  maandag 8 november 2010 @ 21:35:19 #62
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88491406
Hm nja 't lijkt mij koud, op zo'n dag als vandaag.
Een t-shirt & een vest buiten.

Isa had gister op de fiets al handschoenen aan.
pi_88491455
Mijn kinderen hebben nog nooit gezegd dat ze het koud hadden. Die moet je dwingen een jas aan te trekken.
Komen ook altijd met hun jas over de arm uit school lopen.
Rennen de tuin in zonder jas..
pi_88491510
Kyllian heeft ook een slaapzakjas hoor :P Normaal vind ik ze ook niet zo, maar het lijkt me heerlijk warm. Hij heeft hm ook nog niet aangehad, heeft nog 2 andere jassen, maar voor de echte koude dagen straks zal hij vast wel gebruikt gaan worden :)

Ow en de bontkraag kan eraf hoor :P
Van de WE trouwens.

maandag 8 november 2010 @ 21:38:27 #65
298315 SacreCoeur
pi_88491618
Met bontkraag leuker.
Breekt 't ruitje een beetje.

Maar ik weet 't, jullie hebben een bont fobie.
pi_88491625
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet) :P
pi_88492109
Nah ik hou nog steeds niet van slaapzakjassen. Sorry :P Niet aan mij besteed denk ik. Ofzo.

Ik ben ook warmbloedig :+ ik loop ook altijd op blote voeten. En dan dat commentaar van mn moeder en oma. Kind doe wat aan je voeten, zo word je ziek van die koude voeten! Welnee wat een onzin. Je wordt niet ziek van koude voeten en als ik het koud heb trek ik wel wat aan.
De verwarming is hier nog steeds niet aan geweest trouwens. Binnenkort maar es checken of ie t wel doet :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88492591
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef lily het volgende:
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet) :P
Ik slaag eigenlijk vanaf maat 92 elk jaar wel voor een winterjas bij de WE. Hij heeft ook nog deze jas van de WE van vorig jaar (maat 98 nog) die hij nog past.

En deze van de H&M:
pi_88492596
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
pi_88492645
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.

En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?

Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me... :P
pi_88492747
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.

En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?

Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me... :P
Dat heb ik ook altijd geroepen. Totdat mijn zoon precies verkouden werd, nadat hij met te koud weer op zijn buik door de tuin had gescharreld. Verder is hij nog nooit verkouden geweest. En nu begin ik toch te denken dat 'kou vatten'toch wel ergens vandaan komt.
pi_88492827
Whaaahhh Ssserpente :D Ik dacht al....wie heeft dan hier gezegd dat die kindjes zonder jas ziek worden?? :D
Maar uhh konijntjes kunnen vast ook verkouden worden, wel sneu buiten hoor O-)
pi_88492960
Blijkbaar wordt dat 'kou vatten' toch wel tegengesproken :D
De overgang van warmte naar kou heeft er volgens mij wel mee te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik zeg dat als je buiten zonder jas zou lopen ziek zou worden ;)
pi_88493042
Echt toeval, Groof. Kou vatten bestaat niet. Leuk artikel! :)

Dus, om ontopic te blijven: kleren zijn overbodig. :P
  maandag 8 november 2010 @ 22:01:10 #75
298315 SacreCoeur
pi_88493134
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
Enige waar ik last van had tijdens m'n zwangerschap.
Bleh, ik kan daar niet tegen.
Was ik net op temperatuur van 't douchen, na 't aankleden kon je een zwembad vullen :')
pi_88493208
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Zeg! o|O
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88493234
Ssserpente :D _O-
ik deed niks!
maar eens dus.

Kijk het koud hebben is weer wat anders, maar verkouden raken doe je niet van op blote voeten lopen of in een tshirt lopen. Maar ik ben heus een grote meid, als ik het koud heb doe ik wel een paar sokken aan, of een vest ofzo. En ik zorg heus voor mn kind, ik check regelmatig of ze het warm of koud heeft en daar kleed ik haar naar.

Ik heb het nu ik zwanger ben niet warmer dan normaal eigenlijk. Ik raak de warmte wel moeilijker kwijt. Dus leuk, al die heaters die weer lekker staan te blazen in de winkels. Daar krijg ik het dus wel spaans benauwd van :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88493277
quote:

Ik ben niet overtuigd. :P

Maar ik ga nu wel naar bed. Truste :W .
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 22:03:48 #79
5428 crew  miss_sly
pi_88493290
Kleren zijn niet overbodig, ze zijn voor de sier O+

Eens met frustratie van Sserpente trouwens :P En als je toch ziek wordt als je toevallig 'kou hebt gevat' dan was de bacterie/het virus al bij je aanwezig en was je dus al vatbaar en kan tocht ofzo het triggeren, Maar het blijft een bacterie/virus!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88503634
Die jassen zijn leuk, meimeltje :Y

Ik heb net ff snel fotootjes gemaakt van de tuinbroekjes (waar haal ik de tijd vandaan)

sundvall maat 74 ; lengte 59 cm

H&M maat 74 ; lengte 63 cm

teddy voering, echt voor de winter dus

LOGG (H&M) lengte 63 cm (ik vind de eerste en deze het leukste)
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:38:00 #81
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88504313
Bontkraag :N :X

Haha Serpente :P :D

De eerste is het leukste Lily O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88507542
Ik was ons kwijt! :o Maar ik heb ons weer gevonden. Even de Hema-site checken. c_/

Ik moet nog een bestelling met bodywarmer voor Ivan en maillots voor de kleine meid ophalen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88507679
Weet iemand hoe groot die soksloffen 80/86 zijn?

Precies wat ik zoek. O+
pi_88507886
quote:

Ik vind je frustratie zo herkenbaar! *;
pi_88507964
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 07:10 schreef lily het volgende:
Ik heb net ff snel fotootjes gemaakt van de tuinbroekjes (waar haal ik de tijd vandaan)
Hmm, niet mijn smaak. Al had ik het donkere tuinbroekje zonder "princess" wel leuk gevonden! Ik houd van wat donkerder spijkergoed.
pi_88508072
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104? :') Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?

pi_88508379
IsaBO de Boswachtershow!

pi_88508436
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand hoe groot die soksloffen 80/86 zijn?

[ afbeelding ]

Precies wat ik zoek. O+
Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben. :Y

Isabeau, wat zie je er weer leuk uit! Geweldig die maillot ook. O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:23:23 #89
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88508441
Erg leuke outfit Sorbo!

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?

Nooit. :+

In ieder geval tegen de tijd dat ze zindelijk aan het worden zijn lijkt me. Ik heb eigenlijk geen idee. :D
A grand adventure has begun.
pi_88508491
quote:
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104? :') Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?

Volgens mij moet je dat zelf weten, in de meeste winkels zie ik ze trouwens maar tot 86-92 en de Hema heeft ze inderdaad tot 98/104
Ik heb 2 boxershortjes en hemdjes maat 86/92 liggen bedenk ik me nu, hier draagt hij rompers 86/92 dus over een luiertje kan zoiets denk ik al wel O+

Erg leuk Sorbootje, helemaal de kleuren die ik leuk vind. Staat haar goed
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88508494
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]
die zijn leuk he!

mijn zus stopte met rompers toen mn nichtje 2 werd, maar voor koude nachten had ze ze nog wel
pi_88508610
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:23 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben. :Y

Isabeau, wat zie je er weer leuk uit! Geweldig die maillot ook. O+
Wibraatje :D

Die oranje "romper" :')
pi_88508682
Leuk dat vestje, Sorbo! Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn.
pi_88508714
Leuheuk!

dinsdag 9 november 2010 @ 11:31:43 #95
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88508736
Bij de HEMA.nl online shop gebeuren is bijna al het leuke meisjesspul al uitverkocht :X

Deze zijn ook leuk maar ik mag niets meer kopen op een paar leuke schoentjes na, mag pas weer in Frankrijk.
En ik heb al veel gekleurde lange mouw rompers en te weinig witte.
pi_88508760
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Wibraatje :D
Ja, die hebben we hier in de buurt ook, toch zou ik dat Ko nooit aantrekken. :P

Dat vestje doet me denken aan dat vestje van Zara. Nu moet ik het helemaal hebben. O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:34:03 #97
298315 SacreCoeur
pi_88508820
quote:

[ afbeelding ]
Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.
Dus als ze geen luiers meer dragen.
Ik ben met ongeveer 1,5 jaar gestopt met rompertjes overdag.
pi_88508830
Dat vestje is van baby barb. Ik zocht iets bruins.... en vond dit op MP. Ben er weg van! Hoewel het met een broekje iets te jongensachtig staat.
pi_88508943
Had ik al gezegd dat ik Ko juist ontzettend leuk in in zijn zwemoutfit? Ik zou Ivan het pakje ook gerust aandoen. Sterker nog, ik ben een beetje jaloers!

Ik denk dat ik wel begrijp waarom mensen terughoudend zijn met het zeggen van 'wat een leuk jongetje!' Meisjes van die leeftijd kunnen een gigantische bos haar hebben maar ook nog behoorlijk kaal zijn, dus het is maar beter om daar terughoudend mee te zijn. En Ko draagt een armbandje wat veel mensen - ik noem geen namen - met meisjes associëren.

Wat een prachtige ogen heeft Ko toch, oeke.
pi_88508989
Jemig Claudia, ik ga er helemaal van blozen. :D
pi_88509008
Kreeg net de aapies slofjes binnen, dus ik blij......totdat ik zag dat ze de verkeerde maat opgestuurd hadden }:|
Heb ze een mailtje gestuurd hoe ik ze kan ruilen, want vind niet dat de verzendkosten dan voor mijn rekening mogen komen :P Op de factuur staat ook maat L, maar heb dus een XL gekregen.
Iemand dit al eerder gehad?

Ga nu snel naar mn werk, had al moeten beginnen.
pi_88509024
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:

Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.
Dus als ze geen luiers meer dragen.
Ik ben met ongeveer 1,5 jaar gestopt met rompertjes overdag.
Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?
pi_88509091
Volgens mij gewoon omdat dat lekker warm is, inderdaad. En als ze rennen of vallen of toch een stukje kruipen, dan heb je zo weer een bloot ruggetje.
pi_88509120
Hier ook volgens mij vanaf 1,5 jaar gestopt met rompers! Vond het toen in de zomer ook veel te warm ergens onder. Heb geen grotere rompers gebruikt dan 86/92.
pi_88509257
Oh, Ko word in december 1,5 maar ik was niet van plan deze winter te stoppen met rompers. Lijkt me nog veel te fijn voor hem.
In de zomer is het wel een ander verhaal, dan had hij vaak geen romper aan inderdaad. :Y
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:54:03 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88509576
Ik heb Noortje 1 keer in een jurkje zonder romper meegenomen (veel te warm) en direct zakte haar luier af. Misschien ook om die luiers goed op z'n plek te houden?

Heb ze eindelijk besteld!!!
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 12:02:04 #107
5428 crew  miss_sly
pi_88509816
Becky, daar hebben ze dan dus hele schattige luierbroekjes voor die onder jurkjes over de luier heen kunnen O+ had ik erg vaak bij Senna, want idd was een romper veel te warm vaak!

En, ijdeltuit hier, ook niet mooi, zo'n romperding onder een open jurkje met bandjes of zonder mouwtjes :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:07:06 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88509982
Miss sly, daar had ik spaghetti bandrompers voor O+
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 12:18:03 #109
5428 crew  miss_sly
pi_88510364
Ja, die had ik ook O+ en toch was het soms echt net mooier zonder romper.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:29:13 #110
298315 SacreCoeur
pi_88510784
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?
Onderbroekje over een luier lijkt me strak zitten?
En 't staat gewoon een beetje raar :P, maar dat is meer wennen denk ik.

Godzijdank is Isa al lang overdags & s'nachts zindelijk.
Leuke rompertjes waren namelijk altijd uitverkocht in de goede maat. :{w
pi_88511659
Die slofjes zijn zo leuk Becky O+
en idd de Hema webshop is altijd vrij rap uitverkocht... die pakken rompers heb ik wel in de winkel zien liggen, misschien als je tijd hebt gewoon even daar kijken dan maar?

En over rompers, zolang het winter is vind ik het nog wel prima, hoef ik niet na te denken over blote ruggetjes enzo. Ik gok dat wij hier zo'n beetje tijdens/na het voorjaar stoppen met de rompers aandoen en overgaan op broekjes/hemdjes. En voor 's nachts een romper vind ik wel een goeie, daar had ik nog niet zo over na gedacht.

Zoals het er nu uitziet groeit Amélie niet bijzonder hard, schat grofweg in dat ze volgend jaar zomer nog in 86 zal zitten. Of ze moet ineens enorm gaan spurten :+ maar met de lengtes van B. en mijzelf in t achterhoofd ligt dat niet echt in de verwachting. Dus... de rompers 86/92 die we nu hebben zijn wsl echt de laatste die we kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88511956
Rompers zijn in de winter wel lekker. Bij Mirte zijn we afgelopen zomer overgegaan op hemdjes en broekjes (ruim anderhalf) toen de rompers 86/92 krap begonnen te worden.
We hadden stiekum ook een beetje gehoopt dat ze van de zomer interesse zou gaan krijgen in het potje en dan zijn rompers niet handig. Maar de interesse is er nog niet echt...hemdjes en broekjes wel ;)
Fake it till you make it...
pi_88512281
Deze dan?
http://www.zara.com/webap(...)63/PLUSH%2BJUMP-SUIT

@Serpente volgens mij:
Als ik mijn zoon geen geld gaf, kon ie geen kort haar laten knippen.
pi_88512313
lieke werd in december 2, dus dan zijn rompers s nachts wel fijn.
ze heeft wel tot 98/104 rompers gehad, maar ze is ook wel lang ( heeft maat 104, richting 110 en moet nog 3 worden)
pi_88512361
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef -sabine- het volgende:
Deze dan?
http://www.zara.com/webap(...)63/PLUSH%2BJUMP-SUIT

@Serpente volgens mij:als ik mijn zoon geen geld gaf, kon ie geen kort haar laten knippen.
mja als ie dat wil..k snap t niet zo goed :')

(al hoop k dat floris geen lang haar wil)
pi_88512686
Hij heeft nog steeds lang haar en kan een knipbeurt betalen.
Soms past iets bij een mens, zoals bij hem dat lange haar.
Alleen had ie dat zelf toen nog niet door.

Net als met witte gympen, die mocht ie ook nooit van me.
Verder nooit enige ellende gehad met kleding en kapsels.
Of toch wel, een piercing door de wenkbrauw op zijn 12e, mocht ook niet.

Nog steeds koop ik aardig wat voor ze en zijn ze er blij mee.

Die rompers zijn zo gaaf..................stel je voor, 20 jaar geleden waren er alleen witte of offwhite en dan met overal een beer of bloemetje erop. Bah!
Alles is zoveel mooier geworden. Ik zou nu dan ook echt veel meer geld uitgegeven hebben.
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 13:23:13 #117
5428 crew  miss_sly
pi_88512821
Maar mag hij er niet zelf achterkomen of hij iets bij zichzelf vindt passen of niet?
pi_88513078
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
lieke werd in december 2, dus dan zijn rompers s nachts wel fijn.
ze heeft wel tot 98/104 rompers gehad, maar ze is ook wel lang ( heeft maat 104, richting 110 en moet nog 3 worden)
wauw dat is idd lang!
Ja zolang het winter is zou ik het wel best vinden haha, lekker warm.
Amélie wordt eind augustus natuurlijk 2 dus ik denk dat wij dan zo'n beetje wel zullen stoppen ermee. I guess. Geen idee, nog nooit zo concreet over nagedacht haha :D

Kan ik los op schetige hemdjes en broekjes enzo O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88513619
ja he, geloof dat ze met broeken nog wel in 98 zit. maar ook wel richting 104
mja mn zwager is ook lang (en hij is de kleinste van zn neven).
pi_88515726
ah ja daar heb je het al haha als je ouders zo lang zijn dan wil het vast wel ja.

Kijk nou wat schetig <3 O+
jammer van de basiskleur van het jurkje alleen. Die vind ik niet zo mooi, als ie nou lichter was geweest, soort gebroken wit, óf (nog beter want minder vlekgevoelig :P ) donkergrijs ofzo...

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')