Jeutje dat is wel sneu idd....of ze heeft het altijd warm ofzo....quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat ik best sneu vind is dat er een meisje in Isa haar klas nog met korte mouwtjes naar school komt.
Afgelopen vrijdag hadden ze mini excursie huizen kijken en moesten ze naar buiten.
Liep dat meisje in een sweatvestje. Ben ik nou de enige die dat raar vind?
Haha, nou ik zei toevallig nog tegen familie dit weekend dat ik altijd het gevoel heb dat dit jasje bij het minste of geringste in de fik vliegtquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh, ik zie het gewoon. Wat raar. Maar ik bedoel nep-lak-leer, en dan dat hele dunne waarvan je denkt dat het in de fik vliegt als je een lamp aan doet.
Die jas van S lijkt er in de verste verte niet op.
Ik slaag eigenlijk vanaf maat 92 elk jaar wel voor een winterjas bij de WE. Hij heeft ook nog deze jas van de WE van vorig jaar (maat 98 nog) die hij nog past.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef lily het volgende:
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet)![]()
Dat heb ik ook altijd geroepen. Totdat mijn zoon precies verkouden werd, nadat hij met te koud weer op zijn buik door de tuin had gescharreld. Verder is hij nog nooit verkouden geweest. En nu begin ik toch te denken dat 'kou vatten'toch wel ergens vandaan komt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.
En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?
Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me...![]()
Enige waar ik last van had tijdens m'n zwangerschap.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |