abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88490285
Oh, en dat op haar buik zijn stickers, uiteraard :Y) .
pi_88490351
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat ik best sneu vind is dat er een meisje in Isa haar klas nog met korte mouwtjes naar school komt.
Afgelopen vrijdag hadden ze mini excursie huizen kijken en moesten ze naar buiten.
Liep dat meisje in een sweatvestje. Ben ik nou de enige die dat raar vind? :{
Jeutje dat is wel sneu idd....of ze heeft het altijd warm ofzo....

Ik merk wel dat sinds Kyllian nu naar school gaat ik hm meestal niet te warm moet kleden (geen trui over blouse). Het is volgens mij zo inspannend voor hm, hij heeft al heel snel rode wangen. Maar korte mouwtjes lijkt me wel erg frisjes.....brrr.
pi_88490384
Oeke, ik zie het plaatje niet?

Maar deze glimt verschrikkelijk en is roser dan rose. En toch vind ik hem leuk voor mijn dochter (en voor de 5 euro die hij kostte :P )
pi_88490708
Oh, ik zie het gewoon. Wat raar. Maar ik bedoel nep-lak-leer, en dan dat hele dunne waarvan je denkt dat het in de fik vliegt als je een lamp aan doet.
Die jas van S lijkt er in de verste verte niet op. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88490812
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef oeke het volgende:
Oh, ik zie het gewoon. Wat raar. Maar ik bedoel nep-lak-leer, en dan dat hele dunne waarvan je denkt dat het in de fik vliegt als je een lamp aan doet.
Die jas van S lijkt er in de verste verte niet op. ;)
Haha, nou ik zei toevallig nog tegen familie dit weekend dat ik altijd het gevoel heb dat dit jasje bij het minste of geringste in de fik vliegt :D . Maar goed, misschien minder goed zichtbaar op de foto en toch ook echt anders dan. ;)
pi_88490947
Dit plaatje beter?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88490984
Oh ja, dat is inderdaad anders :o :X
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 21:29:24 #58
5428 crew  miss_sly
pi_88490998
Senna heeft ook een slaapzakjasje, de paarse van de Hema, en hoewel ik er eigenlijk ook niet van hou, vind ik hem haar wel heel schattig staan O+ En wij niet alleen, want we kunnen niet met het kind gaan wandelen zonder constant "och, wat schattig" en aanverwante opmerkingen te horen :')

Wat betreft die korte mouwtjes en sweatvestje: als ik zo eens rondkijk, is Senna vaak ook frisser gekleed dan andere kindjes, maar ik weet dat ik haar niet warmer moet kleden, want daar kan ze neit tegen. Gaat ze huilen en wordt ze chagrijnig van. Dus tja, om zomaar te gaan roepen dat zo'n kindje zielig is....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88491104
Mijn dochter heeft gewoon een hemdje met een longsleeve aan. Het is binnen 20 graden! Buiten een jas aan en eventueel een vestje eronder en dan is het prima.
  maandag 8 november 2010 @ 21:33:03 #60
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88491243
omg die jas. :'(
pi_88491307
Die jas voor Finn vind ik echt heel leuk :Y
  maandag 8 november 2010 @ 21:35:19 #62
298315 SacreCoeur
pi_88491406
Hm nja 't lijkt mij koud, op zo'n dag als vandaag.
Een t-shirt & een vest buiten.

Isa had gister op de fiets al handschoenen aan.
pi_88491455
Mijn kinderen hebben nog nooit gezegd dat ze het koud hadden. Die moet je dwingen een jas aan te trekken.
Komen ook altijd met hun jas over de arm uit school lopen.
Rennen de tuin in zonder jas..
pi_88491510
Kyllian heeft ook een slaapzakjas hoor :P Normaal vind ik ze ook niet zo, maar het lijkt me heerlijk warm. Hij heeft hm ook nog niet aangehad, heeft nog 2 andere jassen, maar voor de echte koude dagen straks zal hij vast wel gebruikt gaan worden :)

Ow en de bontkraag kan eraf hoor :P
Van de WE trouwens.

maandag 8 november 2010 @ 21:38:27 #65
298315 SacreCoeur
pi_88491618
Met bontkraag leuker.
Breekt 't ruitje een beetje.

Maar ik weet 't, jullie hebben een bont fobie.
pi_88491625
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet) :P
pi_88492109
Nah ik hou nog steeds niet van slaapzakjassen. Sorry :P Niet aan mij besteed denk ik. Ofzo.

Ik ben ook warmbloedig :+ ik loop ook altijd op blote voeten. En dan dat commentaar van mn moeder en oma. Kind doe wat aan je voeten, zo word je ziek van die koude voeten! Welnee wat een onzin. Je wordt niet ziek van koude voeten en als ik het koud heb trek ik wel wat aan.
De verwarming is hier nog steeds niet aan geweest trouwens. Binnenkort maar es checken of ie t wel doet :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88492591
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef lily het volgende:
Ik ben nog nooit in een WE geweest (en slaapzakjassen komen er hier niet in) (en bontkragen ook niet) :P
Ik slaag eigenlijk vanaf maat 92 elk jaar wel voor een winterjas bij de WE. Hij heeft ook nog deze jas van de WE van vorig jaar (maat 98 nog) die hij nog past.

En deze van de H&M:
pi_88492596
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
pi_88492645
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.

En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?

Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me... :P
pi_88492747
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Aaargh, even een persoonlijke frustratie, hoor. Je wordt idd NIET ziek van kou! Je wordt ziek van een bacterie of van een virus, NIET VAN KOU! Dus: een kind dat in november in een draagdoek zonder muts naar buiten gaat, wordt NIET ziek! En een hond met diarree heeft dat NIET omdat dat arme, arme beest een uurtje met z'n arme buik buiten op de koude grond heeft gelegen. En konijnen die het hele jaar buiten zitten, hoeven NIET in de winter naar binnen.

En wil iemand dit nu even tegen onze buren gaan vertellen?

Sorry, normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters en zo, maar Huup triggerde iets in me... :P
Dat heb ik ook altijd geroepen. Totdat mijn zoon precies verkouden werd, nadat hij met te koud weer op zijn buik door de tuin had gescharreld. Verder is hij nog nooit verkouden geweest. En nu begin ik toch te denken dat 'kou vatten'toch wel ergens vandaan komt.
pi_88492827
Whaaahhh Ssserpente :D Ik dacht al....wie heeft dan hier gezegd dat die kindjes zonder jas ziek worden?? :D
Maar uhh konijntjes kunnen vast ook verkouden worden, wel sneu buiten hoor O-)
pi_88492960
Blijkbaar wordt dat 'kou vatten' toch wel tegengesproken :D
De overgang van warmte naar kou heeft er volgens mij wel mee te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik zeg dat als je buiten zonder jas zou lopen ziek zou worden ;)
pi_88493042
Echt toeval, Groof. Kou vatten bestaat niet. Leuk artikel! :)

Dus, om ontopic te blijven: kleren zijn overbodig. :P
  maandag 8 november 2010 @ 22:01:10 #75
298315 SacreCoeur
pi_88493134
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was alleen tijdens de zwangerschappen warmbloedig.
Enige waar ik last van had tijdens m'n zwangerschap.
Bleh, ik kan daar niet tegen.
Was ik net op temperatuur van 't douchen, na 't aankleden kon je een zwembad vullen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')