Zeg!quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Dus, om ontopic te blijven: kleren zijn overbodig.
Ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Echt toeval, Groof. Kou vatten bestaat niet. Leuk artikel!![]()
Dus, om ontopic te blijven: kleren zijn overbodig.
Ik vind je frustratie zo herkenbaar!quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Echt toeval, Groof. Kou vatten bestaat niet. Leuk artikel!![]()
Hmm, niet mijn smaak. Al had ik het donkere tuinbroekje zonder "princess" wel leuk gevonden! Ik houd van wat donkerder spijkergoed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:10 schreef lily het volgende:
Ik heb net ff snel fotootjes gemaakt van de tuinbroekjes (waar haal ik de tijd vandaan)
Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand hoe groot die soksloffen 80/86 zijn?
[ afbeelding ]
Precies wat ik zoek.
Nooit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?
Volgens mij moet je dat zelf weten, in de meeste winkels zie ik ze trouwens maar tot 86-92 en de Hema heeft ze inderdaad tot 98/104quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104?Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?
die zijn leuk he!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze rompers leuk! Zal ik alvast vooruitkopen in 98/104?Wanneer stop je eigenlijk om je kind rompers aan te doen?
[ afbeelding ]
Wibraatjequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, die zag ik! Moet ik ook hebben.![]()
Isabeau, wat zie je er weer leuk uit! Geweldig die maillot ook.
Ja, die hebben we hier in de buurt ook, toch zou ik dat Ko nooit aantrekken.quote:
Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |