dat vind ik het lelijkste uit dat lijstjequote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef huuphuup het volgende:
Die schoenen en baggy broek vind ik echt supertof
ik hou van zo'n surf/skate-achtige stijl bij jongens <3
quote:Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef lily het volgende:
[..]
dat vind ik het lelijkste uit dat lijstje
edit: oh nee, de houtjetouwtje jas en de corduroybroek vind ik ook niet mooi![]()
edit: ik vind het eigenlijk allemaal niks![]()
Ja Buuf, jij hebt al grote jongens. En Lily ook.quote:
ja die ene broek toch?quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Geruite overhemden. Nope niet mooi. Baggy pants, nope niet leuk. Nou ja, ik vind het wel leuk maar de jongens niet.en op een jongen van 6 vind ik het geen porem. skinny broeken, geen gezicht van die stakige pootjes. joggingbroek vind ik niks voor naar school.
Houtjetouwtje jas vind ik wel aardig, maar dan wel met een lekkere felgekleurde sjaal ofzo.
Dus.
En dan nu: wat kopen we wel?
Niks plaatjes, foto's willen we!!quote:Op maandag 8 november 2010 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb het uiteindelijk niet gegokt![]()
Voor de jongste toch nog lekkere longsleeves met een print, of een overhemd met een T-shirt eroverheen.
Ik hou erg van wollen v-hals trui, en dan het liefst met een kakkineus ruitje. zo'n wiebertjespatroon. Vind middelste ook fijn om te dragen. Polokraagje eronder. Véél vesten en truien met capuchon. mijn middelste zou het liefst in een trainingsjasje wonen denk ik. Ik vind het op zich leuk, maar dan wel een vintage. Anders is het gauw een beetje aso.![]()
Oudste houdt van rechte broeken, geen poespas en dingen met capuchon. Op zich houdt ie erg van felle kleuren, maar het komt wel percies.
Ik denk dat hij later een beetje een warrige man in een zelfgebreide trui wordt met een felrode bandplooibroek.![]()
![]()
Maar jullie willen zeker plaatjes
dat vind ik ook niet mooiquote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Vingino heeft verschillende leuke modellen alleen dan dat merknaampje heel groot op de achterkant of op de broekspijp, afknapper.
Hahahha hier moest ik heel hard om lachenquote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Of gewoon onwijs modieus met playmobil kapsel a la Jan Kooijman.
Moet je voor de grap ff online kijken bij vanaf 134 tot 176. die kleinere maatjes is echt leuk hoor, maar daarnaquote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Poppejans het volgende:
H&M en Zara heeft ook voor grotere jongetjes erg leuk spul vind ik, gewoon effe speuren maar volgens mij is het dan ook goed te doen hoor!
Ben vooral fan van de H&M nu al dus dat zal wel zo blijven
ooooh Ko is om op te vreten in dat badpakje! Ik vind hem ook een heel echt jongenskoppie hebben, al kan ik me de twijfel wel voorstellen bij andere mensen.
Daarom heb ik geen badpakje gekocht maar ik vond ze dus wel enorm leuk
Oeh die pyjama van Dyon is erg leuk! volgens mij was het Flower-ti-amo die ook al zo'n leuke pyjama van de Primark had met iets van een dino erop
quote:[b] Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef
Of een kapster zonder gevoel voor mode, en dat ze dan als Wicky de Viking door het leven moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |