abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2010 @ 12:03:26 #1
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88467700
Waar we ons nu al afvragen waar we jongenskleertjes vanaf maatje 92 moeten gaan kopen!

Game on. 8-)
A grand adventure has begun.
pi_88467734
Keshet, heb je ze al eens over een paar (dunne) sokken heen gedaan? Dan blijven ze namelijk wel goed zitten :) (oké het mist misschien zijn doel, gezien SOKsloffen :') maar het werkt wel :))
  maandag 8 november 2010 @ 12:06:31 #3
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88467813
Zo, en toen zat het vorige topic ineens dicht! Lekker is dat. :')

Orea, ook met sokken aan glijden ze van d'r voet.
D. had laatst nieuwe voor Emma gekocht, die grijs gestreepte. Die bleven perfect zitten. Ik zat me al helemaal af te vragen hoe dat kon. Toen ik ze uitdeed snapte ik 't ineens. 't papier waarmee ze altijd gevuld worden in de winkel zat er nog in. Lampie. :7
A grand adventure has begun.
pi_88468038
haha keshet, maar goed: het werkt wel :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88468136
Vaak hebben die dingen gewoon te los elastiek heb ik het idee. Dan blijft dat niet hangen aan de pootjes...
Fake it till you make it...
  maandag 8 november 2010 @ 12:36:25 #6
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88468753
Even voor als ik een jongetje had met maat 92+

Een houtje touwtje

Een jogging harem broek

Een kak corduroy broek maar omdat 'ie skinny is & knie stiksel heeft is 'ie tof

Een laaggesneden jeans met zo'n stof bovenstuk

Een Flanellen overhemd

Overhemd met ingebouwd shirt :7

Ik heb het nu toevallig allemaal even van zara.com geplukt maar dit spul zie ik ook altijd bij Shoeby & WE.
Maar je moet er maar net van houden :P
pi_88471125
Die schoenen en baggy broek vind ik echt supertof O+
ik hou van zo'n surf/skate-achtige stijl bij jongens <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88471316
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef huuphuup het volgende:
Die schoenen en baggy broek vind ik echt supertof O+
ik hou van zo'n surf/skate-achtige stijl bij jongens <3
dat vind ik het lelijkste uit dat lijstje

edit: oh nee, de houtjetouwtje jas en de corduroybroek vind ik ook niet mooi :P

edit: ik vind het eigenlijk allemaal niks :D
pi_88471602
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef lily het volgende:

[..]

dat vind ik het lelijkste uit dat lijstje

edit: oh nee, de houtjetouwtje jas en de corduroybroek vind ik ook niet mooi :P

edit: ik vind het eigenlijk allemaal niks :D
:D

haha ach ik kan alleen nog maar hypothetisch praten over jongenskleding, dat is hoe ik het me voorstel, maar misschien koop ik puntje bij paaltje wel heule andere dingen.
Of heb je een kind met een eigen mening enzo. Ook handig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88471613
Haha, Lily.
Ik weet het ook niet zo hoor, met die jongenskleren.
Maar ik denk er nog maar niet teveel over na, komt vanzelf wel.
Over een paar maanden. :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 8 november 2010 @ 14:11:13 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88471798
Geruite overhemden. Nope niet mooi. Baggy pants, nope niet leuk. Nou ja, ik vind het wel leuk maar de jongens niet. :') en op een jongen van 6 vind ik het geen porem. skinny broeken, geen gezicht van die stakige pootjes. joggingbroek vind ik niks voor naar school.

Houtjetouwtje jas vind ik wel aardig, maar dan wel met een lekkere felgekleurde sjaal ofzo.

Dus.
En dan nu: wat kopen we wel? :7
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88471930
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus.
Ja Buuf, jij hebt al grote jongens. En Lily ook.
Laat maar eens wat zien!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88471955
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Geruite overhemden. Nope niet mooi. Baggy pants, nope niet leuk. Nou ja, ik vind het wel leuk maar de jongens niet. :') en op een jongen van 6 vind ik het geen porem. skinny broeken, geen gezicht van die stakige pootjes. joggingbroek vind ik niks voor naar school.

Houtjetouwtje jas vind ik wel aardig, maar dan wel met een lekkere felgekleurde sjaal ofzo.

Dus.
ja die ene broek toch?
of heb je die toch maar niet gekocht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 14:25:56 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88472358
ik heb het uiteindelijk niet gegokt :P

Voor de jongste toch nog lekkere longsleeves met een print, of een overhemd met een T-shirt eroverheen.
Ik hou erg van wollen v-hals trui, en dan het liefst met een kakkineus ruitje. zo'n wiebertjespatroon. Vind middelste ook fijn om te dragen. Polokraagje eronder. Véél vesten en truien met capuchon. mijn middelste zou het liefst in een trainingsjasje wonen denk ik. Ik vind het op zich leuk, maar dan wel een vintage. Anders is het gauw een beetje aso. :@
Oudste houdt van rechte broeken, geen poespas en dingen met capuchon. Op zich houdt ie erg van felle kleuren, maar het komt wel percies.
Ik denk dat hij later een beetje een warrige man in een zelfgebreide trui wordt met een felrode bandplooibroek. O+ _O-

Maar jullie willen zeker plaatjes -O-
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88472501
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb het uiteindelijk niet gegokt :P

Voor de jongste toch nog lekkere longsleeves met een print, of een overhemd met een T-shirt eroverheen.
Ik hou erg van wollen v-hals trui, en dan het liefst met een kakkineus ruitje. zo'n wiebertjespatroon. Vind middelste ook fijn om te dragen. Polokraagje eronder. Véél vesten en truien met capuchon. mijn middelste zou het liefst in een trainingsjasje wonen denk ik. Ik vind het op zich leuk, maar dan wel een vintage. Anders is het gauw een beetje aso. :@
Oudste houdt van rechte broeken, geen poespas en dingen met capuchon. Op zich houdt ie erg van felle kleuren, maar het komt wel percies.
Ik denk dat hij later een beetje een warrige man in een zelfgebreide trui wordt met een felrode bandplooibroek. O+ _O-

Maar jullie willen zeker plaatjes -O-
Niks plaatjes, foto's willen we!!
van de O+ buurjongens O+

warrige man met bandplooibroek haha :D vet schattig <3

maar jij zei dat ooit dat je toch iets kiest wat bij je kind past uiteindelijk hoe klein ze ook zijn. Dus ik zeg nu wel dat ik dit leuk vind maar misschien als ik eenmaal een zoon heb dat ik het helemaal niet leuk meer vind :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88472825
plaatjes heb ik nu helaas niet bij de hand

joggingbroeken zijn absoluut oke! maar inderdaad niet naar school
Vingino jeans ^O^
hoodies ^O^
t-shirts : opdruk allerlei, ook eigen inbreng :P
shirts met lange mouw: uni (veel kleuren in huis dus altijd te combineren)
cargo broeken (veter in de taille, strakker onderaan)
sneakers (beiden)
hoge sneakers (oudste)
laarsjes, croqs en uggs (jongste)
veel vestjes, ook met muts (dragen ze ipv jas als het niet koud genoeg is)
riemen (bruine en zwarte noppen)
mutsen voor de winter
winterjassen : afneembare capuchon, strakke manchetten aan mouwen en taille. GEEN houwtjetouwtje

geen bloesjes
geen wollen truien
geen ruitjes/wiebertjes
geen kraagjes/polo's
pi_88474972
H&M en Zara heeft ook voor grotere jongetjes erg leuk spul vind ik, gewoon effe speuren maar volgens mij is het dan ook goed te doen hoor!
Ben vooral fan van de H&M nu al dus dat zal wel zo blijven

ooooh Ko is om op te vreten in dat badpakje! Ik vind hem ook een heel echt jongenskoppie hebben, al kan ik me de twijfel wel voorstellen bij andere mensen.
Daarom heb ik geen badpakje gekocht maar ik vond ze dus wel enorm leuk

Oeh die pyjama van Dyon is erg leuk! volgens mij was het Flower-ti-amo die ook al zo'n leuke pyjama van de Primark had met iets van een dino erop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 8 november 2010 @ 15:45:25 #18
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88475121
Vingino heeft verschillende leuke modellen alleen dan dat merknaampje heel groot op de achterkant of op de broekspijp, afknapper.
En cargobroeken vind ik echt afschuwelijk.

Verder vind ik zoals altijd alles wel gaan, maar veel kleur vind ik bij jongens niet leuk.
Beperk me tot grijs/zwart/taupe grijs & af en toe wat rood of donkerblauw.

Ik vind de alternatieve stijl erg leuk, maar met een hippe kakkineuze touch denk ik.
Of gewoon onwijs modieus met playmobil kapsel a la Jan Kooijman. :7

Ik vind wel dat jongens vaak wat saai/simpel gekleed gaan.
Bij meisjes kun je nog leuke speltjes in haren doen of staartjes, en bij jongens niet ( nja kan wel :P )
Dus daarom vind ik kleding nog iets belangrijker dan.
pi_88475200
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Vingino heeft verschillende leuke modellen alleen dan dat merknaampje heel groot op de achterkant of op de broekspijp, afknapper.
dat vind ik ook niet mooi :N ik kies de modellen die dat niet hebben
pi_88475216
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:

Of gewoon onwijs modieus met playmobil kapsel a la Jan Kooijman. :7
Hahahha hier moest ik heel hard om lachen :D _O-
Ik vind het wel een lekker ding trouwens, hoewel ik meestal val op mannen met mooi lang haar

Ergens groot een merk op vind ik ook heel lelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88475237
onwijs modieus, ieee
  maandag 8 november 2010 @ 15:49:53 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88475290
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Poppejans het volgende:
H&M en Zara heeft ook voor grotere jongetjes erg leuk spul vind ik, gewoon effe speuren maar volgens mij is het dan ook goed te doen hoor!
Ben vooral fan van de H&M nu al dus dat zal wel zo blijven

ooooh Ko is om op te vreten in dat badpakje! Ik vind hem ook een heel echt jongenskoppie hebben, al kan ik me de twijfel wel voorstellen bij andere mensen.
Daarom heb ik geen badpakje gekocht maar ik vond ze dus wel enorm leuk

Oeh die pyjama van Dyon is erg leuk! volgens mij was het Flower-ti-amo die ook al zo'n leuke pyjama van de Primark had met iets van een dino erop
Moet je voor de grap ff online kijken bij vanaf 134 tot 176. die kleinere maatjes is echt leuk hoor, maar daarna :o Serieus slecht dit seizoen. ik geloof ik dat twee vesten wel aardig vond. De broeken van H&M hebben een pasvorm die niet past bij de bouw van mijn jongens. :P

Koop dus ook Vingino. of de broeken van WE, die zijn ook wel leuk en passend.
  maandag 8 november 2010 @ 15:51:39 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88475342
playmobilkapsel! check! en als het dan een beetje scheef geknipt is dat het lijkt dat die pruik scheef zit.
Of een kapster zonder gevoel voor mode, en dat ze dan als Wicky de Viking door het leven moeten. :(
pi_88475363
jongens met het haar naar binnen gefohnd :'( (Justin Bieber)
pi_88475394
quote:
1s.gif[b] Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef
Of een kapster zonder gevoel voor mode, en dat ze dan als Wicky de Viking door het leven moeten. :(
_O- Zo heeft David er wel eens uitgezien ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')