abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88595172
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Nijna het volgende:
Miss, ik vind het eigenlijk wel leuk die broek. Terwijl ik dus nooit geneigd ben om zoiets uit het rek te pakken omdat ik het eigenlijk niet leuk vind, dat camouflagestof. Maar als je het zo aanziet, dan is het gewoon wel een leuk broekje!
En die jas, heerlijk warm toch?!
Dat van die broek heb ik eigenlijk ook wel! Ik vind het echt heel leuk staan!
pi_88595203
Claudia O+

Ik heb een tas met foto's van vroegah gekregen van mijn oom, moet ook maar eens wat gaan inscannen! (helaas geen babyfoto's maar wel vanaf dat ik een jaar was ongeveer :))
pi_88595232
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik vind het meer een kruising tussen Ko en Timo! <3
Haha, ik zie geloof ik wel wat je bedoelt.

Ik bedoelde ook meer qua kleertjes. Ik vind het zo leuk, zo'n zandkleurig ribbroekje met een simpele zwarte trui erboven. De schoentjes zijn misschien wat suf, maar ach, moet kunnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:34:19 #254
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88595268
Sorbo, ik kan me heel goed voorstellen dat je met zo'n ervaring in je achterhoofd voorzichtiger bent. Maar laat 't je niet tegenhouden he!

Miss, ik vind camouflagekleding wel leuk! Ik draag het zelf niet maar voor een kindje kan het, mits leuk gecombineerd, erg tof zijn! De foto van Senna bewijst dat maar weer eens.

Ik moet mijn foto's ook eens inscannen en toch nog maar eens bij mijn ouders vragen of er echt niet meer foto's zijn.

Ik zie Ivan ook in die foto Claudia!
A grand adventure has begun.
pi_88595430
Ik ga het zeker proberen met Isabeau Keshet. Ik heb al een houten slee, met rugsteun! O+
  donderdag 11 november 2010 @ 14:50:25 #256
265732 Keshet
pi_88595851
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga het zeker proberen met Isabeau Keshet. Ik heb al een houten slee, met rugsteun! O+
Ik ook! O+
Vorig jaar zag ik foto's voorbijkomen van een slee met daarop een Maxi-Cosi, dat is hier misschien ook nog een optie als ze zelf nog niet goed kan zitten.
pi_88595983
Ik geloof dat ik hier eerder bang moet zijn dat ze eraf springt :D
pi_88597378
Ik vind camouflagebroeken leuk! Deze staat Senna ook nog eens erg goed zeg, heel leuk!
Zo'n compleet pak hou ik niet van hoor, alleen een broek

Die soksloffen met sterretjes heb ik gisteren even aangepast bij Wolf, ze vallen mooi en bij hem had hij nog iets ruimte van voren in de 80/86.Ik vond ze leuk maar heb het niet gedaan
Maar geen idee of Wolf grote voeten heeft, moet echt eens gaan meten want ben wel nieuwsgierig

aaah Meimeltje wat een mini Dyon nog, ZO anders O+ heel lief staan die pyjamaatjes hem zeg,Die met die streepjes is ook leuk! En kost ook nog eens weinig, das helemaal leuk.
Iemand zei dat ze snel krimpen: ik doe flanellen pyjamaatjes dus niet in de droger en diegene die we nu hebben is echt nog helemaal niks gekrompen en blijft er mooi uitzien.

Wolf heeft vandaag een dik harembroekje van de Hema aan wat ik gister kocht (met erop een groen gestreept truitje wat R. volgens mij aanhad op Utrecht meet), ik heb er dus weer eentje gevonden en hou ervan :D O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88597616
Dat vraagt om een foto Poppejans!
pi_88606541
Ik vind flanellen pyjama's niks. :N

R had geen groengestreept truitje aan op de meet :P .

Ik ben ook benieuwd naar de outfit met haermbroek Poppejans :Y .

Ik vind de laarsjes van Isabeau en het broekje van Senna leuk O+ .

De kleertjes die jij laat zien SC, zijn niet mijn smaak, maar dat vermoedde je vast al, en het boeit je waarschijnlijk ook niet, maar ik wilde er toch even op reageren.

En Claudia, wat was je een geweldig leuk grietje O+ . En niks te dik! Ik vind dat er gewoon fijn gezond uitzien eigenlijk. Vond je jezelf daar al dik dan?
pi_88607037
Waar is Serpente trouwens? Het ging laatst over kou vatten. Dat zou niet kunnen en Serpente plaatste er een artikel bij.

http://www.elsevier.nl/we(...)-kou-kunt-vatten.htm :P

Serpente, hoe is het? Na het schrijven van je verhaal?
pi_88607139
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind flanellen pyjama's niks. :N

R had geen groengestreept truitje aan op de meet :P .

Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleur
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88607188
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:

En Claudia, wat was je een geweldig leuk grietje O+ . En niks te dik! Ik vind dat er gewoon fijn gezond uitzien eigenlijk. Vond je jezelf daar al dik dan?
Haha, dankjewel. Nee, dat kwam net iets later.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88607247
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleur
Hij heeft de groengestreepte variant met blauwe utieindes wel, maar hij had hem inderdaad in andere kleuren aan (grijsgestreept met gele uiteindes) ;) .
  donderdag 11 november 2010 @ 21:19:03 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88611799
ssserpente moest tot laat werken

Wij hebben nog ergens een snoopy pyjama liggen, maat 68 maar waar is die gebleven?? Zit te bedenken dat dat best wel lekker zou kunnen zijn.

Heb de aapies binnen maar ik krijg ze niet aan over een maillotje. Nog een beetje te stroef of zo. De zoolmaat is prima maar bij de bovenkant van de voetjes, daar krijg ik ze niet overheen. :N

Nog even een pica van Noortje in GMK romper en jurkje:

Zit volgens mij echt superlekker voor d'r.
pi_88612025
Becky: zijn de slofjes dan toch niet aan de kleine kant? Wel jammer. Ga je ze omruilen?
Ik heb nu de goede maat slofjes binnengekregen en ik kreeg er een kortingsbon voor de volgende bestelling bij aangezien zij een fout hadden gemaakt. Er zaten ook postzegels bij, zelfs meer dan dat ik nodig had. Wel netjes van ze :)
Leuk jurkje hoor!
  donderdag 11 november 2010 @ 21:29:13 #267
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88612325
Meimeltje, goed service inderdaad! Ik denk niet dat ze te klein zijn, de slofjes die ze op bovenstaande (zeeeeeer onduidelijke, zie ik nu) foto aan heeft zijn dezelfde zoolmaat alleen te wijd en nog ietsie te groot qua lengte. Ze moeten dus passen...... zal het eens met gewone sokjes proberen morgen.
pi_88612881
Dan heeft ze vast heerlijke spekbeentjes ;) (alhoewel dat niet te zien is)
pi_88618234
Ik ben er hoor! O+ Moest idd tot laat werken. Maar vind jullie reacties zo hartverwarmend dat ik er gewoon even stil van ben en er even goed voor wil gaan zitten om er op te kunnen reageren. En omdat ik het zo snel heb opgeschreven, wil ik toch nog eea toevoegen, heb ik bedacht. Heb ook best een hoop pm's gehad nav m'n verhaal die ik nog wil beantwoorden. Ik lees nog ff bij voordat ik naar bed ga, kom er van 't weekend op terug. :)

Oeh, Groof, kouvatten bestaat! :o
pi_88618326
O+ Staat Senna leuk, Miss, ook de jas!
pi_88625554
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Meimeltje het volgende:

Ik heb nu de goede maat slofjes binnengekregen en ik kreeg er een kortingsbon voor de volgende bestelling bij aangezien zij een fout hadden gemaakt. Er zaten ook postzegels bij, zelfs meer dan dat ik nodig had. Wel netjes van ze :)
Leuk jurkje hoor!
Doe es een foto welke Aapies hij heeft! Best veel kindjes hier hebben ze Timo van Chan, Isabeau,Esmee,Amelie en Wolf iig
Wolf heeft de laarsjes variant die helaas nu te klein zijn,zodra ik er weer geld voor heb krijgt hij ze in maat L

oh becky, wat ontzettend schattig! Die jurkjes zijn echt zo leuk en ik denk ook dat dat GMK spul heerlijk moet zitten
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:54:57 #272
265732 Keshet
pi_88625646
Meimeltje, welke shops in Utrecht moet ik gaan bekijken als ik er ben? Enne, in welke winkels verkopen ze slof-achtigen voor mini's? Heb je tips?

Vandaag en morgen trouwens 15% korting bij HEMA, ook online!
Ik moet vandaag een bestelling ophalen die ik een tijdje geleden gedaan heb, ben benieuwd of ik de korting ook krijg!

Ssserpente, ik vond je verhaal erg indrukwekkend. Wat een bijzonder mens ben je toch! Ik heb het idee dat je ontelbaar keer wijzer bent dan je vader en dat daardoor de kans dat je in dezelfde valkuilen zult trappen nihil is maar ik begrijp je angst. :*
Ik krijg nooit iets uit m'n vingers als ik in 't topic zelf probeer te reageren.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:57:14 #273
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88625721
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef Keshet het volgende:
Meimeltje, welke shops in Utrecht moet ik gaan bekijken als ik er ben? Enne, in welke winkels verkopen ze slof-achtigen voor mini's? Heb je tips?

Vandaag en morgen trouwens 15% korting bij HEMA, ook online!
Ik moet vandaag een bestelling ophalen die ik een tijdje geleden gedaan heb, ben benieuwd of ik de korting ook krijg!Ssserpente, ik vond je verhaal erg indrukwekkend. Wat een bijzonder mens ben je toch! Ik heb het idee dat je ontelbaar keer wijzer bent dan je vader en dat daardoor de kans dat je in dezelfde valkuilen zult trappen nihil is maar ik begrijp je angst. :*
Ik krijg nooit iets uit m'n vingers als ik in 't topic zelf probeer te reageren.
Moet je wel je zak laten zien. :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:59:08 #274
265732 Keshet
pi_88625767
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Moet je wel je zak laten zien. :D
Ahum. :+

Als ik de korting niet krijg breng ik 't trouwens gewoon terug en bestel ik 't opnieuw. Zo ben ik dan ook wel weer. :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:04:35 #275
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88625910
Oh zo zou ik ook zijn. :D

'k Had ook zo'n zak gekregen & meteen weggegooid xD!
Ik wil nog vleugels halen voor Isa, maar ze hebben ze nergens meer.

En ik moet me schamen, jassen stand: 7.
Jassen zwak ofzo.
Dus ik ga nu over op schoenen.
Wishlist: hoge laars met zilver erin, uggs (als ze eens keer goede maat hebben) & een paar sk8 hi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')