Dat van die broek heb ik eigenlijk ook wel! Ik vind het echt heel leuk staan!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Nijna het volgende:
Miss, ik vind het eigenlijk wel leuk die broek. Terwijl ik dus nooit geneigd ben om zoiets uit het rek te pakken omdat ik het eigenlijk niet leuk vind, dat camouflagestof. Maar als je het zo aanziet, dan is het gewoon wel een leuk broekje!
En die jas, heerlijk warm toch?!
Haha, ik zie geloof ik wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik vind het meer een kruising tussen Ko en Timo! <3
Ik ook!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga het zeker proberen met Isabeau Keshet. Ik heb al een houten slee, met rugsteun!
Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleurquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind flanellen pyjama's niks.![]()
R had geen groengestreept truitje aan op de meet.
Haha, dankjewel. Nee, dat kwam net iets later.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Claudia, wat was je een geweldig leuk grietje. En niks te dik! Ik vind dat er gewoon fijn gezond uitzien eigenlijk. Vond je jezelf daar al dik dan?
Hij heeft de groengestreepte variant met blauwe utieindes wel, maar hij had hem inderdaad in andere kleuren aan (grijsgestreept met gele uiteindes)quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow, het is iig een truitje die R. ook heeft (of een andere kleur variant_ zo'n Hema gestreepte met het eind van de mouwen in een andere kleur
Doe es een foto welke Aapies hij heeft! Best veel kindjes hier hebben ze Timo van Chan, Isabeau,Esmee,Amelie en Wolf iigquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb nu de goede maat slofjes binnengekregen en ik kreeg er een kortingsbon voor de volgende bestelling bij aangezien zij een fout hadden gemaakt. Er zaten ook postzegels bij, zelfs meer dan dat ik nodig had. Wel netjes van ze
Leuk jurkje hoor!
Moet je wel je zak laten zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef Keshet het volgende:
Meimeltje, welke shops in Utrecht moet ik gaan bekijken als ik er ben? Enne, in welke winkels verkopen ze slof-achtigen voor mini's? Heb je tips?
Vandaag en morgen trouwens 15% korting bij HEMA, ook online!
Ik moet vandaag een bestelling ophalen die ik een tijdje geleden gedaan heb, ben benieuwd of ik de korting ook krijg!Ssserpente, ik vond je verhaal erg indrukwekkend. Wat een bijzonder mens ben je toch! Ik heb het idee dat je ontelbaar keer wijzer bent dan je vader en dat daardoor de kans dat je in dezelfde valkuilen zult trappen nihil is maar ik begrijp je angst.![]()
Ik krijg nooit iets uit m'n vingers als ik in 't topic zelf probeer te reageren.
Ahum.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Moet je wel je zak laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |