Ik vond ze op de foto meer grijs en grijsblauw en in het echt vond ik ze te blauw. Nuja, het is mierenneuken, hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
Vielen de sterrensoksloffen tegen? He bah, en ik heb ze nog wel besteld. Waarom vielen ze tegen?
Ik ook, hoor. In werkelijkheid blijf ik wel veilig aan de kant staan met een thermosfles paraat om de troepen van een warme drank te voorzien.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan geen betere foto vinden. Maar 't is een mooi uitzichtEn daar op dat water wordt altijd veel geschaatst. Ik vind het zelf alleen vreselijk eng om op natuurijs te gaan. Moet ik me écht even overheen zetten denk ik.
Heb je die nog?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam... Die laarsjes <3
[ afbeelding ]
Ik vind het meer een kruising tussen Ko en Timo! <3quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is gewoon Ivan over een paar jaar (maar dan zonder ijsje):
[ afbeelding ]
Dat is het dierbaarste wat mijn vader heeft nagelaten, Keshet, een héle hoop foto's. En ik heb nog maar een fractie ingescand. Ik kan het dan ook niet laten om op momenten als dit er wat in rond te neuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |