abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88626291
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:59 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ahum. :+

Als ik de korting niet krijg breng ik 't trouwens gewoon terug en bestel ik 't opnieuw. Zo ben ik dan ook wel weer. :D
:D
herkenbaar :+

Noortje O+
wij hebben die GMK jurkjes ook Becky en ik vind ze zo fijn, lekker zacht enzo. <3

Wie zocht er nou zo'n zwart tule rokje? Ik zag er een in een tijdschrift van Name-It maar ik weet niet vanaf welke maat. Ff kijken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:18:35 #277
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88626331
Jeetjejom volgens mij, maar ik geloof dat ze er al 1 heeft.
Of zocht nou iemand anders er 1 en gaf zij aan dat ze er 1 had en waar ze die gekocht had?

Raadsels! :D
A grand adventure has begun.
pi_88626406
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:18 schreef Keshet het volgende:
Jeetjejom volgens mij, maar ik geloof dat ze er al 1 heeft.
Of zocht nou iemand anders er 1 en gaf zij aan dat ze er 1 had en waar ze die gekocht had?

Raadsels! :D
:D ik weet het ook niet meer :P

deze is er vanaf maat 92, kost 21,95

deze is iets kleiner, kost 17.95 maar is dus donkerblauw, maat 74 t/m 98
maar och, als je net zo kleurendoof bent als ik lijkt t allemaal zwart :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88626493
vaak geld die korting niet op internetbestellingen. maar weet niet of deze actie nou een uitzondering was. staat iig wel in de actievoorwaarden. (wat ben k blij dat k niet meer bij de hema werk, had altijd zo'n onwijze hekel aan dat soort acties...t gezeik erover enzo)
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:24:48 #280
5428 crew  miss_sly
pi_88626515
volgens mij zogt Bla zo'n rokje, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:28:15 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88626619
Ga de aapies terugsturen, krijg ze met geen mogelijkheid aan :'(

Die rokjes! Hoe schattig zeg. Geloof niet dat ik Noortje ze ooit aan zal trekken (maar zeg nooit nooit).
Ik mag trouwens ook op zoek naar een Carnavalsoutfit voor d'r! Vind het leuk als ze als bijtje gaat of zo O+
pi_88626646
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
hihi deze móet ik even quoten :D
Miss toch... zogt :D sorry nie slaan :+

Nu je het zegt was t idd Bla geloof ik!

Son oooh ik kan me dat zo erg voorstellen! Er was een hele tijd ook zo'n gekloot bij H&M een paar jaar terug met bonnetjes die je dan uit kon printen voor korting ofzo, allemaal gezever mee met mensen die hetzelfde bonnetje 800 keer gebruikten enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88626693
Ahw wat zonde Becky :{ zijn het die zilveren? En je krijgt dat bandje niet over de wreef heen ofzo?
Wat gek eigenlijk, juist dat bandje zou verstelbaar moeten zijn. Je hebt ze niet precies-pas gekocht toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:30:42 #284
5428 crew  miss_sly
pi_88626695
haha, wat vreselijk :o
Ik kan alleen als excuus aanvoeren dat ik illegaal op kantoor zit te fokken en de telefoon ook nog eens ging en ik wilde tikken op invoeren drukken en de telefoon aannemen tegelijk. Dit is echt zo'n rare fout, dat dit het excuus moet zijn :D
pi_88626740
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
haha, wat vreselijk :o
Ik kan alleen als excuus aanvoeren dat ik illegaal op kantoor zit te fokken en de telefoon ook nog eens ging en ik wilde tikken op invoeren drukken en de telefoon aannemen tegelijk. Dit is echt zo'n rare fout, dat dit het excuus moet zijn :D
hahahaha :D vooruit dan maar :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:44:12 #286
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88627090
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
Ahw wat zonde Becky :{ zijn het die zilveren? En je krijgt dat bandje niet over de wreef heen ofzo?
Wat gek eigenlijk, juist dat bandje zou verstelbaar moeten zijn. Je hebt ze niet precies-pas gekocht toch?
Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?

*heb geen idee over hoe het werkt kinderschoenen*
pi_88627204
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?

*heb geen idee over hoe het werkt kinderschoenen*
Een cm groeiruimte is normaal geloof ik. Dus als Noortje voetjes van 10.5 heeft dan zou ik toch voor de 12 cm gaan denk ik, op zich zou ze de 11 dan ook moeten passen maar kans is dat ze er zo uitgroeit. Die van het nichtje zijn wsl al een beetje uitgelopen enzo denk ik? Of nouja gelopen... :P maar dat idee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88627293
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook 20% korting.

Ik ben niet zo'n enorme crocfan maar deze vind ik wel leuk voor de zomer:

ook in zwart, bruin en paars.

Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88627386
die zijn heel makkelijk schoon te maken, huup (gewoon onder de warme kraan of in de afwas :+ )

wat jammer dat ze niet passen, Becky...
pi_88627863
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef oeke het volgende:
Ik was net bij de Hema, en de sterrensoksloffen vielen me tegen. Mooi, want hij heeft al een paar soksloffen en zijn wollen laarssloffen. Dus die keus werd me uit handen genomen.
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warm O+

Becky, wat jammer dat ze niet passen zeg -O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88628251
Ik had in augustus een jas gekocht voor Seb, wel in de uitverkoop ( 25 euro.)

Heel leuk, staat hem ook goed, past ook. Maar hij is zo zwaar die jas. En tja voor buiten te spelen niet zo heel geschikt daardoor. Het is een beetje zijn zondagse jas zeg maar.

Een tweedehands van Prenatal erbij gekocht voor 7,50. drie keer raden welke jas hij altijd aan heeft. En zelf ook duidelijk het liefste aan wil.
:{w

Grappig dat er een ster op die jas zit met een S erin :D

Vorige week had Seb ook een truitje aan met een ster applicatie, zegt mijn schoonvader: Daar moet je mee uitkijken met die sterren op kleding, daar was in de jaren 40 ook iets mee :( Dussss, en toen konden de vriendin van mijn schoonvader en ik niet meer normaal naar dat truitje kijken. :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:25:28 #292
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88628408
Wow Estrys, dat is een lekkere vergezochte associatie! Ik kan me wel voorstellen dat een oudere generatie daaraan zou denken maar dat had ik nou zelf nooit bedacht.
Ik vind de niet-rode jas ook leuker trouwens. ;)

Balen van de sloffen Becky! Dat blijft toch 1 van de nadelen van online winkelen vind ik; dat dingen soms niet passen en het gedoe omtrent het terugsturen enzo.
A grand adventure has begun.
pi_88628685
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:25 schreef Keshet het volgende:
Wow Estrys, dat is een lekkere vergezochte associatie! Ik kan me wel voorstellen dat een oudere generatie daaraan zou denken maar dat had ik nou zelf nooit bedacht.
Ik vind de niet-rode jas ook leuker trouwens. ;)

Balen van de sloffen Becky! Dat blijft toch 1 van de nadelen van online winkelen vind ik; dat dingen soms niet passen en het gedoe omtrent het terugsturen enzo.
Mijn schoonvader is van 1956 }:|

Ik denk dat de kleuren van die oranje jas Seb meer aanspreken. En hij is wel lekker licht en soepel om in de spelen, lekker door de bladeren banjeren en zo O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:34:16 #294
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88628686
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
Die zijn ook leuk, maar Isa past ze niet, ze zitten veelste strak.
Zijn voor smalle voetjes en dat bandje zit net iets te hoog waardoor 't niet lekker zit.
Dus ik ga volgende zomer gewoon weer voor orginele crocs & crocs slippers.
pi_88629047
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
ja dat was ik.
En die van Nameit lijken overal uitverkocht in het zwart..dus heb nu maar op Mp geboden op een zwarte :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:44:19 #296
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88629062
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en rood :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88630505
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en rood :)
welke maten heb je en hoe vallen ze, die maten?
Ik vind het zo suf dat ze dan weer 21/22 hebben en daarna 23/24. Die laatste zullen nog wel heel erg groot zijn maar van die eerste vraag ik me af hoe lang dat gaat passen.

Dit komt grofweg op 8 euro per paar met kortingen enzo, vind k wel lekker goeikoop voor nieuwe :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:54:56 #298
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88631547
maat 6/7 dat is 23/24 maar deze vallen heel klein. Vind het eerder maat 22 :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88637806
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Twinkly het volgende:
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warm O+
Deze:

Van schapenleer en schapenwollen voering. O+
Hier heb ik ze gekocht. En voor mezelf ga ik hier een paar sloffen vragen aan Sinterklaas. Zo lekker!

Becky, misschien heeft Noortje een hoge wreef? Of kan dat nog niet bij die kleintjes? :@

Dat zul je altijd zien he Estrys? Dat ze dan de minder leuke jas, het leukst vinden. Ik bereid me daar maar alvast op voor. }:|
Ik vind hem trouwens wel leuk, die oranje jas met ster. Hij staat vrolijk!

Huup, ik vind ze schattig die schoentjes, vooral de rode!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 15:56:37 #300
5428 crew  miss_sly
pi_88638212
haha, grappig dat Seb al zo'n duidelijke voorkeur heeft :D

Die laarsjes zien er echt heerlijk warm en comfortabel uit O+

Senna had vanochtend een eigen inbreng: ik was bezig kleren bij elkaar te zoeken voor vandaag, kwam ze aanlopen en griste twee broekjes uit de kast: de GMK jumpsuite en het rode Kidscase tuinbroekje. Toen ik vroeg welke ze aan wilde, wees ze heel enthousiast naar de rode met een blij "Die!". Dus heb ik haar die maar aangedaan vanochtend. Het begint al vroeg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')