quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ahum.![]()
Als ik de korting niet krijg breng ik 't trouwens gewoon terug en bestel ik 't opnieuw. Zo ben ik dan ook wel weer.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:18 schreef Keshet het volgende:
Jeetjejom volgens mij, maar ik geloof dat ze er al 1 heeft.
Of zocht nou iemand anders er 1 en gaf zij aan dat ze er 1 had en waar ze die gekocht had?
Raadsels!
hihi deze móet ik even quotenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
volgens mij zogt Bla zo'n rokje, toch?
hahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
haha, wat vreselijk
Ik kan alleen als excuus aanvoeren dat ik illegaal op kantoor zit te fokken en de telefoon ook nog eens ging en ik wilde tikken op invoeren drukken en de telefoon aannemen tegelijk. Dit is echt zo'n rare fout, dat dit het excuus moet zijn
Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
Ahw wat zonde Beckyzijn het die zilveren? En je krijgt dat bandje niet over de wreef heen ofzo?
Wat gek eigenlijk, juist dat bandje zou verstelbaar moeten zijn. Je hebt ze niet precies-pas gekocht toch?
Een cm groeiruimte is normaal geloof ik. Dus als Noortje voetjes van 10.5 heeft dan zou ik toch voor de 12 cm gaan denk ik, op zich zou ze de 11 dan ook moeten passen maar kans is dat ze er zo uitgroeit. Die van het nichtje zijn wsl al een beetje uitgelopen enzo denk ik? Of nouja gelopen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik heb ze op zoolmaat gekocht en de slofjes die nu heeft (van nichtje) zijn even groot. Krijg ze niet over de bovenkant van het voetje heen. Helaas pindakaas, stuur ze terug en bestel ze groter, nu had ik 11 cm, moet ik dan naar 12 cm of toch nog iets groter?
*heb geen idee over hoe het werkt kinderschoenen*
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warmquote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef oeke het volgende:
Ik was net bij de Hema, en de sterrensoksloffen vielen me tegen. Mooi, want hij heeft al een paar soksloffen en zijn wollen laarssloffen. Dus die keus werd me uit handen genomen.
Mijn schoonvader is van 1956quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:25 schreef Keshet het volgende:
Wow Estrys, dat is een lekkere vergezochte associatie! Ik kan me wel voorstellen dat een oudere generatie daaraan zou denken maar dat had ik nou zelf nooit bedacht.
Ik vind de niet-rode jas ook leuker trouwens.
Balen van de sloffen Becky! Dat blijft toch 1 van de nadelen van online winkelen vind ik; dat dingen soms niet passen en het gedoe omtrent het terugsturen enzo.
Die zijn ook leuk, maar Isa past ze niet, ze zitten veelste strak.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook 20% korting.
Ik ben niet zo'n enorme crocfan maar deze vind ik wel leuk voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook in zwart, bruin en paars.
Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
ja dat was ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
volgens mij zogt Bla zo'n rokje, toch?
Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en roodquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
oh en voor de liefhebbers, er is korting bij Crocs. 5,- korting voor bestellingen vanaf 40,-
En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook 20% korting.
Ik ben niet zo'n enorme crocfan maar deze vind ik wel leuk voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook in zwart, bruin en paars.
Zijn die dingen een beetje makkelijk schoon te maken? Ze lijken me ideaal om mee over de kinderboerderij te lopen enzo bijvoorbeeld.
welke maten heb je en hoe vallen ze, die maten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet kopen voor Amélie hoor, ik heb er genoeg van dat model staan welke je van me over kan nemen als Bep er uit is. In roze, zwart en rood
Deze:quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Twinkly het volgende:
Wat voor wollen laarssloffen bedoel je Oeke? Klinkt lekker warm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |