abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:19:50 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88519789
't is ook niet helemaal mijn smaak maar ik weet dat Marlinde er gek op is!

Emma had er 1 pyjama van. Die vind ik superschattig. O+

Oeke, ik weet nog niet helemaal wat ik van 't laatste pakje wat je poste vindt. Ik twijfel tussen geweldig en afgrijselijk. :D

Haha Marlinde! Dan had ik 't helemaal goed! :D
A grand adventure has begun.
pi_88520259
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef Keshet het volgende:
Oeke, ik weet nog niet helemaal wat ik van 't laatste pakje wat je poste vindt. Ik twijfel tussen geweldig en afgrijselijk. :D
Daarom juist! O+

En Emma in haar pyjamaatje! O+

SSerpente wat bedoel je met Nijntje afpakken?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:33:13 #153
265732 Keshet
pi_88520338
Mercis, de auteursrechtenbeheerder van Dick Bruna, heeft de zaak over Nijntje gewonnen van het Japanse Sanrio, bekend van Hello Kitty.

De rechter oordeelde vanmiddag dat Kathy te veel op Nijntje lijkt. Kathy is een getekend konijntje dat als speelgoed of op kleding door het Japanse bedrijf Sanrio op de markt is gebracht.

Mercis stapte daarop naar de rechter omdat het vond dat de gelijkenis met de creactie van Dick Bruna te groot is. Geëist werd dat Sanrio stopt met de productie en verkoop van alle producten rond Kathy.

Beschermd Nijntje

De rechter heeft Mercis gelijk gegeven, waardoor Sanrio in de Benelux Kathy niet meer mag gebruiken. Volgens de rechter heeft Nijntje een eigen en oorspronkelijk karakter en draagt het hierdoor het persoonlijk stempel van de maker. Het kan daarom als auteursrechtelijk beschermd werk gezien worden.

Sanrio heeft de beschermde karakteristieken van Nijntje overgenomen in de figuur van Kathy. De verschillen tussen de twee figuurtjes zorgen er niet voor dat de 'totaalindrukken van Nijntje en Kathy niet nagenoeg hetzelfde zijn'.

Bron: http://www.fd.nl/artikel/(...)tje-oordeelt-rechter

De boefjes!
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:35:03 #154
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88520404
Beter goed gejat dan slecht bedacht :+
Ach Musti lijkt ook op èèn van de HK vriendjes.. en die hoor ik ook niet klagen.
pi_88520964
Ik las wat over rompers, heb toevallig vorige week nog een paar rompers met lange mouwen voor Lotte gekocht in 98/104. Ik vind het nog wel erg lekker voor haar dat ze geen blote rug heeft.
Nu heeft ze bv een romper met lange mouwen aan en een tshirt met korte mouwen (hello kitty ;)). Ze heeft het ook vrij snel warm.

Vanmorgen bij de hema een hele leuke badjas voor haar gekocht, knalroze :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:57:03 #156
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88521284
Kijk kleine Emma nou O+ En dat pakje heeft Tessa ook :D
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88521687
Welke maat heeft tessa nu marlinde? Heb nog een hello kitty shirtje in de aanbieding ;)
pi_88521950
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef mrien het volgende:
Ik las wat over rompers, heb toevallig vorige week nog een paar rompers met lange mouwen voor Lotte gekocht in 98/104. Ik vind het nog wel erg lekker voor haar dat ze geen blote rug heeft.
Nu heeft ze bv een romper met lange mouwen aan en een tshirt met korte mouwen (hello kitty ;)). Ze heeft het ook vrij snel warm.

Vanmorgen bij de hema een hele leuke badjas voor haar gekocht, knalroze :D
Als ik denk dat het te warm is met hemd, dan doe ik een lange mouwen shirt als hemd en dan korte mouwen eroverheen ;). Werkt ook prima.
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:16:08 #159
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88522032
Mrien ze heeft nu 74 (is 73 cm), maar ik moet binnenkort eerst even haar kast doorspitten op wat ik nog nodig heb :D Er ligt nu heel veel in, maar geen idee of dat allemaal kleren zijn die ze nog past :P
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88522092
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Nijna het volgende:

[..]

Als ik denk dat het te warm is met hemd, dan doe ik een lange mouwen shirt als hemd en dan korte mouwen eroverheen ;). Werkt ook prima.
Das waar, ze gaat alleen ook nog naar de creche en daar vind ik ze ook wel handig voor. En zelf vind ze het wel leuk haar blote buik te bekijken ;) niet altijd even handig hihi
pi_88523064
ooooooooh Emma O+ O+ O+ *rammel*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88525908
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef lily het volgende:
jongens met het haar naar binnen gefohnd :'( (Justin Bieber)
Schattig toch :)
Mijn helden: Mijn dochter Eline, Oprah Winfrey, Obama, Nederlandse hockeyploeg vrouwen.
Mijn favoriete TV programma's: DWDD, ATWT, Netwerk, Show Nieuws, VI.
Mijn favoriete shops: Hema, H&M shop online, Albert Heijn, IKEA.
pi_88527963
Euh... nee.
pi_88528303
Deze had ik vanmorgen gekocht, ze vind hem helemaal geweldig en wilde hem niet meer uit ;)

pi_88531049
Awh, dat gebreide DPAM jurkje O+ te schattig!

Oeke, mijn moeder heeft voor Niels dat broekje meegenomen waar jij voor Kobus de knoopjes van verwisseld had! Ik vond het Kobus zo lief en leuk staan op de meet O+ Het is maat 86 dus het duurt nog wel even voor hij hem past.
Volgens mij is het ook een heel handig broekje voor over een wasbare luierkont :D

[ Bericht 64% gewijzigd door Twinkly op 09-11-2010 20:54:11 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88550525
Mette komt even haar nieuwe maillot showen die ze voor haar verjaardag had gekregen

Ik ben op zoek naar warmere bovenkleding voor mijn meisje, alleen hebben we nu eigenlijk even geen budget. Maar ze groeit ineens zo hard. Inmiddels bijna alles 74 (een maandje geleden nog 62, ze heeft 68 gewoon overgeslagen, dat past ze nog wel maar dat is allemaal behoorlijk kort)
Gisteren heb ik al 1 vest gevonden en leuke Aapie gevoerde laarsjes. Dat is wat warmer aan haar voetjes.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88551413
wickie, markplaats is je vriend! Als je kijkt bij maat 74 en dan de pakketten kan je veel in 1 keer kopen. Alles wat je dan niet bevalt verkoop je weer en dan heb je in totaal toch veel geld bespaart. Tenminste, zo doe ik het nu.

Driekus heeft voor het eerst een romper 86/92 aan met lange mouwen van de Hema. De 74/80 ging niet meer dicht. Nou zijn wel de mouwen te lang, maar ach, die slaan we dan maar om. En hij heeft ook ineens een t-shirt in 80 van de Hennes aan. Ik heb van de week dus de hele la met kleren weer omgegooid en eruit gegooid wat te klein was. Groeispurtje. Het enige dat we nu nog moeten vervangen zijn zijn schoenen. Die waren ook ineens te klein.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88556118
Gave maillot heeft Mette! Dat pamperkontje! O+

Ik sta ervan te kijken dat Driekus nog in die maten past, mefke! Hoe lang is hij nu? Ivan zit al een behoorlijke tijd in Hema-rompers 86/92 en we beginnen inmiddels over te stappen op H&M-shirtjes in maat 86.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88556933
Claudia, Driekus zal rond de 80 centimeter zitten. Maar hij weegt natuurlijk geen drol. De laatste keer op het cb was het 10,2 en daarna hebben we em thuis nog wel een paar keer op de weegschaal gehad en veel meer wordt het niet. Het hoogste wat ik gezien heb is 10,3. Lang en slank dus. En het probleem is dus dat ie in de lengte dingen wel nodig heeft, maar dan zit het heel wijd. Die rompers dus ook. Maar ja, maatje kleiner zijn de lange mouwen weer te kort. En ik heb gelukkig nu een aantal broeken van mexx van marktplaats die smal zijn. Die heeft ie in 80, dat past dan prima. Al moet ik dan soms nog de dapper snapper er in.
pi_88562924
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:

Kijk nou wat schetig <3 O+[ afbeelding ]
Oooooh wat enorm lief O+ O+ O+

Hello Kitty vind ik wel grappig, dat pyjamaatje is leuk Keshet! Voor 1 of 2 dingetjes zoals een pyjama of joggingpakje in de kledingkast maar bergen ervan, nou nee..

Mefke, wat smalletjes is Driekus dan! Wolf zit al weken in 86/92 rompers
Broekjes echt net in 80 en bovenkleding ook al een poos 80

Ik heb toch zulke leuke pyjamaatjes gekocht bij de Wibra vandaag, Vooral die linker vond ik enorm geweldig! Die was er ook in roze meisjesvariant
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88563049
Die met dat ruitje heeft Isabeau in het roze. Héérlijk ding!
pi_88563309
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef Sorbootje het volgende:
Die met dat ruitje heeft Isabeau in het roze. Héérlijk ding!
Amélie ook :D het staat zo schattig <3

die met die beestjes is ook leuk! Heb ik heul neit gezien in t roze :o
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88563628
Ik zeg: morgen Wibra!
pi_88564117
Driekus is een beetje van de rare verhoudingen: op de groeicurve +1 lijn voor lengte en -1 lijn voor gewicht. En dan zonder kont. :)
  woensdag 10 november 2010 @ 18:52:33 #175
265732 Keshet
pi_88565537
Wat een blije maillot is dat Wickie! :D

Leuke pyjama's Poppejans! Vanaf welke maat zijn die?
Ik wil zo graag een flanellen pyjama voor Emma. Vind ik zo knus in de winter. ~:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')