leuk maar wat zit er nou op de mouw?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef oeke het volgende:
Sacha! Ik herinner me die foto's nog BE.![]()
Hihi Keshet, lekker aan het windowshoppen?
Deze vind ik ook nog leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is idd wel Dyon (en mijnquote:
16,90. Maar goed ik ga even niet bestellen bij DPAM.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat onderste truitje duur, oeke? Ik vind het echt een H&M-truitje en zou het om die reden niet gauw bij DPAM kopen. Het pakje dat je eerder postte is toch zo ontzettend een Ko-pakje!
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Rompertjes zijn zo cute! Het liefst zo lang mogelijk dus.
No worries! Het is een leuk pakje maar het pakje dat je hebt besteld is nog leuker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef oeke het volgende:
En waar ik wel een beetje van baalde was dat dit pakje ineens ook bij Gap te koop was.
[ afbeelding ]
En dat vind ik toch wel erg leuk zeg. Maar ja, te laat.![]()
Wat grappig ik kreeg m'n eerste piercing op m'n 12de.. en toeval, een wenkbrauw.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef -sabine- het volgende:
Of toch wel, een piercing door de wenkbrauw op zijn 12e, mocht ook niet.
Ik vond Hello Klitty sowieso al niets, maar sinds ze Nijntje va Dick Bruna heeft geprobeerd af te pakken, ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef Keshet het volgende:
Sasha de stoer helper!![]()
Marlinde, dit is wel wat voor Tessa denk ik:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |