en dat gaat vet wordenquote:Op maandag 8 november 2010 09:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee denk het niet!
Heb de dag ervoor al dit feestje:
http://partyflock.nl/party/187824:Quake_Dance_2010.html
quote:Heeft iemand nog bijgehouden hoe vaak ik de naam van Huig heb gevraagd bij XXL?
haha aan mij minstens 2x.quote:
Zou het de zatox collab zijn? of klonk het niet zo?quote:Op maandag 8 november 2010 10:55 schreef NLS04 het volgende:
Ran-D draaide trouwens echt een vette plaat afgelopen zaterdag. Dacht eerst dat het die adaro was die sethje poste maar dat is hem niet. Vocals waren iets met make it louder of harder.. (.. sorry.. ) Ben benieuwd of we die in de toekomst nog vaker gaan horen
Moeilijk te zeggen. Ik had rond die tijd al het nodige bier achter de kiezen en had ook al flink wat onbekende platen van The R3bels gehoord daarvoor. Er zaten volgens mij wel screeches in van Ran-D als ik me niet vergis. Kon alleen de sound van Zatox er niet 1,2,3 uit herkennen. Die set van van A2 & Ran-D was trouwens sowieso echt lekker gevarieerd. Revenge (original) Auditory Nerve (quote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zou het de zatox collab zijn? of klonk het niet zo?
Zet deze site bij je favorieten stoeltafel: www.lsdb.nl Daar staan alle livesets op die er zijn uitgebracht. Je kunt gewoon zoeken...en presto: http://lsdb.nl/set/52196/(...)_Partylab_10-07.htmlquote:Op maandag 8 november 2010 11:37 schreef stoeltafel het volgende:
Ik ben opzoek naar de tracklist van de live set Wildstylez/Frontliner/Headhunterz/Noisecontrollers @ de feestfabriek. Heeft iemand die ?
jongen, ik ben zelf de tel kwijtgeraakt op een gegeven momentquote:Op maandag 8 november 2010 10:14 schreef haakon het volgende:
Heeft iemand nog bijgehouden hoe vaak ik de naam van Huig heb gevraagd bij XXL?
diep respect, of was het voetbal kijken in plaats van zelf doen? in dat geval iets minder diep respect, maar nog steeds redelijk diep.quote:Op maandag 8 november 2010 09:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Was zondag in 1 keer doorgegaan naar de voetbal
kreeg wel een smsje van NLS04 dat 'overload' werd gedraaidquote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
jongen, ik ben zelf de tel kwijtgeraakt op een gegeven moment
[..]
diep respect, of was het voetbal kijken in plaats van zelf doen? in dat geval iets minder diep respect, maar nog steeds redelijk diep.
Had het met ripper na afloop van XX nog over hoe we de setjes vonden die avond, maar ik kon me er vrij weinig van herinneren en nog steeds niet eigenlijk. Maar aangezien ik continue in beweging ben geweest zullen er toch wel prima platen gedraaid zijn(geen don't let it go helaas Boy).
Het sfeertje was gewoon lekker, 'show' grappig (aantal mensen als superheld verkleed met striptekst-ballonetjes), goei volk..en als ik vanuit de baco-trein kan overstappen op de bier-trein ben ik sowieso wel in mijn element.
Super bedankt, dat je daar alleen kon downloaden maar ze geven ook veel info dus.quote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zet deze site bij je favorieten stoeltafel: www.lsdb.nl Daar staan alle livesets op die er zijn uitgebracht. Je kunt gewoon zoeken...en presto: http://lsdb.nl/set/52196/(...)_Partylab_10-07.html
Ik hou t bij..quote:Op maandag 8 november 2010 13:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Nieuwe Wake You From Your Boredom staat online op mijn site
01. Plasmaravers Bust A Move
02. Zatox Vintage
03. Ivan Carsten Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
04. D-Block & S-Te-Fan Total Eclipz
05. Crypsis & Kold Konexxion Sonic Sobatage
06. Abyss & Judge Rise As One
07. Plasmaravers Synergy
08. Star Creatorz Killzone (Hunter Remix)
09. Alphaverb & Intractable One Trauma
10. Crypsis The Demand
11. Christian D Standing In Line
12. B-Front Neophobia
13. Zatox meets The R3bels Choir
14. Tatanka Dont Move (Crypsis Remix)
15. Catatonic Overload Paralyzed
16. B-Front & Frontliner Magic
Download limit reachedquote:Op maandag 8 november 2010 13:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Nieuwe Wake You From Your Boredom staat online op mijn site
Ooooh een linkjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |