ik kan die pics echt niet terugvinden mangquote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Merel
Merel
Pleun
Ines
Kirsten
Sarah-Lou
kut ik heb laki nodig voor de rest
Renske.quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Merel
Merel
Pleun
Ines
Kirsten
Sarah-Lou
kut ik heb laki nodig voor de rest
Kan nog steeds.quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
Fag. We hadden die andere nog vol kunnen maken.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Sok. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_gevorderden.html
Stuur mij deze nummer.
Stuur mij deze nummer.
Stuur mij deze nummer.
Stuur mij deze nummer.
Ik zal jou eens vol... naja laat maar.quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
Fag. We hadden die andere nog vol kunnen maken.
Autist.quote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef Allure_ het volgende:
We zijn allang bij deel 5000. Ik kan niet tegen die foute nummering.
PAMquote:
Het ging om uitspraken van Sky en Otis, in een vorig deel. Meer weet ik niet meer.quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie zijn anderen dan? Jij bent toch ook anoniem op Fok! ?
quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Het is anders. Het klootjesvolk houdt niet van anders... vinden ze maar gek. Die mensen zijn gewoon gelukkig met de radio en simpele muziek waarbij ze niet na hoeven denken. Laat ze lekker.
Wat word ik betrokken bij shit. Ga weg. Weg.quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het ging om uitspraken van Sky en Otis, in een vorig deel. Meer weet ik niet meer.
Als zij het zeggen is het waar.quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het ging om uitspraken van Sky en Otis, in een vorig deel. Meer weet ik niet meer.
Mijn nr 1 is misschien wel jouw Merel. Ze is niet esthetisch gezien het mooist maar ik val op haarquote:
'Ally doet alleen negers', of iets in die trant, mang.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat word ik betrokken bij shit. Ga weg. Weg.
Dat was mu boi Lakitu.quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Ally doet alleen negers', of iets in die trant, mang.
Heb ik nooit gezegd. Waarom zou ik voor haar spreken? Ze is een zelfstandige vrouw met een eigen meningquote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er staat 2x ignition in je spuisels =$ misschien kun je beter nog iets van drake of trey songz er tussen zetten ^-^quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Waarom zou ik voor haar spreken? Ze is een zelfstandige vrouw met een eigen mening.
echt he, zij heeft x-factor. FLAIR. ik geef haar een 9.5/10 op die foto alleenquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn nr 1 is misschien wel jouw Merel. Ze is niet esthetisch gezien het mooist maar ik val op haar.
Al die verwarrende naampjes en labeltjes hier ook. In ieder geval, ik heb het aangenomen als waarheden.quote:
Ik denk niet dat dat een fout isquote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er staat 2x ignition in je spuisels =$ misschien kun je beter nog iets van drake of trey songz er tussen zetten ^-^
laki een label? gast heb respect voor de legends van deze scquote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al die verwarrende naampjes en labeltjes hier ook. In ieder geval, ik heb het aangenomen als waarheden.
Tevens: Wie wil er seks? Ik geef het weg.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef zquing het volgende:
Trouwens, metalconcerten zijn wel tof. Maar alleen omdat ik dan een beetje kan pitten
Is dit troll of echt?quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb wel intresse ik ben die ene links op de foto ( beetje dronken en aan het feesten )
[ afbeelding ]
eckte respect gwn komt zonder woorden mang onebwust kom niet rambreed doen danquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
laki een label? gast heb respect voor de legends van deze sc
Oh =$ ga ik nog ff fiksen dan. Mag deze ook?quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er staat 2x ignition in je spuisels =$ misschien kun je beter nog iets van drake of trey songz er tussen zetten ^-^
dandybleu is echt. Laatst uitgebreid in de Nachtserenade besproken, hij zit ook op YouTube en dat is proper mindfuck.quote:
omfgquote:
Ik krijg stress door deze opmerkingen cnquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
laki een label? gast heb respect voor de legends van deze sc
hoezo wat is erquote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik krijg stress door deze opmerkingen cn
Dat geeft de gevoelige jongen in jou weer, klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh =$ ga ik nog ff fiksen dan. Mag deze ook?
Onwetendheid. De grootheden van de SC niet respecteren. De founders van de Gilde SC.quote:
echt he, iedereen hoort dat te weten.quote:Op zondag 7 november 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onwetendheid. De grootheden van de SC niet respecteren. De founders van de Gilde SC.
Ik kreeg echt een walgelijk mental image van mijn hoofd op een plankjequote:Op zondag 7 november 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onwetendheid. De grootheden van de SC niet respecteren. De founders van de Gilde SC.
Ik moest zelf lachen bij het idee door ook die mental image.quote:Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt een walgelijk mental image van mijn hoofd op een plankje. Maar bedankt dat je me redt
.
Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat geeft de gevoelige jongen in jou weer, klinkt goed
Kijk niet de evil clown.quote:Op zondag 7 november 2010 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus kippenvel van zijn foto's.
Hij zit overal op het internet, is weggepest van Partyflock, etc. En nu zit hij hier op FOK!, al zijn videos staan op YouTube. Hij stuurt ook wel eens PM ('ha die panzer gr gr dandybleu') naar een aantal mensen, fascinerend wel.quote:Op zondag 7 november 2010 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus kippenvel van zijn foto's.
oeiquote:Op zondag 7 november 2010 23:47 schreef Chriz2k het volgende:
10-jarig meisje in lichaam van 24-jarige wat is dit
Nee, dat heb ik nergens bevestigd.quote:Op zondag 7 november 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Ally, wat Lakitu zei over 'negers' was waarheid? Jammer wel.
heeft ally nieuwe pics in fobo? NAIZquote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef Skylark. het volgende:
Lulu, als je humor hebt moet je je lijf van die foto even wegknippen. Misschien trapt er een mongool in.
Kijk hem erover doorgaan. Internethosselaar alles.quote:Op zondag 7 november 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Ally, wat Lakitu zei over 'negers' was waarheid? Jammer wel.
http://edwinemanuelposse.(...)verslaafd-aan-a.htmlquote:Op zondag 7 november 2010 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.google.com/#sc(...)1&fp=2289185d5cea093
About 3,160,000 results (0.19 seconds)
Hoe krijgt hij het voor elkaar.
Verder nog:
http://www.myspace.com/edwinemanuelposse
http://www.youtube.com/user/emsky2000posse
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Interest omhoog again.quote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nergens bevestigd.
Game als geen ander.quote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kijk hem erover doorgaan. Internethosselaar alles.
Je ziet het verkeerd sahbi, wij zijn gewoon out of Lulu's league.quote:Op zondag 7 november 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
denken dat je ally kan regelenzij is het voorbeeld van een perfecte chick, het gaat erom in het leven hoe dicht je in de buurt komt van perfectie als je een sma zoekt. dus hoeveel ze op ally lijkt
Interesting.quote:ha hallo die panzer
weer een druk dagje hier : mijn familie begint te zeuren dat ik niet vaak genoeg langs kom
dus vandaag is het weer eens raak en beginnnen ze me heel de dag te bellen
ja en ik heb niet zo superzin ( sta ik weer op het koude balkonnetje buiten te roken want je mag daar niet binnne )
ha ha het is eer eens zover dus : familiepilcht ha ha helemaal geen zin ik zit liever thuis achter de pc
okidoki gr gr edwin posse
Nou doe niet zoquote:Op zondag 7 november 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
denken dat je ally kan regelenzij is het voorbeeld van een perfecte chick, het gaat erom in het leven hoe dicht je in de buurt komt van perfectie als je een sma zoekt. dus hoeveel ze op ally lijkt
Ik kan het ook wel waarderen. Goed idee om dit weer te introduceren. toi toi toiquote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
Hij is herkenbaar aan 'oki doki gr gr toi toi', maar ook aan zinnen afsluiten met 'hey?'. Ik vind het een fenomeen.
En Ally: goed om te weten. Ben je neukbaar? Ik weet het niet.
Walgelijk om hierop terug te komen, dat ligt gevoelig sinds 'de operatie'.quote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
En Ally: goed om te weten. Ben je neukbaar? Ik weet het niet.
Hoe weet jij nu wat mijn doelgroep is? Ook mijn doelgroep heeft uitzonderingen, exceptionele excepties hier daar hoog laag alles. Meisjes op plankjes, ze zijn fantastisch. Ik rol ze door het hele huis en schuif ze onder mijn bed wanneer ik ga slapen. Word ik wakker dan doe ik mijn grijze trainingsbroek aan, hengel ik met mijn voet onder het bed en rol je weer naar beneden. Ik zal de hele dag tegen je praten gr gr toi toi.quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel waarderen. Goed idee om dit weer te introduceren. toi toi toi
Ik val niet in jouw doelgroep.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoewel bij metal heb ik 't minder, want dan ga ik primair voor de pit en niet voor de muziek en dan is 't voornamelijk melige agressiviteit.
quote:Maar wanneer de muziek goed is, je lekker staat te springen, beetje ruimte probeert te maken en merkt dat steeds meer mensen hetzelfde proberen dan gebeurt het vanzelf. Het hele plaatje klopt dan.
quote:Ook is 't wel handig om die lastige kutfotograven voor 't podium weg te krijgen, zodat die plaatsen kunnen worden gebruikt door mensen die komen voor de muziek
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 8 november 2010 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu wat mijn doelgroep is? Ook mijn doelgroep heeft uitzonderingen, exceptionele excepties hier daar hoog laag alles. Meisjes op plankjes, ze zijn fantastisch. Ik rol ze door het hele huis en schuif ze onder mijn bed wanneer ik ga slapen. Word ik wakker dan doe ik mijn grijze trainingsbroek aan, hengel ik met mijn voet onder het bed en rol je weer naar beneden. Ik zal de hele dag tegen je praten gr gr toi toi.
Vroeger had ik ook zo'n lijstje, die heb ik weggegooid toen ik jou zag.quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
Maar ik heb je voorkeuren lijstje gelezen, daar val ik niet onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest kotsen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wat mijn droomvrouw zou zijn?
Blond, maar niet felblond. Bij voorkeur woont ze in het zuiden van het land, spreekt ze met zachte G, supporteert ze PSV en zegt ze friet. Ze is pittig, maar geen bitch. Iets ouder dan ik. Doet iets met toerisme, liefst HBO. Universitair hoef ik niet.
Welke dingen breken het dan? Welke punten? Je Drake & Trey Songz voorliefde is vergeven trouwens, zelf schijn ik ook zo mainstream als motherfuckers te zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
Maar ik heb je voorkeuren lijstje gelezen, daar val ik niet onder.
Ally heeft wel meer vriendenregiovrienden lijkt me zo. Geen grote deal van maken, knul.quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Panzer Ally is al bezet. Als je haar wilt moet je langs mij komen.
Klink als een leuke meid, maar ik denk niet dat ze blond isquote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wat mijn droomvrouw zou zijn?
Blond, maar niet felblond. Bij voorkeur woont ze in het zuiden van het land, spreekt ze met zachte G, supporteert ze PSV en zegt ze friet. Ze is pittig, maar geen bitch. Iets ouder dan ik. Doet iets met toerisme, liefst HBO. Universitair hoef ik niet.
Ja geef me even dat lijstje dan kan ik het zo aanstippen voor je.quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welke dingen breken het dan? Welke punten?
[..]
Ally heeft wel meer vriendenregiovrienden lijkt me zo. Geen grote deal van maken, knul.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind Allure niet zo bijzonder hoor, 6/10 op zijn hoogst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze nigger
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Zei ik blond? Hé verdorie, ik bedoelde zalmbruin.quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klink als een leuke meid, maar ik denk niet dat ze blond is.
Wat is zalmbruin?quote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zei ik blond? Hé verdorie, ik bedoelde zalmbruin.
Perfecte meisje/jongen?quote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja geef me even dat lijstje dan kan ik het zo aanstippen voor je.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
Soms zijn mijn posts in PUB zo gek nog niet.
Jammer lulu.quote:Geen manwijf
Klinkt geil.quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim. Misschien moet ik jou maar een lesje leren.
Specs dan maar.quote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken het perfecte meisje.
Ik moet alleen haar vriend nog even omleggen wegjagen.
Als je nog iemand nodig hebt om de popo af te leiden -->quote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken het perfecte meisje.
Ik moet alleen haar vriend nog even omleggen wegjagen.
Ahh, je beschrijft mij! Wat lief!quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
Hoe groot is je bed?quote:Op maandag 8 november 2010 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, kom je naast me liggen?
De champagne staat koud.
En je pierce dan.quote:Op maandag 8 november 2010 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh, je beschrijft mij! Wat lief!
Je PI voorspelt niet veel goeds. Next dan maar.quote:Op maandag 8 november 2010 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh, je beschrijft mij! Wat lief!
Ja ik zal je bellen morgen anders doen we nou doei he!quote:Op maandag 8 november 2010 00:14 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, maar ik ga slapen, dit moeten we wel vaker doen, was gezellig.
Mijn oren hebben net beer gekregen door deze link.quote:
Louter informerend.quote:
Acts die proberen te fronten waar Grensloos in de buurt is.quote:
We matchen maar 40%. Da's te weinigquote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
die luisterde ik gister nog aan 1 stuk doorquote:
Slet.quote:Op maandag 8 november 2010 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf is dat. 1,40?
Achja, ik kruip er wel intot zo
Die is tegenwoordig zo klein dat het net zo goed een gezwel zou kunnen zijn, lijkt me dus niet erg storend.quote:
Jammer wel. Breathtaking komt nog meer in de buurt dan. Zie je hoe moeilijk het is voor mij? En dan hebben we het nog niet eens over diepe persoonlijke persoonlijkheden gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We matchen maar 40%. Da's te weinig.
Hoe kun je dit niet goed vinden? HOE?!quote:Op maandag 8 november 2010 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn oren hebben net beer gekregen door deze link.
gewoonquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit niet goed vinden? HOE?!
Haha zo'n moment heb ik wekelijks. En dan ook meteen 10x achter elkaarquote:Op maandag 8 november 2010 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die luisterde ik gister nog aan 1 stuk door
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick. Op wat grappig dingetjes na als dat ze een 'franse' naam moet hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer wel. Breathtaking komt nog meer in de buurt dan. Zie je hoe moeilijk het is voor mij? En dan hebben we het nog niet eens over diepe persoonlijke persoonlijkheden gehad.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick.
Inderdaad. De echte dingen zoals gezichtsverhoudingen heb ik niet kunnen beschrijven, de rest is allemaal redelijk standaard.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick. Op wat grappig dingetjes na als dat ze een 'franse' naam moet hebben.
Ja ik denk dat de meeste vrouwen wel met dat lijstje overeen komenquote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick. Op wat grappig dingetjes na als dat ze een 'franse' naam moet hebben.
Graag of niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil 2 sterke mannen armen om me heen. Die vind ik niet in dat bed.
mijn biceps zijn al zo groot als jou bovenbenen. mag ik?quote:Op maandag 8 november 2010 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil 2 sterke mannen armen om me heen. Die vind ik niet in dat bed.
WD heeft loose fit als zij in een mouw van mij stapt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mijn biceps zijn al zo groot als jou bovenbenen. mag ik?
quote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2010 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Ally, wat ben ik anders tegen je UI aan gaan kijken nu ik weet dat je slechts een miezerige 40% bent. Voor mij dan. Geen offensatie.
We matchen misschien ook wel meer, maar het mag niet zo zijn helaasquote:Op maandag 8 november 2010 00:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Ik had meer matchscore verwacht.
[..]
Doorbreken die shit.
Nu maak je me wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We matchen misschien ook wel meer, maar het mag niet zo zijn helaas. Ik heb ook een lijstje namelijk.
-Indoquote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We matchen misschien ook wel meer, maar het mag niet zo zijn helaas. Ik heb ook een lijstje namelijk.
Mag ik hem voor je maken?quote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ongeloofwaardigquote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
allemaal zegt zequote:
Waarom zou je een chick willen waarbij daar iets van ontbreekt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Mijn lijstje:
- spang
- leuk
- interessant
- aardig
- slim
ONEE DAT IS DE 5HOEK VAN MOUZUR![]()
21 punten voor deze reactiequote:Op maandag 8 november 2010 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je een chick willen waarbij daar iets van ontbreekt.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je een chick willen waarbij daar iets van ontbreekt.
Okequote:Op maandag 8 november 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
allemaal zegt zesowieso die 2 van mij
Ey lieve vriendin, doe even niet stoer en zeg dat mijn lijst klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Kwart indo is wel kanker lekker
Maar da's dan misschien weer geen relatie materiaal
.
goed begin.quote:Op maandag 8 november 2010 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
Uiterlijk:
- Tussen de 1,85 en 1,95 lang
- Mooi dik haar
- Lichtgekleurde ogen
- Wel een beetje breed/spieren maar niet té
- Redelijk volle lippen want dunne vind ik niet lekker zoenen
Intellectuele capaciteiten:
- Intelligent
- Liefst student aan universiteit
- Gedisciplineerd (ondanks dat ik dat zelf niet ben vind ik het wel aantrekkelijk)
- Ambitie
Verder qua persoonlijkheid:
- Lief tegen mij
- Lief tegen andere mensen
- Stoer
- Woest aantrekkelijk
- Charmant
- Spontaan
- Makkelijk in de omgang
- Niet verlegen
Zoiets!
Walgelijk, Chucks dromen in de grond boren bij het eerste punt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
Uiterlijk:
- Tussen de 1,85 en 1,95 lang
- Mooi dik haar
- Lichtgekleurde ogen
- Wel een beetje breed/spieren maar niet té
- Redelijk volle lippen want dunne vind ik niet lekker zoenen
Intellectuele capaciteiten:
- Intelligent
- Liefst student aan universiteit
- Gedisciplineerd (ondanks dat ik dat zelf niet ben vind ik het wel aantrekkelijk)
- Ambitie
Verder qua persoonlijkheid:
- Lief tegen mij
- Lief tegen andere mensen
- Stoer
- Woest aantrekkelijk
- Charmant
- Spontaan
- Makkelijk in de omgang
- Niet verlegen
Zoiets!
Sorry Chuckquote:Op maandag 8 november 2010 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Walgelijk, Chucks dromen in de grond boren bij het eerste punt.
Nee, jouw lijst klopt nietquote:Op maandag 8 november 2010 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey lieve vriendin, doe even niet stoer en zeg dat mijn lijst klopt.
Hurtsquote:Op maandag 8 november 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry Chuckik hou van lange boiiiiiis, ik kan het ook niet helpen
quote:Op maandag 8 november 2010 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik hem voor je maken?
- 16 jaar
- baardgroei (paradox icm vorige?)
- kort haar
- gespierd
- buikje (defineer buikje)
- swag (defineer swag)
2kg teveel om het compleet strak te zijn, swag is niet definieerbaarquote:
Geen fulltime roker, maar wel als ik zin heb ja. En natuurlijk weet ik wat ik wilquote:Op maandag 8 november 2010 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ademhalend rookt, dat moet ik echt niet hebben - ik heb je lijstje niet gelezen. Maar stiekem wel. Je weet in ieder geval wat je wilt.
Wil je een blowjob uit medelijdenquote:
Alsnog. Ik vind het zo'n zwakte bij vrouwen die roken.quote:Op maandag 8 november 2010 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen fulltime roker, maar wel als ik zin heb ja. En natuurlijk weet ik wat ik wilals je dat niet weet kom je nergens.
Natuurlijk moet je ook compromisen omdat je toch nooit 100% kunt krijgen wat je wil.
[..]
Qua uiterlijkheden moet ie sowieso 2 meter zijn, donker haar hebben, lichtbruine ogen (groenig mag ook), brede schouders (niet per definitie gespierd, maar gewoon breed van naturequote:Op maandag 8 november 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
Echt specifiek ben je niet, Ally. Ookal was het niet eens jouw lijstje. Noem eens wat meer dingen?
Dan, ja.quote:Op maandag 8 november 2010 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
2kg teveel om het compleet strak te zijn, swag is niet definieerbaar
ja ik zag het ook zette de kopjes er later bij :$quote:
Nee, donkerblond steeds donkerder tegenwoordig, blauw, nee, ja, ja, ?, ja.quote:Op maandag 8 november 2010 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Qua uiterlijkheden moet ie sowieso 2 meter zijn, donker haar hebben, lichtbruine ogen (groenig mag ook), brede schouders (niet per definitie gespierd, maar gewoon breed van nature), mooie tanden en dus mooie lach. Ongeschoren vind ik ook wel aan
en geen lang haar.
Niet dat mijn ex-vriendjes hier op leken, maar dat terzijde.
[..]
Sorryquote:Op maandag 8 november 2010 00:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso mensen die zichzelf spontaan noemen.
vooruit om de tranen te stoppenquote:Op maandag 8 november 2010 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen fulltime roker, maar wel als ik zin heb ja. En natuurlijk weet ik wat ik wilals je dat niet weet kom je nergens.
Natuurlijk moet je ook compromisen omdat je toch nooit 100% kunt krijgen wat je wil.
[..]
Wil je een blowjob uit medelijden?
Ik kan vet goed dansen jonge.quote:Op maandag 8 november 2010 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog. Ik vind het zo'n zwakte bij vrouwen die roken.Moet er echt niets van hebbon. Maar dansen kon je ook niet. Hilarisch was je wel.
En dat laatste ben ik het met je eens trouwens.
En je vergat kwart suri.quote:Op maandag 8 november 2010 00:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik vergeet trouwens de uitstraling van iemand, dat zegt zoveel over een persoon. En het kan je ook 10x knapper of lelijker maken dan je eigenlijk bent.
Kun je vloeistof uit een andere lichaamsopening doen stromen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
vooruit om de tranen te stoppen
Pluspunten, ze worden toegekend. Nu nog weg met die rookwaren van je.quote:Op maandag 8 november 2010 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan vet goed dansen jonge.
Ik rook ook. Ik vind het bij sommige jongens ook echt sexy staan als ze rokenquote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pluspunten, ze worden toegekend. Nu nog weg met die rookwaren van je.
Hoe oud was je?quote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pluspunten, ze worden toegekend. Nu nog weg met die rookwaren van je.
Ja, ik had laatst ook iemand die precies met me matchde qua mijn lijstje. Maar hij had een karakter wat ik niks vondquote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb qua uiterlijk m'n ideale meisje allang gevonden :$. Maar die is al bezet.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst ook iemand die precies met me matchde qua mijn lijstje. Maar hij had een karakter wat ik niks vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
ROCKET POWER IN THIS BITCHquote:Op maandag 8 november 2010 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.
Ik zou sowieso geven, leek me niet het vermelden waard.quote:Op maandag 8 november 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Post ik een keer een 'zou je geven' foto reageert er niemand
gevalletje verkeerde doelgroep + er was een interessant main onderwerpquote:Op maandag 8 november 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Post ik een keer een 'zou je geven' foto reageert er niemand
die beatquote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef Otis2.0 het volgende:
en er is niemand zo mooi als mijn baaabyyyyyyy
quote:Op maandag 8 november 2010 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Leuk, ze ziet er niet uit als 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmm, ik heb wel altijd gedanst vroeger. Maar omdat er alleen maar kankerwijven in de groep zaten wilde de lerares ons geen les meer gevenquote:Op maandag 8 november 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Wel serieuze praat hier, het lijkt bijna de Nachtserenade. Allure, kon jij dansen trouwens? Ik heb daar een zwak voor bij meisjes wanneer ze zeggen dat ze 'op dansen zitten'.. Vanaf toen ook niet meer gedanst.
Verkeerde doelgroep???????quote:Op maandag 8 november 2010 00:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
gevalletje verkeerde doelgroep + er was een interessant main onderwerp
19quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk, ze ziet er niet uit als 15.
[..]
Hmm, ik heb wel altijd gedanst vroeger. Maar omdat er alleen maar kankerwijven in de groep zaten wilde de lerares ons geen les meer geven. Vanaf toen ook niet meer gedanst.
jaquote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verkeerde doelgroep???????
?
Omdat ze niet 16 is??
Ja, voor de aanwezigen op dit moment wel.quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verkeerde doelgroep???????
?
Omdat ze niet 16 is??
Yes, kloptquote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik rook ook. Ik vind het bij sommige jongens ook echt sexy staan als ze roken.
Je eigen succes moet nooit afhankelijk zijn van anderen, vond je het echt ook leuk dan? Dan had je door kunnen gaan. Of hoefde je er voor jezelf niet mee verder te gaan na dat gebeuren met die lerares?quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel altijd gedanst vroeger. Maar omdat er alleen maar kankerwijven in de groep zaten wilde de lerares ons geen les meer geven. Vanaf toen ook niet meer gedanst.
Mijn voorkeur ligt bij meisjes die ~ 2, 3 jaar jonger zijn. Big deal.quote:Op maandag 8 november 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dat je serieus loopt te trollen. Dat jullie dat allemaal lopen te doen met jullie 14 jarige meisjes. Op het begin weet ik, dat dat wel het geval was. Maar jullie zijn er door de tijd heen echt in gaan geloven he
Ik had het niet per se over 14jarigen, maar ik heb niks met vrouwen ouder dan 25. Echt een paar vind ik maar aantrekkelijk, maar het is een ver van mijn bed show.quote:Op maandag 8 november 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dat je serieus loopt te trollen. Dat jullie dat allemaal lopen te doen met jullie 14 jarige meisjes. Op het begin weet ik, dat dat wel het geval was. Maar jullie zijn er door de tijd heen echt in gaan geloven he
Ja, ik vond het ook echt leuk. Nu nog steeds. Maar er was maar 1 andere vereniging in de buurt en die was alsnog ver weg. Bovendien was ik toen te druk met rebelleren.quote:Op maandag 8 november 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je eigen succes moet nooit afhankelijk zijn van anderen, vond je het echt ook leuk dan? Dan had je door kunnen gaan. Of hoefde je er voor jezelf niet mee verder te gaan na dat gebeuren met die lerares?
En slaaplekker Breathtaking.
Ik weet niet, ik heb niks met celebs.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Maisnon het volgende:
Je doet net alsof ze fucking bejaard zijn
Dat is iets andersquote:Op maandag 8 november 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn voorkeur ligt bij meisjes die ~ 2, 3 jaar jonger zijn. Big deal.
Mwa, ik schenk niet echt aandacht aan posts met celebs erin, die filter ik al onderhand door alle posts van Bobby en IQM.quote:Op maandag 8 november 2010 00:59 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar je gaat me niet vertellen dat je geen mening hebt over hoe ze eruit zien. Als het over the Hills gaat ineens wel toch?
nicequote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
Ja zeg ik dat dan? dat dat niet zo is? Ik heb het over dingen als 21 en 14quote:Op maandag 8 november 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In mijn situatie kom je dan bij meisjes van 15.
Persoonlijke aanval op chuckquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zeg ik dat dan? dat dat niet zo is? Ik heb het over dingen als 21 en 14
Rustig maar. En als 21-jarige serieus meisjes van 14 willen raken... vind ik ook weer te ver gaan. Maar kijken mag. En nog wel wat meer.quote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zeg ik dat dan? dat dat niet zo is? Ik heb het over dingen als 21 en 14
ik heb de 14 jarigen afgezworen.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 01:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik heb de 14 jarigen afgezworen.
ze zijn allemaal 15 geworden.
Dat klopt. Ik heb die eenzame strijd heel lang gevoerd, maar dit is gewoon wat hun bindt in de SC. Een raakvlakquote:Op maandag 8 november 2010 01:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga anders ff lekker mee zitten doen nu, je vind het zelf ook nooit iets
Neehoor, want ik spreek die kerel + zijn vriendengroep regelmatig, en er zijn er veel die ook naar zulke vrouwenmensen kijken. En die zijn dus rond de 22/23.quote:Op maandag 8 november 2010 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Die shit is overal not done behalve op internet en vooral in deze SC
Dat is echt niet zo hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Die shit is overal not done behalve op internet en vooral in deze SC
Jij neemt alles te serieusquote:Op maandag 8 november 2010 01:04 schreef Maisnon het volgende:
Oh en nog iets Sky, ik kan me herinneren dat je 2 oudere vrouwen had versierd en dat vol trots liep te verkondigen hier
En dit.quote:Op maandag 8 november 2010 01:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij neemt alles te serieus. We joken maar een beetje als we zeggen '19 jaar' 'te oud/ik moest overgeven'. Ik doe gerust ook leeftijdsgenoten en meisjes die ouder zijn. Laten we zeggen, 15-23.
Ik heb ook een vriendin die op dr 15e iets had met iemand van 24, dat vonden we toen ook raar maar ze was op zich wel vroeg volwassen en slim. Het scheelt dus inderdaad van persoon tot persoon, dat is wel waar.quote:
Dit ook ja.quote:Op maandag 8 november 2010 01:07 schreef Sok. het volgende:
Hier in t dorp wonen ook behoorlijk wat appetijtelijke minderjarige meisjes.
Ik durf het sowieso niet aan om hier een move op te maken![]()
a. als je faalt weet heel t dorp t
b. als t lukt/faalt heb k boze broers en zussen
c. krijg rare verhalen te horen in t café
Ik neem heus niet alles te serieus, maar de SC heeft nou niet echt een ouder dan 16 track record wat foto's van meisjes betreft hequote:Op maandag 8 november 2010 01:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij neemt alles te serieus. We joken maar een beetje als we zeggen '19 jaar' 'te oud/ik moest overgeven'. Ik doe gerust ook leeftijdsgenoten en meisjes die ouder zijn. Laten we zeggen, 15-23.
Ja, dat imago heeft Jos dus ook in t dorpquote:Op maandag 8 november 2010 01:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het kutte is dat je wel een imago krijgt. Ik krijg elke uitgaansavond wel weer grappen van meisjes en anderen dat ik niet weer een 15-jarige moet regelen.
Je moet af en toe ook serieuzen dingens kunnen bespreken. Niet worry'en jij.quote:Op maandag 8 november 2010 01:09 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we over seks praten nu? we zijn nu al wel heel lang serieus aan het praten. it worries me
Ik schijn smetvrees te hebben, omdat ik om 10 uur al opstond de laatste keer, ging douchen, vervolgens ging zeuren dat zij moest douchen en zei dat ik haar niet meer aanraakte voordat ze ging douchen, vervolgens zei ze dat ze nog wilde slapen en toen dacht ik het is goed met je en ben ik gaan fifa'enquote:Op maandag 8 november 2010 01:09 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we over seks praten nu? we zijn nu al wel heel lang serieus aan het praten. it worries me
Alles aan deze post is fout.quote:Op maandag 8 november 2010 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik schijn smetvrees te hebben, omdat ik om 10 uur al opstond de laatste keer, ging douchen, vervolgens ging zeuren dat zij moest douchen en zei dat ik haar niet meer aanraakte voordat ze ging douchen, vervolgens zei ze dat ze nog wilde slapen en toen dacht ik het is goed met je en ben ik gaan fifa'en.
Okay seks klaar terug naar discussie.
Ik pak het matje wel en ga naast jouw bed liggen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga slapen. Wie gaat er mee, lepeltje lepeltje?
Niemand? Oke.
Ik schuif je met plankje en al onder mijn bed.quote:Op maandag 8 november 2010 01:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga slapen. Wie gaat er mee, lepeltje lepeltje?
Niemand? Oke.
quote:Lady Gaga is de grote winnares van de MTV EMA 2010. De Amerikaanse zangeres kreeg drie awards, onder meer die voor de beste zangeres. Justin Bieber zat haar met twee onderscheidingen op de hielen. De 16-jarige Canadese zanger kreeg onder meer de muziekprijs voor beste zanger.
De prijzen werden zondagavond in de Spaanse hoofdstad Madrid uitgereikt. Het was de zeventiende editie van de toekenning van de onderscheidingen.
De Californische rockband Linkin Park kreeg de prijs voor de beste live act en de Duitse poprockband Tokio Hotel ging aan de haal met de titel beste 'world stage' optreden. De Amerikaanse rapper Eminem is volgens de organisatie de beste hiphopper.
De onderscheiding beste new act ging naar de Amerikaanse zangeres Ke$ha en die voor beste alternative naar haar landgenoten van de band Paramore. De Amerikaanse band Bon Jovi is uitgeroepen tot global icon. Katy Perry (ook Amerikaans) maakte voor California Gurls de beste video.
quote:Op maandag 8 november 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik schuif je met plankje en al onder mijn bed.
Dorpen zijn sowieso kut voor dat soort dingen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:07 schreef Sok. het volgende:
Hier in t dorp wonen ook behoorlijk wat appetijtelijke minderjarige meisjes.
Ik durf het sowieso niet aan om hier een move op te maken![]()
a. als je faalt weet heel t dorp t
b. als t lukt/faalt heb k boze broers en zussen
c. krijg rare verhalen te horen in t café
Er was nog een ander topic open.quote:Op maandag 8 november 2010 07:06 schreef Chai het volgende:
[KLB MOOI SC #3649] Met gunfactor
Waarom is deze gesloten na 135 posts?
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:17 schreef Japsnars het volgende:
En nu naar school, groetjes aan iedereen behalve Otis
ik ken iedereen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dorpen zijn sowieso kut voor dat soort dingen.
Als je een leuk meisje ziet die JIJ nog niet kent; kent een maat van je haar wel .. en meteen haar hele voorgeschiedenis.
Wehe.quote:
Sorry schat.quote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb qua uiterlijk m'n ideale meisje allang gevonden :$. Maar die is al bezet.
quote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef Salatrel het volgende:
er is geen banger hart.... dan dat van mij
Niksquote:
Ik vond t prachtig.. Het raakte mijn tere zieltjequote:Op maandag 8 november 2010 09:35 schreef Salatrel het volgende:
ik dee gewoon zinnetje meezingen met de radio
ik heb zelf een hart van steen
Doe wel je pruik op danquote:
Jongeuh, ik was even met mamalief aan t praten.. Waarom direct haten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |