quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
hihi. Nou ik doneer graag mijn smulrollen die op mijn buik geplakt zitten. Ik wou dat die smulrollen op mijn kont zaten maar nee hoor ze hebben zich allemaal vastgeplakt aan mijn buik.quote:Op zondag 7 november 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke wilde hem ook al wat kilo's doneren
ik heb een smulbandje..quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi. Nou ik doneer graag mijn smulrollen die op mijn buik geplakt zitten. Ik wou dat die smulrollen op mijn kont zaten maar nee hoor ze hebben zich allemaal vastgeplakt aan mijn buik.
alleen een cupmaat meer is toch niet ergquote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een smulbandje..
en een cupmaat meer dan een jaar geleden
ik ben 7 jaar geleden gestopt met fanatiek trainenquote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een maand of 2 heel fanatiek gesport. Toen kwam ik bij zinnen want ik houd helemaal niet van sporten.
enferquote:Op zondag 7 november 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
Ben blij dat ik vandaag in mn bedje gebleven ben zeg.
Hoe is het hier btw?
Gfquote:
whehehequote:Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf
Oh bah.Hier regende het vanmorgen ook. Mn man zei al; aaahhhh, dat is natuurlijk de reden dat je niet naar je werk wilt, geef het maar toe
![]()
quote:
Ja, hij is altijd een tikje sadistisch als ik ziek ben. "Nee, blijf jij maar liggen, ik moet toch al van alles doen omdat jij niks doet"quote:
Oh, ik heb ook ngo wel wat over. Niet teveel hoor. xDquote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en over diegene die de kilo's aan jouw willen geven
15 is genoeg volgens meneer de docterquote:Op zondag 7 november 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hij is altijd een tikje sadistisch als ik ziek ben. "Nee, blijf jij maar liggen, ik moet toch al van alles doen omdat jij niks doet"
[..]
Oh, ik heb ook ngo wel wat over. Niet teveel hoor. xD
neem dan maar "gewoon" 20 kilo aan.. dat balanceert vast wel uit naar 15 kilo...quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
15 is genoeg volgens meneer de docter
Succes dan, dat is aardig watquote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet er 11 kwijt van de dokterquote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten hequote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
kilo's aangeboden?
kost dat? ik kan er wel een paar hebben
quote:
Maar ik was eerst!quote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neem dan maar "gewoon" 20 kilo aan.. dat balanceert vast wel uit naar 15 kilo...
wokquote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
kilo's aangeboden?
wil jij kilo's erbijquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
kilo's aangeboden?
Niet vechten, er is genoeg voor jullie alle driequote:
Nee, eraf suffiequote:
quote:
Dat is een win-win-win-win-situatie danquote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Niet vechten, er is genoeg voor jullie alle drieBen ik meteen op streefgewicht
en de andere dan die die hun kilootjes kwijt willenquote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Niet vechten, er is genoeg voor jullie alle drieBen ik meteen op streefgewicht
* Barretje80 wil ook wat kwijt!!quote:Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de andere dan die die hun kilootjes kwijt willen
preciesquote:Op zondag 7 november 2010 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wil ook wat kwijt!!
Die geven Toek maar watquote:Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de andere dan die die hun kilootjes kwijt willen
die krijgt hij wel van muckquote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die geven Toek maar wat![]()
I called dibs
Wat zeg je?quote:Op zondag 7 november 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die krijgt hij wel van muck
iddquote:
ferbquote:
Ik doe weleens F5 op de weegschaal, maar dat helpt nooit veelquote:Op zondag 7 november 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar als je F5 dan staat het er weer normaal
dat had je nou niet hoeven doenquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oh mijn God, wat heb ik leuke sinterklaascadeautjes voor jullie
quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
als je op de meet komt maak jij ook kans hoorquote:
Heb je mijn smsje niet gelezen?quote:Op zondag 7 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar wat je gekocht hebt
Ik wilde van de week even verder shoppen
quote:Op zondag 7 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je mijn smsje niet gelezen?
Wat leukquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had toevallig even vrij spelen in de stadquote:
Oeh tof!quote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh oeh oeh, en een miniatuur blikken brandweerauto en treintje voor Thijs
Treintje? Kijk maar uit dat Ome Fles en Ome Mart er niet mee gaan spelen danquote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh oeh oeh, en een miniatuur blikken brandweerauto en treintje voor Thijs
volgende meet ben ik er bij.. zwolle (daar is het toch?? ) is een beetje verquote:Op zondag 7 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je op de meet komt maak jij ook kans hoor
Punt 1. die neem ik niet meequote:Op zondag 7 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
Treintje? Kijk maar uit dat Ome Fles en Ome Mart er niet mee gaan spelen dan.
Zwolle is niet verquote:Op zondag 7 november 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgende meet ben ik er bij.. zwolle (daar is het toch?? ) is een beetje ver
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 7 november 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgende meet ben ik er bij.. zwolle (daar is het toch?? ) is een beetje ver
tenminste.. als het mag
Lijkt me leukquote:Op zondag 7 november 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
In de lente (ofzo) dan misschien maar eens een centrale meet in Utrecht doen ofzo?
FOK! doet het ook gewoon hoorquote:Op zondag 7 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En willen jullie iets te grappigs horen?Ik heb momenteel mijn 10 jaar oude Nokia 3210 ofzo weer uit de kast getrokken, want mijn telefoon was opeens overleden
Maar ik kan met deze telefoon serieus internetten
Met het abo van een vriendin van me zijn we naar nu.nl gesurft (hij ging eerst inbellen lol
) en dan krijg je een text-based site te zien
![]()
En, en, en?quote:Op zondag 7 november 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee! Telefoon ligt beneden
Loop er meteen naar toe
Briljant tochquote:
Heb je al terug gesmstquote:
Dat is inderdaad briljantquote:Op zondag 7 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Briljant tochMijn huidige Nokia kan dat niet eens volgens mij
We lachten ons suf
Mijn tweede telefoon ooit kan gewoon internetten
Ohja, hihihihi!quote:Heb je al terug gesmst
vanaf hier idd zo'n anderhalf uur ( als er geen file's staan bij utrecht.. en daar kan je donder op zeggen)quote:Op zondag 7 november 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwolle is niet ver.
Is nog geen anderhalf uur rijden, en ja, dat ga ik dan na een werkdag van minstens 10 uur gewoon doen.
Nog totaal niet mee bezig geweestquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Dat laatste is wel een goed punt inddquote:Op zondag 7 november 2010 16:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vanaf hier idd zo'n anderhalf uur ( als er geen file's staan bij utrecht.. en daar kan je donder op zeggen)
Afgezien daarvan.. in het weekend van de meet wordt mijn keuken/huiskamer verbouwt.. en het is wel handig als ik er dan ben
Ik heb ook iets met een treinquote:
Je hoeft maar 5 cadeautjes voor gemiddeld een euro per stuk te kopenquote:Op zondag 7 november 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het budget en voor hoeveel man moet ik iets kopen eigenlijk?
Wat ST zegtquote:Op zondag 7 november 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het budget en voor hoeveel man moet ik iets kopen eigenlijk?
Ik zag het niet meer in de opquote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ST zegtStaat ook in de OP. En je koopt niet specifiek iets voor iemand, want we gaan er een spel mee doen en aan het eind van de avond gaat iedereen met 5 cadeautjes naar huis
Dan is ie weer verdwenenquote:Op zondag 7 november 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag het niet meer in de op
Godnondeknollenquote:Op zondag 7 november 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is ie weer verdwenenMPG?
Zou jij em er weer in willen zetten?
staat er nog gewoon inquote:
En dan zijn we nog niet eens op de kortste dagquote:
Hallo flesjequote:
Het staat er wel gewoon in heurquote:Op zondag 7 november 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag het niet meer in de op
Nog LANG niet zelfsquote:Op zondag 7 november 2010 17:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dan zijn we nog niet eens op de kortste dag![]()
Hoijequote:
het lijkt wel zondagquote:
doe er wat aanquote:
Haha neequote:
Geroerbakte spitskool met een gefruit uitje, wat basmati rijst en heeeulll veel kerrie erdoorheenquote:
Hoi Zuster Merelquote:Op zondag 7 november 2010 17:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha neeJij houdt van de zomer dus?
[..]
Geroerbakte spitskool met een gefruit uitje, wat basmati rijst en heeeulll veel kerrie erdoorheenEn jij?
Ach wat moet je ervan zeggen. Zo'n zomer als afgelopen zomer kun je moeilijk van houden. Maar zo'n winter als de afgelopen winter is natuurlijk helemaal kut met perenquote:Op zondag 7 november 2010 17:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha neeJij houdt van de zomer dus?
Lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Zuster Merel![]()
![]()
Sla![]()
Met wat precies weet ik niet.
XD Ja?quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach wat moet je ervan zeggen. Zo'n zomer als afgelopen zomer kun je moeilijk van houden. Maar zo'n winter als de afgelopen winter is natuurlijk helemaal kut met peren
Wanneer dan zoal?quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:
XD Ja?
Ik vond de zomer wel oké, hij piekte een beetje vroeg, maar we hebben wel dagen met supermooi, warm weer gehad![]()
Jaquote:En die winter van vorige winter.. Ja, overal problemen door de sneeuw, maar we hadden eindelijk weer eens sneeuw! En kou!![]()
![]()
Gewoon met aardappels en vlees.quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LekkerWordt wel een volle maaltijdsalade dan gok ik? Anders vult het niet zo
[..]
XD Ja?
Ik vond de zomer wel oké, hij piekte een beetje vroeg, maar we hebben wel dagen met supermooi, warm weer gehadEn die winter van vorige winter.. Ja, overal problemen door de sneeuw, maar we hadden eindelijk weer eens sneeuw! En kou!
![]()
Oh noes, not againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh noes, not again
Waar is mijn email?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder Ubuntu, maar zal voor de lol eens kijken of ze ook op m'n externe hdd staan, dan komt ie eraan hoorquote:
Ok.quote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder Ubuntu, maar zal voor de lol eens kijken of ze ook op m'n externe hdd staan, dan komt ie eraan hoor
hajje die nog niet gezien?quote:
Wie is die leuke dame naast je?quote:
Hij komt eraan hoorquote:
das een van mijn beste dinnetjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is die leuke dame naast je?
[..]
Hij komt eraan hoor![]()
Leukquote:
Caafjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu ik mijn caafjes weer zie mis ik ze wel![]()
Ze zijn doodquote:
ben nog lang niet klaar ookquote:
ze is een lesbianquote:Op zondag 7 november 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga daar eens ernstig mee zoenen dan
Des te meer voor mijquote:
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn doodAllebei
Button is de borstelharige, die heb ik 2 jaar geleden moeten laten inslapen. En nu anderhalve week terug heb ik Bow moeten laten inslapen
en pech voor jou ze is al bezet en woont samenquote:
lolquote:Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer die lui
Not only zijn ze zelf niet beschikbaar, ze zitten ook nog in onze vijver te vissen
Nee, maar ze waren zo lief en ze hebben een goed leven gehadquote:Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk.
Sterkte!
Ik ga ff eten.
Is maar goed dat ik een grapje maak danquote:Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
en pech voor jou ze is al bezet en woont samen
Neequote:
Wat?quote:
Oh dat doen meisjes allemaal denk ik. Zeker na wat wijntjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk val op jongetjes
Maar zoende nog wel eens voor de leuk met meisjes
Voor zover ik weet niet allemaal en bij mij was het altijd bierquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doen meisjes allemaal denk ik. Zeker na wat wijntjes
aaah okeequote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk val op jongetjes
quote:
nopequote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?Is er iets met je teen?
Huh? Hoe kan de layout de stats verneuken?quote:Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
[..]
nope
de nieuwe layout verneukt de stats van piles![]()
dus voorlopig geen KSC cijfers
of andere sterke drankquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doen meisjes allemaal denk ik. Zeker na wat wijntjes
dat moet hij nou gaan uitzoekenquote:Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan de layout de stats verneuken?![]()
Mwa, Gewoon een keer uitproberen, dat heeft bijna iedereen wel eens gedaan, denk ik.quote:Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet allemaal en bij mij was het altijd bierHell, ik heb wel eens een meid gezoend om bier te krijgen
Sloerie ben ik he?
mja nou ja tegenwoordig kan alles toch?quote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat jullie niet wisten dat ik gewoon op jongetjes valIk had het vandaag of gister nog over m'n ex vriend geloof ik
Ah kijk. Hier zit wat in voor mijquote:Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik heb wel eens een meid gezoend om bier te krijgen![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk val op jongetjes
Bizarquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet hij nou gaan uitzoeken
Ik heb vriendinnen die dat niet gedaan hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, Gewoon een keer uitproberen, dat heeft bijna iedereen wel eens gedaan, denk ik.
Dat is waarquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja tegenwoordig kan alles toch?
quote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah kijk. Hier zit wat in voor mij
quote:
Oh maar dan mag je nog steeds wel met me zoenen hoorquote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu niet meer hoor, nu drink ik weinig tot geen bier meer
Ik hoop de foto'squote:
echt een foto moment zon gezichtquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bizar
[..]
Ik heb vriendinnen die dat niet gedaan hebbenVolgens mij ben ik zelfs zo'n beetje de enige
Heb tijdens m'n puberteit wel getwijfeld, maar ik val echt op jongensMaar het is wel spannend om af en toe eens een meisje te zoenen, vooral als je d'r kan versieren in de kroeg en dat jij er mee vandoor gaat ipv je huisgenoot
Prachtig, dat gezicht herinner ik me nog als de dag van gister
quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop de foto'sAnders heb je een skeletje en een nog niet zo lang geleden overleden cavia
Da's lief van je Flesquote:Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan mag je nog steeds wel met me zoenen hoor
Nou moe.quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop de foto'sAnders heb je een skeletje en een nog niet zo lang geleden overleden cavia
Sorryquote:
Andy Warholquote:Op zondag 7 november 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke hoe heet zo'n portret ookweer?
Wat?quote:
ja ik zag en tatoo hier ik moest aan zo'n bodemschraper uit oh oh cherso denkenquote:
Nee hoor ikke nietquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, Gewoon een keer uitproberen, dat heeft bijna iedereen wel eens gedaan, denk ik.
Oh dat sterretjequote:Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zag en tatoo hier ik moest aan zo'n bodemschraper uit oh oh cherso denken
jaquote:
Bijna valt misschien wel mee ja. Maar meisjes zoenen eerder voor de lol met elkaar dan jongens heb ik het ideequote:
dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bijna valt misschien wel mee ja. Maar meisjes zoenen eerder voor de lol met elkaar dan jongens heb ik het idee
qftquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
hoe is het met een idereen hier op deze koude heldere avond?
goed! Fiets te het langs Monopoly's oude huis, even Wat foto's voor m gemaakt, zal ie wel leuk vindenquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
ja zijn gangtje, ik ben op kraam visite geweest, mijn zusje heeft een nieuwe kat, heb schnitzels gebakken voor mijn ouders en kabels opgehaald zodat ik mijn nieuwe versterker optimaal kan benuttenquote:Op zondag 7 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
moe en duf
Maar heb wel alles in huis gedaan wat ik wilde doen vandaag
Met jou dan?
die bloten billen bagger boef?quote:Op zondag 7 november 2010 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed! Fiets te het langs Monopoly's oude huis, even Wat foto's voor m gemaakt, zal ie wel leuk vinden
quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zijn gangtje, ik ben op kraam visite geweest, mijn zusje heeft een nieuwe kat, heb schnitzels gebakken voor mijn ouders en kabels opgehaald zodat ik mijn nieuwe versterker optimaal kan benutten
Best wel okee nu gelukkigquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
ja ik zal zo een foto postenquote:
jupquote:
er zit patent opquote:Op zondag 7 november 2010 19:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup![]()
Mooie benaming trouwens (:
Poessiequote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
er zit patent op
ja het is een maine coon met nog iets (een heilige birmaan ofzo), ze hebben er nog 2 maine coons plus 2 normale kattenquote:
Doe maar rustig aan hoorquote:
hoezo gelukkigquote:
Ik kwakkel een beejte met mijn psychische gesteldheid. Nu voel ik me dus wel goed, maar kan over een uur zomaar omslaan.quote:
ach so, ja dan gelukkigquote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kwakkel een beejte met mijn psychische gesteldheid. Nu voel ik me dus wel goed, maar kan over een uur zomaar omslaan.
Vind ik ook.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kwakkel een beejte met mijn psychische gesteldheid. Nu voel ik me dus wel goed, maar kan over een uur zomaar omslaan.
Mijn poessies liggen nu samen te slapen op 1 stoelquote:
Awh liefquote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je je nu in elk geval beter voelt
[..]
Mijn poessies liggen nu samen te slapen op 1 stoel
panda panda er is een vraag die al tijden in mijn hoofd rond spookt, mag ik je hem stellen?quote:
Eh hangt van de vraag afquote:Op zondag 7 november 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
panda panda er is een vraag die al tijden in mijn hoofd rond spookt, mag ik je hem stellen?
het nogal persoonlijkquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Ja dit gevoel is wel goed te noemen., NIet super, maar wel beter dan ik me regelmatig rond dit tijdstip voel.quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je je nu in elk geval beter voelt
[..]
Lief!quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ho ho ik ben netje sopgevoed, ik wacht netje sop het antwoord van pandaquote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierigStel em maar gewoon, kan ze er altijd voor kiezen em niet te beantwoorden
Dan liever via pmquote:
?quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef dirkjo het volgende:
Wilt iedereen hier wat weg ofzo? Ik heb ook nog wel wat in de aanbieding, gaat alleen weg voor de vraagprijs. Zo dringend hoeft het niet weg.
Avond
check het binnen nu en een minuutquote:
Ik vergat achter het woord wat het woord vetquote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
?![]()
[..]
check het binnen nu en een minuut
Bij mij mogen er eerder wat kilo's bij dan kilo's af om eerlijk te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik vergat achter het woord wat het woord vet
Hoewel dat ook wat overdreven is, zo mager ben ik nu ook weer niet..quote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij mogen er eerder wat kilo's bij dan kilo's af om eerlijk te zijn
Ruilen dan maarquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een ruiltopic hier, wel.o.k, famousman en ik willen ook kilo's erbijquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nietquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een ruiltopic hier, wel.o.k, famousman en ik willen ook kilo's erbij.
wat doe je nouquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Panda72 het volgende:
S.I.P lieve Pezu is Super intelligente Panda![]()
Als niemand het doet meot je het maar zelf doen niewaarquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Panda72 het volgende:
S.I.P lieve Pezu is Super intelligente Panda![]()
Je bent ook niet de enige die wat kwijt wil hoorquote:
Oh hahaha ik dacht nu komt een zeer persoonlijke vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
?![]()
[..]
check het binnen nu en een minuut
ja het is ook wel persoonlijkquote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh hahaha ik dacht nu komt een zeer persoonlijke vraag.Vraagt Pezu wat S.I.P betekend
Oeps Sorryquote:
niet zo sipquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als niemand het doet meot je het maar zelf doen niewaar
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga zometeen naar Belicher de macht van meneer Miller kijken
belacheljk zwakke titel voor een TV-programmaquote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga zometeen naar Belicher de macht van meneer Miller kijken
je mag zelfs achter in de rij..quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent ook niet de enige die wat kwijt wil hoor.
Maar ik welquote:
ikquote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
je mag zelfs achter in de rij..
eerst marijke en ik..en ???
Ik ga niet in de rij, ik bewaar het voor na de winterquote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je mag zelfs achter in de rij..
eerst marijke en ik..en ???
oohwquote:
Ah ja, slim, dan is het NOG meer gewordenquote:Op zondag 7 november 2010 20:29 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga niet in de rij, ik bewaar het voor na de winter
Vorige winter ben ik anders 7 kilo afgevallenquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, slim, dan is het NOG meer geworden
Oh, deed je winterslaap?quote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorige winter ben ik anders 7 kilo afgevallen
heb je mijn nieuwe neefje gezien?quote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja vorige paginaquote:
Oh, ja, dat eten is niet te vreten inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, weekje ziekenhuis deed de truuk
ooh, een poesie, gelukkig maarquote:
het is een kruising tussen de ras zuivere maine coon van mijn zussie en een heilige birmaan dacht ikquote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, een poesie, gelukkig maar![]()
wel een mooierd, is het een echte heuse?
(want het lijkt een beetje op een net niet helemaaltje)
kom maar op, heb 15 kilo nodigquote:
ja, zie.quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef PeZu het volgende:
het is een kruising tussen de ras zuivere maine coon van mijn zussie en een heilige birmaan dacht ik![]()
nou, dat heb ik voor je liggen hoor..mag het een onsje meer zijn?quote:
dat had ik al gezegd hoorquote:
beter pak je mannelijk vet anders krijg je teveel vrouwelijke hormonen en dan krijg je tietenquote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom maar op, heb 15 kilo nodig
Ik lees toch niet alles terug man!quote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik al gezegd hoor![]()
[..]
beter pak je mannelijk vet anders krijg je teveel vrouwelijke hormonen en dan krijg je tieten
Hier niet hoorquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hey PeZuquote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
HALLO TREVVIE< ALLES GOED? JA IK HOOP HET WEL< HOI!!!!!
manbubzquote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik al gezegd hoor![]()
[..]
beter pak je mannelijk vet anders krijg je teveel vrouwelijke hormonen en dan krijg je tieten
Tof als schilderij, alle 4 de plaatjes op een apart doek en dat in een vierkantje aan de muur.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lees toch niet alles terug man!
en dat is onzin
Jij nietquote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat heb ik voor je liggen hoor..mag het een onsje meer zijn?
JA MOOI ZO< HEB JE NOG WAT LEUKENS GEDAAN OP DEZE HEMELSBLAUWE ZONDAGquote:
Hoiquote:
15 eraf bij jou?quote:
Dan ga je op een PC?quote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat gaan jullie sneldat houd ik niet bij op m'n mobiel hoor
neuhquote:
een beetje NK bank hangen bij een maat van mij, jij dan?quote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA MOOI ZO< HEB JE NOG WAT LEUKENS GEDAAN OP DEZE HEMELSBLAUWE ZONDAG
hemelsblauw? .____.' waar woon jij?quote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA MOOI ZO< HEB JE NOG WAT LEUKENS GEDAAN OP DEZE HEMELSBLAUWE ZONDAG
quote:
Minstensquote:15 eraf bij jou?
ben niet thuisquote:
Hier was het wel mooi weer vandaagquote:Op zondag 7 november 2010 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hemelsblauw? .____.' waar woon jij?
JA IK HEBquote:Op zondag 7 november 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
een beetje NK bank hangen bij een maat van mij, jij dan?
nee joh gekkiequote:
ehm..jawel..met 15 kilo er af ben ik misschien net op de grens van ietsiepietsie te zwaar en normaal.quote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
neuhjij bent niet zo dik en vet en zwaar en zo
Lijkt me een goed beginquote:
Wat een eerquote:ja ik heb schnitzels gebakken en tijdens dat proces moest ik aan jou denken
ooh ja ik woon dus op hawaiiquote:Op zondag 7 november 2010 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hemelsblauw? .____.' waar woon jij?
met 15 erbij zit ik net onder het gemiddeldequote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm..jawel..met 15 kilo er af ben ik misschien net op de grens van ietsiepietsie te zwaar en normaal.
ja zeker een eer want ze waren vet goed geluktquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me een goed begin
[..]
Wat een eer
quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm..jawel..met 15 kilo er af ben ik misschien net op de grens van ietsiepietsie te zwaar en normaal.
Anders is het ook niet de moeite waardquote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeker een eer want ze waren vet goed gelukt
laptop meequote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik voel me niet lekker.
Dat wordt tijd op de plee doorbrengen.
ja een hoop mensen kunnen er helaas geen jota vanquote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders is het ook niet de moeite waard
Te dik zeker weerquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef pgrferrari het volgende:
Suikertaartje.
Jouw quote paste niet in mijn handtekening
klinkt best wel alsof ik zwaar ondervoed benquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
met 15 erbij zit ik net onder het gemiddelde
Ik bied dit keer geen kusje erop aanquote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik voel me niet lekker.
Dat wordt tijd op de plee doorbrengen.
Gelukkig de vlees boer die elke vrijdag en zaterdag bij ons op het werk staat welquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
laptop mee![]()
[..]
ja een hoop mensen kunnen er helaas geen jota van
quote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bied dit keer geen kusje erop aan
Wel in je fobo hoorquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef pgrferrari het volgende:
Suikertaartje.
Jouw quote paste niet in mijn handtekening
niet zwaar hoorquote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt best wel alsof ik zwaar ondervoed ben
je doucht met je armen weid?quote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt best wel alsof ik zwaar ondervoed ben
kan die goed bakken jaquote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig de vlees boer die elke vrijdag en zaterdag bij ons op het werk staat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |