quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
hihi. Nou ik doneer graag mijn smulrollen die op mijn buik geplakt zitten. Ik wou dat die smulrollen op mijn kont zaten maar nee hoor ze hebben zich allemaal vastgeplakt aan mijn buik.quote:Op zondag 7 november 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke wilde hem ook al wat kilo's doneren
ik heb een smulbandje..quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi. Nou ik doneer graag mijn smulrollen die op mijn buik geplakt zitten. Ik wou dat die smulrollen op mijn kont zaten maar nee hoor ze hebben zich allemaal vastgeplakt aan mijn buik.
alleen een cupmaat meer is toch niet ergquote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een smulbandje..
en een cupmaat meer dan een jaar geleden
ik ben 7 jaar geleden gestopt met fanatiek trainenquote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een maand of 2 heel fanatiek gesport. Toen kwam ik bij zinnen want ik houd helemaal niet van sporten.
enferquote:Op zondag 7 november 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
Ben blij dat ik vandaag in mn bedje gebleven ben zeg.
Hoe is het hier btw?
Gfquote:
whehehequote:Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf
Oh bah.Hier regende het vanmorgen ook. Mn man zei al; aaahhhh, dat is natuurlijk de reden dat je niet naar je werk wilt, geef het maar toe
![]()
quote:
Ja, hij is altijd een tikje sadistisch als ik ziek ben. "Nee, blijf jij maar liggen, ik moet toch al van alles doen omdat jij niks doet"quote:
Oh, ik heb ook ngo wel wat over. Niet teveel hoor. xDquote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en over diegene die de kilo's aan jouw willen geven
15 is genoeg volgens meneer de docterquote:Op zondag 7 november 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hij is altijd een tikje sadistisch als ik ziek ben. "Nee, blijf jij maar liggen, ik moet toch al van alles doen omdat jij niks doet"
[..]
Oh, ik heb ook ngo wel wat over. Niet teveel hoor. xD
neem dan maar "gewoon" 20 kilo aan.. dat balanceert vast wel uit naar 15 kilo...quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
15 is genoeg volgens meneer de docter
Succes dan, dat is aardig watquote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet er 11 kwijt van de dokterquote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten hequote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
kilo's aangeboden?
kost dat? ik kan er wel een paar hebben
quote:
Maar ik was eerst!quote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neem dan maar "gewoon" 20 kilo aan.. dat balanceert vast wel uit naar 15 kilo...
wokquote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
kilo's aangeboden?
wil jij kilo's erbijquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
kilo's aangeboden?
Niet vechten, er is genoeg voor jullie alle driequote:
Nee, eraf suffiequote:
quote:
Dat is een win-win-win-win-situatie danquote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Niet vechten, er is genoeg voor jullie alle drieBen ik meteen op streefgewicht
en de andere dan die die hun kilootjes kwijt willenquote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Niet vechten, er is genoeg voor jullie alle drieBen ik meteen op streefgewicht
* Barretje80 wil ook wat kwijt!!quote:Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de andere dan die die hun kilootjes kwijt willen
preciesquote:Op zondag 7 november 2010 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wil ook wat kwijt!!
Die geven Toek maar watquote:Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de andere dan die die hun kilootjes kwijt willen
die krijgt hij wel van muckquote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die geven Toek maar wat![]()
I called dibs
Wat zeg je?quote:Op zondag 7 november 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die krijgt hij wel van muck
iddquote:
ferbquote:
Ik doe weleens F5 op de weegschaal, maar dat helpt nooit veelquote:Op zondag 7 november 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar als je F5 dan staat het er weer normaal
dat had je nou niet hoeven doenquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oh mijn God, wat heb ik leuke sinterklaascadeautjes voor jullie
quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
als je op de meet komt maak jij ook kans hoorquote:
Heb je mijn smsje niet gelezen?quote:Op zondag 7 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar wat je gekocht hebt
Ik wilde van de week even verder shoppen
quote:Op zondag 7 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je mijn smsje niet gelezen?
Wat leukquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had toevallig even vrij spelen in de stadquote:
Oeh tof!quote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh oeh oeh, en een miniatuur blikken brandweerauto en treintje voor Thijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |