Klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
aardappels, daar zeg je wat.
Ik heb hier nog een bak aardappel-room-speksalade staan. Maar eens wat uit lepelen
quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dadelijk maar eens een pizza in de oven gooien![]()
Ben jij nou nog niet gedouchtquote:Op zondag 7 november 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga ik maar gewoon de was opruimen, stofzuigen en douchen
quote:Op zondag 7 november 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga ik maar gewoon de was opruimen, stofzuigen en douchen
quote:
Als brunch?quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dadelijk maar eens een pizza in de oven gooien![]()
Nja valt eigenlijk wel mee denk ik. Maar het moet haast wel aandikkend zijn. Is het niet het spek, dan de room, en anders altijd nog de aardappel. Enige wat er aan vezels in zit moet van het spoortje bieslook komen wat er ook bij in zitquote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt best lekker maar ontzettend vet
ontbijtquote:
maar hierna heb je toch geen zin meer in lunch?quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets mompelt over heel de dag nat zijn
Hier ookquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk best lekker weer hier trouwens
Viel Erfolg!quote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Duits proefwerk leren voor morgen .______.'
ik lunch nooitquote:Op zondag 7 november 2010 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar hierna heb je toch geen zin meer in lunch?
hier nietquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk best lekker weer hier trouwens
succesquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Duits proefwerk leren voor morgen .______.'
bedanktquote:
dan hoef je ook niet te lerenquote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedanktmaar Duits is simpel, ken het al bijna!
JIj liever dan ik..quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedanktmaar Duits is simpel, ken het al bijna!
ik versta en spreek het goedquote:Op zondag 7 november 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj liever dan ik..
Ik kan er helemaal niks van.. begrijp het enigszins als ze het spreken,maar kan niks zeggen
Ik ben de afgelopen maanden 5 kilo aangekomen hebben?quote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi mensen
Iemand een idee hoe ik 15 kilo kan aankomen?
marijke wilde hem ook al wat kilo's donerenquote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden 5 kilo aangekomen hebben?
Zelf gemaakt of zelf gekocht?quote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
aardappels, daar zeg je wat.
Ik heb hier nog een bak aardappel-room-speksalade staan. Maar eens wat uit lepelen
ik wil 10 kilo kwijt voor die trouwerij..quote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden 5 kilo aangekomen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |