idem hier, + m'n broerquote:Op zondag 7 november 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
En waarom vind je dat Barretje?
Mijn ouders wonen ook gewoon samen, en hebben mij.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zo dames, heren, koeken & peren
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar een vriend van me.
Gamen, jeweetz.
Ik welquote:
Ik ookquote:
Ik ook weerquote:
Bye peerquote:
woei!!quote:
Oh nu kan het weerquote:Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
WheheheGedeelde smart is halve smart
Jeeeeeeejquote:
Ik acht de kans op het nog krijgen van kinderen nog erg klein. En een huis kopen zou ik niet in NL doen, dan verkas ik naar Duitslandquote:Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
Marijke,
het is niet eenmalig een bezoekje aan een notaris ( dat bezoekje maken wij sowieso ook, trouwen onder huwelijkse voorwaarden) maar iedere keer als er een grote financiele gebeurtenis is.. ( kopen huis, een van de twee gaat minder werken, etc) maar ook daar kan je minder aandacht aan geven dan kost het idd minder..
overigens kan je ook goedkoop trouwen
wij weten ook de locatie
Fantastische locatie mijn nicht heeft daar haar huwelijk gevierd.quote:Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
Marijke,
het is niet eenmalig een bezoekje aan een notaris ( dat bezoekje maken wij sowieso ook, trouwen onder huwelijkse voorwaarden) maar iedere keer als er een grote financiele gebeurtenis is.. ( kopen huis, een van de twee gaat minder werken, etc) maar ook daar kan je minder aandacht aan geven dan kost het idd minder..
overigens kan je ook goedkoop trouwen
wij weten ook de locatie
Gedeelde vreugde is dubbele vreugdequote:
Wat wilde je zeggen lieverd?quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja om nou nog iets over dat kastje te zeggen is ook een beetje laat
Wat is er mis met dat kastjequote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja om nou nog iets over dat kastje te zeggen is ook een beetje laat
Hij vindt em niet mooiquote:
Oh dat het in splinters in de open haard gaat als we gaan trouwen, verder niksquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen lieverd?
Spuit11quote:
Precies. En tijdens de meet kijkt ie maar de andere kant opquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij vindt em niet mooiEn daarom ben ik blij voor hem dat het mijn huis en mijn kastje is
EN ik voor jou dusquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij vindt em niet mooiEn daarom ben ik blij voor hem dat het mijn huis en mijn kastje is
Doegquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben er weer vandoor![]()
waarschijnlijk tot later
Het werkt, knopje teruiggevondenquote:
trevquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
waarschijnlijk tot later
Houdoe!quote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
waarschijnlijk tot later
Is maar goed dat we allebei niet willen trouwenquote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat het in splinters in de open haard gaat als we gaan trouwen, verder niks
Echt nietquote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En tijdens de meet kijkt ie maar de andere kant op.
ben net pas wakkerquote:
Liefdequote:
Ja en?quote:
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezenquote:
Gemenerdquote:Op zondag 7 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat we allebei niet willen trouwen
* Marijkezwolle mompelt nog een keer iets over compromissen en geven en nemen![]()
[..]
Echt nietDan mag ie er recht tegenover zitten
hehe dat doe ik ook nooit..quote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezen
Nou nou, ik ga er niet dood aan hoor, voor een avondjequote:Op zondag 7 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Echt nietDan mag ie er recht tegenover zitten
Het staat welgeteld 3 posts ofzo boven jequote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezen
Gelukkig, want ik wil je niet dood vermoordenquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, ik ga er niet dood aan hoor, voor een avondje
als het maar een paar pagina's zijn lees ik het meestal wel terugquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook nooit..
das een halve dag taak
alleen de laatste "bladzijde"
quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het staat welgeteld 3 posts ofzo boven je![]()
Luie donder
ik ben meestal te langzaam ( of te druk bezig) voor " een paar pagina's "quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het maar een paar pagina's zijn lees ik het meestal wel terug
Ik denk het ookquote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroeger las die batsbaas nog alles terug. Ik denk dat het de leeftijd is...![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |