Hij vindt em niet mooiquote:
Oh dat het in splinters in de open haard gaat als we gaan trouwen, verder niksquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen lieverd?
Spuit11quote:
Precies. En tijdens de meet kijkt ie maar de andere kant opquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij vindt em niet mooiEn daarom ben ik blij voor hem dat het mijn huis en mijn kastje is
EN ik voor jou dusquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij vindt em niet mooiEn daarom ben ik blij voor hem dat het mijn huis en mijn kastje is
Doegquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben er weer vandoor![]()
waarschijnlijk tot later
Het werkt, knopje teruiggevondenquote:
trevquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
waarschijnlijk tot later
Houdoe!quote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
waarschijnlijk tot later
Is maar goed dat we allebei niet willen trouwenquote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat het in splinters in de open haard gaat als we gaan trouwen, verder niks
Echt nietquote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En tijdens de meet kijkt ie maar de andere kant op.
ben net pas wakkerquote:
Liefdequote:
Ja en?quote:
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezenquote:
Gemenerdquote:Op zondag 7 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat we allebei niet willen trouwen
* Marijkezwolle mompelt nog een keer iets over compromissen en geven en nemen![]()
[..]
Echt nietDan mag ie er recht tegenover zitten
hehe dat doe ik ook nooit..quote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezen
Nou nou, ik ga er niet dood aan hoor, voor een avondjequote:Op zondag 7 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Echt nietDan mag ie er recht tegenover zitten
Het staat welgeteld 3 posts ofzo boven jequote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezen
Gelukkig, want ik wil je niet dood vermoordenquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, ik ga er niet dood aan hoor, voor een avondje
als het maar een paar pagina's zijn lees ik het meestal wel terugquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook nooit..
das een halve dag taak
alleen de laatste "bladzijde"
quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het staat welgeteld 3 posts ofzo boven je![]()
Luie donder
ik ben meestal te langzaam ( of te druk bezig) voor " een paar pagina's "quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het maar een paar pagina's zijn lees ik het meestal wel terug
Ik denk het ookquote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroeger las die batsbaas nog alles terug. Ik denk dat het de leeftijd is...![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |