idem hier, + m'n broerquote:Op zondag 7 november 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
En waarom vind je dat Barretje?
Mijn ouders wonen ook gewoon samen, en hebben mij.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zo dames, heren, koeken & peren
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar een vriend van me.
Gamen, jeweetz.
Ik welquote:
Ik ookquote:
Ik ook weerquote:
Bye peerquote:
woei!!quote:
Oh nu kan het weerquote:Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
WheheheGedeelde smart is halve smart
Jeeeeeeejquote:
Ik acht de kans op het nog krijgen van kinderen nog erg klein. En een huis kopen zou ik niet in NL doen, dan verkas ik naar Duitslandquote:Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
Marijke,
het is niet eenmalig een bezoekje aan een notaris ( dat bezoekje maken wij sowieso ook, trouwen onder huwelijkse voorwaarden) maar iedere keer als er een grote financiele gebeurtenis is.. ( kopen huis, een van de twee gaat minder werken, etc) maar ook daar kan je minder aandacht aan geven dan kost het idd minder..
overigens kan je ook goedkoop trouwen
wij weten ook de locatie
Fantastische locatie mijn nicht heeft daar haar huwelijk gevierd.quote:Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
Marijke,
het is niet eenmalig een bezoekje aan een notaris ( dat bezoekje maken wij sowieso ook, trouwen onder huwelijkse voorwaarden) maar iedere keer als er een grote financiele gebeurtenis is.. ( kopen huis, een van de twee gaat minder werken, etc) maar ook daar kan je minder aandacht aan geven dan kost het idd minder..
overigens kan je ook goedkoop trouwen
wij weten ook de locatie
Gedeelde vreugde is dubbele vreugdequote:
Wat wilde je zeggen lieverd?quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja om nou nog iets over dat kastje te zeggen is ook een beetje laat
Wat is er mis met dat kastjequote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja om nou nog iets over dat kastje te zeggen is ook een beetje laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |