Treintje? Kijk maar uit dat Ome Fles en Ome Mart er niet mee gaan spelen danquote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh oeh oeh, en een miniatuur blikken brandweerauto en treintje voor Thijs

volgende meet ben ik er bij.. zwolle (daar is het toch?? ) is een beetje verquote:Op zondag 7 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je op de meet komt maak jij ook kans hoor

Punt 1. die neem ik niet meequote:Op zondag 7 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
Treintje? Kijk maar uit dat Ome Fles en Ome Mart er niet mee gaan spelen dan.

Zwolle is niet verquote:Op zondag 7 november 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgende meet ben ik er bij.. zwolle (daar is het toch?? ) is een beetje ver

Je bent altijd welkomquote:Op zondag 7 november 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgende meet ben ik er bij.. zwolle (daar is het toch?? ) is een beetje ver
tenminste.. als het mag

Lijkt me leukquote:Op zondag 7 november 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
In de lente (ofzo) dan misschien maar eens een centrale meet in Utrecht doen ofzo?

FOK! doet het ook gewoon hoorquote:Op zondag 7 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En willen jullie iets te grappigs horen?Ik heb momenteel mijn 10 jaar oude Nokia 3210 ofzo weer uit de kast getrokken, want mijn telefoon was opeens overleden
Maar ik kan met deze telefoon serieus internetten
Met het abo van een vriendin van me zijn we naar nu.nl gesurft (hij ging eerst inbellen lol
) en dan krijg je een text-based site te zien
![]()

En, en, en?quote:Op zondag 7 november 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee! Telefoon ligt beneden
Loop er meteen naar toe

Briljant tochquote:
Heb je al terug gesmstquote:

Dat is inderdaad briljantquote:Op zondag 7 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Briljant tochMijn huidige Nokia kan dat niet eens volgens mij
We lachten ons suf
Mijn tweede telefoon ooit kan gewoon internetten
Ohja, hihihihi!quote:Heb je al terug gesmst

vanaf hier idd zo'n anderhalf uur ( als er geen file's staan bij utrecht.. en daar kan je donder op zeggen)quote:Op zondag 7 november 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwolle is niet ver.
Is nog geen anderhalf uur rijden, en ja, dat ga ik dan na een werkdag van minstens 10 uur gewoon doen.

Nog totaal niet mee bezig geweestquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oh mijn God, wat heb ik leuke sinterklaascadeautjes voor jullie

Dat laatste is wel een goed punt inddquote:Op zondag 7 november 2010 16:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vanaf hier idd zo'n anderhalf uur ( als er geen file's staan bij utrecht.. en daar kan je donder op zeggen)
Afgezien daarvan.. in het weekend van de meet wordt mijn keuken/huiskamer verbouwt.. en het is wel handig als ik er dan ben

Ik heb ook iets met een treinquote:

Je hoeft maar 5 cadeautjes voor gemiddeld een euro per stuk te kopenquote:Op zondag 7 november 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het budget en voor hoeveel man moet ik iets kopen eigenlijk?

Wat ST zegtquote:Op zondag 7 november 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het budget en voor hoeveel man moet ik iets kopen eigenlijk?

Ik zag het niet meer in de opquote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ST zegtStaat ook in de OP. En je koopt niet specifiek iets voor iemand, want we gaan er een spel mee doen en aan het eind van de avond gaat iedereen met 5 cadeautjes naar huis

Dan is ie weer verdwenenquote:Op zondag 7 november 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag het niet meer in de op

Godnondeknollenquote:Op zondag 7 november 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is ie weer verdwenenMPG?
Zou jij em er weer in willen zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |