En dan zijn we nog niet eens op de kortste dagquote:
Hallo flesjequote:
Het staat er wel gewoon in heurquote:Op zondag 7 november 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag het niet meer in de op
Nog LANG niet zelfsquote:Op zondag 7 november 2010 17:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dan zijn we nog niet eens op de kortste dag![]()
Hoijequote:
het lijkt wel zondagquote:
doe er wat aanquote:
Haha neequote:
Geroerbakte spitskool met een gefruit uitje, wat basmati rijst en heeeulll veel kerrie erdoorheenquote:
Hoi Zuster Merelquote:Op zondag 7 november 2010 17:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha neeJij houdt van de zomer dus?
[..]
Geroerbakte spitskool met een gefruit uitje, wat basmati rijst en heeeulll veel kerrie erdoorheenEn jij?
Ach wat moet je ervan zeggen. Zo'n zomer als afgelopen zomer kun je moeilijk van houden. Maar zo'n winter als de afgelopen winter is natuurlijk helemaal kut met perenquote:Op zondag 7 november 2010 17:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha neeJij houdt van de zomer dus?
Lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Zuster Merel![]()
![]()
Sla![]()
Met wat precies weet ik niet.
XD Ja?quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach wat moet je ervan zeggen. Zo'n zomer als afgelopen zomer kun je moeilijk van houden. Maar zo'n winter als de afgelopen winter is natuurlijk helemaal kut met peren
Wanneer dan zoal?quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:
XD Ja?
Ik vond de zomer wel oké, hij piekte een beetje vroeg, maar we hebben wel dagen met supermooi, warm weer gehad![]()
Jaquote:En die winter van vorige winter.. Ja, overal problemen door de sneeuw, maar we hadden eindelijk weer eens sneeuw! En kou!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |